Ga naar inhoud

Bovenooglid correctie


Sjuul

Aanbevolen berichten

?️ Na een tijdje nadenken heb ik de knoop doorgehakt.

Het is al bekend bij enkelen hier, maar in aanloop naar de ingreep ( In de herfstvakantie is het de bedoeling, dan is de zomer ver afgelopen ) maak ik toch maar een eigen topic aan ..

 

Ik heb anderhalf jaar geleden mijn 2e Plexr II behandeling ondergaan om het ooglid te laten krimpen en zo de gevolgen van het ouder worden tegen te gaan.

Direct na de herstelperiode was ik laaiend enthousiast, na 2 weken downtime (Ze stellen dat er 1 week voor staat maar dat klopt niet helemaal ) was ik weer hersteld van de laserbehandeling en ik was dolgelukkig met mijn oogleden ..

Ik heb 2 behandelingen nodig gehad, de eerste alleen had niet genoeg resultaat ..

 

Ongeveer een jaar na de behandeling begint het ooglid echter weer te zakken en wordt de huid weer minder stevig, het kan uiteraard aan mijn huid liggen in combinatie met de overgang maar het kan er ook aan liggen dat de Plexr II behandeling gewoon niet geschikt is voor mij, ik zal er nooit achter komen vrees ik..

 

Op consult bij de dokter tijdens een botox behandeling heb ik het eens aangegeven maar hij zag het niet zo en kwam met een foto van voor Plexr en botox waarop ik er inderdaad anders uit zie maar toch ziet mijn omgeving ook dat mijn oogleden gestaag weer terug groeien naar het niveau van voor de eerste behandeling ..

 

Uiteraard kan ik nog een Plexr II behandeling er tegenaan gooien en die jaarlijks herhalen om het resultaat te behouden, maar de jaarlijks terug kerende downtime in combinatie met de kosten wegen niet op tegen de voordelen van een chirurgische ingreep die als het goed is maar eenmalig is en echt een langdurig resultaat heeft ..

 

Ik heb een consult gehad bij een arts maar voelde me daar niet helemaal happy bij, dus heb nog een nieuw consult gepland op 4 juli bij Dr. Sawor in de mooi kliniek ..

 

Ongeduldig want ik mag nog zo lang wachten, maar ook blij dat ik de knoop heb doorgehakt en op weg ben naar mooie frisse oogjes ..

 

Wat ik graag wil bereiken is op de bijgevoegde foto goed te zien, een mooi zichtbaar ooglid, een open blik en weer eens een frisse uitstraling ..

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, e.e.f. zei:

Gaat helemaal goed komen meid!!! 

Samen tellen we af tot september 

 

Lieve gr Eef... xxx

 

Jazeker gaat dat helemaal goed komen.

Wij kunnen dat ??

 

Liefs Sjuul ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul, fijn dat je beslissing nu definitief is. Dan kun je er op je gemak naartoe leven. Ik weet zeker dat je er geen spijt van zult krijgen. Leg de zakjes met diepvrieserwten maar vast klaar in de vriezer. En na de behandeling lekker koelen, koelen en nog eens koelen. Komt helemaal goed, meis. 

 

Xx Jaydee 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jaydee zei:

@Sjuul, fijn dat je beslissing nu definitief is. Dan kun je er op je gemak naartoe leven. Ik weet zeker dat je er geen spijt van zult krijgen. Leg de zakjes met diepvrieserwten maar vast klaar in de vriezer. En na de behandeling lekker koelen, koelen en nog eens koelen. Komt helemaal goed, meis. 

 

Xx Jaydee 

 

Gaat zeker helemaal goed komen ja, ik sta nu al te popelen van ongeduld ?..

Diepvrieserwten ja, in kleine zakjes toch?

Ik kom die tip overal tegen, schijnt effectiever te zijn als coolpack en bril.

 

Fijn weekend meis, hopelijk met minder pijn. 

 

Liefs Sjuul ?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Sjuul zei:

 

Gaat zeker helemaal goed komen ja, ik sta nu al te popelen van ongeduld ?..

Diepvrieserwten ja, in kleine zakjes toch?

Ik kom die tip overal tegen, schijnt effectiever te zijn als coolpack en bril.

 

Fijn weekend meis, hopelijk met minder pijn. 

 

Liefs Sjuul ?

Ja, die diepvrieserwten zijn echt een uitkomst. Gewoon een klein handjevol in een boterhamzakje en lekker koelen maar. Ik heb dat drie dagen gedaan en na een week was er niks meer aan mij te zien van een oogoperatie. Alleen een open blik.  Ik had ook het geluk dat ik totaal geen blauwe plekken heb gehad. Hopelijk gaat het bij jou ook van een leien dakje. Gaat helemaal goed komen.

