Ga naar inhoud

Bovenooglid correctie


Sjuul

Aanbevolen berichten

8 uur geleden, Sjuul zei:


Donderdag mogen ze eruit, ik weet dat het dan nog even nodig heeft om zich te herstellen maar ik ben al zooooo nieuwsgierig ?

Oh dat is best snel! Ik snap dat je nieuwsgierig bent, je wilt graag zo snel mogelijk het eindresultaat zien, maar denk dat je inmiddels ‘pro’ bent in geduld?

 

ben heel benieuwd hoe het gaat worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Imker zei:

Oh dat is best snel! Ik snap dat je nieuwsgierig bent, je wilt graag zo snel mogelijk het eindresultaat zien, maar denk dat je inmiddels ‘pro’ bent in geduld?

 

ben heel benieuwd hoe het gaat worden!


Ik heb een puber in huis en ben dus getraind in engelengeduld ??‍♀️, maar niet in dit soort gevallen ?.

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan kun je zien hoe het was, hoe het nu is en hoe het uiteindelijk gaat worden .

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Sjuul

 

Wat fijn dat je herstel zo goed verloopt!!! Een ooglidcorrectie geneest gelukkig allemaal veel sneller dan een BV. Dat het prikkelt en jeukt is alleen maar goed. Heb je geen behoefte om ff lekker door je ogen heen wrijven? Dat had ik wel heel erg.

Ik heb je foto net ff gezien en wat ziet het er al mooi uit zeg :35:  Ben zeer benieuwd hoe het er uit ziet als de hechtingen en de pleisters verwijderd zijn. 

 

Nou meid nog ff een paar dagen geduld...(lees dat je engelengeduld hebt dus geen probleem voor jou :P)

 

Fijne genezing nog 

 

Lieve gr Eef...xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, e.e.f. zei:

Hoi @Sjuul

 

Wat fijn dat je herstel zo goed verloopt!!! Een ooglidcorrectie geneest gelukkig allemaal veel sneller dan een BV. Dat het prikkelt en jeukt is alleen maar goed. Heb je geen behoefte om ff lekker door je ogen heen wrijven? Dat had ik wel heel erg.

Ik heb je foto net ff gezien en wat ziet het er al mooi uit zeg :35:  Ben zeer benieuwd hoe het er uit ziet als de hechtingen en de pleisters verwijderd zijn. 

 

Nou meid nog ff een paar dagen geduld...(lees dat je engelengeduld hebt dus geen probleem voor jou :P)

 

Fijne genezing nog 

 

Lieve gr Eef...xxx

 

 


 

En of ik de neiging heb om eens lekker in mijn ogen te wrijven ?, in plaats daarvan leg ik er nog maar eens een zakje diepvrieserwtjes op dat brengt verlichting .. Ik betrap mezelf er toch regelmatig op dat ik voorzichtig aan de pleisters wrijf ..

 

Een heel gedoe met haren wassen overigens, de steristrips mogen niet nat worden daar had ik dus geen rekening mee gehouden, een hele constructie uitgedacht dat ik toch maar mijn haar kon wassen, voel me niet fris met droogshampoo ..

 

Maar verder gaat het echt geweldig, maar dat engelengeduld ?...

 

Hoe is het bij jou? Al veranderingen? 
 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Sjuul zei:


 

En of ik de neiging heb om eens lekker in mijn ogen te wrijven ?, in plaats daarvan leg ik er nog maar eens een zakje diepvrieserwtjes op dat brengt verlichting .. Ik betrap mezelf er toch regelmatig op dat ik voorzichtig aan de pleisters wrijf ..

 

Een heel gedoe met haren wassen overigens, de steristrips mogen niet nat worden daar had ik dus geen rekening mee gehouden, een hele constructie uitgedacht dat ik toch maar mijn haar kon wassen, voel me niet fris met droogshampoo ..

 

Maar verder gaat het echt geweldig, maar dat engelengeduld ?...

 

Hoe is het bij jou? Al veranderingen? 
 

Liefs Sjuul xxx

 

Ik klopte er voorzichtig op als ik jeuk had. Dat verlicht ook wel wat.

