Ga naar inhoud

sabapoha : 20 september 2019 : Dr. Fortuin : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@vithoufiore Ik was even out of order. Operatie echt prima verlopen. PC heeft uiteindelijk niet dual plane geplaatst  Vanaf het moment dat ik thuis was kwam er gevoel van vrachtwagen waar ik tegenaan ben gelopen ?.. Ik heb alleen paracetamol en moet daar goed mee spiegelen. Het allemaal even wennen, maar wat ik zo kan zien wort het volgens mij super mooi! Not even geduld hebben ? Hoe is je terug reis naar huis gegaan en hoe voel je je?? 

 

@tiffsklein Super dat jij je zo goed voelt. Ga op mijn gemak straks even alles lezen. Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sabapoha oh wow waarom niet dp? Paste dat niet? En waarom heb je alleen paracetamol, verdraag je de rest niet? 

Ben erg benieuwd hoe jouw eerste nacht is verlopen? Mijn nacht was prima, zolang ik niet bewoog. Deze ochtend is een hel haha. Ga mezelf nu dwingen een mini stukje te wandelen en toch maar mn rek oefeningen te doen maar kan mn armen nieteens optillen joh haha. Naja, ik houd er maar aan vast dat vandaag en morgen het ergste zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, vithoufiore zei:

@sabapoha oh wow waarom niet dp? Paste dat niet? En waarom heb je alleen paracetamol, verdraag je de rest niet? 

Ben erg benieuwd hoe jouw eerste nacht is verlopen? Mijn nacht was prima, zolang ik niet bewoog. Deze ochtend is een hel haha. Ga mezelf nu dwingen een mini stukje te wandelen en toch maar mn rek oefeningen te doen maar kan mn armen nieteens optillen joh haha. Naja, ik houd er maar aan vast dat vandaag en morgen het ergste zijn..

Het zou zo mooier worden na opnieuw opmeten. Ik ben van het advies van de beste man uitgegaan ;) Ik kreeg verder helemaal niks anders moest het met paracetamol doen.. Had zelf nog wat tramadol liggen en mocht dat wel innemen voor de avond. Nog niet gedaan. Slapen ging oké ik heb een elektrisch bed gelukkig dus dat scheelt wel wat. Rond helft 6 ben ik mij gaan verplaatsen naar de bank.. Zitten - liggen en staan afwisselen ;)

 

Vandaag is mijn dag een stuk beter. Uiteraard nog pijn, maar beter te hanteren. Net nog even gedoucht en gekeken en wauw wat zijn ze al mooi. Moet nog van alles veranderen maar ben nu al blij met het resultaat. Heb jij al gespiekt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, sabapoha zei:

Het zou zo mooier worden na opnieuw opmeten. Ik ben van het advies van de beste man uitgegaan Ik kreeg verder helemaal niks anders moest het met paracetamol doen.. Had zelf nog wat tramadol liggen en mocht dat wel innemen voor de avond. Nog niet gedaan. Slapen ging oké ik heb een elektrisch bed gelukkig dus dat scheelt wel wat. Rond helft 6 ben ik mij gaan verplaatsen naar de bank.. Zitten - liggen en staan afwisselen

 

Vandaag is mijn dag een stuk beter. Uiteraard nog pijn, maar beter te hanteren. Net nog even gedoucht en gekeken en wauw wat zijn ze al mooi. Moet nog van alles veranderen maar ben nu al blij met het resultaat. Heb jij al gespiekt? 

 

Wauw wat dapper van je!! Ik durf mn bh echt nog niet uit te doen, omdat het pijn doet en omdat ik heel erg bang ben dat het tegenvalt, het is immers nog helende allemaal en er zal flink veel zwelling zitten.. voor mijn gevoel zit er 1 ook echt een stuk verder naar mijn zij, ook dat zal bijtrekken denk ik maar dit zijn redenen dat ik nog niet durf te kijken haha, stom he :( 

 

Bij mij ging het vanochtend echt k*t om het plat te zeggen, merk zo erg dat als ik niet elk uur mn oefeningen doen en blijf bewegen het zoveel meer pijn gaat doen, zoals in de nacht. Ik kan zelf mijn bed niet uitkomen dus kan ook niet zelf even bewegen, maarja... sochtends een oxycontin genomen en pcm en naproxen en toen ging het wel weer.. maar moet echt nog even niet aan alle handelingen van douchen denken, brrrr haha

 

Maar wat superfijn dat je ze al zo mooi vindt! Daar doen we het voor toch!! ❤️ Ga je een album bijhouden denk je of niet? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, vithoufiore zei:

 

