Ga naar inhoud

Bovenooglid correctie


Sjuul

Aanbevolen berichten

19 uur geleden, e.e.f. zei:

Hoi Sjuul,

 

We komen steeds dichterbij!!!. Nog ong. 10 wk dan is het zover voor jou!!!

 

countdown GIF

 

Lieve gr Eef...

 

 

Jaaaaaaahhh ?, ik kan amper wachten.

 

 

Liefs Sjuul xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
13 uur geleden, Sjuul zei:

Vakantie voorbij, school weer begonnen en ineens is het nog maar 7 en een halve week voor mijn ooglidcorrectie ?, yeahh, time flies .. 

 

Spannend meis. Laat het aftellen maar beginnen. ?

Sorry dat ik niet meer zo vaak en snel reageer; bij mijn man is prostaatkanker geconstateerd, dus ff andere dingen aan mijn hoofd dan het BF. Maar soms kom ik hier nog wel ff piepen hoor.

 

? Jaydee

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Jaydee zei:

Spannend meis. Laat het aftellen maar beginnen. ?

Sorry dat ik niet meer zo vaak en snel reageer; bij mijn man is prostaatkanker geconstateerd, dus ff andere dingen aan mijn hoofd dan het BF. Maar soms kom ik hier nog wel ff piepen hoor.

 

? Jaydee

 

Oh jee @Jaydee, dat is geen goed nieuws voor jullie. Ik wens jou en je man heel veel sterkte en ook veel succes met de behandeling. Hopelijk gaat alles snel en goed en zijn jullie er op tijd bij.

Met een dikke warme knuf van mij erbij.

 

Liefs Sjuul xx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Jaydee zei:

Spannend meis. Laat het aftellen maar beginnen. ?

Sorry dat ik niet meer zo vaak en snel reageer; bij mijn man is prostaatkanker geconstateerd, dus ff andere dingen aan mijn hoofd dan het BF. Maar soms kom ik hier nog wel ff piepen hoor.

 

? Jaydee

 

Heel begrijpelijk meid!!!

Heel veel sterkte en succes ?

 

Lieve gr Eef...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, e.e.f. zei:

Hoi @Sjuul

excited family guy GIF

 

SPANNEND!!!!!

Hopelijk gaan de laatste weken ook zo snel voor je...

Volgende week dinsdag rond deze tijd heb ik het achter de rug ? 

Ben zeer benieuwd...

 

Lieve gr Eef...

 

 

Begint dus lekker op te schieten voor je @e.e.f., nog 1 weekje, heerlijk vooruitzicht meis.

Het zal nu wel snel gaan, school is weer begonnen, het dagelijkse ritme is er weer en ook de temperaturen zijn goed aan het zakken dus de herfst is er ook al.

 

Veel plezier met aftellen meis, ik tel met je mee. En wordt de spanning te hoog, roep maar, ik ben toch regelmatig hier te vinden.

 

Liefs Sjuul xx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Sjuul en @e.e.f.,

 

Bedankt voor jullie lieve reactie. We zijn positief ingesteld, hebben een hechte band met onze kinderen en aanhang, dus met elkaars steun en hulp komen we er vast wel. Samen zijn we sterk ?.

 

Worden volgende week die plekjes bij je ogen weg gehaald @e.e.f.? Dat vind je vast heel spannend. Ik ga iig aan je denken hoor. 

 

Veel liefs, Jaydee ???

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-9-2019 om 11:23, Sjuul zei:

 

Begint dus lekker op te schieten voor je @e.e.f., nog 1 weekje, heerlijk vooruitzicht meis.

Het zal nu wel snel gaan, school is weer begonnen, het dagelijkse ritme is er weer en ook de temperaturen zijn goed aan het zakken dus de herfst is er ook al.

 

Veel plezier met aftellen meis, ik tel met je mee. En wordt de spanning te hoog, roep maar, ik ben toch regelmatig hier te vinden.

 

Liefs Sjuul xx

 

Dank je meid. Lief van je!!!

 

Geldt ook voor jou he. Gewoon aan de bel trekken als je het niet meer volhoudt 

 

bell ringing GIF by Brenfi

 

 

 

Lieve gr Eef...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-9-2019 om 13:06, Jaydee zei:

Hoi @Sjuul en @e.e.f.,

 

Bedankt voor jullie lieve reactie. We zijn positief ingesteld, hebben een hechte band met onze kinderen en aanhang, dus met elkaars steun en hulp komen we er vast wel. Samen zijn we sterk ?.

 

Worden volgende week die plekjes bij je ogen weg gehaald @e.e.f.? Dat vind je vast heel spannend. Ik ga iig aan je denken hoor. 

 

Veel liefs, Jaydee ???

 

Hoi @Jaydee

 

Je bent een schatje...

 

Dinsdag om 9.30 uur is het zover.

 

Lieve gr Eef...

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, e.e.f. zei:

 

Dank je meid. Lief van je!!!

 

Geldt ook voor jou he. Gewoon aan de bel trekken als je het niet meer volhoudt 

 

bell ringing GIF by Brenfi

 

 

 

Lieve gr Eef...

 

Dank je meis, is het bij jou nog uit te houden? Of is de spanning er nog niet?

 

xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Sjuul zei:

 

Dank je meis, is het bij jou nog uit te houden? Of is de spanning er nog niet?

 

xx

 

Ik heb al wel de kriebels in mijn buik hoor. Ik weet niet op wat voor manier ze de plekjes gaan verwijderen dus ik weet nu niet wat me te wachten staat. Misschien aan de ene kant ook wel beter en het gewoon op me af laten komen. Dat vind ik wel moeilijk om zo te denken. Ik mag graag weten wat en hoe het gaat gebeuren. Controlefreak???   hoe kom je erbij??? :4:...

