Ga naar inhoud

Anca23 : 14 december 2020 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

Op 18-12-2020 om 19:48, Shanmil zei:

Wat fijn dat het al zo goed met je gaat! Dat helpt iets voor mijn zenuwen (ik ben woensdag de 23e aan de beurt). Mag ik met je meekijken in je album? Liefs

Mijn album is openbaar. Succes met aftellen. Ben je er klaar voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-12-2020 om 13:49, MiaMae zei:


Wat fijn dat het zo voorspoedig is gegaan! Dat gaat heel mooi worden, als ik zo naar je foto's kijk. 

En dank je voor het delen van je verhaal, ook van de operatiedag een paar dagen geleden. Vind ik heel fijn om te lezen zodat ik weet wat ik straks kan verwachten als Dr vd Pot mijn borsten gaat doen :) 

Kom je makkelijk overeind uit bed, of heb daar ook hulp bij nodig? 

 Mijn buikspieren zijn redelijk sterk. Ik ben zeker niet afgetraind, hulp om overeind te komen heb ik niet nodig gehad. Ik slaap echter in een elektrisch bed. Niet helemaal plat gaan liggen. Is überhaupt niet goed.

 De chirurg is echt top! Vriendelijk en hij levert echt mooi werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn herstel gaat goed. Iets meer kast van spierpijn in armen en borst. Alleen op de rug in één positie slapen valt een beetje tegen. Mijn nachten zijn nog steeds redelijk goed, ik word alleen een paar keer wakker.

Ik ben nu 1 week po. Ik ga zo nieuwe foto's toevoegen. Ik vind het er erg mooi uitzien. Ze zakken al een beetje waardoor er meer decolleté gevormd wordt. 

Ik ben ook begonnen met vitamine e crème op de borst te smeren. Nog niet op de wonden natuurlijk. Mijn man zag de post van @Nog even wachtenwachten en heeft de crème gekocht. Ik heb ook bio oil in huis. Later wil ik ook Staudt littekencreme kopen. Deze is ontwikkeld door Dr Staudt, collega pc van Dr vd Pot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/20/2020 at 8:50 PM, Anca23 said:

Mijn album is openbaar. Succes met aftellen. Ben je er klaar voor?


ik heb gekeken, ziet er erg mooi uit. Hij levert prachtig werk! De tepels zien er wel vrij pijnlijk uit, hopelijk valt de pijn je mee 🥰

 

ik ben er klaar voor, was vanavond opeens extreem zenuwachtig uit het niks. Maar nu valt het weer mee. Hopen dat ik woensdag lekker optijd geholpen kan worden😊 bijna zover, whooo

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Anca23 zei:

Mijn herstel gaat goed. Iets meer kast van spierpijn in armen en borst. Alleen op de rug in één positie slapen valt een beetje tegen. Mijn nachten zijn nog steeds redelijk goed, ik word alleen een paar keer wakker.

Ik ben nu 1 week po. Ik ga zo nieuwe foto's toevoegen. Ik vind het er erg mooi uitzien. Ze zakken al een beetje waardoor er meer decolleté gevormd wordt. 

Ik ben ook begonnen met vitamine e crème op de borst te smeren. Nog niet op de wonden natuurlijk. Mijn man zag de post van @Nog even wachtenwachten en heeft de crème gekocht. Ik heb ook bio oil in huis. Later wil ik ook Staudt littekencreme kopen. Deze is ontwikkeld door Dr Staudt, collega pc van Dr vd Pot.

Super fijne creme. Op je controle krijg je als het goed is staudt littekencreme mee! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/20/2020 at 8:56 PM, Anca23 said:

@GlitterMermaid mijn man is echt mijn rots in de branding! Slapen valt een beetje tegen nu ik slapen op mijn rug niet kan afwisselen met zijslapen. Ik maak even goed redelijke nachten.

 

Ben jij er klaar voor? Druk met kleine voorbereidingen?

Ja ik snap wat je bedoeld, ik ben nu al twee weken met mijn zwangerschapskussen aan het slapen en sinds een paar dagen probeer ik echt in slaap te vallen op mijn rug. Dat lukt nu inmiddels wel, al duurt het wel langer voordat ik in slaap val. Je merkt gewoon dat als je op je zij zou liggen je makkelijker/fijner slaapt. 

