Ga naar inhoud

Bovenooglid correctie


Sjuul

Aanbevolen berichten

42 minuten geleden, e.e.f. zei:

 

Gaat helemaal goed komen met ons beide!!!

Tot nu toe nog geen zenuwen en jij???

 

Lieve gr Eef... xxx


Nee ook nog geen zenuwen, tot nu toe kan het me niet snel genoeg gaan.

Overmorgen nog 5 weken, goed gevuld dus die zullen wel voorbij vliegen xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Sjuul zei:


Nee ook nog geen zenuwen, tot nu toe kan het me niet snel genoeg gaan.

Overmorgen nog 5 weken, goed gevuld dus die zullen wel voorbij vliegen xxx

 

Snap dat het voor jou niet snel genoeg kan gaan meid. Maar goed dat je het druk hebt dan heb je ook geen tijd om eraan te denken. Goed bezig!!! 
 

Yep Thumbs Up GIF by Recording Academy / GRAMMYs

Lieve gr Eef...xxx


 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, e.e.f. zei:

 

Snap dat het voor jou niet snel genoeg kan gaan meid. Maar goed dat je het druk hebt dan heb je ook geen tijd om eraan te denken. Goed bezig!!! 
 

Yep Thumbs Up GIF by Recording Academy / GRAMMYs

Lieve gr Eef...xxx


 

 


En voor jou nog 1 weekje, ook dat zal vast voorbij vliegen, ik ben zoooo benieuwd.

 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Sjuul zei:


En voor jou nog 1 weekje, ook dat zal vast voorbij vliegen, ik ben zoooo benieuwd.

 

Liefs Sjuul xxx

 

Tot nu toe vliegen de dagen voorbij. Het is alweer woensdag dus weer 1 dag weggestreept ;)

Ik ben ook benieuwd hoor ook bij jou...

 

200.gif

 

Lieve gr Eef...xxx

 

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, e.e.f. zei:

 

Tot nu toe vliegen de dagen voorbij. Het is alweer woensdag dus weer 1 dag weggestreept 

Ik ben ook benieuwd hoor ook bij jou...

 

200.gif

 

Lieve gr Eef...xxx

 

 

 

 


Ik kijk bijna elke dag op de kalender om te tellen hoe lang ik nog moet.

Stond vanmorgen voor de spiegel en kon me zo een beeld voor ogen halen hoe mijn ogen na de correctie uitzien met een vleugje oogschaduw.

Heb voor 3 weken na de behandeling een huid oppeppende behandeling gepland en kan dan voor mijn gevoel de periode rond de feestdagen extra fris en fruitig in ? stralend en sprankelend ..

 

Ben zoooooo ongeduldig ? maar dat zal beslist nog omslaan in een zenuwachtige bui als het er op aan gaat en de laatste dagen zijn aangebroken.

 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-9-2019 om 11:38, Sjuul zei:


Ik kijk bijna elke dag op de kalender om te tellen hoe lang ik nog moet.

Stond vanmorgen voor de spiegel en kon me zo een beeld voor ogen halen hoe mijn ogen na de correctie uitzien met een vleugje oogschaduw.

Heb voor 3 weken na de behandeling een huid oppeppende behandeling gepland en kan dan voor mijn gevoel de periode rond de feestdagen extra fris en fruitig in ? stralend en sprankelend ..

 

Ben zoooooo ongeduldig ? maar dat zal beslist nog omslaan in een zenuwachtige bui als het er op aan gaat en de laatste dagen zijn aangebroken.

 

Liefs Sjuul xxx

 

Hahaha zo leuk om te horen hoe je er mee bezig bent. Komt me helemaal niet bekent voor hoor. :36:

Gelijk heb je om je gezicht dan lekker te laten verwennen maar hou er wel rekening mee dat de littekens dan nog erg vers zijn en het gebied rondom je ogen nog best wat op gezet kan zijn. Dus voorzichtigheid rondom je ogen is dan nog wel heel belangrijk. Heeft bij mij ook echt wel lang geduurd. Gebruik sinds een week of 4 pas weer mascara omdat het nog gevoelig was om het er weer af te halen.

 

Maaaaar je kunt weer een aantal dagen westrepen en zo kom je steeds dichterbij!!!

Je moet maar zo denken dat je er echt heel veel voor terug krijgt. (zegt ik heel dapper terwijl de zenuwen bij mij al aardig aanwezig zijn :lol:)

 

Lieve gr Eef...

 

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, e.e.f. zei:

 

Hahaha zo leuk om te horen hoe je er mee bezig bent. Komt me helemaal niet bekent voor hoor. 

