Ga naar inhoud

AnitaSR : 17 januari 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@AnitaSR; vandaag is de grote dag voor jou!!!!! 

Jouw voorsituatie en wat je gaat krijgen is een beetje vergelijkbaar met die van mij.

Jij bent 1.61m en 57 kg; brede heupen maar een hele slanke taille.

Ik ben 1.68m en 57 kg; ook brede heupen en een hele slanke taille. Als ik naar jouw foto's van de passessie kijk, is het net of ik mezelf zie staan.

Jij hebt nu maat 75B en krijgt 265 cc mentor anatomisch, voor de spier.

Ik heb nu maat 70D (dit is te vergelijken met een kleine75C) en word 11 februari geopereerd, door Nio (Parkkliniek Rotterdam) en krijg 255 cc Motiva full, ook voor de spier. Ik ben heel blij dat het bij mij voor de spier kan.

Net als jij wil ik een natuurlijk resultaat bereiken, en mijn vriend die bij het consult aanwezig was, zei net als jouw man dat ik ook niet groter moest gaan.

Ik ben heeeeeeeel erg benieuwd hoe jij het allemaal gaat ervaren en hoe je herstel zal gaan verlopen.

Heeeeeeeeel veel succes vandaag meis!!! Ik hoop dat de operatie goed zal verlopen en dat je een spoedig herstel zult gaan hebben. Ik denk aan je!! :71:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal.

 

Bij deze even een eerste bericht na de operatie.

Helaas liep de chirurg wat uit dus was uiteindelijk om 14u aan de beurt.

Het viel uiteindelijk gelukkig mee met de zenuwen en de anesthesisten waren ook erg grappig dus dat verlichte de spanning ook wat. En voor ik t wist sliep ik en lag ik op de uitslaapkamer. Ik baalde er wel van dat ik wakker werd gemaakt want ik sliep nog zo lekker.

2 broodjes gegeten en 2 koppen thee gedronken (ik had enorm honger en dorst) en geplast en toen mocht ik gaan. 

 

Autorit van 1,5u ging ook goed. Heb vooral nog half geslapen in de auto. 

Net even wat gegeten en snel naar bed want bij staan/zitten werd ik wel heel licht in mijn hoofd. Pijn bij de borsten valt nog mee. Heb alleen last van mijn bovenste ribben, ik weet niet of dat ook echt mijn ribben zijn of de band van de aangemeten bh die straks zit. Alhoewel als ik voel lijkt hij niet super strak te zitten. 

Ik ga nu slapen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels 3 dagen PO en ik heb nauwelijks pijn. Ik moet echt oppassen dat ik niet al te veel weer wil gaan doen.

Gister waren mijn borsten wel heel opgezwollen, vooral richting de oksels. Dat is vandaag ook al een stuk minder. Ze zijn wel heel gevoelloos, wat heel vreemd voelt.

Gister voor het eerst gedoucht na de operatie. Vond ik wel even spannend. 

Ik vind mijn borsten nog niet zo mooi, dus ik kijk er maar ook niet te veel naar in de spiegel. Ik weet dat het uiteindelijk allemaal nog zijn plekje moet gaan vinden en in moet dalen, dus ik maar me nog niet te veel zorgen hierover. Maar ik ben wel heel benieuwd hoe het uiteindelijk er uit gaat zien en voelen.

 

Verder i.c.m. mijn zoontje van 1,5 gaat het wel goed. Mijn man doet gelukkig heel veel, waar ik mij dan wel weer schuldig over voel. En mijn ouders helpen ook op de dagen dat mijn man werken is en hij niet naar het kinderdagverblijf gaat. Alleen het niet alles kunnen/mogen doen vind ik maar niks. En mentaal voelt het wel wat zwaar als mijn zoontje getroost of op schoot getild wil worden dat dat niet kan. Ik probeer maar zoveel mogelijk elke keer af te leiden met liedjes zingen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Anita,

 

Allemaal heel herkenbaar! Je weet van tevoren dat dit gaat gebeuren en toch valt het dan vies tegen. Dat schuldgevoel heb ik met 5 weken nog steeds. Ik kan nog weinig, maar de man, zoon en dochter (die denkt dat ik wat aan mijn schouders heb) zijn het helemaal gewend. Volgende week gaan we een weekendje naar een huisje als een soort bedankje/blijmakertje(/schuldafkopertje, haha!)

 

Heb zin om even uit de afhankelijke sleur te komen. Miss ook iets voor jou? 
 

Trouwens wel goed dat je schrijft dat je moet oppassen om niet teveel te doen. Hou vol! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AnitaSR 

 

Hoi Anita!

 

ik zie dat je ook door Dr vdw bent geopereerd, ik ben 10

januari ook door hem geopereerd.

 

ik herken me helemaal in je verhaal, en het valt mij ook allemaal enorm mee!

 

en ik kan je hopelijk gerust stellen, dat het resultaat echt elke dag er beter uit gaat zien

ik dacht de eerste dagen er na ook... oh nee als dit het moet zijn.. dan weet ik het niet ? maar ik ben inmiddels 11 dagen po en het ziet er echt al een stuk aangenamer eruit!  
 

