Ga naar inhoud

LisaG : 3 juli 2019 : Dr. Welters : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

ik zal me even voorstellen. Ik ben Lisa 25 jaar en heb 3 juli mijn operatie gepland. Ik word behandeld door Drs C.F.M Welters bij Velthuis in Eindhoven. 400cc mentor rond word er geplaatst. Nu heb ik een 75C dus ik hoop dat ik naar ongeveer een 75F ga. 

Verder was het consult bij Dr Welters super fijn, 

Ik heb beschreven wat ik wilde en foto's laten zien. Deze hebben we doorgenomen en hij heeft me verteld wat de verschillen van de lichamen op de foto's met die van mij was. Hierdoor kreeg ik een goed beeld van hoe het ongeveer zal worden. Verder had ik in het begin ook erge twijfels omdat mijn borsten gewoon mooi zijn, ik walg absoluut niet van ze. Ik wil ze alleen al mijn hele leven lang groter. Dus ik twijfelde heel erg of ik wel moest gaan laten snijden in iets wat eigenlijk niet lelijk is. ( ik was zo bang dat het juist lelijk zou worden na de operatie ofzo. ) Deze twijfel had ik bespreekbaar gemaakt en toen zei Dr Welters gelijk: De vorm van jou borsten blijft jouw mooie vorm. Ik ga ze alleen groter maken. Dat haalde eigenlijk al gelijk mijn twijfel weg. Verder gaf hij eerlijk toe dat zijn persoonlijke voorkeur niet ronde maar druppelvormige protheses waren maar dat hij puur mijn verlangen en verwachtingen waar gaat maken en niet wat hij zelf mooi vind. Dit vond ik erg prettig. 

 

Ik heb er super veel zin in en kan niet wachten om nieuwe kleren te kopen straks! 

Nu vraag ik me wel af of er hier vrouwen zijn die in de retail werken tijdens de periode van de borstvergroting. Ik hoor graag je ervaring en eventueel tips. Ik heb 2,5 week vrij genomen. Zou dit genoeg zijn? In een winkel ben je natuurlijk erg veel met je armen bezig. 

 

 

Ik hoor het graag!!!

xoxoxox 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoihoi,

 

vandaag is het zo ver om 08.00 mag ik me melden bij Velthuis en lig nu al klaar wakker in bed te zweten van de spanning haha.

Ik word geholpen door Drs Welters en er gaat 400cc rond geplaatst worden. Ik kom van een 75c af dus hoop dag er een 75E of F uit gaat komen. Ben zo benieuwd hoe alles gaat verlopen en vooral hoe de periode daarna gaat zijn en het moment dat ik ze ga zien!

Zijn er nog meer vrouwen die vandaag hun operatie hebben gepland? Zou leuk zijn als we elkaar beetje kunnen steunen vandaag en de komende dagen haha. 

 

 

Xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisa, 

 

Heel veel succes vandaag! Ik moet helaas nog even wachten. Pas 12 augustus mijn consult in Eindhoven, ook bij velthuis. 

 

Ben dan ook benieuwd naar je ervaring! 

 

Heel veel beterschap alvast. 

 

Groetjes, 

Marcia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes! Hopelijk lig je al lekker te slapen en worden je meiden "gemaakt" en "geboren"

 

Op naar een prachtige tweeling en een voorspoedig herstel!

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

YESSS ZE ZIJN ER! ????

 

Maar niet vlekkeloos haha. Tijdens het aftekenen werd ik erg onwel, ben snel gaan liggen en toen ging het wel weer oke. Toen naar de OK gebracht, voordat ik het wist lag ik al te slapen zo snel ging het allemaal. 

Daarna werd ik wakker omdat mij apparatuur af ging en er 10 mensen om mijn bed heen stonden. Blijkbaar was mijn infuus verstopt geraakt waardoor het alarm afging, gelukkig niks ergs en hebben ze gelijk in de andere hand een nieuw infuus geplaatst. 

Het viel me wel tegen dat ik gelijk hele erge pijn had in mn borst maar ook vooral de oksel en armen maar de zusters waren super lief en ik kreeg een lekker ijsje zodat de morfine snel in zou kicken. 

 

Nu ben ik alweer thuis en lig ik helemaal ingepakt op de bank. 