Ik doe dit om alvast er aan te wennen voor als het echt moet, ben benieuwd hoe het zal zijn als ik nog wat meer omhoog zal liggen met misschien de rugsteun die ik besteld heb. 

 

Ik heb gisteren het resterende geld overgemaakt, was wel even een klap haha. Schrik me nu elke keer een ongeluk als ik inlog op de ING app 😂 Kwa spulletjes denk ik eigenlijk alles wel te hebben, ik ga morgen nog de laatste boodschapjes doen voor de terug weg in de auto. Iets te drinken en wat te eten. Verderest moet ik het allemaal nog maar gaan zien, als ik nog wat nodig heb dan zal ik het bestellen. Ik wil sowieso wel een tweede BH erbij kopen, maar even afwachten welke maat ik nodig zal hebben 😉

 

Ik ben maandag 28 dec aan de beurt. Van het weekend nog schoon maken natuurlijk en alles alvast alles op max schouderhoogte verplaatsen en de dingetjes voor de terugrit klaar leggen (deken, kussentje eten en drinken).

 

Ik vind het wel erg spannend hoor, nog nooit onder het mes geweest. Ineens draait het allemaal om jou en je boobs. 

 

Vermaak jij je een beetje, heb je dingen te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn herstel gaat gelukkig ook goed. De pijnstillers neem ik alleen als ik iets voel. Ik heb meer "last " van stijve stramme borst. Spierpijn van de operatie en het anders beweging de laatste dagen.

De wonden helen goed. Ik probeer echt dagelijks te wandelen dat is ook erg goed voor de bloedsomloop en het herstel.

31 december heb ik mijn controle afspraak.

Mijn beroep is best fysiek, ook heb vrij gepland tot 4 januari. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@GlitterMermaidklinkt heel goed voorbereid.

Hoe slaap je dan nu met voedingskussen? Daar ben ik wel benieuwd naar.

 

Ik vermaak mij prima. De dag vliegt voorbij.

Mijn zoontje van 2.5 houdt mij bezig. Gelukkig gaat hij ook naar oma en de noodopvang. Mijn man kon dat extra goed voor mij zorgen. De eerste dagen douchen koste veel tijd, verder lezen, Netflix én wandelen. Buitenlucht en goede bloedsomloop is zo belangrijk. Dit heb ik al vanaf dag 1 gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Anca23 said:

@GlitterMermaidklinkt heel goed voorbereid.

Hoe slaap je dan nu met voedingskussen? Daar ben ik wel benieuwd naar.

 

Ik vermaak mij prima. De dag vliegt voorbij.

Mijn zoontje van 2.5 houdt mij bezig. Gelukkig gaat hij ook naar oma en de noodopvang. Mijn man kon dat extra goed voor mij zorgen. De eerste dagen douchen koste veel tijd, verder lezen, Netflix én wandelen. Buitenlucht en goede bloedsomloop is zo belangrijk. Dit heb ik al vanaf dag 1 gedaan.

Voor nu heb ik de zwangerschapskussen gewoon op m’n matras gelegd met bovenin 1 kussen. Dus lig nu nog aardig plat. Het zwangerschapskussen is 170cm dus je hebt van die hele lange “armen” dan naast je lichaam, dat is echt fijn. 
 

wat fijn dat je lekker veel afleiding hebt. Ik had laatst ook zo’n besef moment toen ik uit de douche kwam met dat dit straks waarschijnlijk echt véél langer zal duren met afdrogen en aankleden. Alles doe je voorzichtig. Het douchen zelf zal ook wel ingewikkelder worden, de pleisters mogen nat worden maar niet TE nat. Dus denk dat ik maar de douchekop zelf vast houd dan. Ik heb wel bij de Kruidvat van die baby vochtige washandjes gekocht in zo’n pakje. Dus ik kan die sowieso gebruiken om mij te wassen. Misschien dat ik in het begin alleen de douche ga gebruiken om mijn haren te (laten) wassen.

 

Wat goed dat je lekker aan het wandelen bent, ik ga proberen dat ook te doen. Wandel jij vanaf het begin af aan in je eentje? In de papieren staat bij mij dat er in het begin iemand mee moet voor de zekerheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Mijn controle afspraak was vandaag. Dr van der Pot vindt het er fantastisch uitzien. De littekens helen goed. Diverse foto's zijn er weer gemaakt. Ik mag weer het ea gaan oppakken. Over 3 maanden moet ik weer terugkomen. Ik heb Staudt littekencreme meegekregen! 😄

 

Ik voel mijzelf ook erg goed. Ik heb geen pijn. Mijn rug voel ik wel maar is gelukkig al minder stijf.  Het resultaat vind ik ook erg mooi. Ze moeten nog wel wat zakken natuurlijk. Het is vandaag16 dagen po. Ik zal snel weer nieuwe foto's posten.

