Ga naar inhoud

GlamrockBarbie : 29 maart 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai April,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs! :1big_boobs:

540cc!?! Fantastisch! Dat kan niet anders dan een pracht-maat worden :35:

Laat je lekker in de watten leggen :38:

En heel veel succes met je herstel :71:

Net als de anderen kijk ik uit naar je verslag & foto's... :43:

Heel veel liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Hier dan toch eindelijk het verslag hihih!!

Gisteren deed het tch wel erg pijn zeg!! ik voel

zeker dat ze er zitten :blush: :blush:

Nu kan ik zeggen IK HEB BOOOOOBIES!! :1bouncingboobs:

Ze voelen ook zo echt.. hihi zo vreemd gevoel!! :1big_boobs:

Om 05.00 uur gingen we rijden lekker vroeg! me moeder op halen en gelijk door! was niet al te druk op de weg dat hadden we eigenlijk wel gedacht! In de auto werd heel veel gelachen om alles eigenlijk wel hahaah we lagen eigenlijk heel de reis in een deuk... om 06.30 waren we al in overijsse?!?! terwijl ik er om 08.00 uuur moest zijn!!!! om zijn minst 07.30.. dus gingen we nog geen 3 x struikelen van de kliniek bij een shell even wat eten en drinken tenminste mijn vriend en moeder ik mocht toe kijken hoe zij koffie en CHOCOLADE broodjes naa binnen werkte... :(:145: 07.15 gingen we dat kleine stukje maar naar be clinic rijden.. ik werd heel hartelijk ontvangen door de anethenist! aardige vrouw! we mochten gelijk mee naar mijn kamertje :D:rolleyes: Waarin stond een Heeeeerlijk bed en TV en nog een stoel met klein nachtkastje! en nuuu maar afwachten tot ik afgetekend kon worden :159:

08.15 zo kwam Dr. plovier binnen gewipt! ik mocht mijn badjas uit doen maar ja ik had natuurlijk al weer niet meer door dat het gordijn nog open stond hahahahhhha!!! :154: en toen mocht ik poseren voor de camera hahaha elke kant een paar fototjes daarna begon het kietelende tekenen op me boobiees...

en hij was alweeer weg! nog meer wachten! onder tussen nog veel meer gelachen, moeders ging ff naar het toilet hoor kwam ze terug met een ROOD oog was er toiletspray in der ook gekomen... :152: ja hoor hahah!

Toen was het 09.05 ik werd op gehaald door de anethenist! even iedereen een dikke knuffel en kus gegeven en daar ging ik op mijn blote voetjes naar de OK! gelukkig was dit dicht bij haha.

En ik ging liggen daar waren 2 vrouwen bezig met mijn installeren aan allerlei apparatuur ik was NU pas zenuwachtig! ik kreeg 2 x een hele lievelijke aai over me bol :D hier werd ik zeer rustig door!

Opeens werd ik super duizelig waarnaar ik vroeg ik voel me een beetje raar hoort dat? hahaha ja duhh.. toen kreeg ik pijn in mijn arm en hoofd.. dit was niet zo fijn, de anethenist probeerde me afteleiden met paar vraagjes, ik nog vertellen over mijn vkantie en vertrokken was ik hoor!!

Toen werd ik weer wakker op mijn kamertje in het super lekkere bed hihih! ik scheen te hebben gehuild en constant me bh t ewillen uit trekken en om ZE te willen zien hahan logisch! :159:

Even lekker uitgeslapen tot 12 uur en kwam me bedje alweer uit zelf aan kleden behalve me vestje dat deed wat meer pijn, en ging me makeup alweer dood leuk staan doen hihihi! once a BARBIE always a BARBIE ;)

We gingen naar beneden daar kwam ik 2 vrouwen tegen die zeker al vaste klant zijn in be clinic hahah! en verder kreeg ik nog info over de medicijnen en over de opvolgende dagen en daar gingen we!

Met mijn nieuwe BOOBIES :136: :136: :136:

Ik probeerde nog wat te eten maar dit hield ik bijna niet binnen.. terwijl ik vooraf helemaal niet misselijk was..

Vreemd hoor maja dan maar niet eten :P

Ik heb gekregen per boob 540 cc high, geruwd, rond, sebbin via de borstplooi! ik ga zeker een D krijgen dus!

Ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd!! morgen mag ik hem uitdoen eventjes en dan kan ik ze bewonderen :1bouncingboobs:

Mijn ervaring met be clinic is heel goed!! alles klopt daar! ik raad de meisjes en vrouwen dus echt aan daarheen te gaan!!!

Liefs April lynn :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi fotos komen denk ik al erg snel net heb ik me bh goed gedaan en toch niet kunnen laten en gekeken me vriend en ik waren blij verast!! superr zeg! vind ze nu al mooooi :D

En ze zijn HUGE!! nu nog indalen enzo, me huid glimt wel helemaal omdat het zo strak staat natuurlijk :D

Fotos komen dus snel even het kabeltje zoeken van de Camera!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh gefeliciteerd April wat een leuk verslag zeg haha,echt grappig om te lezen,jeetje mag jij hebt straks ook cup F nodig aan bhs joh denk ik,wat en hoop ccs!

Je hebt maar geluk gehad ermee zeg,ben dr jaloers op hoor!

Nu heb je nog meer dan ik!

Ben super benieuwd naar je footootjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Gefeliciteerd met je boobies!

Het sleutelwoord blijft geduld! Over een paar weken zie je heeeel goed het resultaat! En met 540 cc gaan ze echt wel mooi groot worden hoor! Maak je maar niet druk :125:

Nu even rustig genieten van je herstel en dat er lekker voor je gezorgd wordt :126:

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid,

Van harte met je borsten!! Mooi dat alles zo goed is gegaan :2:

Je zal de eerste dagen inderdaad wel flinke spanning en glimmende borsten hebben. Wordt steeds minder :82:

Je komt straks echt wel op D uit hoor! Ik heb nu al een dikke D met 'maar' 340cc.

Ze ziet er echt al mooi uit :1bouncingboobs:

Laat je maar lekker verwennen!

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.