 

Ik heb helaas nog flink wat pijn, maar de fysio is van de week twee keer langs geweest en heeft de boel wat los gemaakt in mijn schouder en nek. En verder ben ik op het moment erg blij met het bestaan van de pijnstillers. Komt allemaal wel goed. Morgen met z'n allen mee naar de 4D-echo van onze kleindochter. Mijn dochter is nu 30 weken zwanger. Ben benieuwd . Wordt alweer ons 4e kleinkind. Zo leuk!!!

 

Fijn weekend gewenst, meis. Geniet ervan.  

 

Veel liefs, Jaydee 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat een leuk vooruitzicht vandaag @Jaydee, gezellig samen naar het kleinkind kijken .. Geweldig de technologie tegenwoordig, het ziet er zo levensecht en reëel uit dat je het bijna kunt aanraken ..

 

Erg naar voor je dat je nog steeds met pijn loopt, gelukkig bestaan er pijnstillers.

Hopelijk gaat het heel snel beter en wellicht leidt de echo er ook nog heen dat je de pijn even kunt vergeten.  

 

Fijn weekend, en geniet xx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alsof het zo moest zijn werd ik verrast met een telefoontje van een van de assistentes die me vriendelijk vroeg of ik nog steeds tevreden was met het resultaat van mijn Plexr II behandeling.

 

Ze vond het allemaal erg vervelend voor me toen ze hoorde dat ik niet meer tevreden was met het resultaat en vroeg of de arts hiervan op de hoogte was.

Uiteraard heb ik haar verteld dat de arts op de hoogte was en dat deze naar het totaalplaatje keek in plaats van naar de individuele behandeling en daardoor een ander beeld heeft dan ik.

 

Ze stelde voor om het gesprek toch nog eens aan te gaan om te zien wat de arts voor me kon betekenen en daarop heb ik haar mijn beweegredenen verteld om toch maar een chirurgische ingreep te laten doen. Mijn beweegredenen kon ze volledig begrijpen en ze vertelde me dat ook zij een ingreep heeft ondergaan en dolblij was met het resultaat.

 

Ik kan dus zondermeer terug vallen op een nieuwe behandeling en ze zijn ook echt gedreven om ervoor te zorgen dat ik blij blijf wat op zich weer garant staat voor een goede service bij de kliniek. Maar om elk jaar een ruime week downtime in te plannen plus de kosten die erbij horen steeds weer is niet wat ik in gedachten had voor mezelf. 

 

Toch denk ik dat ze nog niet echt weten wat zo’n behandeling inhoudt en wat het doet met de huid en hoelang het resultaat aanhoudt. Misschien is de Plexr II behandeling nog te nieuw en snappen ze nog niet helemaal hoe het werkt, misschien zijn er wel mensen die echt 5 jaar plezier hebben van zo’n behandeling ik weet het niet en zal er ook niet echt achter komen denk ik.

 

No hard feelings at all, de kliniek is gewoon heel erg gedreven en er is verder ook helemaal niets mis mee, maar ik ga toch liever voor een permanent resultaat ..

 

Maar wel fijn om dan toch nog eens de kans te krijgen om je verhaal te doen en fijn om dan toch nog een oplossing aangereikt te krijgen.

 

 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, e.e.f. zei:

@Sjuull wat goed nieuws zeg!!! Geven ze je toch de kans om je aan te horen en hopelijk komen ze met een goeie oplossing. Ben heel benieuwd...

Laat je het ff weten???

 

Fijne avond meid,

Lieve gr Eef...

 

Goede morgen @e.e.f.,

Ja ze hebben me gehoord en ja ik kan ook een consult bij de dokter doen, maar ik lees steeds meer dat het resultaat maar van korte duur is (1 jaar ongeveer) dus heb tegen de assistente verteld dat ik het niet nodig vind het gesprek nogmaals aan te gaan en besloten heb om voor een chirurgische ingreep te kiezen. 

 

Hij zal de behandeling zonder problemen herhalen, dat weet ik, maar dan zit ik volgend jaar om deze tijd toch weer in het zelfde bootje en kan dan toch een afspraak gaan maken bij de chirurg als het dan nog kan na 3 laserbehandelingen.

 

Ik weet niet of het goed is voor de huid en of het het genezingsproces belemmerd als  ik er nog een laser behandeling overheen gooi want de huid lijdt er zeker onder omdat ze als het ware verbrandt.

Misschien kan ik dan ook nog wel problemen krijgen bij de genezing en dat wil ik ook vermijden.

 

Die Plexr II laser zal beslist goed zijn voor bepaalde huidaandoeningen maar ik heb ook overleg gehad met een andere arts en zij adviseerde me om een ingreep te laten doen omdat de Plexr II eigenlijk minder geschikt is voor hangende oogleden.