 

 

 

Welke dames slapen al op hun zij? Hoeveel dagen po? Ik heb wel BV + lift gehad.

 

Fijne jaarwisseling!  Ik houd jullie op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag mijn eerste werkdag gehad. Mijn werk is best fysiek, ik ben nu 3 weken po. Het is goed gegaan, voornamelijk last van spierpijn, stramme borst en later vermoeidheid. Ik heb nieuwe foto's toegevoegd, kijk bij borstlift 😄 zien jullie veel verschil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 4-1-2021 om 22:15, Anca23 zei:

Ik heb vandaag mijn eerste werkdag gehad. Mijn werk is best fysiek, ik ben nu 3 weken po. Het is goed gegaan, voornamelijk last van spierpijn, stramme borst en later vermoeidheid. Ik heb nieuwe foto's toegevoegd, kijk bij borstlift 😄 zien jullie veel verschil?

Hoi, even je foto's bekeken. Wat zien ze er goed uit en die genezing gaat super! Dat gaan echt heel onopvallende littekens worden. 

 

Heb donderdag een lift met kleine prothese en tepelhofverkleining, dus geeft me veel moed want heb enorm schrik voor het herstel en wondes die wekenlang openblijven. Heb al horrorverhalen gelezen. 

 

Ben je vanaf dag 1 alleen gaan wandelen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-1-2021 om 22:41, MiaMae zei:

Ik zie zeker verschil! Tepels die fijn aan het genezen zijn, en borsten die ook al mooi lijken te 'droppen' 😊

 

Hoe is je nachtrust nu...? Slaap je al weer op je zij...?

Dankjewel, ik ben nu 5 weken po en slaap nu pas heel even op mijn zij. Het wordt vanuit de kliniek afgeraden de eerste 6 weken. 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Amaryllis zei:

Hoi, even je foto's bekeken. Wat zien ze er goed uit en die genezing gaat super! Dat gaan echt heel onopvallende littekens worden. 

 

Heb donderdag een lift met kleine prothese en tepelhofverkleining, dus geeft me veel moed want heb enorm schrik voor het herstel en wondes die wekenlang openblijven. Heb al horrorverhalen gelezen. 

 

Ben je vanaf dag 1 alleen gaan wandelen? 

 

Dankjewel! Ik ben echt super blij met de herstel periode. Deze is super goed verlopen. Ik heb wel extra vitamines en mineralen geslikt. Ik zal zo een foto van gisteren plaatsen, 5 weken po.

Ik ben vanaf dag 2 gaan wandelen, dag 1 was ik in de kliniek inclusief een overnachting. Dat is gebruikelijk bij Blooming.

 

Heel veel succes donderdag! 😘

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Anca23 zei:

Dankjewel! Ik ben echt super blij met de herstel periode. Deze is super goed verlopen. Ik heb wel extra vitamines en mineralen geslikt. Ik zal zo een foto van gisteren plaatsen, 5 weken po.

Ik ben vanaf dag 2 gaan wandelen, dag 1 was ik in de kliniek inclusief een overnachting. Dat is gebruikelijk bij Blooming.

 

Heel veel succes donderdag! 😘

 

Bedankt!  Weet geen blijf met mezelf van de stress. Rondneuzen op het forum helpt toch echt wel. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 19-1-2021 om 21:37, Anca23 zei:

Dankjewel! Ik ben echt super blij met de herstel periode. Deze is super goed verlopen. Ik heb wel extra vitamines en mineralen geslikt. Ik zal zo een foto van gisteren plaatsen, 5 weken po.

Ik ben vanaf dag 2 gaan wandelen, dag 1 was ik in de kliniek inclusief een overnachting. Dat is gebruikelijk bij Blooming.

 

Heel veel succes donderdag! 😘

 


hi! Hoe gaat het nu met je? Zo fijn om te lezen dat je herstel super goed is verlopen. 

welke vitamines en mineralen heb je extra geslikt/ raad je aan? 
ben je hier voor de operatie al mee begonnen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.