Gelijk heb je om je gezicht dan lekker te laten verwennen maar hou er wel rekening mee dat de littekens dan nog erg vers zijn en het gebied rondom je ogen nog best wat op gezet kan zijn. Dus voorzichtigheid rondom je ogen is dan nog wel heel belangrijk. Heeft bij mij ook echt wel lang geduurd. Gebruik sinds een week of 4 pas weer mascara omdat het nog gevoelig was om het er weer af te halen.

 

Maaaaar je kunt weer een aantal dagen westrepen en zo kom je steeds dichterbij!!!

Je moet maar zo denken dat je er echt heel veel voor terug krijgt. (zegt ik heel dapper terwijl de zenuwen bij mij al aardig aanwezig zijn )

 

Lieve gr Eef...

 

 

 

 


De huid rondom mijn ogen laat ik lekker met rust na de ingreep.

Ik heb een prophilio behandeling gepland, een voedend huid verbeterend preparaat wat geïnjecteerd wordt bij de wangen ? Na een week of 3 merk je echt dat je huid een boost heeft gekregen, ze ziet er gezond en fris uit.

 

Oogmake up mag de eerste 3 weken niet dus dat ga ik ook zeker niet doen.

 

Nog een paar dagen voor jou meis, gaat het nog, heb je de zenuwen nog enigszins onder controle?

 

Liefs en heel veel succes alvast xxx

 

Sjuul

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Sjuul zei:


De huid rondom mijn ogen laat ik lekker met rust na de ingreep.

Ik heb een prophilio behandeling gepland, een voedend huid verbeterend preparaat wat geïnjecteerd wordt bij de wangen ? Na een week of 3 merk je echt dat je huid een boost heeft gekregen, ze ziet er gezond en fris uit.

 

Oogmake up mag de eerste 3 weken niet dus dat ga ik ook zeker niet doen.

 

Nog een paar dagen voor jou meis, gaat het nog, heb je de zenuwen nog enigszins onder controle?

 

Liefs en heel veel succes alvast xxx

 

Sjuul

 

Okeeee.  Maar dat is heerlijk!!! Dan ben je straks helemaal tip top :35: 

 

Over een uurtje heb ik het achter de rug. Spannendddddd en bedankt meid. Heb ik wel nodig ?...

 

Lieve gr Eef...xxx

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend meis, dan ben je nu ongeveer klaar. Ik hoop dat alles goed is gegaan en goed geneest!

Hopelijk heb je het allemaal rustig kunnen ondergaan ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sjuul zei:

Spannend meis, dan ben je nu ongeveer klaar. Ik hoop dat alles goed is gegaan en goed geneest!

Hopelijk heb je het allemaal rustig kunnen ondergaan ?

 

Verslagje is geschreven in mijn eigen topic. :35:

 

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
1 uur geleden, e.e.f. zei:

Yeahhhhh je hebt het achter de rug meid!!! :tatice_04: 
Ik kijk uit naar je verslag. Ben zo benieuwd hoe het is gegaan en hoe het nu met je is...

Doe maar rustig aan. 

 

Fijn herstel en succes met koelen...

 

Lieve gr Eef... xxx 


Het is me 200% meegevallen.

Ik was lekker ontspannen dus het ging allemaal heel soepel.

Binnen een half uurtje was het gebeurd.

 

Elk uur koelen, hoger slapen, niet tillen en geen druk zetten maar dat gaat allemaal lukken.

 

Geen pijn, maar ondanks de arnica wordt het toch blauw maar ook dat gaat wel weer over.

 

Yess I did it ???

Op naar mooie oogjes.

 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal even een uitgebreid verslagje maken voor degenen die ook een ooglidcorrectie overwegen.

Om 14.30 werd ik verwacht en zo’n 10 minuten later werd ik opgehaald door de altijd even vriendelijke verpleegkundige bij Mooi om naar de behandelkamer te gaan.
 

Mijn gezicht werd gedesinfecteerd zodat ook eventuele restjes dagcrème verwijdert waren, make up had ik vanmorgen al niet opgedaan. Ik kreeg een operatie laken op waar mijn gezicht vrij in bleef zodat ook alles steriel bleef.

 

Drs. Sawor stelde nog enkele vragen die belangrijk waren voor de ingreep en ik moest mijn naam en geboortedatum opnoemen waarna hij begon met het opmeten van het overtollig ooglid.

Na dat een aantal malen gecontroleerd te hebben met de ogen open en de ogen dicht werd ik verdoofd met een heel fijn naaldje wat ik amper voelde. Toen begon het echte werk, het daadwerkelijk verwijderen van het teveel aan huid. Dit werd uiterst secuur weg gesneden en de bloedvaatjes werden dicht gebrand, spiertjes werden bekeken en indien nodig aangepast, er werd gekeken of er teveel vet was maar dat was er niet dus ik ben niet afgevallen tijdens de ingreep stelde de dokter ?