Wauw wat dapper van je!! Ik durf mn bh echt nog niet uit te doen, omdat het pijn doet en omdat ik heel erg bang ben dat het tegenvalt, het is immers nog helende allemaal en er zal flink veel zwelling zitten.. voor mijn gevoel zit er 1 ook echt een stuk verder naar mijn zij, ook dat zal bijtrekken denk ik maar dit zijn redenen dat ik nog niet durf te kijken haha, stom he  

 

Bij mij ging het vanochtend echt k*t om het plat te zeggen, merk zo erg dat als ik niet elk uur mn oefeningen doen en blijf bewegen het zoveel meer pijn gaat doen, zoals in de nacht. Ik kan zelf mijn bed niet uitkomen dus kan ook niet zelf even bewegen, maarja... sochtends een oxycontin genomen en pcm en naproxen en toen ging het wel weer.. maar moet echt nog even niet aan alle handelingen van douchen denken, brrrr haha

 

Maar wat superfijn dat je ze al zo mooi vindt! Daar doen we het voor toch!! ❤️ Ga je een album bijhouden denk je of niet? 

Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt. Bij mij helpt het douchen tegen mijn rugpijn. Ik sta er maar kort onder met een laf straaltje. Toch helpt het wel heel erg. Het uit doen van de bh heb ik nu 3 gedaan. Ik vond het ook doodeng. Nog steeds eigenlijk wel. Maar de pijn die ik voel met de bh zakt even weg. Het lijkt wel of mijn borsten even adem kunnen halen. 

 

Welke oefeningen doe jij? Zijn die voor je rug? Misschien helpen ze mij ook een beetje. 

 

Ik zit nu heel erg met mijn po bh te mieren. De sluiting tussen mijn borsten doet zeer aan de zijkanten van mijn borsten. Zeg maar aan de binnenkant. Ik kan heb een andere besteld maar die komt pas dinsdag binnen. Ik wilde morgen even snel naar een dorp verderop. Daar hebben ze een Hunkemöller. Misschien dat ik daar even snel een paar sportbh’s probeer. Maar hoor ook wel slechte verhalen over deze bh’s. 

 

Ik hoop dat je je snel beter voelt

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Xritt zei:

Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt. Bij mij helpt het douchen tegen mijn rugpijn. Ik sta er maar kort onder met een laf straaltje. Toch helpt het wel heel erg. Het uit doen van de bh heb ik nu 3 gedaan. Ik vond het ook doodeng. Nog steeds eigenlijk wel. Maar de pijn die ik voel met de bh zakt even weg. Het lijkt wel of mijn borsten even adem kunnen halen. 

 

Welke oefeningen doe jij? Zijn die voor je rug? Misschien helpen ze mij ook een beetje. 

 

Ik zit nu heel erg met mijn po bh te mieren. De sluiting tussen mijn borsten doet zeer aan de zijkanten van mijn borsten. Zeg maar aan de binnenkant. Ik kan heb een andere besteld maar die komt pas dinsdag binnen. Ik wilde morgen even snel naar een dorp verderop. Daar hebben ze een Hunkemöller. Misschien dat ik daar even snel een paar sportbh’s probeer. Maar hoor ook wel slechte verhalen over deze bh’s. 

 

Ik hoop dat je je snel beter voelt

 

Ja ik ga het vanavond of morgen toch maar proberen maar pfff.. kan al wel janken van de pijn die ik me inbeeld als ik uberhaupt mn vest uit moet doen haha. Het is heel gek, zolang ik stil zit gaat het echt perfect, maar elke beweging doet gewoon zoooveel pijn, kan niet zelf uit een stoel komen etc. Maar jouw verhaal doet me goed, misschien helpt bh uitdoen met douchen juist wel iets.

 

De oefeningen zijn voor mijn borst, PB me anders even, Velthuis heeft een speciaal fysio programma en toevallig was er een vpk die mij hielp, die zelf ook vier weken geleden een borstvergroting had gehad (ook door dr. Zaal) en die zei echt: die oefeningen zijn je redding haha.

 

Wat lastig dat je PO BH pijn doet, ik heb zelf geen sluiting voor.. Dacht echt dat dat moest maar blijkbaar niet. Ik heb zo'n Anita post-PO BH. Ze raadden mij aan om, als ik naar hunkemuller ging, wel een level 3 BH te komen. Uiteindelijk heb ik gewoon nog een Anita erbij genomen. Ik heb geen last van deze BH, maar aan de andere kant doet alles pijn dus kan niet echt differentiëren tussen BH pijn en zwelling/spier pijn haha. 

