Ga naar inhoud

AnitaSR : 17 januari 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben al even een paar weken 'stiekem' aan het rond kijken op het forum om zo wat informatie in te winnen en naar resultaten te kijken.

Ik ben 30 jaar en eigenlijk nooit tevreden geweest met mijn borsten. Toen ik tijdens de zwangerschap zag hoe mooi grotere borsten zijn en hoeveel zelfverzekerder je daar van kan worden heb ik de knoop doorgehakt om nu echt voor een BV te gaan.

20 Oktober heb ik een consult staan bij Boerhaave met vd Weij. Ik heb op het forum al gelezen dat hij voor een natuurlijk resultaat gaat wat bij het lichaam past. En dat spreekt mij dan ook aan.

Op dit moment draag ik 75B maar gapen die BH's helaas wel wat. Het plan is om ergens in januari te laten opereren. Dan is het een rustige periode bij mij en mijn man op het werk en dan kan mijn man alle zorg van onze zoon van dan 1,5jaar op zich nemen. Ik kan nu al niet wachten op mooie borsten en om volgende zomer eindelijk op het strand te lopen met een mooie bikini zonder vullingen!

 

Mochten er mensen zijn die verborgen albums hebben met resultaten van vd Weij dan krijg ik graag toegang. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@best_boobie

De operatiedatum staat vast. Op 17 januari 2020 word ik geopereerd door Dr. vd Weij van Boerhaave.

Op dit moment heb ik gekozen voor 265 cc Mentor anatomisch voor de spier.

Ik vind het erg lastig om een keuze te maken in grootte, maar volgens Dr vd Weij kan groter bij mij ook niet. Vooral omdat ik het natuurlijk wil hebben. Volgens mij man moet ik ook niet groter nemen.

Ik heb ook nog even bij Bergman Clinics online een 3d simulatie gemaakt met 265cc en ik denk dat dit inderdaad een mooi natuurlijk resultaat geeft. Ik zal vanavond of morgen wat foto's plaatsen van de pasprothese en van de simulatie.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, AnitaSR zei:

@best_boobie

De operatiedatum staat vast. Op 17 januari 2020 word ik geopereerd door Dr. vd Weij van Boerhaave.

Op dit moment heb ik gekozen voor 265 cc Mentor anatomisch voor de spier.

Ik vind het erg lastig om een keuze te maken in grootte, maar volgens Dr vd Weij kan groter bij mij ook niet. Vooral omdat ik het natuurlijk wil hebben. Volgens mij man moet ik ook niet groter nemen.

Ik heb ook nog even bij Bergman Clinics online een 3d simulatie gemaakt met 265cc en ik denk dat dit inderdaad een mooi natuurlijk resultaat geeft. Ik zal vanavond of morgen wat foto's plaatsen van de pasprothese en van de simulatie.

 

 

Wat goed dat je de stap neemt.nog even geduld.Ik mag over 3 weken 13 november bij dr van Engeland bij de Bergmankliniek.

ik wilde eerst 250cc rond dual plane maar ga toch voor de 275cc.Ik ben er zo mee bezig dat ik de hele dag aan het zoeken ben naar fotos.Ik heb er ook zoveel zin in maar vind ook heel spannend.Gaan de raarste gedachtes door me hoofd.Mag ik vragen hoelang jij bent en hoeveel je weegt ?Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Redannie zei:

Wat goed dat je de stap neemt.nog even geduld.Ik mag over 3 weken 13 november bij dr van Engeland bij de Bergmankliniek.

ik wilde eerst 250cc rond dual plane maar ga toch voor de 275cc.Ik ben er zo mee bezig dat ik de hele dag aan het zoeken ben naar fotos.Ik heb er ook zoveel zin in maar vind ook heel spannend.Gaan de raarste gedachtes door me hoofd.Mag ik vragen hoelang jij bent en hoeveel je weegt ?Groetjes

Wat spannend.

