Ga naar inhoud

Dessie : 24 juli 2019 : Dr. Maetens : Serruys Ziekenhuis : Oostende


Aanbevolen berichten

Hey @Dessie

Ik heb even een paar topics van je samengevoegd. Je kunt nu dit topic blijven gebruiken, ook na je operatie, zodat het voor jou en voor ons overzichtelijk blijft. 
Ik heb alleen de topics apart laten staan waar geen reacties op kwamen, aangezien die misschien wat gek hier tussen zouden staan.

In welke kliniek word je geopereerd? Dan zetten we dat nog even in de titel erbij.

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Dessie kan me voorstellen dat het nog steeds spannend is ookal is het je 2e keer. Misschien nog wel meer omdat je weet wat je te wachten staat:). Waarom ga je wisselen? En aantal Cc’s is waar iedereen mee worstelde hier.. en zo moeilijk in te schatten. Ik weet het zelf ook nog niet. Nou heb ik ook nog eventje word pas begin januari geopereerd. Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie 

 

dankjewel! Alles is goed gegaan, weinig pijn ! Maandag mag het verband er af.

 

ik ben wel bang dat ze te klein gaan zijn ???.  Zouden ze veel kleiner zijn als het verband er af gaat?

 

groetjes

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.