Ga naar inhoud

sabapoha : 20 september 2019 : Dr. Fortuin : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hi Dames,

 

Al geruime tijd lees ik mee op het forum en zuig alles aan informatie op. Al heel lang wil ik een bv ondergaan maar steeds kwam het er niet van.. Nu eindelijk de stap gezet en vrijdag 20 september is het zo ver.. Ineens begint het mega spannend te worden. Ik ga voor 375 cc (rond)   - dual plane  en heb nu een kleine C cup. Ongeveer gelijk gestemde hier bij wie ik in het album zou mogen kijken?

Ik heb natuurlijk al heel veel gelezen over tips voor er na, maar het kan me niet genoeg zijn haha.. Dus alle tips zijn welkom ;) Zijn er nog meer dames die binnenkort aan de beurt zijn? 

 

Ik hoop van jullie te horen ?

 

Liefs,

Sam 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk en spannend! We worden op dezelfde dag geopereerd zie ik ?

Ben je er een beetje klaar voor? Zin in?

 

Tips kan ik je nog niet echt geven haha, zitten in hetzelfde schuitje. Ik ga vandaag m'n hele huis schoon proberen te krijgen zodat dat alvast enigszins gedaan is, en ik ga een voedingskussen aanschaffen. Verder nog weinig voorbereidingen eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah hoe leuk is dat. Waar word jij geopereerd en hoeveel cc? Doe je goed ik zit ook nog middel in een verhuizing dus hopelijk lukt het mij straks alles los te laten;)

Onwijs veel zin in maar inmiddels beginnen de zenuwen ook wel op te spelen haha.. Worden ze niet te groot  of te klein.. Je kent het vast wel. Hoe is het bij jou gesteld met de zenuwen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word in Velthuis Amsterdam geopereerd! 325cc, rond high profile dual plane geplaatst. 

 

Zenuwen, nog niet, vooral zin in. Maar denk de dag zelf zeker wel hoor. Nog nooit geopereerd dus dan toch een beetje spannend. De twijfel begrijp ik helemaal, ik ben heel bang voor te klein (ik kom van veel minder dan jij ook), maar groter ging niet passen volgens de PC. Ik vertrouw haar dus daar ga ik dan ook maar vanuit. Al weet ik zeker dat als ik naar dr. Nio ofzo was geweest dat er wel meer ingezet had kunnen worden maar ik wil dat het er natuurlijk nog uit blijft zien en wat dat betreft vertrouw ik dr. Zaal! :) Wel jaloers op jouw 375 met nu “al” cup C hoor!! Ik heb ook een topic, met foto’s, mocht je geïnteresseerd zijn. 

 

Hoe laat ben jij aan de beurt? Nu ik er zo over nadenk beginnen de zenuwen toch wel beetje te komen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, vithoufiore zei:

Ik word in Velthuis Amsterdam geopereerd! 325cc, rond high profile dual plane geplaatst. 

 

Zenuwen, nog niet, vooral zin in. Maar denk de dag zelf zeker wel hoor. Nog nooit geopereerd dus dan toch een beetje spannend. De twijfel begrijp ik helemaal, ik ben heel bang voor te klein (ik kom van veel minder dan jij ook), maar groter ging niet passen volgens de PC. Ik vertrouw haar dus daar ga ik dan ook maar vanuit. Al weet ik zeker dat als ik naar dr. Nio ofzo was geweest dat er wel meer ingezet had kunnen worden maar ik wil dat het er natuurlijk nog uit blijft zien en wat dat betreft vertrouw ik dr. Zaal!  Wel jaloers op jouw 375 met nu “al” cup C hoor!! Ik heb ook een topic, met foto’s, mocht je geïnteresseerd zijn. 

 

Hoe laat ben jij aan de beurt? Nu ik er zo over nadenk beginnen de zenuwen toch wel beetje te komen haha

Oh ja die ken ik.. Bang voor te klein, of te groot, of misschien wordt het wel helemaal niet mooi. En dat alles meerdere keren op 1 dag. Haha. Kan me niet snel genoeg vrijdag zijn. Oh tof kan ik daarin kijken bij je foto's? Of moet ik daar toegang voor hebben? Ben nog niet helemaal op de hoogte hoe het forum precies werkt. Ik heb nog geen tijd gekregen verwacht ik woensdag of donderdag te krijgen. Ja toch wel spannend he ;) Gelukkig heb ik het momenteel onwijs druk met werk, dus echt tijd om te stressen is er overdag niet bij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, tiffsklein zei:

Ik ben de 18e aan de beurt ook, zo spannend!! Haha. Afgelopen weken veel twijfels en zenuwen gehad, maar nu heb ik er vooral heel veel zin in..

