Ga naar inhoud

Tweede borstvergroting motiva ergonomix demi


Mea

Aanbevolen berichten

Hoi, 

2 jaar geleden heb ik mijn borsten laten vergroten met polytech implantaten rond 285cc medium bij blooming. Ik ben erg blij met mijn borstvergroting maar toch ook ondervind ik wat problemen door het gekozen implantaat. Mijn borsten worden namelijk maar niet soepel en blijven wat hoog zitten waardoor ik een onnatuurlijke bolling bovenop mijn borsten heb, in kleding prachtig, naakt erg nep. Ik ben zeer slank. 175 en 54/55 kilo. Doordat mijn borsten zo stug blijven heb ik cyclus gebonden erg veel pijn aan mijn borsten, zo kan ik niet meer op mijn buik slapen. 
 

ik ben onlangs terug geweest naar de kliniek en dokter Vd pot wil mij opereren en ditmaal motiva ergonomix demi 360 cc plaatsen en iets dichter bij elkaar. Nu zit ik met nog wat vraagjes. Ik vond mijn 285cc rond altijd net even te klein en wilde graag wat groter, nu heb ik mijn implantaat paspoort erbij gepakt en beide implantaten de maten gegoogled. Nu snap ik er niks meer van.. de ronde die ik nu heb, hebben een projectie van 4.2, 11.8 breed en onder naar tepel is 7.8 als ik dan naar de motiva ergonomix 360 cc kijk zie ik dat deze een projectie van 4.0 hebben, 12.25 breed en onder naar tepel 7.0. Al met al zijn de afmetingen van dit implantaat minder groot op de breedte na, dan degene die ik nu heb, en ik snap dat dus echt niet. Het aantal cc is wel een stuk meer maar krijg ik dan straks met deze afmetingen ten opzichte van nu kleinere borsten?? Is er iemand die dit snapt en mij uit kan leggen of dit wel de beste keuze is als ik groter dan nu wil maar natuurlijkere bolling ivm mijn tengere bouw. Ik ben ontzettend benieuwd wat Jullie denken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mea zei:

@Sjuul wat fijn! Bedankt voor je reactie. 

Meid stuur me ff een pb als je wilt, dan reageer ik er vanavond of morgenavond op (op je bovenste bericht. )

 

Als je in de zoekbalk even zoekt op handleiding, dan kom je de handleiding tegen van de galerij, om foto’s te plaatsen. Dit topic staat ook onder de chatbox in het vakje; ‘borstenforum informatie’

 

als je er niet uit komt, laat maar weten in diezelfde pb, pak ik ff de link voor je erbij

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Mea zei:

Ik wacht idd op mijn oproep maar vind het niet heel erg als het na de feestdagen enz pas is.. ik vond het herstel best heftig dus zie wel op tegen de wissel

Het gaat sowieso nooit zoveel pijn doen als de eerste keer ;)

Als je rond dezelfde maat blijft qua afmetingen ga je weinig tot geen last hebben van je wissel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anon ik hoop dat het zo is maar ben bang van niet. Ik heb polyurethaan protheses welke vastgroeien in je weefsel en die moeten helemaal los gemaakt worden. Mij is uitgelegd dat de gladde en ruwe met wissel er zo uitvallen en deze los gepeld moeten worden ?? klinkt niet echt als muziek in mijn oren.. ik ben dus heel erg benieuwd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Nog even wachten zei:

Ik ben 3 september geweest. De wachtlijst was toen al voor januari, maar omdat ik op wintersport vakantie ga heb ik aangegeven pas na 24 februari geopereerd te kunnen worden.

Ik ben daar voor mijn eerste vergroting ook geopereerd en toen moest ik zelfs zes maanden wachten dus ik vind dit op zich nog meevallen. Wat ga jij doen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-10-2019 om 11:33, best_boobie zei:

Meid stuur me ff een pb als je wilt, dan reageer ik er vanavond of morgenavond op (op je bovenste bericht. )

 

Als je in de zoekbalk even zoekt op handleiding, dan kom je de handleiding tegen van de galerij, om foto’s te plaatsen. Dit topic staat ook onder de chatbox in het vakje; ‘borstenforum informatie’

 

als je er niet uit komt, laat maar weten in diezelfde pb, pak ik ff de link voor je erbij

 

xxx BB

Heb je mijn pb ontvangen? Ik weet niet zo heel goed hoe het werkt en of het goed is

gegaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Mea zei:

@Anon ik hoop dat het zo is maar ben bang van niet. Ik heb polyurethaan protheses welke vastgroeien in je weefsel en die moeten helemaal los gemaakt worden. Mij is uitgelegd dat de gladde en ruwe met wissel er zo uitvallen en deze los gepeld moeten worden ?? klinkt niet echt als muziek in mijn oren.. ik ben dus heel erg benieuwd..

Oei sorry, dat wist ik niet.. Dan heb ik niks gezegd ?

Ja dat lijkt me inderdaad niet bepaald aangenaam dan..

Maar ben je er zeker van dat ze zo erg vast zitten of is dat eerder een vermoeden van de chirurg?