 

Ik ben 1,61 en weeg ongeveer 57kg. Ik heb brede heupen maar wel een hele smalle taille (70 bhmaat)

 

Ik ben inderdaad ook hele dagen foto's aan het zoeken voor vergelijking. Hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Redannie zei:

Wat goed dat je de stap neemt.nog even geduld.Ik mag over 3 weken 13 november bij dr van Engeland bij de Bergmankliniek.

ik wilde eerst 250cc rond dual plane maar ga toch voor de 275cc.Ik ben er zo mee bezig dat ik de hele dag aan het zoeken ben naar fotos.Ik heb er ook zoveel zin in maar vind ook heel spannend.Gaan de raarste gedachtes door me hoofd.Mag ik vragen hoelang jij bent en hoeveel je weegt ?Groetjes

Wat spannend.

 

Ik ben 1,61 en weeg ongeveer 57kg. Ik heb brede heupen maar wel een hele smalle taille (70 bhmaat)

 

Ik ben inderdaad ook hele dagen foto's aan het zoeken voor vergelijking. Hahaha.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, AnitaSR zei:

Wat spannend.

 

Ik ben 1,61 en weeg ongeveer 57kg. Ik heb brede heupen maar wel een hele smalle taille (70 bhmaat)

 

Ik ben inderdaad ook hele dagen foto's aan het zoeken voor vergelijking. Hahaha.

Dat is goed te vergelijken met mij.Ik ben 165 en 60 kilo ook 70 omtrek eigenlijk tussen 65/70 in.

neem aan dat die foto’s Van jou met pasprothesen zijnik vind dit echt heel mooi natuurlijk staan bij jou.zon mooi figuurtje heb je en mooie platte buik.Dit is echt perfect bij jou vind ik haha

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

hier mijn foto’s met 250cc.ik ben zelf echt plat cup a.Heb trouwens wel 2 kinderen en ben 40 jaar dus mijn huid is al beetje opgerekt?

ik wil dus iets groter gaan als dit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anita,

 

Het volgende is zeker niet bot bedoeld maar Ik zit te kijken naar jouw 250 cc foto’s en ben het met je eens dat je best wat groter mag! Super mooi figuur heb je! Wat gek dat de arts eigenlijk niet groter wil. Ik heb ook AA en ben (écht) heel smal van boven en zelfs ik mag met anatomische protheses naar 295 ?. Bij dokter Zaal zelfs. En die houdt niet van ‘nep’.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Redannie de foto's zijn inderdaad met de pasprothese en de simulatie is ook met 265cc er bij in.

Ga jij voor de spier of tussen de spier laten plaatsen?

Ik denk ook wel dat iets groter bij jou nog wel goed zou kunnen staan. 

 

@Marlies84 de bovenste foto's zijn van mij met pasprothese en 3d simulatie via de site van bergman clinics. En ik heb 265cc. Die onderste foto's zijn inderdaad van Redannie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AnitaSR bij mij word het dualplane dus gedeeltelijk onder de borstspier.Er zit totaal geen vet op me bovenlichaam en ben supersmal.anders ga je de randen van de prothese zien volgens de pc.Ik krijg ze wel high profile dus dat ik goede vulling ook bovenaan heb.

Bij jou kan het wel voor de spier?

wel beter dat doet minder pijn als ik de ervaringen zo lees.

vertel jij het gewoon op je werk?

ik heb het gewoon gezegd kost me alleen wel me eigen dag wat ik begrijp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Redannie Ja volgens de pc heb ik genoeg vetweefsel om m boven de spier te laten plaatsen. Daar ben ik qua herstel dus wel blij mee inderdaad. De vrouwen op kantoor heb ik uit enthousiasme al wel wat verteld. Ik ga het denk ik verder niet aan de mannen op kantoor mededelen. Ik heb er niet zo'n zin in dat als ik terug kom na een week de ogen dan maar 1 kant op gaan ?

Alhoewel ik me afvraag in hoeverre je t kan verbergen. Ik neem een week vrij en mijn man werkt bij t zelfde bedrijf en is wel gewoon aan het werk dan. En ik neem eigenlijk altijd alleen maar vrij als ik ook echt op vakantie ga. 