 

Ben stiekem wel benieuwd vanaf wanneer, welke dag, pijn ging zakken bij de meesten :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vithoufioreIk ga je zo even een pb sturen. De pijn in mijn rug is echt niet meer grappig?

 

ik begrijp je heel goed hoor. Ik ben maandag geopereerd en mocht dinsdag douchen. Ik durfde dat niet aan, Hihi. Uiteindelijk woensdagavond een beetje gedoucht. Mijn man deed mijn bh los. En hield mijn borsten soort van vast. Ik durfde ze niet echt los te laten. 

 

Bij mij ging na dag 3 ongeveer de pijn minderen. Dan reken ik de operatiedag niet mee. Ik heb nu niet echt meer pijn. Meer een naar en strak gevoel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-9-2019 om 11:29, sabapoha zei:

Hi Dames,

 

Al geruime tijd lees ik mee op het forum en zuig alles aan informatie op. Al heel lang wil ik een bv ondergaan maar steeds kwam het er niet van.. Nu eindelijk de stap gezet en vrijdag 20 september is het zo ver.. Ineens begint het mega spannend te worden. Ik ga voor 375 cc (rond)   - dual plane  en heb nu een kleine C cup. Ongeveer gelijk gestemde hier bij wie ik in het album zou mogen kijken?

Ik heb natuurlijk al heel veel gelezen over tips voor er na, maar het kan me niet genoeg zijn haha.. Dus alle tips zijn welkom Zijn er nog meer dames die binnenkort aan de beurt zijn? 

 

Ik hoop van jullie te horen ?

 

Liefs,

Sam 

Hoi Sam, 

Jij bent al geholpen lees ik, wat leuk! En zie met toeval dat ik hetzelfde krijg als jij 375cc, ronde protheses via dual plane. Aankomende vrijdag staat mijn operatie gepland?. Hoe is het met je? Is het je mee of tegengevallen..ik ben erg benieuwd naar je verhaal?heb je ook een album die je wikt delen? Ik heb alleen nu nog foto's geplaatst van van voor de BV.. ?Kleini mini tietjes☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames! Ik ben vandaag 4,5 week PO! Ook ik ben geholpen door dr. Fortuin! Heb heeeeeel veel pijn gehad de eerste week.. de 2e week ook maar t viel daarna wel mee! Ik ben super blijjjjjj met mijn 2 nieuwe vriendinnen! Ik kon dr Fortuin niet veel vinden op het forum en had enig mijn twijfels om te veranderen van PC die wel voorkwam op het forum. Ben blij dat ik dat niet heb gedaan! ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-9-2019 om 15:15, vithoufiore zei:

 

Wauw wat dapper van je!! Ik durf mn bh echt nog niet uit te doen, omdat het pijn doet en omdat ik heel erg bang ben dat het tegenvalt, het is immers nog helende allemaal en er zal flink veel zwelling zitten.. voor mijn gevoel zit er 1 ook echt een stuk verder naar mijn zij, ook dat zal bijtrekken denk ik maar dit zijn redenen dat ik nog niet durf te kijken haha, stom he  

 

Bij mij ging het vanochtend echt k*t om het plat te zeggen, merk zo erg dat als ik niet elk uur mn oefeningen doen en blijf bewegen het zoveel meer pijn gaat doen, zoals in de nacht. Ik kan zelf mijn bed niet uitkomen dus kan ook niet zelf even bewegen, maarja... sochtends een oxycontin genomen en pcm en naproxen en toen ging het wel weer.. maar moet echt nog even niet aan alle handelingen van douchen denken, brrrr haha

 

Maar wat superfijn dat je ze al zo mooi vindt! Daar doen we het voor toch!! ❤️ Ga je een album bijhouden denk je of niet? 

Hoe gaat het nu met je? Ik was even verstopt in mijn eigen bubbel ;) Kan je weer een beetje bewegen en al wat minder pijn? Douchen heb ik met mijn vriend gedaan hoor, lukt me ook echt niet alleen. Ik wil zeker een album gaan bijhouden.. Wil alleen eerst zelf even bekijken hoe het veranderd.