Ohja dat haren wassen was idd een dingetje. Ik deed een droog washandje op mijn ogen en goed mijn hoofd achterover onder de douche en met 1 hand mijn haren wassen. Duurt ff langer maar werkte wel. Ik had bedacht dat ik wel ff voorover boven het bad mijn haren kon wassen maar stond er niet bij stil dat ik niet voorover mocht buigen ? Ach ja ff creatief zijn he...

 

De grote plekjes daar is wel iets gebeurd maar nog wat geel en op de kleine plekjes zitten nu voor de 2de x een korstje op. 

De behandeling heeft dus wel iets gedaan. Op naar volgende week dinsdag voor de 2e behandeling :35:

 

Lieve gr Eef...xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, e.e.f. zei:

 

Ik klopte er voorzichtig op als ik jeuk had. Dat verlicht ook wel wat.

Ohja dat haren wassen was idd een dingetje. Ik deed een droog washandje op mijn ogen en goed mijn hoofd achterover onder de douche en met 1 hand mijn haren wassen. Duurt ff langer maar werkte wel. Ik had bedacht dat ik wel ff voorover boven het bad mijn haren kon wassen maar stond er niet bij stil dat ik niet voorover mocht buigen ? Ach ja ff creatief zijn he...

 

De grote plekjes daar is wel iets gebeurd maar nog wat geel en op de kleine plekjes zitten nu voor de 2de x een korstje op. 

De behandeling heeft dus wel iets gedaan. Op naar volgende week dinsdag voor de 2e behandeling 

 

Lieve gr Eef...xxx

 


Ik heb dus een plastic zakje boven mijn wenkbrauwen geplakt met watervaste pleister zo kon ik het toch met 2 handen wassen en bleef de boel droog.


Gewoon even oplossingsgericht denken ja, tot donderdag met droogshampoo was me echt te lang.

 

Fijn dat er weer van alles gebeurt bij je plekjes, dan blijf je ook vertrouwen hebben in de behandeling.

 

Kun je je voorstellen om er straks helemaal vanaf te zijn, heerlijk, zonder die dingen op een foto ..

 

Ik zit toch al helemaal in de straks als het genezen is sfeer ?

 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sjuul zei:


Ik heb dus een plastic zakje boven mijn wenkbrauwen geplakt met watervaste pleister zo kon ik het toch met 2 handen wassen en bleef de boel droog.


Gewoon even oplossingsgericht denken ja, tot donderdag met droogshampoo was me echt te lang.

 

Fijn dat er weer van alles gebeurt bij je plekjes, dan blijf je ook vertrouwen hebben in de behandeling.

 

Kun je je voorstellen om er straks helemaal vanaf te zijn, heerlijk, zonder die dingen op een foto ..

 

Ik zit toch al helemaal in de straks als het genezen is sfeer ?

 

Liefs Sjuul xxx

Ik zie het voor mij hoe je met plastic zakjes in de douche staat hahaha. Heel innovatief, maar in mijn hoofd een hilarisch gezicht?

 

gelukkig straft god meteen want lachen is nog niet helemaal comfortabel, haha! 

 

Zag er op de foto’s al goed uit?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Imker zei:

Ik zie het voor mij hoe je met plastic zakjes in de douche staat hahaha. Heel innovatief, maar in mijn hoofd een hilarisch gezicht?

 

gelukkig straft god meteen want lachen is nog niet helemaal comfortabel, haha! 

 

Zag er op de foto’s al goed uit?


 

Het was inderdaad erg hilarisch ja, ik heb er zelf al de hele dag over lopen grinniken, had er ook nog een foto van gemaakt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-11-2019 om 16:49, Sjuul zei:


Ik heb dus een plastic zakje boven mijn wenkbrauwen geplakt met watervaste pleister zo kon ik het toch met 2 handen wassen en bleef de boel droog.


Gewoon even oplossingsgericht denken ja, tot donderdag met droogshampoo was me echt te lang.

 

Fijn dat er weer van alles gebeurt bij je plekjes, dan blijf je ook vertrouwen hebben in de behandeling.

 

Kun je je voorstellen om er straks helemaal vanaf te zijn, heerlijk, zonder die dingen op een foto ..

 

Ik zit toch al helemaal in de straks als het genezen is sfeer ?

 

Liefs Sjuul xxx

 

Hoi meid,

 

Hahaha ja dat is ook een oplossing om je haren te wassen  :4:  Ach ja we zijn dan best wel creatief he...