Elke stap en bij alles wat er gedaan werd kreeg ik uitleg en het ging allemaal heel ontspannen en soepel.

Ook waar het eventueel gevoelig kon zijn werd het verteld maar ik was zo ontspannen dat ik ook dat niet als gevoelig ervaarde.

 

Binnen 30 minuten was het “leed” geleden en kreeg ik een koelelement en instructies hoe ik de komende dagen het beste met mijn ogen kan omgaan om zo weinig mogelijk zwelling en last te ervaren.

 

Nu tussen het koelen door even een verslagje maken en dan zo echt het bedje opzoeken.

 

Op naar herstel en een stralende oogopslag ?

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Imker zei:

Wat klinkt dat uiterst relax haha! Een heel goed herstel gewenst.

mooi dat het zo is meegevallen! 

 

Hoe was je eerste nacht?


Dank je @Imker, ik heb best lekker geslapen. Was om 5 uur wakker en ben een coolpack gaan pakken, dat heb ik op mijn ogen gelegd en toen ben ik weer in slaap gevallen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Sjuul

 

Goed gedaan meid!!! Ben zo blij voor je dat je het zo is meegevallen en dat je geen zenuwen of paniek hebt ervaren :35:

Dit heb je mooi ff gedaan. Heb je foto gezien en vind jou kleur ogen ook zo mooi!!! Het ziet er nu natuurlijk nog niet uit maar straks heb je mooie stralende ogen ?️?️ en geen last meer van getuur en druk op je hoofd enz. Echt meid er gaat nu een wereld voor je open :13:

Toen ik net was geholpen merkte ik pas echt hoe vaak ik aan het fronsen was om beter door die kwabbetjes heen te kijken. Ik moest er toen aan wennen dat dat niet meer nodig was. :3:

Nou meid ik wens je een heel voorspoedig herstel en vandaag nog lekker veel koelen...

 

Lieve gr Eef...xxx

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

The day after!

 

Geen pijn, geen nabloedingen, zwelling valt reuze mee en zit hoofdzakelijk in de ooghoeken en het blauw valt ook 100% mee.

 

Om toch eens te kijken wat het verschil is tussen een laser behandeling die te boek staat als non invasief (als je de reclames mag geloven) en de chirurgische oplossing heb ik de foto’s van na de plexr ll behandeling er eens naast gehouden.

 

Er is toch wel een mega groot verschil zichtbaar tussen beide behandelingen. Het met de laser behandelt oog reageert toch wel een stuk heftiger als het oog wat chirurgisch behandelt is en bij beide behandelingen had ik het zelfde koelschema en ook arnica vanaf 2 weken voor de behandeling tot 2 weken erna.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, e.e.f. zei:

Hoi @Sjuul

 

Goed gedaan meid!!! Ben zo blij voor je dat je het zo is meegevallen en dat je geen zenuwen of paniek hebt ervaren :35:

Dit heb je mooi ff gedaan. Heb je foto gezien en vind jou kleur ogen ook zo mooi!!! Het ziet er nu natuurlijk nog niet uit maar straks heb je mooie stralende ogen ?️?️ en geen last meer van getuur en druk op je hoofd enz. Echt meid er gaat nu een wereld voor je open :13:

Toen ik net was geholpen merkte ik pas echt hoe vaak ik aan het fronsen was om beter door die kwabbetjes heen te kijken. Ik moest er toen aan wennen dat dat niet meer nodig was. :3:

Nou meid ik wens je een heel voorspoedig herstel en vandaag nog lekker veel koelen...

 

Lieve gr Eef...xxx

 


Dank je @e.e.f., het is me echt heel erg meegevallen ja, ook vandaag valt het 100% mee.

Mooi heeft al geïnformeerd hoe het met me was en of ik nog vragen heb maar het gaat gewoon heel goed dus niets te vragen en geen bijzonderheden.

 

We gaan nog even lekker door met koelen en met de arnica, ik zie nu al een wereld van verschil ten opzichte van na de laserbehandeling.

Het ziet er ook veel rustiger uit en voelt een stuk minder vervelend aan.

Ik ga die foto’s toch eens even in het album erbij zetten van de dag na de laserbehandeling, dan kun je zelf het verschil zien. 

 

Ik ben zo blij dat ik deze stap gezet heb, het kan er alleen maar mooier op worden.

 

Hoe is het met jou bultjes? Alles ook naar wens?

 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sjuul zei:


Dank je @e.e.f., het is me echt heel erg meegevallen ja, ook vandaag valt het 100% mee.

Mooi heeft al geïnformeerd hoe het met me was en of ik nog vragen heb maar het gaat gewoon heel goed dus niets te vragen en geen bijzonderheden.

 

We gaan nog even lekker door met koelen en met de arnica, ik zie nu al een wereld van verschil ten opzichte van na de laserbehandeling.