 

Toen ik wakker werd en mijn borsten zag dacht ik in eerste instantie; is het dit hahah. Had ze eigenlijk veel groter verwacht. ? Had me erop ingesteld dat ik tijdens het staan mn buik niet meer zou zien maar dat is dus niet het geval. Wat ik eigenlijk nu toch wel heel fijn vind! Ze staan iets wat naar de buitenkant voor mijn gevoel maar dat had ik met mijn eigen bosten ook dus dat is logisch. Verder zijn ze ontzettend strak en opgezwollen vooral in mijn decolleté. Ik hoop dat ze nog gaat inzakken en dat ze de komende maanden soepeler gaan worden zodat de vorm speelser word. Maar daar heb ik alle vertrouwen in. 

Maar al met al ben ik super tevreden! En vind ik het nu al helemaal bij me passen. ☺️☺️☺️☺️

 

Xoxoxox  

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, ABS zei:

Hoi Lisa, 

 

Heel veel succes vandaag! Ik moet helaas nog even wachten. Pas 12 augustus mijn consult in Eindhoven, ook bij velthuis. 

 

Ben dan ook benieuwd naar je ervaring! 

 

Heel veel beterschap alvast. 

 

Groetjes, 

Marcia

Ooh spannend Marcia. 

 

Met welke dokter heb je een afspraak? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @LisaG,

 

Allereerst gefeliciteerd met de meiden! ? Lijkt me wel eng om wakker te worden door zo’n alarm en dat er dan zoveel mensen naast je bed staan ?. Zelf krijg ik ook 400cc en ik kom van een 80C/75D dus ik denk dat onze situatie wel vergelijkbaar is.

 

ik wens je veel succes met herstellen!

 

xxx

kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, kimmietje zei:

Hoi @LisaG,

 

Allereerst gefeliciteerd met de meiden! ? Lijkt me wel eng om wakker te worden door zo’n alarm en dat er dan zoveel mensen naast je bed staan ?. Zelf krijg ik ook 400cc en ik kom van een 80C/75D dus ik denk dat onze situatie wel vergelijkbaar is.

 

ik wens je veel succes met herstellen!

 

xxx

kim

Dankjewel Kim. 

Ja het was wel even verwarrend, maar ze zeiden gelukkig al gelijk wat het probleem was en dat het niks ergs was dus dat scheelde denk ik heel erg en ik sliep nog half haha. 

 

Wanneer mag je Kim? Spannend hoor! Was 400 voor jou ook de max? 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, LisaG zei:

Dankjewel Kim. 

Ja het was wel even verwarrend, maar ze zeiden gelukkig al gelijk wat het probleem was en dat het niks ergs was dus dat scheelde denk ik heel erg en ik sliep nog half haha. 

 

Wanneer mag je Kim? Spannend hoor! Was 400 voor jou ook de max? 

 

X

 

Ahhh dat scheelt, anders zou ik echt in paniek raken hahaha. 

 

15 juli is voor mij de grote dag. De arts heeft 360cc en 400cc besteld, en ik wil natuurlijk de 400cc ?. Ik krijg ze voor de spier dus 400 is wel echt het maximum.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:43::1big_boobs::43::1bouncingboobs::43:

 

Yeah alweer een nieuwe meiden tweeling geboren! Van harte gefeliciteerd!

 

Jeetje, dat is wel even schrikken dan, wel erg goed dat ze meteen vertelde dat het niks ergs was! En onwel tijdens het aftekenen, kan me er wel iets bij voorstellen hoor! ?wel een bikkel hoor, en nadien een lekker ijsje... die hebben wij bij de Mac gehaald op de terug weg hihi

(Ik stond net op het punt naar de wc te gaan toen de pc kwam... moest dus erg afknijpen ?

"Waarom sta je zo gespannen, laat die schouders eens zakken!" Whoeps dat gaat niet ik sta af te knijpen hahaha ???)

 

Maar gelukkig is daarna alles snel gegaan voor je! 

 

Leuk om je verslag te lezen! Er is goed voor je gezorgd zie ik wel! Altijd fijn ?

 

Nu lekker onder het genot van goede pijnstillers en veel rust je meiden lekker op zijn plek laten landen ? gaat helemaal goed komen hoor... als ik zie wat ze hier per dag al verschillen ? dat is niet normaal hoor!

 

Geniet er lekker van, op naar een voorspoedig herstel en prachtige meiden ?

