Ga naar inhoud

Dessie : 24 juli 2019 : Dr. Maetens : Serruys Ziekenhuis : Oostende


Aanbevolen berichten

Op 6-7-2019 om 08:40, Rowie zei:

Hey!

 

Ik ben ook fijn gebouwd en heb ook 400cc. En vind ze echt niet te groot. Had niet kleiner gewild! Heb nu een 75D.

 

 

Hi, heb jij ook foto's geplaatst? Ik ben heel benieuwd. Ik heb 27 sept. Mijn operatie gepland staan en in principe gekozen voor 350 cc, rond, dual plane. Nu ik aan het rondkijken ben lijkt mij 400 ook mooi? dus ben aan het twijfelen nu.. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 400cc motiva full round silk. En dual plane.

 

Het zijn bij mij niet van die ronde bollen, dit omdat ze dual plane geplaatst zijn!

 

Ik heb geen foto's geplaatst, maar wil je best een foto sturen via pb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey rowie, 

 

bedankt, ik zou heel graag eens een foto zien! Van mij zou het voor de spier zijn... nu heb ik 200 achter de spier en bij bepaalde bewegingen zie je die spier samentrekken en is niet mooi! Heb je dit bij Dual plane ook?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen.

 

ik heb mijn operatie vastgelegd 24 juli, redelijk snel dus! Donderdag ga ik nog eens langs om te maat af te spreken. Nog iemand tip over wat ik allemaal moet vragen? De dokter sprak vorige keer van 400 cc en zou op een D cup eindigen. De protheses zouden ergonomisch zijn? Iemand ervaring mee? Ik vind het belangrijk dat het geen bollen worden!! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi @Dessie,

 

Wat spannend ?. Bij welke kliniek laat je het doen? Zelf heb ik 15 juli mijn operatie weekje eerder. Ik krijg 400cc rond voor de borstspier. Het zullen bij mij geen bollen worden omdat ik boven in erg plat ben dus daar juist vulling nodig heb. Hoe worden de protheses bij jou geplaatst? Het is ook handig om te weten wat voor protheses je krijgt, bv of je high profile krijgt. 

 

We hebben een juli topic waar meiden die in juli geopereerd worden inzitten. Bij clubs kun je een aanvraag doen om hier bij te komen, misschien vind je dat leuk ?

 

xxxx 

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim, 

 

bedankt ik zal eens kijken voor de groep!

van mij zou het ook voor de spier zijn! In heb nu 200 cc achter de spier zitten en is dus een wissel. Operatie was 10 jaar geleden dus is allemaal terug spannend en ben toch zenuwachtig! Ik weet niet als ik nu high profiel heb ik zal eens kijken als dat op mijn kaartje staat van de borstvergroting ?. Het enige dat in weet is dat ze nu ergonomische zou steken omdat dit natuurlijker zou zijn. Ik ga bij dokter Maetens in Oostende trouwens. Daar ben ik 10 jaar geleden ook geweest. 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-7-2019 om 23:43, Rowie zei:

Ik heb 400cc motiva full round silk. En dual plane.

 

Het zijn bij mij niet van die ronde bollen, dit omdat ze dual plane geplaatst zijn!

 

Ik heb geen foto's geplaatst, maar wil je best een foto sturen via pb!

 hoi rowie, 

 

ik krijg ook motiva round silk, maar ik zou graag een foto willen zien van jou als dat mag?

Ben erg benieuwd naar het eind resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen,

 

ik heb vandaag mijn 2 de afspraak gehad en de dokters zei dat ik kon kiezen tussen motiva ergonomix demi van 340 cc ofwel ergonomix full 400 cc... borstbreedte is 12 cm...

 

iemand ervaring of tips?

 

ik heb nu 200 cc zitten van 10 jaar geleden en kom uit op een 75b....

 

zou ik met 400 cc nog een natuurlijk resultaat behalen of toch beter de 340 nemen ??

 

alle tips zijn welkom ?

 

eventueel foto’s van iemand met gelijkaardige situatie zijn zeer welkom ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf laatst mijn consult gehad en mij werd verteld dat de full nog wel natuurlijk eruit zien. Ik had namelijk verteld dat ik volle borsten wou die er wel natuurlijk uitzien en hij raadde mij de full aan, op basis van foto´s die ik had laten zien. 

Foto´s heb ik niet voor je want mijn operatie is pas over een tijdje

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Dessie zei:

Hoi iedereen,

 

ik heb vandaag mijn 2 de afspraak gehad en de dokters zei dat ik kon kiezen tussen motiva ergonomix demi van 340 cc ofwel ergonomix full 400 cc... borstbreedte is 12 cm...

 

iemand ervaring of tips?

 

ik heb nu 200 cc zitten van 10 jaar geleden en kom uit op een 75b....

 

zou ik met 400 cc nog een natuurlijk resultaat behalen of toch beter de 340 nemen ??

 

alle tips zijn welkom ?

 

eventueel foto’s van iemand met gelijkaardige situatie zijn zeer welkom ?

Hoi hoi

 

Dit ligt sowieso allereerst aan je eigen postuur. Aan hoeveel ‘huidbedekking’ je hebt op de plek waar de randen van de prothese zit. Wat je graag wilt bereiken met je wissel: wil je groter? Gelijk aan nu?

Stuur me anders even een pb met je verhaal. Dat vind ik makkelijker en dan heb ik alles bij elkaar staan. Op die manier kan ik je misschien wat helpen met meer info waardoor je zelf een weloverwogen keuze kunt maken. 

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, manonn zei:

Ik heb zelf laatst mijn consult gehad en mij werd verteld dat de full nog wel natuurlijk eruit zien. Ik had namelijk verteld dat ik volle borsten wou die er wel natuurlijk uitzien en hij raadde mij de full aan, op basis van foto´s die ik had laten zien. 

Foto´s heb ik niet voor je want mijn operatie is pas over een tijdje

Ok top, wanneer is jouw operatie?  Spannend he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-7-2019 om 19:53, manonn zei:

Ik heb zelf laatst mijn consult gehad en mij werd verteld dat de full nog wel natuurlijk eruit zien. Ik had namelijk verteld dat ik volle borsten wou die er wel natuurlijk uitzien en hij raadde mij de full aan, op basis van foto´s die ik had laten zien. 

Foto´s heb ik niet voor je want mijn operatie is pas over een tijdje

Ok top, wanneer is jouw operatie?  Spannend he

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Dessie zei:

Ok top, wanneer is jouw operatie?  Spannend he

 

Mijne is helaas pas begin oktober.. Het kon niet eerder ivm werken.  

Ik krijg de motiva smooth silk 500 cc 

 

Zou je me op de hoogte willen houden van je proces? Ben erg benieuwd naar ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, ja mag altijd een berichtje sturen als je vragen hebt. Is ook mijn 2 de keer dus weet wel al een beetje wat me te wachten staat. Maar het blijft spannend, zo benieuwd naar het resultaat! Jammer dat je zo lang moet wachten!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Dessie zei:

Ja hoor, ja mag altijd een berichtje sturen als je vragen hebt. Is ook mijn 2 de keer dus weet wel al een beetje wat me te wachten staat. Maar het blijft spannend, zo benieuwd naar het resultaat! Jammer dat je zo lang moet wachten!!

 

 

 

Ja klopt! had het graag al wat eerder gewild, maar het feit dat ik nu kan gaan aftellen is ook al erg fijn ?

Ah super! Jij bent al bijna zover, spannend hoor 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.