 

Lieve gr Eef...xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, e.e.f. zei:

 

Ik heb al wel de kriebels in mijn buik hoor. Ik weet niet op wat voor manier ze de plekjes gaan verwijderen dus ik weet nu niet wat me te wachten staat. Misschien aan de ene kant ook wel beter en het gewoon op me af laten komen. Dat vind ik wel moeilijk om zo te denken. Ik mag graag weten wat en hoe het gaat gebeuren. Controlefreak???   hoe kom je erbij??? :4:...

 

Lieve gr Eef...xx

 

Oehhh wat klinkt dat herkenbaar ???

Nu niet gaan googlen ok? Er zijn volgens mij verschillende methodes om dat te doen dus dat brengt alleen nog meer kriebels ..

 

Het gaat vast weer allemaal meevallen meis, over een week heb je het alweer ruim achter de rug xx

 

We gaan duimen en aftellen xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sjuul zei:

 

Oehhh wat klinkt dat herkenbaar ???

Nu niet gaan googlen ok? Er zijn volgens mij verschillende methodes om dat te doen dus dat brengt alleen nog meer kriebels ..

 

Het gaat vast weer allemaal meevallen meis, over een week heb je het alweer ruim achter de rug xx

 

We gaan duimen en aftellen xx

 

Had ik stiekem al gedaan. Kon het niet laten ?

Er zij idd meerdere methodes. Afwachten dus welke methode mijn huisarts gebruikt ?

Gaat ook wel weer goed komen.  De zenuwen staan nog in de wachtrij. Ze zullen daar niet meer zolang blijven wachten  denk ik ?...

 

xxx

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Had ik stiekem al gedaan. Kon het niet laten ?

Er zij idd meerdere methodes. Afwachten dus welke methode mijn huisarts gebruikt ?

Gaat ook wel weer goed komen.  De zenuwen staan nog in de wachtrij. Ze zullen daar niet meer zolang blijven wachten  denk ik ?...

 

xxx

 

 

 

Hey @e.e.f.

En waarom vraag je niet aan je HA welke methode hij gaat gebruiken? Nu je toch hebt gegoogled. 

?

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

@e.e.f., dat had ik dus ook al lang gedaan, weet ook al precies hoe zo’n ooglidcorrectie gebeurt ..

 

Maar inderdaad wat @Doe ik het of niet? zegt dan zou ik het ook even vragen, dat houdt de spanning misschien toch wat in toom .. Lijkt me relaxter dan moeten afwachten wat ze dan nu precies gaan doen 

 

xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Doe ik het of niet? zei:

Hey @e.e.f.

En waarom vraag je niet aan je HA welke methode hij gaat gebruiken? Nu je toch hebt gegoogled. 

?

 

13 uur geleden, Sjuul zei:

@e.e.f., dat had ik dus ook al lang gedaan, weet ook al precies hoe zo’n ooglidcorrectie gebeurt ..

 

Maar inderdaad wat @Doe ik het of niet? zegt dan zou ik het ook even vragen, dat houdt de spanning misschien toch wat in toom .. Lijkt me relaxter dan moeten afwachten wat ze dan nu precies gaan doen 

 

xx

 

Hoi dames,

 

Lief en fijn dat jullie zo met me meedenken :35: Had er zelf ook al aan gedacht maar denk NEE laat het maar op je afkomen. Misschien is het wel beter als ik het niet van te voren weet. Ik denk dat ik er dan steeds aan ga denken en tot nu toe valt het wat mee. Is een mooi leerproces!!!  Lukt het niet dan kan ik maandag altijd nog ff bellen ;) 

Hoezo eigenwijs? ? ? :4:

 

xxx

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, e.e.f. zei:

 

 

Hoi dames,

 

Lief en fijn dat jullie zo met me meedenken :35: Had er zelf ook al aan gedacht maar denk NEE laat het maar op je afkomen. Misschien is het wel beter als ik het niet van te voren weet. Ik denk dat ik er dan steeds aan ga denken en tot nu toe valt het wat mee. Is een mooi leerproces!!!  Lukt het niet dan kan ik maandag altijd nog ff bellen ;) 

Hoezo eigenwijs? ? ? :4:

 

xxx

 

 

?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, e.e.f. zei:

 

 

Hoi dames,

 

Lief en fijn dat jullie zo met me meedenken  Had er zelf ook al aan gedacht maar denk NEE laat het maar op je afkomen. Misschien is het wel beter als ik het niet van te voren weet. Ik denk dat ik er dan steeds aan ga denken en tot nu toe valt het wat mee. Is een mooi leerproces!!!  Lukt het niet dan kan ik maandag altijd nog ff bellen  

Hoezo eigenwijs? ? ? 

 

xxx

 

 

 

Eigen wijsheid is goede wijsheid ?

Je kunt inderdaad maandag nog bellen mocht het te erg worden.

 

Xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
15 minuten geleden, e.e.f. zei:

Je hoeft maar te knipogen dan is er weer een dag om. Maar beter erom, des te eerder is het achter de rug...

 

 

Tired Bee GIF by PlayKids  

 

Lief gr Eef.     (Je kan weer een dag wegstrepen )

 

 


arrested development wink GIF

 

Yess, en weer een dag bijna om.

Zo gaat het aftellen wel erg snel ?

 

Zo langzaam gaat het al op jou eerste vlekje verwijderen aan.

 

Liefs Sjuul xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, e.e.f. zei:

Jaaaaa spannend!!!

 

old school animation GIF by bentuber  dagen tegen!!!!

 

Ben zeer benieuwd...

 

Lieve gr Eef...xxx

 

 

 

 

 

 


Spannend meis, we tellen samen en hopelijk geen zenuwen xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.