Ga naar inhoud

GlamrockBarbie : 29 maart 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ja ergens is het ook wel leuk dat je niet weet wat het gaat worden :blush:

Maar die van jou komen nog flink naar voren hoor!!

Ja was leuk! Lekker veel eten klaargemaakt 3 uur in de keuken uiteindelijk was het binnen een half uur op omdat we zo veel honger hadden :P

Hoe was het bij jou meisje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste Reactie

@maris, wel supperrr leuk!!! ik was bij 10e al klaar met visite gelukkig, ik merk dat het toch nog wat te zwaar is hoor!!

Ik ga dalijk lekker eten me mannetje kookt!! mmmm ;)

@pauline, Ik zit nog steeds op een C en ben morgen een week PO,

het zou uiteindelijk op een E komen!! wat wil jij ben je daar al een beetje over uit??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey!

twijfel nu tussen C en D, maar sowieso absoluut niet groter dan een D! maar wie weet zie ik over een paar weken wel foto's van jouw onwijze mooie E en dan ben ik zo weer van gedachten veranderd! :126: nee, ff serieus... een D is voor mij echt de max!

Pauline

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat lekker meisje!

ja dat merk je wel he, ik kon de eerste paar dagen echt hooguit maar 500 meter lopen dan was ik helemaal op!

Mm lekker eten meisje hihi al denk ik dat je al hebt gegeten :blush:

Wacht maar hoor bij mij zijn ze het meeste gegroeid tussen de 2de en 3de week :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey April lynn,

Ik denk dat je echt wel op een E gaat uitkomen. Ik ben namelijk met 255 cc dual plane van een lege B naar een 70D/E gegaan. De eerste week PO droeg ik een bh maat 75C, na anderhalve week ongeveer moest ik een 70D kopen. Ik ben nu 6,5 week PO en die 70D knelt sinds een weekje ook wat. Dus dat moet helemaal goed komen met jou!! Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@paultje, Ja weekje is op zich wel snel gegaan hoor!!

@vlinder, Ja al wel wat gewend hoor!! vandaag ga ik weer fotos maken en opmeten vandaag 1 week po :D

@doperwt, Oh ja verschild per persoon natuurlijk he!! ik denk dat het ook wel goed komt hoor!! gewoon afwachten ;):63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi April,

Hoop dat je een leuke verjaardag heb gehad.

Ik denk gewoon dat je geduld moet hebben. Want Dr. Plovier zou jou echt geven waar je om heb gevraagd. En ik denk niet dat hij heeft gezegd dat is niet haalbaar... Dus gewoon ff geduld schat. Mijn borsten waren ooit helemaal gerekt naar een overvolle E dus denk dat mij huidje wat sneller gewent is aan de rek. Of zeg ik nu iets stoms haha. Maar goed geduld is een schone zaak. Die van mij moeten in ieder geval NIET groeien maar gaan indalen hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@divine, ja zeker het heeft echt goede tijd nodig, mijn huid was/is erg strak en verveld nu ook wel wat hoor!!

geduld he divine dat is het sleutelwoord hihih!!

@vlinder, weet nog steeds niet hoe je een ww moet instellen!! dus ze staan gewoon in mn album nu! vanavond maak ik ze even!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey April,

Misschien weer een oppepper voor jou . . . ik zei vandaag op de chat tegen marriebarrie :volgens mij zijn mijn borsten groter geworden?

Dus marrie van heb je al gemeten dan?

Hmmm nee, dus ff meetlint erbij gehaald en ongelooflijk, na 5,5 week po zijn ze gewoon anderhalve cm gegroeit!!!

Weet niet of het komt doordat ik nu sinds een paar nachten volledig op mijn zij slaap en de prothesen dan meer duwen tegen de spier waardoor de spier meer oprekt??

Dus meis, die 6 cm, 3 cm per borst die komen er bij jou echt wel!!!

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi April,

Heb even naar je foto's gekeken maar het ziet er al heel goed uit zeg. En die zullen zeker nog wel groter gaan worden. Heb je nog veel pijn of

is het wel te doen?

Nog een paar weken en dan mag je lekker shoppen!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je je fotos uit de gallerij gehaald?

mag ik dan ook je ww ??

hoe is het vandaag met je meis..??

je boobs worden vast en zeker erg prachtig !!

even een vraag aan iedereen:

als je van je zelf hang borsten hebt(leeg)

en je doet een borstvergroting, blijf je dan die hang houden?

ligt het eraan of je voor of achter de spier doet?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.