Ook zin had al genoeg mensen gezien die na een ruim jaar weer terug bij de uitgangssituatie waren.

 

Gewoon in een keer goed nu, dat lijkt me een veel beter plan.

 

Liefs Sjuul ?

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul.... je hebt helemaal gelijk. Één keer geld uitgeven, één keer een operatie ondergaan en één keer herstellen en je bent er jarenlang vanaf. 

Maar wel netjes dat ze je nog gebeld hebben. Dat hoor je niet vaak, zo'n service. 

 

Xx Jaydee 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Jaydee zei:

@Sjuul.... je hebt helemaal gelijk. Één keer geld uitgeven, één keer een operatie ondergaan en één keer herstellen en je bent er jarenlang vanaf. 

Maar wel netjes dat ze je nog gebeld hebben. Dat hoor je niet vaak, zo'n service. 

 

Xx Jaydee 

 

De service is beslist goed daar @Jaydee, als de klacht gegrond is doen ze er ook echt alles aan om je te helpen en te ondersteunen.

Ik was wel verrast dat ze na anderhalf jaar nog belden om te horen hoe het ervoor stond.

 

Ik heb er ook al eens een Azzalure (botox) behandeling gehad die geen effect had, toen kreeg ik meteen een nieuwe behandeling zonder problemen. Ook toen hebben ze een paar keer gebeld om te horen hoe het ervoor stond en uiteindelijk ben ik over gestapt op Dysport die is wel effectief.

 

Ik heb ook echt geen hard feelings of zo maar ga het inderdaad in 1 keer goed oplossen, dat lijkt me ook de meest logische weg. Ben daar ook heel open in geweest zowel tegen de assistente als tegen de arts. 

 

Liefs Sjuul ?

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Sjuul zei:

 

Goede morgen @e.e.f.,

Ja ze hebben me gehoord en ja ik kan ook een consult bij de dokter doen, maar ik lees steeds meer dat het resultaat maar van korte duur is (1 jaar ongeveer) dus heb tegen de assistente verteld dat ik het niet nodig vind het gesprek nogmaals aan te gaan en besloten heb om voor een chirurgische ingreep te kiezen. 

 

Hij zal de behandeling zonder problemen herhalen, dat weet ik, maar dan zit ik volgend jaar om deze tijd toch weer in het zelfde bootje en kan dan toch een afspraak gaan maken bij de chirurg als het dan nog kan na 3 laserbehandelingen.

 

Ik weet niet of het goed is voor de huid en of het het genezingsproces belemmerd als  ik er nog een laser behandeling overheen gooi want de huid lijdt er zeker onder omdat ze als het ware verbrandt.

Misschien kan ik dan ook nog wel problemen krijgen bij de genezing en dat wil ik ook vermijden.

 

Die Plexr II laser zal beslist goed zijn voor bepaalde huidaandoeningen maar ik heb ook overleg gehad met een andere arts en zij adviseerde me om een ingreep te laten doen omdat de Plexr II eigenlijk minder geschikt is voor hangende oogleden.

Ook zin had al genoeg mensen gezien die na een ruim jaar weer terug bij de uitgangssituatie waren.

 

Gewoon in een keer goed nu, dat lijkt me een veel beter plan.

 

Liefs Sjuul ?

 

 

 

Je hebt helemaal gelijk meid anders blijf je maar bezig en nu ben heb je er jaren plezier van :35:

 

Lieve gr Eef...

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Halloooooo meiden, even een update over mijn consult bij Drs. Sawor.

Vanmiddag mocht ik me om 14 uur melden. Ik werd enthousiast ontvangen en de sfeer was zoals altijd heel ontspannen en gezellig. Het was een fijn en helder gesprek, waarin alles benoemd werd van de risico’s tot aan de resultaten en ik heb laten zien wat ik graag zou willen bereiken aan de hand van een foto en ook dat kon, ik heb dus meteen een afspraak gepland.

Op 31 oktober mag ik gaan, dan volgt de ingreep.

 

En nu lekker ontspannen de zomer afmaken en dan is het bijna zover ?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul...Wat goed nieuws!!! Wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en dat je zo super enthousiast bent.

Ben heel benieuwd naar het resultaat, het duurt dan nog ff maar voor je het weet is het zover...

Ben blij voor je meid :35:

 

Lieve gr Eef... 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul, wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad en dat je gelijk al een datum hebt. Super ?. En idd wat je zegt; lekker genieten van de zomer en voordat je het weet is het 31 oktober. De tijd vliegt wat dat betreft. Heb je een leuk vooruitzicht om naartoe te leven. Gefeliciteerd met je goede consult en met je datum. Hou ons maar op de hoogte. 

