Ga naar inhoud

Kim1979 : 27 september 2019 : Dr. Van Dam : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

54 minuten geleden, Imker zei:

Alle beetjes helpen, toch!

 

Oh, dat had ik niet meegekregen! Ziet er inderdaad wat onrustiger uit bij je hechting, maar denk ook dat dit redelijk normaal is dat het toch nog een beetje blauw wordt, niet?

Vind ze wel al heel mooi hoor! 

Mijn mannetje vindt het er gewoon netjes uitzien, alleen blauw, maar maakt zich er geen zorgen om, hihi ik ga er vanuit dat het er bij hoort?

 

Ah dank je. Ik vind ze ook al best mooi en meer dan een hand vol?

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, vithoufiore zei:

Net je nieuwe foto's bekeken en ziet er goed uit hoor!! Heel mooi zijn ze al!

En dat 'onrustige' bij je hechting: dat is natuurlijk ook de plaats waar ze veel hebben moeten sjorren etc dus is denk ik echt niet raar dat het wat blauw is (kijk gerust in mijn album als je je afvraagt of het normaal is ?). Fijn dat je lekker gedoucht hebt ook, ook weer een mijlpaaltje toch? Bij mij heeft het echt lang geduurd voor ik zelf het bed uit kon. Ik slaap nog steeds met een verhoging en als ik snacht's teveel onderuit zak dan heb ik nog steeds (10 dagen PO) een zetje nodig. Dus heeft even tijd nodig denk ik, is ook best een heftige beweging!

Ah dank je wel? ik heb idd gezien hoe blauw jij bent?‍♀️is meer dat ik me druk maak om de plaats van de hechtingen?fijn voor mij om te lezen dat jij met 10 dgn po zelfs nog een zetje nodig hebt. Niet voor jou he?maar dan voel je je niet zo alleen. Voel me soms echt een mietje en aansteller hoor?

 

.Mijn linkerarm komt erg slecht mee..ik kan met rechts best veel, maar links bijna niks en heb daar ook veel steken?hoop dat dat er ook bij hoort. ?

 

Ben jij alweer aan het werk of duurt dat nog even... En wanneer moet jij op eerste controle om de hechtingen te laten verwijderen?!.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Kim1979 zei:

Ah dank je wel? ik heb idd gezien hoe blauw jij bent?‍♀️is meer dat ik me druk maak om de plaats van de hechtingen?fijn voor mij om te lezen dat jij met 10 dgn po zelfs nog een zetje nodig hebt. Niet voor jou he?maar dan voel je je niet zo alleen. Voel me soms echt een mietje en aansteller hoor?

 

.Mijn linkerarm komt erg slecht mee..ik kan met rechts best veel, maar links bijna niks en heb daar ook veel steken?hoop dat dat er ook bij hoort. ?

 

Ben jij alweer aan het werk of duurt dat nog even... En wanneer moet jij op eerste controle om de hechtingen te laten verwijderen?!.. 

 

Oh man die linkerarm! Zo herkenbaar!! Ik kon echt heeeelemaal niks met die arm en nu nog steeds is ie minder makkelijk beweegbaar dan rechts. Bij mij duurde het echt een dag of 5 voordat links weer enigszins bruikbaar was qua steken en qua kracht (had ook gewoon 0 kracht, heel raar). Dus als het je geruststelt: ik herkende het meteen toen ik je bericht las. 

 

Ik wilde eigenlijk gister weer aan het werk zijn gegaan, maar ik heb het iets te optimistisch ingeschat haha. Ik zei: pijn hebben kan ik aan mn bureau op werk ook. Maar ik moet een uur heen en terug met het OV en ik ben nu al kapot en kortademig van 500m naar supermarkt op en neer. Dus ik stel het denk ik nog maar een weekje uit helaas.. had wel gehoopt nu weer te kunnen werken. 

 

En ik snap het hoor, die onzekerheid over de plek van die blauwe plekken, maar je moet ook maar zo denken: daar zit de incisie en daar zijn dus ook tangen en dergelijke aan de gang geweest om ruimte vrij te maken en de prothese erin te krijgen, dus m.i. een logische plek voor blauwe plekken! Zo lang er niet echt bloed uit komt zou ik je geen zorgen maken :) 

 

Ik had afgelopen donderdag (de vrijdag ervoor geopereerd) mijn eerste controle, toen hebben ze de pleisters eraf gehaald. Nu donderdag heb ik de tweede en voorlopig laatste controle en dan gaan de hechtingen eruit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het stelt mij wel gerust.. Je leest hier op het forum toch ook genoeg andere verhalen?

 

Werken ga ik met de 17e dag weer proberen. Verder gewoon verlof?zou toch wel moeten lukken tegen die tijd voor paar uurtjes?

 

Ik heb na de operatie, pas na 13 dagen een afspraak staan en dan dus de verwijdering van hechtpleisters. Die zou ik er het liefst af trekken en schone op doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

 

ik las in de chat dat jij ook zo last hebt van je bh rand. Ik heb ook het gevoel dat de rand langs mijn litteken schuurt. Dat doet best zeer. Mijn litteken was heel erg mooi. Hij is nu roder en dikker. 
volgens mij kas ik ergens dat je er ook gaasjes tussen kan doen. Misschien dat ik dat morgen ga proberen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Xritt zei:

Hoihoi,

 

ik las in de chat dat jij ook zo last hebt van je bh rand. Ik heb ook het gevoel dat de rand langs mijn litteken schuurt. Dat doet best zeer. Mijn litteken was heel erg mooi. Hij is nu roder en dikker. 
volgens mij kas ik ergens dat je er ook gaasjes tussen kan doen. Misschien dat ik dat morgen ga proberen. 

Hoi, 

Ja, dat klopt. Die band schuurt lijkt wel of zit te straks, maar mijn huid is echt zo rood en doet zo'n zeer.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Xritt zei:

Hoihoi,

 

ik las in de chat dat jij ook zo last hebt van je bh rand. Ik heb ook het gevoel dat de rand langs mijn litteken schuurt. Dat doet best zeer. Mijn litteken was heel erg mooi. Hij is nu roder en dikker. 
volgens mij kas ik ergens dat je er ook gaasjes tussen kan doen. Misschien dat ik dat morgen ga proberen. 

Ik heb het nu ingesmeerd met vaseline en gaasje over gedaan. Het zit net onder de hechtpleisters. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.