Wat fijn te lezen dat je herstel zo voorspoedig verloopt. Nog 1 dag dan kan je een beetje het resultaat zien. Ben zo benieuwd...

Kan je het rug slapen nog volhouden??? Ik ben nadat de hechtingen verwijderd waren weer heerlijk op mijn zij gaan slapen. Ik was wel zo klaar met dat rug slapen. Wel in overleg met de kliniek he. De kans dat de litteken open springt is dan niet zo groot meer dus ajuus rug slapen...

 

Klopt wat je schrijft. Ik heb er ook alle vertrouwen in. Ik weet dat het niet helemaal mooi egaal zal worden maar alles beter dan gele plekjes. Aanstaande dinsdag de volgende behandeling. Ben zeer benieuwd hoe de grotere plekjes hier dan op reageren. We zullen het zien. Gaat helemaal goed komen :35:

 

Ik vind het zo mooi te lezen hoe je er mee bezig bent en met ons deelt. Prachtig en bedankt daarvoor!!! 

 

Fijne herstel nog

Lieve gr Eef...xxx

 

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest je de groeten ff doen van  @Jaydee

Ze is momenteel niet actief op het forum door omstandigheden en kiest ff voor haar zelf dus ff wat rust. We hebben app contact (heel fijn met dank aan dit forum) dus kan ik de groetjes wel ff terug doen als je dat fijn vindt. 

 

Lieve gr Eef...xxx

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, e.e.f. zei:

Ik moest je de groeten ff doen van  @Jaydee

Ze is momenteel niet actief op het forum door omstandigheden en kiest ff voor haar zelf dus ff wat rust. We hebben app contact (heel fijn met dank aan dit forum) dus kan ik de groetjes wel ff terug doen als je dat fijn vindt. 

 

Lieve gr Eef...xxx

 

 


Oh wat lief dat ze dan toch nog aan me denkt.

Jazeker wil ik @Jaydee de hartelijke groeten terug doen en een hele dikke warme knuffel van mij.

 

Dank je @e.e.f. zo fijn dit.

Ja het forum is ook fijn, daar kun je mooie vriendschappen aan over houden.

 

Liefs voor jullie allebei xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, e.e.f. zei:

 

Hoi meid,

 

Hahaha ja dat is ook een oplossing om je haren te wassen    Ach ja we zijn dan best wel creatief he...

Wat fijn te lezen dat je herstel zo voorspoedig verloopt. Nog 1 dag dan kan je een beetje het resultaat zien. Ben zo benieuwd...

Kan je het rug slapen nog volhouden??? Ik ben nadat de hechtingen verwijderd waren weer heerlijk op mijn zij gaan slapen. Ik was wel zo klaar met dat rug slapen. Wel in overleg met de kliniek he. De kans dat de litteken open springt is dan niet zo groot meer dus ajuus rug slapen...

 

Klopt wat je schrijft. Ik heb er ook alle vertrouwen in. Ik weet dat het niet helemaal mooi egaal zal worden maar alles beter dan gele plekjes. Aanstaande dinsdag de volgende behandeling. Ben zeer benieuwd hoe de grotere plekjes hier dan op reageren. We zullen het zien. Gaat helemaal goed komen 

 

Ik vind het zo mooi te lezen hoe je er mee bezig bent en met ons deelt. Prachtig en bedankt daarvoor!!! 

 

Fijne herstel nog

Lieve gr Eef...xxx

 

 

 

 


Onder de pleisters zit een mooi strak stukje ooglid dus ik heb er alle vertrouwen in.

 

Het slapen gaat de ene dag beter dan de andere maar het is voor een goed doel.

Ik heb niet zoveel beweging als normaal en uiteraard ook minder slaap nodig dus lig nog wel eens wakker, maar op de rug liggen gaat goed.

 

Wat dat egale betreft, ik denk dat het ook een tijdje nodig heeft om te genezen, goed vertroetelen dat huidje als alles achter de rug is dan kun je het proces al heel goed ondersteunen. Een beetje camouflage doet ook al heel veel mocht het je storen.

 

Ik heb nu grote gele vlekken op de onderoogleden en ik doe er een epionce zonnebrand op met een licht tintje en je ziet er niets meer van. 
De zonnebril heb ik nog niet eens aangeraakt, de bril verhult verder de rest.