 

Heb je inmiddels al gekeken? Hier gaat het op en af.. Het ene moment denk ik mwa prima te doen en het andere weet ik niet meer hoe ik liggen, zitten of staan moet. Hoop dat je je een beetje oké voelt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Kim1979 zei:

Hoi Sam, 

Jij bent al geholpen lees ik, wat leuk! En zie met toeval dat ik hetzelfde krijg als jij 375cc, ronde protheses via dual plane. Aankomende vrijdag staat mijn operatie gepland?. Hoe is het met je? Is het je mee of tegengevallen..ik ben erg benieuwd naar je verhaal?heb je ook een album die je wikt delen? Ik heb alleen nu nog foto's geplaatst van van voor de BV.. ?Kleini mini tietjes☺️

Ja afgelopen vrijdag inderdaad. De operatie is me alles meegevallen. Vlak voor de operatie heeft de PC toch  besloten om niet dual plane te plaatsen, dus voor het herstel zal dat wel iets schelen ;) Het herstel heb ik toch iets onderschat. Ik ben van plan een album te gaan bijhouden.. Ga ik denk ik deze week even naar kijken. Spannend voor jou komt het ook in de buurt. Waar ga je naar toe? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-9-2019 om 17:27, Xritt zei:

Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt. Bij mij helpt het douchen tegen mijn rugpijn. Ik sta er maar kort onder met een laf straaltje. Toch helpt het wel heel erg. Het uit doen van de bh heb ik nu 3 gedaan. Ik vond het ook doodeng. Nog steeds eigenlijk wel. Maar de pijn die ik voel met de bh zakt even weg. Het lijkt wel of mijn borsten even adem kunnen halen. 

 

Welke oefeningen doe jij? Zijn die voor je rug? Misschien helpen ze mij ook een beetje. 

 

Ik zit nu heel erg met mijn po bh te mieren. De sluiting tussen mijn borsten doet zeer aan de zijkanten van mijn borsten. Zeg maar aan de binnenkant. Ik kan heb een andere besteld maar die komt pas dinsdag binnen. Ik wilde morgen even snel naar een dorp verderop. Daar hebben ze een Hunkemöller. Misschien dat ik daar even snel een paar sportbh’s probeer. Maar hoor ook wel slechte verhalen over deze bh’s. 

 

Ik hoop dat je je snel beter voelt

Ik heb hier een fantastisch automatische rugmassage met infrarood. Ik sfeer erbij. Weet ook niet meer hoe ik zitten of liggen moet. Dit ding is echt fantastisch. Klein lichtpuntje voor de dag. 

 

Die BH en borstband ben ik inmiddels ook helemaal zat... Hopelijk krijg ik  vrijdag bij de controle te horen dat de borstband niet meer nodig is. We moeten nog even volhouden ladies het ergste is achter de rug.. ❤?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Soutje zei:

Hallo dames! Ik ben vandaag 4,5 week PO! Ook ik ben geholpen door dr. Fortuin! Heb heeeeeel veel pijn gehad de eerste week.. de 2e week ook maar t viel daarna wel mee! Ik ben super blijjjjjj met mijn 2 nieuwe vriendinnen! Ik kon dr Fortuin niet veel vinden op het forum en had enig mijn twijfels om te veranderen van PC die wel voorkwam op het forum. Ben blij dat ik dat niet heb gedaan! ?

Wat leuk om te horen.. Haha zo te zien moeten wij nog wat doorstaan dan qua pijn;) Al heb ik wel het idee dat het vanaf nu minder aan het worden is. Er was inderdaad weinig over hem te vinden, maar wel veel studies en onderzoeken die hij verricht had. Hoeveel cc heb jij gekregen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, sabapoha zei:

Ik heb hier een fantastisch automatische rugmassage met infrarood. Ik sfeer erbij. Weet ook niet meer hoe ik zitten of liggen moet. Dit ding is echt fantastisch. Klein lichtpuntje voor de dag. 

 

Die BH en borstband ben ik inmiddels ook helemaal zat... Hopelijk krijg ik  vrijdag bij de controle te horen dat de borstband niet meer nodig is. We moeten nog even volhouden ladies het ergste is achter de rug.. ❤?

Haha, dat heb ik met douchen of als mijn man mijn rug masseert. Nu doet hij dat twee x per dag, joehoe?

 

ik heb een nieuwe bh. Hierdoor heb ik net wat meer steun en daardoor minder pijn/ last. Die postoperatieve bh moest na een week echt Eens x in de was. 
 

ik hoop ook dat die band af mag. Het lijkt mij echt verschrikkelijk zitten. Vooral in combi met een bh.

ik merk gelukkig dat het langzaam beter gaat. Mijn linker borst is het vervelends. Die doet soms nog Pijn? net als jullie kan ik niet wachten om ze straks genezen en wel te voelen. Normaal vermijd ik spiegels. Straks echt niet meer ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, sabapoha zei:

Ja afgelopen vrijdag inderdaad. De operatie is me alles meegevallen. Vlak voor de operatie heeft de PC toch  besloten om niet dual plane te plaatsen, dus voor het herstel zal dat wel iets schelen  Het herstel heb ik toch iets onderschat. Ik ben van plan een album te gaan bijhouden.. Ga ik denk ik deze week even naar kijken. Spannend voor jou komt het ook in de buurt. Waar ga je naar toe? 