Ah hoe leuk! Jeetje jij bent echt bijna aan de beurt. Ben zo benieuwd hoe het je vergaat. Hoeveel CC en welke protheses krijg je? En welke locatie? Haha zoveel vragen.. ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, sabapoha zei:

Ah hoe leuk! Jeetje jij bent echt bijna aan de beurt. Ben zo benieuwd hoe het je vergaat. Hoeveel CC en welke protheses krijg je? En welke locatie? Haha zoveel vragen.. ;)


Hahaha jaa! 325 cc, mentor 1 rond HP! Dualplane geplaatst! :) Wordt bij het MFIV in Vlaardingen geopereerd haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, sabapoha zei:

Oh ja die ken ik.. Bang voor te klein, of te groot, of misschien wordt het wel helemaal niet mooi. En dat alles meerdere keren op 1 dag. Haha. Kan me niet snel genoeg vrijdag zijn. Oh tof kan ik daarin kijken bij je foto's? Of moet ik daar toegang voor hebben? Ben nog niet helemaal op de hoogte hoe het forum precies werkt. Ik heb nog geen tijd gekregen verwacht ik woensdag of donderdag te krijgen. Ja toch wel spannend he ;) Gelukkig heb ik het momenteel onwijs druk met werk, dus echt tijd om te stressen is er overdag niet bij. 

 

Kun je gewoon in kijken! Als je op mn naam drukt zie je mn topic vanzelf bij “activiteiten” staan.

 

Nog 4 nachtjes!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-9-2019 om 13:03, vithoufiore zei:

Wat leuk en spannend! We worden op dezelfde dag geopereerd zie ik ?

Ben je er een beetje klaar voor? Zin in?

 

Tips kan ik je nog niet echt geven haha, zitten in hetzelfde schuitje. Ik ga vandaag m'n hele huis schoon proberen te krijgen zodat dat alvast enigszins gedaan is, en ik ga een voedingskussen aanschaffen. Verder nog weinig voorbereidingen eigenlijk.

 

10 uur geleden, tiffsklein zei:


Hahaha jaa! 325 cc, mentor 1 rond HP! Dualplane geplaatst! Wordt bij het MFIV in Vlaardingen geopereerd haha! 

Super spannend. Beginnen de zenuwen al? Hoelaat moet er zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, vithoufiore zei:

 

Kun je gewoon in kijken! Als je op mn naam drukt zie je mn topic vanzelf bij “activiteiten” staan.

 

Nog 4 nachtjes!!

Hmm lukt me niet om te zien. Vast iets om te zoeken als ik daar straks alle tijd voor heb ? Heb je al een tijd gekregen? Ik moet nog zoveel doen en ben bang het allemaal niet te gaan redden. Moet mijn piercings nog vervangen, ergens tussendoor. Haha stress begint toe te slaan nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, sabapoha zei:

Oh nu echt bijna.. Hoop dat je vannacht een beetje slaapt en uitgerust die kant op gaat. Hou je me op de hoogte?? 

 

Heerlijke nacht achter de rug!! Alsof ik er toch wel gewoon echt klaar voor ben. Ben wel iets te vroeg wakker maar ik zal wel gewoon rustig aan me klaarmaken nu. Nog even lekker lang douchen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, tiffsklein zei:

 

Heerlijke nacht achter de rug!! Alsof ik er toch wel gewoon echt klaar voor ben. Ben wel iets te vroeg wakker maar ik zal wel gewoon rustig aan me klaarmaken nu. Nog even lekker lang douchen.. 

Oh wat fijn voor je en goed om te horen. Is het je meegevallen allemaal? En hoe zijn je nieuwe boobs geworden?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, sabapoha zei:

@vithoufiore Komt nu echt in de buurt he... Hoe zijn de zenuwen bij jou? Vandaag gehoord dat ik mij om 07.30 uur mag melden. Lekker vroeg ben de eerste Heb ik het maar gelijk gehad. Morgen nog een drukke werkdag en dan maar helemaal aan overgeven. Komt  vast goed. 

 Nu net wakker geworden en toen dacht ik: ohja, morgen heb ik ze al!! 

Nog steeds niet echt zenuwachtig, maar ben een echte controle freak dus verwacht dat dat zeker nog wel komen gaat, maar wellicht morgen. Ik heb inderdaad ook nog een drukke en lange werkdag. Dan gooi ik snel wat avondeten naar binnen met vriendlief en dan pak ik de trein naar Amsterdam (woon/studeer ik Maastricht). Blijf daar bij een vriendin slapen en dan mag ik me morgen om 11h melden. Zie nu al op tegen nuchter blijven haha. Heb er zin in!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh je komt echt van ver. Fijn dat je bij een vriendin kan slaoen. Blijf je daar ook? Dag een beetje doorgekomen? Die controle moeten we maar los laten ;) Niks meer aan te doen haha. Het is al bijna zover.. Spannend hoor. Nu maar proberen te slapen en morgen vroeg op pad. En dan ergens als jij aan de beurt bent heb ik die van mij al. Gekke gedachten haha. Hoop dat je wat kunt slapen! Heel veel sterkte en succes morgen! X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.