Hopelijk gebeurt dit ook bij jou!

 

heel veel succes en beterschap! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Littlegirllinda89 Goed om te horen. Ze zijn al wat mooier aan het worden maar staan nog steeds wel erg vooruit. Maar kwestie van geduld hebben dus.

Kan jij inmiddels al wel een beetje slapen?

En hoe gaat het met jouw gevoel/pijn aan de borsten? Merk dat ik vandaag een beetje een irritant gevoel in 1 borst heb (kan het niet goed uitleggen maar voelt een beetje alsof iets aan de binnenkant langs mijn tepel de hele tijd schuift, wat in feite natuurlijk ook zo is).

Weet jij trouwens hoe het zit met het registreren van de implantaten? Ik vind de folder wat onduidelijk.

 

Ik moet morgen alweer op controle komen. Dan mogen ook eindelijk die irritante pleisters er af als het goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AnitaSR dat klopt hoor, dat is bij mij ook zo... ze staan nog vooruit te pronken, ? ? maar moet wel zeggen dat het elke dag wat beter wordt, en moet ook zeggen dat zoals ze nu zijn, ik ze ook best mooi vind.  Maar wat jij zegt dat schuren dat had ik de eerste paar dagen ook.. echt een heel vreemd irritant gevoel, en had ook wat last van stuwing ofzo, maar dat is gelukkig al een stuk beter geworden. Koelen helpt wel een beetje daarvoor. Al met al heeft het gewoon tijd nodig, en zoals het nu gaat valt het me echt 100% mee.. moet mezelf wel echt erop wijzen dat ik niet al teveel ga doen, want dat kan het uiteindelijke resultaat beïnvloeden en dat zou natuurlijk jammer zijn! 

ik heb de controle door m’n eigen huisarts laten doen in overleg met de kliniek uiteraard, omdat het voor mij wel dik 2 uur rijden is vond ik het een beetje onzin om daarvoor helemaal terug te gaan. 
 Heb de pleister er zelf afgehaald en het zag er echt keurig uit.. alleen doordat de pleisters eraf zijn en de bh best wel strak zit en soms wat schuurt lijkt het nu wat vuriger, maar dat hou ik natuurlijk goed in de gaten. Dus opzich denk ik dat het niet verkeerd is als de pleisters iets langer blijven zitten.. ( een leer voor de volgende keer ?

 

ik heb inderdaad ook een folder mee gekregen en daar zit een kaartje bij in met het merk prothese en de maat en verdere info, en voor zover ik weet, doet de kliniek de verdere registratie en moet je dit gewoon goed bewaren. 
 

nou hoop dat jou herstel net zo goed verloopt als bij mij!

en veel succes morgen met controle, de tijd gaat snel he ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @AnitaSR, het is nu ongeveer 3 weken geleden dat je geopereerd bent;  hoe verloopt je herstel?

Ben erg benieuwd! En ook hoe je borsten er nu uitzien..

Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je herstel voorspoedig verloopt?

Jij hebt geen foto-album denk ik he, waar ik in zou mogen kijken? (heb dezelfde bouw als jij, krijg ze ook voor de spier (255 cc), maar dan rond, ipv anatomisch, en Motiva ipv Mentor).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 Het is vandaag precies 3 weken geleden. Het gaat best goed. Het lastigste vind ik nog het niet mogen tillen i.v.m. mijn zoontje. Maar voor de rest valt de pijn reuze mee. Tuurlijk heb ik wel eens last (ik noem het maar 'last' omdat ik pijn een te groot woord er voor vind), maar dat is het allemaal wel waar. 
Het slapen is wel wat lastiger omdat ik een buikslaper ben, maar ik kan inmiddels al wel half op mijn zij liggen. 
En de borsten zien er nu echt alweer een stuk mooier uit. Ik heb (nog) geen album.
 

Ik heb wel een beetje een haat-liefde verhouding met mijn sportbh. Af en toe moet ik m gewoon echt een half uurtje even uit doen omdat je toch de hele dag m een beetje voelt drukken, maar ik zou m ook niet kunnen missen. Het voelt toch ook wel weer heel erg veilig om m aan te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon het niet laten toen ik gister ging shoppen. Over 2,5 week ga ik echt langs een lingeriezaak om de boel op te laten meten. Maar wilde t nu toch wel eens zien in een mooie bh ipv die kliniekbh. Ben er helemaal blij mee! :1bouncingboobs:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, AnitaSR said:

Ik kon het niet laten toen ik gister ging shoppen. Over 2,5 week ga ik echt langs een lingeriezaak om de boel op te laten meten. Maar wilde t nu toch wel eens zien in een mooie bh ipv die kliniekbh. Ben er helemaal blij mee! :1bouncingboobs:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wow, wat mooi, waar heb je die gescoord? ❤️❤️❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, AnitaSR zei:

Ik kon het niet laten toen ik gister ging shoppen. Over 2,5 week ga ik echt langs een lingeriezaak om de boel op te laten meten. Maar wilde t nu toch wel eens zien in een mooie bh ipv die kliniekbh. Ben er helemaal blij mee! :1bouncingboobs:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Looking gooooood!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.