 

Hoe oud zijn jouw kinderen? Ik denk dat dat nog t lastigste punt is voor mij. Mijn zoontje is dan 1,5 jaar en moet dus nog veel getild worden. Voor de eerste week heb ik geregeld dat er altijd wel iemand is om te helpen en op te passen (je kan het maar beter vroeg geregeld hebben hahaha). Maar daarna eigenlijk niet echt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Redannie Weet je dat ik eigenlijk niet weer of ik high profile krijg ?. Vandaag extra consult gehad en ipv 245 toch de 295 gekozen. maar wel anatomisch bij Dr Zaal Velthuis Amsterdam! 16 december is de day! Jij? 
@AnitaSR 

Hier ook nog een zoontje van 2 rondlopen. We houden de wagen nog even langer aan omdat ik hem voorlopig niet achterop de fiets kan tillen. Iemand hier op het forum was zo slim me daaraan te herinneren. En idd.. ben heel benieuwd hoe goed het te verbergen valt! Schijnt dat veel mensen het gewoon echt niet zien. Let’s hope so ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marlies84toch ook wat groter??.je hebt gelijk lees zoveel verhalen dat ze toch wat groter achteraf wilde.Mijn grote dag is 13 november dus het schiet al op.(ik kan niet wachten)Ik word geopereerd in de Bergmankliniek in Hilversum dat is 20 minuten van waar ik woon.Mooi dichtbij dus.Ik merk dat het nu dichterbij komt het constant in me hoofd zit.

@AnitaSR

tja met een kleintje lijkt me het ook best pittig vooral al ze verdrietig zijn en je wilt hem optillen en dat mag dan niet.maar fijn dat je wel hulp hebt.

Mijn kinderen zijn al wat groter heb een dochter van 14 en zoon van 12 dus die kunnen me mooi een beetje overal mee helpen.Mijn dochter vind het allemaal reuze interessant.Gelukkig heeft zij niet de borsten van haar moeder geërfd want zij heeft al stuk meer als ik.En daar ben ik echt blij om.Ik werk in een kledingwinkel dus mijn collega’s weten er vanaf.En ik ben af en toe een grote flapuit dus ik vertel het vaak gewoon maar.Meestal is de eerste reactie huh dat is me nog nooit opgevallen ja duh als je altijd maximizer bh’s en bikini’s draagt lijkt het nog een beetje wat.Maar moet zeggen dat ik nog geen negatieve reactie heb gehad en iedereen me groot gelijk geeft.En het scheelt me vrij weinig wat een ander ervan vind het is mijn lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marlies84 Ik las in jouw eigen topic dat jij het goed geregeld hebt dat je meerdere weken vrij hebt i.v.m kerstvakantie. Fijn hoor. Ik ben van plan wel weer na een week te gaan werken. Ik ga wel even in overleg met de HR manager dat mocht het niet gaan, dat ik thuis ga werken. Heb jij voor alle weken wel hulp met je kindje? Ik heb alleen na die 1e week oppas op de dagen dat ik dus normaal werk. Mijn vrije dagen worden wat lastiger, met name het luier verschonen (waarbij hij niet stil blijft liggen) en het in bed leggen lijken mij erg lastig. Daarnaast als ik ergens heen moet, moet ik hem toch of in de auto of op de fiets tillen.... Wat is jouw plan?

 