 

Ik wens je iig al veel succes met je wissel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Mea zei:

Ik ben daar voor mijn eerste vergroting ook geopereerd en toen moest ik zelfs zes maanden wachten dus ik vind dit op zich nog meevallen. Wat ga jij doen? 

Ik krijg 550 of 625cc motiva  ergonomix full prothesen in principe voor de spier. Klinkt als mega, maar ik ben nogal breed. Ik heb mild tubureuze borsten, dus zal ook mijn borstplooi worden verlaagd en wat klieren los worden gemaakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-10-2019 om 14:36, Anon zei:

Oei sorry, dat wist ik niet.. Dan heb ik niks gezegd ?

Ja dat lijkt me inderdaad niet bepaald aangenaam dan..

Maar ben je er zeker van dat ze zo erg vast zitten of is dat eerder een vermoeden van de chirurg?

 

Ik wens je iig al veel succes met je wissel 

 Dat is de eigenschap van deze implantaten dus helaas geen vermoeden maar een feit. Ze hebben een bepaald vachtje wat zich vast zet in je eigen weefsel en daarom heen groeit in alle richtingen een normaal kapsel, hierdoor zouden ze het minst risico hebben op kapselcontractie. Het herstel Vd eerst vergroting vond ik ook heel pittig. We gaan het zien. Ze worden niet fijn zacht en bijslapen is echt de helft van mijn cyclus niet fijn. Ben benieuwd of dat met de motiva opknapt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-10-2019 om 09:57, Mea zei:

Hoi, 

2 jaar geleden heb ik mijn borsten laten vergroten met polytech implantaten rond 285cc medium bij blooming. Ik ben erg blij met mijn borstvergroting maar toch ook ondervind ik wat problemen door het gekozen implantaat. Mijn borsten worden namelijk maar niet soepel en blijven wat hoog zitten waardoor ik een onnatuurlijke bolling bovenop mijn borsten heb, in kleding prachtig, naakt erg nep. Ik ben zeer slank. 175 en 54/55 kilo. Doordat mijn borsten zo stug blijven heb ik cyclus gebonden erg veel pijn aan mijn borsten, zo kan ik niet meer op mijn buik slapen. 
 

ik ben onlangs terug geweest naar de kliniek en dokter Vd pot wil mij opereren en ditmaal motiva ergonomix demi 360 cc plaatsen en iets dichter bij elkaar. Nu zit ik met nog wat vraagjes. Ik vond mijn 285cc rond altijd net even te klein en wilde graag wat groter, nu heb ik mijn implantaat paspoort erbij gepakt en beide implantaten de maten gegoogled. Nu snap ik er niks meer van.. de ronde die ik nu heb, hebben een projectie van 4.2, 11.8 breed en onder naar tepel is 7.8 als ik dan naar de motiva ergonomix 360 cc kijk zie ik dat deze een projectie van 4.0 hebben, 12.25 breed en onder naar tepel 7.0. Al met al zijn de afmetingen van dit implantaat minder groot op de breedte na, dan degene die ik nu heb, en ik snap dat dus echt niet. Het aantal cc is wel een stuk meer maar krijg ik dan straks met deze afmetingen ten opzichte van nu kleinere borsten?? Is er iemand die dit snapt en mij uit kan leggen of dit wel de beste keuze is als ik groter dan nu wil maar natuurlijkere bolling ivm mijn tengere bouw. Ik ben ontzettend benieuwd wat Jullie denken. 

Hi!
 

Heel goed dat je afmetingen van de protheses hebt opgezocht. Volgens mij (maar mss weet best boobie het beter) zullen je borsten met deze maat wel dichterbij elkaar staan maar voor het oog, met kleding aan, zal er geen verschil zijn. Maar name de projectie bepaalt hoe groot het er aan de buitenkant uit ziet.
 

Wil je groter? Dan zou ik voor meer projectie gaan.
 

De motiva protheses bevatten meer cc in dezelfde oppervlakte dan veel andere merken (gek he?). De bolling valt meer omhoog (en oogt dus best rond en niet extreem druppelig).

 

Ik me hier ook het hoofd over gebroken. Ik ga in Feb van 350 eurosilicone Medium profile naar 550 full motiva. (0,5 cm breder en 1,5 cm meer projectie, iets groter dus?)

 

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Mea zei:

 Dat is de eigenschap van deze implantaten dus helaas geen vermoeden maar een feit. Ze hebben een bepaald vachtje wat zich vast zet in je eigen weefsel en daarom heen groeit in alle richtingen een normaal kapsel, hierdoor zouden ze het minst risico hebben op kapselcontractie. Het herstel Vd eerst vergroting vond ik ook heel pittig. We gaan het zien. Ze worden niet fijn zacht en bijslapen is echt de helft van mijn cyclus niet fijn. Ben benieuwd of dat met de motiva opknapt. 

Ow ja nu begrijp ik het. Heb er idd al eens van gehoord, wist alleen niet dat deze van polytech waren. Is dit dan bij alle prothesen van polytech of maar een select groepje? 

Motiva heeft ook wel minder kans op kapselcontractie en rimpelvorming dus ik denk dat je daar wel goed zit. 

En over de ergonomix lees je haast alleen maar positieve dingen. 

 

Ik wens je iig veel succes en hoop dat je met de motiva's wel tevreden gaat zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.