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, MissyJoy zei:

:43::1big_boobs::43::1bouncingboobs::43:

 

Yeah alweer een nieuwe meiden tweeling geboren! Van harte gefeliciteerd!

 

Jeetje, dat is wel even schrikken dan, wel erg goed dat ze meteen vertelde dat het niks ergs was! En onwel tijdens het aftekenen, kan me er wel iets bij voorstellen hoor! ?wel een bikkel hoor, en nadien een lekker ijsje... die hebben wij bij de Mac gehaald op de terug weg hihi

(Ik stond net op het punt naar de wc te gaan toen de pc kwam... moest dus erg afknijpen ?

"Waarom sta je zo gespannen, laat die schouders eens zakken!" Whoeps dat gaat niet ik sta af te knijpen hahaha ???)

 

Maar gelukkig is daarna alles snel gegaan voor je! 

 

Leuk om je verslag te lezen! Er is goed voor je gezorgd zie ik wel! Altijd fijn ?

 

Nu lekker onder het genot van goede pijnstillers en veel rust je meiden lekker op zijn plek laten landen ? gaat helemaal goed komen hoor... als ik zie wat ze hier per dag al verschillen ? dat is niet normaal hoor!

 

Geniet er lekker van, op naar een voorspoedig herstel en prachtige meiden ?

 

???

Ahhh super lief dankjewel!

 

je plas verhaal is echt grappig ?? hahah. Net op zulke belangrijke momenten moet je ofcours plassen. Echt een vrouwen ding. 

 

 

Xo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LisaG hihi ja dat zal die pc ook wel gedacht hebben... hebben we weer zo'n zeikerd ??

 

Hoe gaat het nu met je? Beetje kunnen slapen? Hoop het wel ?

 

Lekker rustig aan en goed je pijnstillers pakken hoor...

 

??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisa,

 

ook ik ben erg benieuwd hoe jouw eerste dag en nacht zijn verlopen?!

 

ik moet toegeven dat het grotendeels goed te doen is. Veel rusten en hulp bij opstaan nodig, maar ik crepeer niet van de pijn. Had me op het ergste voorbereid, dan kan het achteraf alleen maar meevallen:).

 

wat voor pijnstillers heb jij meegekregen? Werken ze voldoende voor je? Heb je ook hulp nodig met het naar de wc gaan?? kan nog niet zelf mijn broek uit en aan doen.

 

succes en sterkte xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dena123 @MissyJoy ik vond mijn eerste nacht echt mee vallen. Ben gelijk in slaap gevallen heb 3 kussens in mijn rug en 1 tje onder mijn rechter arm dat ligt best lekker zo. 

Om 3 uur werd ik eventjes wakker en om 6. Toen ben ik wat youtube gaan kijken en nu ben ik weer wakker geworden van een klein dutje. 

Moet wel zeggen dat de spierpijn nu wel veel heftiger is als gister, ook zijn mijn borsten aan de bovenkant echt stuk flinker opgezwollen en alles voelt gewoon mega zwaar hahah. Alsof ik beton aan mn lijf heb hangen. 

 

Ik heb inderdaad ook moeite met vooral mijn broek omhoog doen, dus elke keer kom ik van de wc met mn broek op de enkels en moet mn moeder mn broek omhoog doen ?

 

Ik verwacht dat vandaag en morgen wel de ergste dagen qua pijn en spierpijn zullen worden maar ik neem elke 3,5 uur 2 paracetemols van 500gram, sochtends neem ik 1 maagbeschermer en daarna naproxen en een morfine pil en dit savonds rond een uur of 8 nog een keer. Merk wel dat die morfine pillen goed werken. 

 

Hoe gaat het bij jou @Dena123? Heb je kunnen slapen? En hoe ervaar jij het eten daarna en je stoelgang? Misschien beetje rare vraag. Maar ik heb al super veel gegeten, bitterballen, knakworsten, broodjes maar er komt nog niks uit om dat zo maar even te zeggen haha. 

 

@MissyJoy na hoeveel dagen merkte jij dat de spierpijn wat losser begon te worden en je lijf er aan gewend begon te raken?

 

ik zal vandaag wat foto’s proberen te maken. Durf nog niet zo goed te douche dus zit nog helemaal onder het rode spul ?

 

?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LisaG de eerste 3 a 4 dagen zijn het ergste als ik zo de verhalen lees...