Het ziet er ook veel rustiger uit en voelt een stuk minder vervelend aan.

Ik ga die foto’s toch eens even in het album erbij zetten van de dag na de laserbehandeling, dan kun je zelf het verschil zien. 

 

Ik ben zo blij dat ik deze stap gezet heb, het kan er alleen maar mooier op worden.

 

Hoe is het met jou bultjes? Alles ook naar wens?

 

Liefs Sjuul xxx

 

Hoi

 

Fijn he dat ze de volgende dag bellen hoe het met je gaat. Was vanuit de A-klinieken ook zo. Geeft toch een gevoel van dat je serieus genomen wordt en niet dat je alleen maar een nummertje bent.

 

Heb je foto's net ff gekeken. Wat ziet het er goed uit!!! Ziet er mooi rustig uit. Bij de laserbehandeling waren je ogen heel erg opgezet lijkt het wel. Ik vind jou ogen nu niet zo opgezwollen of lijkt dat zo door de foto? Mijn ogen waren veel meer opgezwollen. Ik heb heel lang vocht rondom mijn ogen gehad. Nu hadden we ook heel mooi weer wat ook rol mee speelt natuurlijk. Was net in die periode dat we hoge temperaturen hadden wat de herstel niet echt bevorderd wat vocht afname betreft. 

 

Ik ben trots op je meid!!!

 

De genezing gaat heel ongelijk. Op 2 plekjes (de kleinste) zit nu een blaar. Bij de andere 3 is het wel ietsje rood. Dus het heeft wel iets gedaan. We wachten de volgende behandeling mooi af...

 

Fijn herstel meid

 

Lieve gr Eef...xxx

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, e.e.f. zei:

 

Hoi

 

Fijn he dat ze de volgende dag bellen hoe het met je gaat. Was vanuit de A-klinieken ook zo. Geeft toch een gevoel van dat je serieus genomen wordt en niet dat je alleen maar een nummertje bent.

 

Heb je foto's net ff gekeken. Wat ziet het er goed uit!!! Ziet er mooi rustig uit. Bij de laserbehandeling waren je ogen heel erg opgezet lijkt het wel. Ik vind jou ogen nu niet zo opgezwollen of lijkt dat zo door de foto? Mijn ogen waren veel meer opgezwollen. Ik heb heel lang vocht rondom mijn ogen gehad. Nu hadden we ook heel mooi weer wat ook rol mee speelt natuurlijk. Was net in die periode dat we hoge temperaturen hadden wat de herstel niet echt bevorderd wat vocht afname betreft. 

 

Ik ben trots op je meid!!!

 

De genezing gaat heel ongelijk. Op 2 plekjes (de kleinste) zit nu een blaar. Bij de andere 3 is het wel ietsje rood. Dus het heeft wel iets gedaan. We wachten de volgende behandeling mooi af...

 

Fijn herstel meid

 

Lieve gr Eef...xxx

 

 

 

 

 


Klopt, mijn ogen zijn ook niet zo gezwollen als na de laserbehandeling, ik vind het echt een wezenlijk verschil.

Het vocht zit in de ooghoeken nu, daar is het ook wat blauw.

 

De laserbehandeling was overigens ook eind oktober dus in het zelfde weertype, maar de hele huid die was dan ook verbrandt boven de ogen wat het verschil in vocht misschien voor mij verklaren kan.

 

Als het warm is buiten is het inderdaad moeilijker om van het vocht af te komen, dan hou je toch al meer vocht vast ja.

 

Gek hè dat die plekjes toch verschillend reageren op 1 behandeling, het zit misschien in de grootte dan, dat die kleintjes toch al beter reageren op 1 keer.

 

Het gaat allemaal goed komen, met kerst ? hebben we ogen die stralen als de grootste ster ?, zijn we alle “leed” weer vergeten en voelen we ons mooier dan ooit ?..

 

Ook voor jou een goed herstel verder, ik hou me nog even rustig en aan de erwtjes hihi ..

 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

The day after the day after.

Prikkelingen en jeuk in het gebied onder de pleisters waar de hechtingen zitten.

De zwelling die toch al reuze meeviel die gestaag afneemt.

Blauw wat aan de weg naar het Zuiden is begonnen en wat al flink begint te verkleuren.

Lekker even eruit geweest, gewoon zonder zonnebril, de gewone bril bedekt het toch voor mijn gevoel echt wel genoeg.

 

Kortom I feel good ??en tel de dagen totdat de hechtingen eruit mogen!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Imker zei:

Wat fijn dat het herstel zo lekker soepel gaat!

Wanneer mogen de hechtingen eruit? 


Donderdag mogen ze eruit, ik weet dat het dan nog even nodig heeft om zich te herstellen maar ik ben al zooooo nieuwsgierig ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.