Ga naar inhoud

Dikke buik na BV


Kim1979

Aanbevolen berichten

Dag dames?

 

Afgelopen vrijdag ben ik geopereerd en sindsdien kan ik niet meer naar het toilet?ik lijk hoogzwanger zeg maar?

 

Wie herkent zich hierin en heeft daar ook last van?

 

Sinds zondag 3x per dag een zakje nacrogol en al twee clysma's verder. Na het gebruik van de clysma's loopt het wel, maar mijn dikke buik en opgeblazen gevoel is hetzelfde. 

 

Iemand nog tips of moet ik arts benaderen... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend zeg.. ik herken het zo. Fijn dat de clysma's in ieder geval hun werk al wel hebben gedaan. Ik zweer echt bij psylliumvezels (door de yoghurt ofzo doen), voorkomt dat het nu weer gaat constiperen. 

Tegen dan opgeblazen gevoel heb ik geen remedie, maar lees even mee of iemand wel iets heeft. Misschien is het ook gewoon geduld hebben en trekt het vanzelf weg zodra de stoelgang weer helemaal oke loopt?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik heb ook een bolle buik! Zelfs is dat strakke pak staat hij nog bol ? Ben sowieso helemaal opgezwollen door die lipo, ben net een rollade ?

 Ben ook als een vent aan het boeren de hele tijd ? Waar komt al dat lucht vandaan?

Volgens mij is het een bijwerking van de narcose...

 

@Kim1979 mijn moeder had stoelgang thee gekocht, binnen paar uur spoelde ik helemaal door, wellicht wat voor jou ook?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Evelien86 zei:

Oh ik heb ook een bolle buik! Zelfs is dat strakke pak staat hij nog bol ? Ben sowieso helemaal opgezwollen door die lipo, ben net een rollade ?

 Ben ook als een vent aan het boeren de hele tijd ? Waar komt al dat lucht vandaan?

Volgens mij is het een bijwerking van de narcose...

 

@Kim1979 mijn moeder had stoelgang thee gekocht, binnen paar uur spoelde ik helemaal door, wellicht wat voor jou ook?

Hoi evelien, 

Pfffff een opgezwollen rollade, wat erg zeg?haha ik denk idd dat het met name vocht is.. Door de clysma loopt het nu wel, maar het opgeblazen gevoel en de bollle buik trekt er niet van weg.. Even geduld dus?

 

Hoe is het verder met jou en de pijn.. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Kim1979 zei:

Hoi evelien, 

Pfffff een opgezwollen rollade, wat erg zeg?haha ik denk idd dat het met name vocht is.. Door de clysma loopt het nu wel, maar het opgeblazen gevoel en de bollle buik trekt er niet van weg.. Even geduld dus?

 

Hoe is het verder met jou en de pijn.. X

Jaaa geduld, geduld, geduld, dat lees is hier heeeeuulll vaak ? en qua pijn bij jou? Worden je borsten al wat zachter?

 

Ik vind de pijn goed te doen, ik had me voorbereid op helse pijn continue en dat heb ik gelukkig niet. Het is wel continue ongemak.

Ik heb gisteravond voor het slapen zo'n zwaardere pil genomen ipv van paracetamol en werd vanmorgen om 6.30 wakker gemaakt door mijn dochtertje. Dus heb top geslapen! Was alleen helemaal stijf toen ik wakker werd ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Evelien86 zei:

Jaaa geduld, geduld, geduld, dat lees is hier heeeeuulll vaak ? en qua pijn bij jou? Worden je borsten al wat zachter?

 

Ik vind de pijn goed te doen, ik had me voorbereid op helse pijn continue en dat heb ik gelukkig niet. Het is wel continue ongemak.

Ik heb gisteravond voor het slapen zo'n zwaardere pil genomen ipv van paracetamol en werd vanmorgen om 6.30 wakker gemaakt door mijn dochtertje. Dus heb top geslapen! Was alleen helemaal stijf toen ik wakker werd ?

Ik wist wel dat ik het zwaar zou krijgen, maar vind de pijn echt heftig.. Misschien ben ik gewoon een mietje ?

 

Wat fijn zeg dat het zo voorspoedig gaat en dat het te doen is?ben benieuwd naar je resultaten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Kim1979 zei:

Ik wist wel dat ik het zwaar zou krijgen, maar vind de pijn echt heftig.. Misschien ben ik gewoon een mietje ?

 

Wat fijn zeg dat het zo voorspoedig gaat en dat het te doen is?ben benieuwd naar je resultaten?

Nee je bent geen mietje! Elk lijf is anders,  en reageert er anders op. We komen onszelf wel tegen, ik zie het maar als een wijze levensles.

What doesnt kill you makes you stronger!

 

Ik durf mijn bh en pak nog niet uit te doen ? zodra ik dat wel durf ga ik gelijk foto's maken en uploaden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Evelien86 zei:

Nee je bent geen mietje! Elk lijf is anders,  en reageert er anders op. We komen onszelf wel tegen, ik zie het maar als een wijze levensles.

What doesnt kill you makes you stronger!

 

Ik durf mijn bh en pak nog niet uit te doen ? zodra ik dat wel durf ga ik gelijk foto's maken en uploaden.

Hihi lief❤️misschien moet ik het ook zo bekijken?ik leer ook op deze manier?

Doe maar rustig aan met dat pak?‍♀️neem de tijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
11 minuten geleden, BriannaBB zei:

Pfff ik heb hier ook heel erg last van! Gelukkig hebben meer mensen dit hahaha.. Ben 28e geopereerd en echt al 3kg aangekomen, voel me ook echt een ballonnetje ?
Is het bij jullie inmiddels al wat beter??

Ik ben alweer veel kilo's kwijt hoor, natuurlijk wegen de borstjes iok iets en ik loop nog niet heel veel, dus als ik weer wat meer kan dan ga ik er vanuit dat er dan nog wel wat afgaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-10-2019 om 21:47, vithoufiore zei:

Wat vervelend zeg.. ik herken het zo. Fijn dat de clysma's in ieder geval hun werk al wel hebben gedaan. Ik zweer echt bij psylliumvezels (door de yoghurt ofzo doen), voorkomt dat het nu weer gaat constiperen. 

Tegen dan opgeblazen gevoel heb ik geen remedie, maar lees even mee of iemand wel iets heeft. Misschien is het ook gewoon geduld hebben en trekt het vanzelf weg zodra de stoelgang weer helemaal oke loopt?

Waar koop je die psylliumvezels? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had echt precies hetzelfde. Nu niet meer die zware pijnstillers en maagbeschermers genomen en toen ging het na een dag eigenlijk wel beter! Waren echt die pillen denk ik..

ik vind de pijn vervelend maar wel te doen alleen merk het echt als ik een te drukke dag heb.. dan loop ik s avonds voor over gebogen en krom van de pijn.. beterschap dames:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, BriannaBB zei:

Oh fijn zo! Hoelang duurde het ongeveer voordat je je minder opgeblazen enzo voelde?

Ik kon helaas de eerste 5 dagen niet naar het toilet. Liters water gedronken en twee clisma's verder en ging het iedere dag weer wat beter.. Dus denk 1,5 week ongeveer. Mijn advies, regelmatig wat heen en weer lopen, heel veel water drinken.. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, vithoufiore zei:


natuurwinkels zoals Holland en barret, online of bij de Kruidvat zag ik ze ook staan laatst. Ik dacht bij het vak “darmen”

Dank je! Zat net te lezen over de voordelen daarvan en klinkt goed! Ik ga het zeker nemen na de operatie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.