Ik heb ze boven de spier geplaatst gekregen dus denk dat ik daarom ook nauwelijks spierpijn heb, alleen aan mijn borstbeen merk ik dat het wat gevoelig is. Daar zit die huid natuurlijk vast en de rest is lekker opgezwollen... 

merk vooral aan mijn schouders en rug dat ik een andere houding aan neem... probeer er wel een beetje op te letten, voordat ik straks helemaal vast zit...

 

wel fijn dat je de nacht goed doorgekomen bent... Let wel op dat je de paracetamol niet te snel op elkaar pakt... je mag er 8 verdeeld over 24 uur... 

wel fijn dat je veel van de morfine merkt... Let wel op je darmen, morfine (achtige) stoppen namelijk je darmen... dus kijk dat je wat hebt om die niet dicht te laten zitten... je zit er nu niet op te wachten denk ik om verstopt te raken en hard te moeten persen ???

 

(sorry als het belerend over komt, is zeker niet mijn bedoeling... maar weet uit ervaring wat medicijnen kunnen doen met je lichaam... en gun je een zo goed mogelijk herstel!) ?

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, MissyJoy zei:

@LisaG de eerste 3 a 4 dagen zijn het ergste als ik zo de verhalen lees...

Ik heb ze boven de spier geplaatst gekregen dus denk dat ik daarom ook nauwelijks spierpijn heb, alleen aan mijn borstbeen merk ik dat het wat gevoelig is. Daar zit die huid natuurlijk vast en de rest is lekker opgezwollen... 

merk vooral aan mijn schouders en rug dat ik een andere houding aan neem... probeer er wel een beetje op te letten, voordat ik straks helemaal vast zit...

 

wel fijn dat je de nacht goed doorgekomen bent... Let wel op dat je de paracetamol niet te snel op elkaar pakt... je mag er 8 verdeeld over 24 uur... 

wel fijn dat je veel van de morfine merkt... Let wel op je darmen, morfine (achtige) stoppen namelijk je darmen... dus kijk dat je wat hebt om die niet dicht te laten zitten... je zit er nu niet op te wachten denk ik om verstopt te raken en hard te moeten persen ???

 

(sorry als het belerend over komt, is zeker niet mijn bedoeling... maar weet uit ervaring wat medicijnen kunnen doen met je lichaam... en gun je een zo goed mogelijk herstel!) ?

 

???

Nee je komt zeker niet belerend over! Juist super fijn advies! ?

Ik had mijn moeder ook al gevraagd of ze inderdaad vandaag wat laxeer tabletten bij de apotheek wilde halen voor dit weekend als dat nodig is ja. Wil sowieso vanavond ook mijn laatste morfine nemen want het is verder gewoon rotspul natuurlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je het niet zo ziet... 

Geschreven tekst kan namelijk nogal anders overkomen dan bedoeld word... ?

 

En zolang je de medicatie nodig hebt, ook zeker gebruiken, onnodig pijn lijden hoeft niet... als je maar goed oplet met obstipatie... (weet er zelf helaas alles van, moet voor mijn chronische ziekte die ellende slikken, dus weet ook hoe zeer het doet als je verstopt zit... hier zelfs zo erg geweest dat het tot mijn maag toe dicht zat en dat gun ik echt niemand!)

 

Hopelijk trekt nu beetje bij beetje de pijn en zwelling weg!

koelen, arnica (of traumeel, vind ik zelf fijner eerlijk gezegd) en goed rusten... meer kunnen we helaas niet doen... 

 

Sterkte kanjer! Want dat zijn we stuk voor stuk vind ik... ? 

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heb wat foto’s gemaakt zonet. Zoals je kan zien is mn rechter borst flink meer gezwollen dan de linker. 

 

Ik moet wel echt heel eerlijk zeggen dat ik groter had verwacht en misschien ook wel gehoopt. Nu weet ik natuurlijk ook wel dat de prothese onwijs word platgedrukt door de strakke spieren en huid nog dus dat dat zich nog de komende weken/maanden gaat ontwikkelen. Tenminste zo werkt het toch? Haha

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

???? wow @LisaG wat een mooie meiden!!! 

 

Zeker niets te klein voor je lichaam... echt héél erg mooi ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, MissyJoy zei:

???? wow @LisaG wat een mooie meiden!!! 

