Ga naar inhoud

Plattepannekoek : 2 juli 2019 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

 

Ik ben Marlies, 32 jaar en laat komende dinsdag mijn borsten vergroten. Heb onlangs pas dit forum ontdekt en vind het leuk om ervaringen te lezen.

ik heb vorige week mijn consult gehad bij dr. Verdonck en heb mijn keuze gebaseerd op wat ik in de spiegel zag. Heb nu 70B en krijg 300cc Motiva Progressive plus. Ben 1.72m. 

 

Mijn bedoeling was eigenlijk om een operatie te plannen in het najaar, maar heb vanwege een nieuwe baan 5 weken vrij. Toen ik hoorde dat je twee weken niet mag werken leek het mij het beste om het dan maar meteen te laten doen zodat ik veel herstellingsoord heb en niemand van mijn nieuwe week hoeft te weten dat ik dit heb laten doen. Heb niet de behoefte om verantwoording af te leggen of uitleg te geven waarom ik een poosje afwezig zal zijn van het werk. Anyway: heb er mega veel zin in, kijk er echt naar uit! Ben benieuwd hoe het herstel zal zijn, of ik veel pijn zal hebben en of ik me een beetje red in huis.

 

Ik kan morgen zo’n voedkussen ophalen bij een vriendin, zij is net bevallen. Las ergens dat dat prettig kan zijn bij het liggen aangezien het zeer kan doen wanneer je plat ligt. Ga morgen nog even poetsen in huis en wat maaltijden bereiden zodat ik voldoende in huis heb.

 

Mochten jullie meer tips of advies hebben, alles is welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Plattepannekoek

 

Spannend, nog 2 nachtjes slapen voor je!

Hier morgen aan de beurt... :43:

 

Meld je jezelf óók aan voor het juli kletstopic? Daar zitten we met een paar meiden al... kunnen we daar ook onze ervaringen uitwisselen (al "moet" het verslag wel in je eigen operatie topic staan natuurlijk! Want hier kan iedereen het lezen, de club is afgeschermd voor anderen) En gezellig met elkaar kletsen... 

 

Succes met de laatste loodjes wachten 

 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks... ik voel helemaal niks?

 

Geen spanning, geen blijheid, gewoon niks... voelt zelfs heel onwerkelijk aan dat het morgen al is... 

Gisteren nog wel een gipsafdruk gemaakt van mijn kleine voorgeveltje nu... samen lol gehad met mijn man... wilde tochiets tastbaars hebben... en foto's is toch anders vind ik.

 

Ja ik weet ook nog niet hoe het allemaal werkt hoor ? 

 

Maar houd zeker iedereen op de hoogte hier... ik heb zelf ook enorm véél aan de verhalen van anderen gehad, dus vind het wel een beetje een verplichting dat ik ook mijn verhaal deel...

 

En wat betreft die voedingskussen, dat slaapt echt lekker(der) geeft toch meer vastigheid dan allemaal losse kussens die gaan schuiven. Ben wat dat betreft ook wel blij met ons elektrisch verstelbaar bed hoor (En niet het gelbed wat we voorheen hadden, daar had ik nooit uit kunnen komen denk ik, dat was zo al een hele opgave, laat staan na de operatie ??)

 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks?! Wellicht komt het morgen? het aanmelden voor de groep is gelukt trouwens. Ik ga morgenochtend ook een foto maken. 

 

Vanochtend had ik ineens dikke paniek. Was even bang dat ik verkouden zou worden wat betekent dat de operatie uitgesteld moet worden. Gelukkig bleef het bij een snotterneus? 

 

heb jij nog bepaalde voorbereidingen getroffen @MissyJoy?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Plattepannekoek

 

Nee behalve arnica en vitamine c eigenlijk niks aan voorbereidingen gedaan. Voedingskussens had ik al ivm chronische ziekte (En mijn stiefkinderen wilde die ook hebben, want dat lag wel lekker in bed... dus heb er 2 extra...) en een kleine die ik onder mijn kont kan leggen... of op de bank, dan zijn die lange iets te groot vind ik.

 

Moet alleen vanavond nog goed eten... want vanaf 12 uur dan niks meer als alleen een slokje water voor mijn medicatie. Wil morgen of overmorgen even kijken met de maat van de sport bh zodat ik er wat extra aan kan schaffen om te wisselen, want zweet best erg (door de chronische ziekte die ik heb is dat nog véél erger dan normaal)

 

En ja morgen zal allea wel tegelijk komen als ik of onderweg ben, of als ik daar ben...