@Redannie Spannend! Nog maar 2 weken! Ik kan me voorstellen dat het steeds spannender wordt. Bij mij duurt het nog even, maar ik had van de week al een gedroomd dat mijn borsten er niet uitzagen na de operatie. ?  Terwijl ik het super graag wil, heb ik nu de datum dan ook echt vast staat wel al een beetje zenuwen over het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AnitaSR Ik woon overal dichtbij dus alles is beloopbaar en dus met de wagen. Maar even niet met de fiets. Dat durf ik echt niet met die zoon van een dikke 15 kilo. Scheelt ook dat hij nu opeens besloten heeft zindelijk te willen worden dus hopelijk tegen die tijd geen luiers meer. Bedje gaat vanaf dan met zo’n Ikea-trappetje. Misschien zelfs wel een ‘grote jongensbed’ nu ik erover nadenk... 
Verschonen en tillen is wel echt heel spannend idd! Ik zie hier telkens de term ‘t-rexen’ voorbij komen dus volgens mij is er veel mogelijk zolang je je bovenarmen langs je lijf houdt. Verschonen op de bank en jij op je knieën ernaast zou kunnen. Zit hij iig al voor een deel ingeklemd. 
Ik ben vooral bang voor het wegrennen in de supermarkt, maar manlief heeft me al verzekerd dat hij de boodschappen wel wil doen en voor de rest laat ik het denk allemaal bezorgen. Als laatste heb ik allerlei familieleden vast medegedeeld dat ze dagen in de kerstvakantie  ‘mogen’ komen oppassen. ? Leuk ook omdat niemand weet wat ik ga doen.. ?
En zo hoop ik het allemaal een beetje rond te krijgen. En boven alles, wat niet gaat, gaat niet. Ff wat langer Paw Patrol, ff wat meer mamma-tijd... So be it. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

@AnitaSR Spannend hoor! Toen ik mijn operatie daar kreeg 3,5 week geleden was ik helemaal niet zenuwachtig op een gekke manier. In de ruimte waar je op de operatie wordt voorbereid was er tegelijk met mij ook een vrouw die superzenuwachtig was. De anesthesist bood haar toen iets aan om lekker rustig van te worden, dus misschien kun je er om vragen :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, AnitaSR zei:

Vrijdag is het zo ver! Begin nu toch echt wel zenuwachtig te worden. Hoop dat het op de dag zelf een beetje te doen is met de zenuwen. 

 

Jaaa spannend! Maar zie het als tijdelijke me-time wanneer je zo in de watten wordt gelegd. Heerlijk toch? Ik heb ook echt langer uitgeslapen dan nodig. 
Wat betreft de dagen in die eerste week dat je je zoontje alleen hebt zou ik toch echt proberen nog wat te regelen. Mij viel het vies tegen wat ik wel en niet kon en heb een enorme vertraging in m’n herstel opgelopen doordat ik genoodzaakt was eea weer zelf te doen en daardoor de boel compleet overbelastte. Echt sorry sorry voor dit ongevraagde advies maar hoop je op deze manier te redden van alle gedoe waar ik in zat, alleen maar omdat ik vond dat het herstel reuze meeviel en ik alles maar gewoon weer ging doen.. Bad decision?

 

Maar nu eerst even de zenuwen! Dat wordt hopelijk beter als het dichterbij komt. En geniet echt even van die persoonlijke aandacht die je weer krijgt, want hoe vaak krijgen wij moeders dat nou..

 

Succes en mocht je nog meer vragen hebben over de combinatie boobs/kind, laat maar weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissL Ik ben ook benieuwd hoe ik vrijdag ben qua zenuwen. Aan de ene kant kijk ik er naar uit, eindelijk tieten! ? Aan de andere kant heel zenuwachtig voor het resultaat en of het op den duur wel eigen gaat voelen. Wel fijn om te weten dat ze eventueel iets hebben tegen de zenuwen. Alleen dat al stelt me iets gerust.

 

@Marlies84 Ja ik ga ook sowieso heel veel bijslapen aangezien ons zoontje nog steeds niet doorslaapt. En ik heb ook al dingen bedacht om te gaan doen waar ik normaal niet aan toe kom (mijn thuisstudie weer oppakken, boek lezen, zijn fotoboek van het eerste jaar nu maar eens echt afmaken). Alleen dat afhankelijk zijn vind ik wel heel moeilijk. De eerste week heb ik sowieso elke dag hulp en ben ik geen moment alleen met ons zoontje. En na het lezen van jouw operatieverslag ook maar besloten om voor de 2e week, dat ik wel weer aan het werk ga, ook op mijn vrije dag nog wat te regelen zodat ik niet alleen ben met mijn zoontje. Hij wil op het moment wel heel graag elke keer getild worden, en ik ben van plan dat absoluut niet te doen, maar zal wel moeilijk worden. 

 

@polemommy Spannend! Ook bij Dr. van der Weij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.