 

Zeker niets te klein voor je lichaam... echt héél erg mooi ????

Ahhhhh dankjewel!! ?

ja ik moet ook helemaal niet groter willen. Dit is wat er max inpaste en ik vind het inderdaad zelf ook erg mooi bij mn taille passen anders gaat het echt uit verhouding. Maargoed soms ben je er gewoon nog beetje onzeker over. Denk dat veel dat wel hebben hahah 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja dat denk ik ook wel hoor... 

En vergeet inderdaad niet dat het nu nog plat gedrukt word door de spier... 

Dat word elke dag een beetje beter... 

 

Hier niet onder de spier, maar zie je ook dat alles nog wel zo enorm strak gespannen staat... (En beetje punttietjes... oh nee dat mag ik niet meer zeggen van mijn man... is een behoorlijke hand vol nu ???)

 

Maar echt elke dag veranderd er nog zoveel vind ik... ik maak ook elke dag foto's hihi vind dat wel leuk om naast elkaar te zetten... dan zie je pas hoeveel het veranderd... zo valt het niet zo op als ik naar beneden kijk vind ik... behalve de zwelling onder mn oksels die zit er nog een beetje... en mijn buik is nog opgezet van de narcose merk ik... (zo niet charmant ???)

 

Maar goed, we hebben onze meiden en mogen er verdomde trots op zijn vind ik! 

 

??????

 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn nacht leek aardig op die van jou. Idd ook om 3 uur wakker geworden door de pijn, maar vrij snel daarna weer ingedoezeld. Moest wel even rechtop gelegd worden. Ik merk soms wel dat mijn borstspier wat verkrampt. Dat is een vervelend gevoel. Het lijkt alsof de spier de protheses plat wilt duwen zeg maar. Dit zou minder moeten worden...

 

wat betreft mijn stoelgang, die is vanmiddag pas opgang gekomen?. Ik was van te voren bang dat ik zelf niet kon afvegen, maar dit kon ik gelukkig zelf! 

 

Ik koel de borsten veel. Dat helpt me ook wel tegen de pijn en tegen de zwelling. Vanavond douchen denk ik.... ben benieuwd hoe dat gaat.

 

verder merk ik dat ik ook aan dit forum gekleefd ben? zo fijn om ervaringen te delen met meiden die door hetzelfde gaan!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw zie nu je foto’s pas!! Wat mooi en mooi rond!

 

ze hebben inderdaad Veel weg van de mijne gisteren. Geen idee hoe ze er nu bijhangen?

 

Ik zie dat je een bh met voorsluiting hebt? Van welk merk is die? En vind je dat prettig? De bh’s die ik vanuit de kliniek gekocht heb, zijn met achtersluiting... ik kan dus niet zelfstandig spieken?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Dena123 zei:

Mijn nacht leek aardig op die van jou. Idd ook om 3 uur wakker geworden door de pijn, maar vrij snel daarna weer ingedoezeld. Moest wel even rechtop gelegd worden. Ik merk soms wel dat mijn borstspier wat verkrampt. Dat is een vervelend gevoel. Het lijkt alsof de spier de protheses plat wilt duwen zeg maar. Dit zou minder moeten worden...

 

wat betreft mijn stoelgang, die is vanmiddag pas opgang gekomen?. Ik was van te voren bang dat ik zelf niet kon afvegen, maar dit kon ik gelukkig zelf! 

 

Ik koel de borsten veel. Dat helpt me ook wel tegen de pijn en tegen de zwelling. Vanavond douchen denk ik.... ben benieuwd hoe dat gaat.

 

verder merk ik dat ik ook aan dit forum gekleefd ben? zo fijn om ervaringen te delen met meiden die door hetzelfde gaan!

 

xx

Wow ja. Zelfde nachtje gehad haha. 

Ja deze bh is super fijn, ritsje voor en bij de schouders haakjes om verschillende hoogtes te vertellen. Ik heb het doosje boven liggen dus ik kan even niet kijken van welk merk ik laat je vanavond weten!  

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, LisaG zei:

Wow ja. Zelfde nachtje gehad haha. 

Ja deze bh is super fijn, ritsje voor en bij de schouders haakjes om verschillende hoogtes te vertellen. Ik heb het doosje boven liggen dus ik kan even niet kijken van welk merk ik laat je vanavond weten!  

 

 

 

Je bent een topper!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.