Gaat het een beetje oke met je? Zwaar tegenvallen in de zin van pijn of omdat je niks kan? En kun je wel een beetje slapen?

 

Ik word geopereerd bij bergmanclinics, 375cc ronde protheses via dual plan. Ik vind het spannend, maar ook heel veel zin in?

Album bijhouden vind ik wel fijn vooraf en straks iedere week foto's maken voor de komende weken. Ik heb nu al vsn vooraf een album gemaakt, wel prive, maar als je wil kan ik je toevoegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-9-2019 om 12:22, Xritt zei:

Haha, dat heb ik met douchen of als mijn man mijn rug masseert. Nu doet hij dat twee x per dag, joehoe?

 

ik heb een nieuwe bh. Hierdoor heb ik net wat meer steun en daardoor minder pijn/ last. Die postoperatieve bh moest na een week echt Eens x in de was. 
 

ik hoop ook dat die band af mag. Het lijkt mij echt verschrikkelijk zitten. Vooral in combi met een bh.

ik merk gelukkig dat het langzaam beter gaat. Mijn linker borst is het vervelends. Die doet soms nog Pijn? net als jullie kan ik niet wachten om ze straks genezen en wel te voelen. Normaal vermijd ik spiegels. Straks echt niet meer ? 

Nog even lekker laten masseren dan die man ;) Waar heb je een bh gehaald? Voelt dat een stuk beter? Ik tel af tot de borstband af mag.. Dan ga ik een feestje vieren hoor ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Kim1979 zei:

Gaat het een beetje oke met je? Zwaar tegenvallen in de zin van pijn of omdat je niks kan? En kun je wel een beetje slapen?

 

Ik word geopereerd bij bergmanclinics, 375cc ronde protheses via dual plan. Ik vind het spannend, maar ook heel veel zin in?

Album bijhouden vind ik wel fijn vooraf en straks iedere week foto's maken voor de komende weken. Ik heb nu al vsn vooraf een album gemaakt, wel prive, maar als je wil kan ik je toevoegen. 

Ja hoor inmiddels weer onder de levende.. ;) De eerste dagen waren best pittig i.v.m. de pijn en vooral ook de pijn in mijn rug.. Ik begin nu weer een beetje mens te worden;)  Slapen ging mij goed af wel met tussenpozen, maar ik was suf genoeg om te kunnen slapen gelukkig ?

 

Spannend je bent al bijna aan de beurt! Ik wil ook een album gaan bijhouden komende weken. Zit alleen te wachten op een nieuwe telefoon haha ;) Dat maakt het wat makkelijker. 

Ja ik kijk graag mee in je album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je toegevoegd aan mijn album hoor☺️je bent de eerste?die mijn borsten ziet.. 

 

Fijn dat je weer wat meer kan leven?zie en voel je iedere dag verandering in je borsten? En kun je al wat meer bewegen?

 

Ik ben zo benieuwd, maar toch ook wel gestrest voor de pijn daarna?‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Kim1979 zei:

Ik heb je toegevoegd aan mijn album hoor☺️je bent de eerste?die mijn borsten ziet.. 

 

Fijn dat je weer wat meer kan leven?zie en voel je iedere dag verandering in je borsten? En kun je al wat meer bewegen?

 

Ik ben zo benieuwd, maar toch ook wel gestrest voor de pijn daarna?‍♀️

Ik zie het ? Denk dat het super mooi gaat worden bij je! Ja vandaag echt een veel betere dag. Haha ja inmiddels hoor ik ook verandering. Heel gek geluid ? gelukkig had ik er hier op het forum al over gelezen. Bewegen gaat ook weer makkelijker.. Ik hoop dat die 6 weken vanaf nu voorbij vliegen;) 

 

Zorg dat je heel goed blijft spiegelen met paracetamol en laat lekker voor je zorgen. Dat heb je nodig de eerste dagen. Zo spannend voor je het weet is het al zo ver 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, vithoufiore zei:

He Meis, ben nu ook wel benieuwd hoe het nu met jou gaat! Na je lieve berichtje in mijn topic ❤️

Lief  van je! Moet ook even een verslagje maken nog.. Nog niet aan toe gekomen.. Sinds vandaag voel ik me weer een beetje mens. Alles lijkt redelijk oké te verlopen. Wil alleen van die stomme borstband af.. Vind ze er al oké uit zien heb wel een idee hoe het gaat worden en naar mijn inziens wordt dat best mooi ?? 

Kan niet wachten tot deze 6 weken voorbij zijn.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.