 

?, Jaydee 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@e.e.f. en @Jaydee, ja heerlijk, vooruitzicht. De plexr behandelingen die ik heb gehad konden blijkbaar geen kwaad voor de genezing dus ook dat viel me 100% mee. De dokter vermoedde dat het mijn huid wat dikker had gemaakt maar ook dat bleek niet zo te zijn toen hij het zich eens goed had bekeken dus ik kreeg groen licht. We hebben het nog uitgebreid over die plexr gehad en hij vroeg me hoe dat in zijn werk ging, heeft ook alles heel uitgebreid opgeschreven in mijn dossier. Het gaat helemaal goed komen, rechts is de hang erger als links en dat gaat hij ook corrigeren dus ik ben straks weer fris en gelijkmatig.

 

Liefs Sjuul ?

audrey hepburn eye GIF

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Sjuul zei:

@e.e.f. en @Jaydee, ja heerlijk, vooruitzicht. De plexr behandelingen die ik heb gehad konden blijkbaar geen kwaad voor de genezing dus ook dat viel me 100% mee. De dokter vermoedde dat het mijn huid wat dikker had gemaakt maar ook dat bleek niet zo te zijn toen hij het zich eens goed had bekeken dus ik kreeg groen licht. We hebben het nog uitgebreid over die plexr gehad en hij vroeg me hoe dat in zijn werk ging, heeft ook alles heel uitgebreid opgeschreven in mijn dossier. Het gaat helemaal goed komen, rechts is de hang erger als links en dat gaat hij ook corrigeren dus ik ben straks weer fris en gelijkmatig.

 

Liefs Sjuul ?

audrey hepburn eye GIF

 

 

.....en idd weer gewoon mascara op kunnen doen, zonder je oogleden onder te smeren ?.

Lang leve de plastisch chirurg ?.

 

?, Jaydee

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Jaydee zei:

.....en idd weer gewoon mascara op kunnen doen, zonder je oogleden onder te smeren ?.

Lang leve de plastisch chirurg ?.

 

?, Jaydee

 

Lang leve de pc ja, eindelijk weer ooglid ??

 

? 

Liefs Sjuul

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-7-2019 om 18:33, Sjuul zei:

@e.e.f. en @Jaydee, ja heerlijk, vooruitzicht. De plexr behandelingen die ik heb gehad konden blijkbaar geen kwaad voor de genezing dus ook dat viel me 100% mee. De dokter vermoedde dat het mijn huid wat dikker had gemaakt maar ook dat bleek niet zo te zijn toen hij het zich eens goed had bekeken dus ik kreeg groen licht. We hebben het nog uitgebreid over die plexr gehad en hij vroeg me hoe dat in zijn werk ging, heeft ook alles heel uitgebreid opgeschreven in mijn dossier. Het gaat helemaal goed komen, rechts is de hang erger als links en dat gaat hij ook corrigeren dus ik ben straks weer fris en gelijkmatig.

 

Liefs Sjuul ?

audrey hepburn eye GIF

 

 

 

Wat fijn om te horen dat je zo serieus genomen wordt meid. Geeft een vertrouwd gevoel. 

Straks ben je weer helemaal spik en span meid :35:

 

Lieve gr Eef...

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn voor je dat het allemaal geregeld is, en je eindelijk je oogleden krijgt zoals je wilt. Ik heb het jaren geleden ook gedaan, volgens mij een jaar of 6 geleden, kan ook al 7 jaar geleden geweest zijn, ben de tel kwijt?? 

Ik ben er nog steeds zo blij mee. Ondertussen wel wat meer hang natuurlijk, maar nog steeds niet zo erg als het was. Make-uppen blijft een feestje?

Liefs x

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, MenM zei:

Fijn voor je dat het allemaal geregeld is, en je eindelijk je oogleden krijgt zoals je wilt. Ik heb het jaren geleden ook gedaan, volgens mij een jaar of 6 geleden, kan ook al 7 jaar geleden geweest zijn, ben de tel kwijt?? 

Ik ben er nog steeds zo blij mee. Ondertussen wel wat meer hang natuurlijk, maar nog steeds niet zo erg als het was. Make-uppen blijft een feestje?

Liefs x

 

Mooi om te weten dat ook jij er zo blij mee bent @MenM, ik krijg zoveel positieve reacties van vrouwen die dat ook hebben laten doen dat ik er helemaal blij van word.

 

Heerlijk ja een make upje, het maakt je net iets meer vrouw en accentueert de sterke punten, ik hou er ook zo van.

 

Vrolijk aftellen en over een weekje of 10 is het zover, ik kan amper wachten ?.

 

Liefs, Sjuul ?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.