 

Heb gelukkig geen angst voor infuus of dergelijke... (Ben al zo vaak lek geprikt door die ellendige ziekte en daarvoor gaf ik altijd bloed, dus dat stelt niks voor meer voor me)

 

Zo nog even de tassen pakken van de kids voor school morgen, dan lekker een hapje eten met de kids, dan hun naar hun vader brengen... die vangt ze vannacht op omdat we al zo vroeg moeten vertrekken... en mijn moeder haalt ze uit school. Dus daar heb ik geen omkijken naar. En dan straks zelf nog wat eten voor 12 uur en lekker badderen en mijn tasje pakken... en dan lekker slapen... (ook een geluk denk ik, dat ik door de medicatie tegenwoordig wel goed slaap)

 

Oh wel een tip, neem warme sokken mee... want op de OK is het ijskoud... (heb begrepen dat ik mijn eigen ^bed^ sokken onder de plastic slofjes van hun aan mag) en makkelijke kleding natuurlijk voor daarna als je klaar bent...

 

Dat vind ik wel een dingetje... weet gewoon écht niet wat ik aan zou moeten doen ???

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh dat had ik van de week... iedereen om me heen (lees man, kids en moeder) werden verkouden en begonnen te hoesten ??? en toen kreeg ik zelf oorpijn... dat NEEEHEEEEE... maar gelukkig maar 1 avondje last van gehad...

 

Dat is iets dat wil je echt niet...

 

Goed aan de vitamines en alles elke keer ontsmetten (Ben daarin dan wel redelijk spastisch... hahahaha alles om maar niet ziek te worden zo voor de OK)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede tip wat betreft de sokken? vind het ook lastig om te bepalen wat goed is om aan te doen en mee te nemen. Denk dat ik voor een joggingbroek of sportbroek ga met een topje en een vest. Eenmaal weer terug in de auto zal het vast warm zijn. 

 

Slim om zo laat nog te eten. Had daar zelf nog niet aan gedacht. 

 

Veel succes vanavond en morgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks... ja hier denk ik mijn jumpsuit die kan ik met mijn armen langs mijn lijf aan krijgen... 

En dan de sport bh eronder... is warm genoeg denk ik zo... gooi wel een dekentje en kussens in de auto om het me een beetje confi te maken ? doe ik normaal ook als we wat verder moeten rijden... dus nu ook maar mee...

 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Plattepannekoek hoe laat moet je er morgen zijn? Weet je dat al? (Of heb ik er overheen gelezen??)

 

Succes met de laatste loodjes wachten... 

 

???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend... @Plattepannekoek

10 uur is een mooie tijd! 

Hopelijk nog een hele fijne nacht aankomende nacht en veel succes voor morgen! Dat het maar net zo voorspoedig mag verlopen als bij mij!

 

Op naar een mooi stel meiden :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Plattepannekoek

 

Hopelijk heb je lekker kunnen slapen vannacht nog! 

 

Heel veel succes met de laatste uurtjes doorkomen, hopelijk kun je een beetje uitslapen, zodat het niet zo lang duurt. 

 

En voor strakkies een hele fijne slaap toegewenst en een wakker worden met prachtige meiden!

 

Liefs MJ ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Plattepannekoek 

 

Ooh ja je moest zo ver rijden... hopelijk valt het mee met de zenuwen en verloopt alles een beetje op tijd... dan ben je zo aan de beurt en mag je even lekker slapen en daarna goed en vooral blij wakker worden en weer eten...

 

Denk aan je! Succes ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou alles is gelukkig goed gegaan? gevoelsmatig zit ik nog tussen de bankschroeven geklemd, maar dat mag de pret niet drukken haha? heb wel redelijk wat pijn, maar dat heeft niet. Heb zojuist medicatie opgehaald en zit nu met een coolpack op de bank. Hopelijk gaat de eerste nacht goed en is de meeste pijn snel voorbij☺️

 

Operatie zelf ging echt super snel. Was er iets na 10 uur, werd om half 11 meegenomen en ze startten om 10.50 uur. Uur later werd ik wakker en om kwart voor 1 zat ik alweer in de auto opweg naar huis. 

 

Morgen wordt ik gebeld om te checken of alles goed gaat.

 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Plattepannekoek 

 

WhoopWhoop :43:

 

Yeah... nieuwe tweeling is geboren :1bouncingboobs:

 

Fijn dat alles zo snel is gegaan, nu op naar een voorspoedig herstel! En dat je net zo'n herstel als hier mag hebben (wat ik tot nu toe heb!)

 

Al even gespiekt? Hihi

 

???

 

Nu lekker rustig aan doen en op tijd je pijnstillers pakken hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.