Ga naar inhoud

LisaG : 3 juli 2019 : Dr. Welters : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Zo even een kleine update..

 

Vandaag 11 dagen PO en ik merk dat het echt steeds beter gaat. Afgelopen week ben ik best wel heel erg down geweest, ik kon niks; niet lekker liggen, zitten en slapen. Werd ik helemaal gek van in mn hoofd. Ook deed mijn rechter borst ontzettend veel pijn, werd er moedeloos van. Vannacht was de eerste nacht dat ik helemaal heb door geslapen en ik merk gelijk dat ik dan een stuk minder boos ben op mn boobs hahah. Nu vind ik ze lief!

 

Ben ook steeds blijer met het resultaat! 

Heb nu ook 2 andere sport bhs gekocht voor de afwisseling en omdat mijn PO bh echt heel lelijk is onder kleding. Ik vraag me alleen af of de nieuwe Bh wel goed genoeg is. Hij zit wel strak en heb wel het gevoel dat die mijn borsten beetje plat drukt alleen het stof is niet dik. Voeg even aan foto toe. Hebben jullie tips voor mij en misschien kunnen jullie zeggen of deze wel of niet geschikt is. 

 

Ben deze overigens van plan om overdag aan te doen en ’s avonds gewoon de bh van de kliniek. 

 

Dit is de bh:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

???

hoop dat het met jullie ook alweer een stuk beter gaat! Hoor het graag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de Hema de heavy sport non padded sport bh komt vaak voorbij, vergelijkbaar is de triaction van Triumph alleen deze is wel wat duurder dan die van de Hema, ik weet dat Nio deze twee bh’s altijd adviseerd. Heb zelf bij mijn vorige bv ook de Triumph aan gehad is misschien minder mooi maar wel makkelijker te verbergen onder kleding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook die van triumph, die zit prima en is mooi stevig. Goede kwaliteit BH en kan je later ook nog dragen. 

Sluiting aan achterkant wat dan weer voldoende stevigheid biedt aan de voorkant. 

Ze kosten dacht ik rond de 45 euro, maar is het wel waard. Blijven ook mooi in de was. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LisaG Volgens mij is die je laat zien net iets anders de heavy sport is volgens mij €18 maar lijkt heeel erg op deze, kan ook dat ik zelf de verkeerde opgezocht heb hoor?

Heb zelf op dit moment een compressievest van de kliniek aan maar heb 2 Triumph erbij besteld gewoon omdat weet dat die goed bevallen en naderhand als sport bh aan kan doen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Ellen1997 zei:

@LisaG Volgens mij is die je laat zien net iets anders de heavy sport is volgens mij €18 maar lijkt heeel erg op deze, kan ook dat ik zelf de verkeerde opgezocht heb hoor?

Heb zelf op dit moment een compressievest van de kliniek aan maar heb 2 Triumph erbij besteld gewoon omdat weet dat die goed bevallen en naderhand als sport bh aan kan doen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Dankjewel Ellen! 

 

Ik zal ook eens bij Triumph kijken dan. Zoveel keus, weet gewoon niet wat nou echt goed is. Wil wel iets dat fijn zit en er ook nog onder je kleding fatsoenlijk uit ziet, maar wil niet mn herstel beschadigen. Ik ga even op onderzoek uit nog. Alvast super bedankt! 

 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gewoon eentje extra van de kliniek besteld... moet zeggen dat die mooi laag uitgesneden is in die zin dat ik ook een V hals aan kan... En neem aan dat die voldoende steun geven als ze dit vanuit de kliniek aandoen... en vind de voor sluiting wel héél prettig moet ik zeggen... maar dat is persoonlijk natuurlijk

 

Succes met je zoektocht 

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Ellen1997 zei:

@LisaG Volgens mij is die je laat zien net iets anders de heavy sport is volgens mij €18 maar lijkt heeel erg op deze, kan ook dat ik zelf de verkeerde opgezocht heb hoor?

Heb zelf op dit moment een compressievest van de kliniek aan maar heb 2 Triumph erbij besteld gewoon omdat weet dat die goed bevallen en naderhand als sport bh aan kan doen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Het is inderdaad deze! Deze vind ik erg prettig zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update!!

vandaag 2 weken PO en het gaat gelukkig hartstikke goed. Heb nog wel last van mijn borstbeen en ben nog bont en blauw maar de zwelling word met de dag minder. Merk wel dat 1 borst een beetje achter loopt, hiervan is de huid ook nog glazig en hij staat wat hoger en strakker dan de andere. Maar ik moet geduld hebben. Maandag begin ik weer met werken dus ben heel erg benieuwd hoe dit gaat bevallen. Werk ik de retail dus ben wel een beetje bang dat 9 uur staan toch te veel gaat worden, maar we zullen het zien. 

 

Hier nog wat foto’s van dit moment. Ben er al ontzettend blij mee!! Ze zijn nog wel mega hard en er zit geen beweging in maar hopelijk gaat dit langzaam nog veranderen. 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

?????

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow ??? @LisaG

 

Ze zien er prachtig uit! (Heel je figuur trouwens als ik dat zo eens zie ?)

 

Mag je oprecht trots op zijn meid!

 

Oef 9 uur staan is wel lang inderdaad, maar goed, je weet dan pas hoe het gaat... nu jezelf druk over maken heeft toch geen zin... maar hou je eigen grenzen goed in de gaten!

 

En.geniet van die mooie dames!

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LisaG

Wat zien ze er prachtig uit zeg en dat na 2 weken!

Ze passen heel mooi bij je lichaam en je hebt zo te zien een mooi afgetraind lichaam...prachtig. 

Nu ben ik 6 weken PO en pas nu beginnen ze wat soepeler te worden. 

Maar gaat heel langzaam allemaal. 

Geduld:)

Het komt dus allemaal goed  

Waar ben jij bont en blauw, want zo op die foto's zie ik er niks van. 

Ik was het ook en zelfs nu zie ik nog een beetje een afdruk van de blauwe plekken. 

Duurt dus best lang voordat zoiets weg is. 

Mbt pijn op borstbeen herken ik wel, had ik vooral in de ochtend last van. 

Maar goed...het ziet er heel mooi uit meis! 

Succes met werken weer...goed naar je lijf luisteren en bij gevoel van zwelling in je pauze met coolpack koelen. Dat hielp bij mij erg goed.

X Patries 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.