 

Gelukkig is het morgen zover, ik heb me dat vannacht ook al liggen bedenken toen de jeuk aan de oogleden me wakker hield.

Foto’s volgen ?
 

Uiteraard gaan we ook dat laatste stukje bij jou samen in, als ik je niet meer spreek alvast heel veel succes voor dinsdag ?

 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Sjuul zei:


Oh wat lief dat ze dan toch nog aan me denkt.

Jazeker wil ik @Jaydee de hartelijke groeten terug doen en een hele dikke warme knuffel van mij.

 

Dank je @e.e.f. zo fijn dit.

Ja het forum is ook fijn, daar kun je mooie vriendschappen aan over houden.

 

Liefs voor jullie allebei xxx

 

 

Je krijgt een warme dikke knuffel van @Jaydee terug en geen dank hoor graag gedaan :35:

Idd zo fijn dit forum. Met sommige krijg je een band waaruit een mooie vriendschap uit voort kan komen. Vind het wel grappig hoor. Je kent elkaar eigenlijks nauwelijks en toch bouw je een band op. Lang leven het forum :43:

 

 

3 uur geleden, Sjuul zei:


Onder de pleisters zit een mooi strak stukje ooglid dus ik heb er alle vertrouwen in.

 

Het slapen gaat de ene dag beter dan de andere maar het is voor een goed doel.

Ik heb niet zoveel beweging als normaal en uiteraard ook minder slaap nodig dus lig nog wel eens wakker, maar op de rug liggen gaat goed.

 

Wat dat egale betreft, ik denk dat het ook een tijdje nodig heeft om te genezen, goed vertroetelen dat huidje als alles achter de rug is dan kun je het proces al heel goed ondersteunen. Een beetje camouflage doet ook al heel veel mocht het je storen.

 

Ik heb nu grote gele vlekken op de onderoogleden en ik doe er een epionce zonnebrand op met een licht tintje en je ziet er niets meer van. 
De zonnebril heb ik nog niet eens aangeraakt, de bril verhult verder de rest.

 

Gelukkig is het morgen zover, ik heb me dat vannacht ook al liggen bedenken toen de jeuk aan de oogleden me wakker hield.

Foto’s volgen ?
 

Uiteraard gaan we ook dat laatste stukje bij jou samen in, als ik je niet meer spreek alvast heel veel succes voor dinsdag ?

 

Liefs Sjuul xxx

 

 

Zeker alles voor het goed doel: Mooie oogleden ?️^?️, open blik en weer lekker aan de gang met oogschaduw en het allerbelangrijkste geen klachten meer :35:

Oh wat heerlijk dat het rug slapen je niet zoveel hinder geeft.  Was bij mij echt wel een dingetje. 

Had je die vlekken voor de operatie al of alleen nu na de operatie? Waar een zonnebrand met een tintje ook al niet goed voor is. Dat is wel een mooie tip. 

Heel veel succes voor morgen meid :71:en ben heel benieuwd naar het resultaat tot nu toe. Je plaatst vast wel een foto...

Je voelt er niets van hoor.

 

Je moet het zo zien dat er wel een soort wondje komt na de behandeling van de plekjes. Anders kwam er ook geen korstje op. Dus zal er ook een kleine litteken van komen en wat roodheid. We zullen het zien. Dan hebben we idd nog genoeg mogelijkheden om het te camoufleren. Zonnebrand met een tintje bv :4:

Bedankt voor het succes wensen en lief dat je mij zo bijstaat...

 

Lieve gr Eef...

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, e.e.f. zei:

 

 

Je krijgt een warme dikke knuffel van @Jaydee terug en geen dank hoor graag gedaan 

Idd zo fijn dit forum. Met sommige krijg je een band waaruit een mooie vriendschap uit voort kan komen. Vind het wel grappig hoor. Je kent elkaar eigenlijks nauwelijks en toch bouw je een band op. Lang leven het forum :43:

 

 

 

 

Zeker alles voor het goed doel: Mooie oogleden ?️^?️, open blik en weer lekker aan de gang met oogschaduw en het allerbelangrijkste geen klachten meer 

Oh wat heerlijk dat het rug slapen je niet zoveel hinder geeft.  Was bij mij echt wel een dingetje. 

Had je die vlekken voor de operatie al of alleen nu na de operatie? Waar een zonnebrand met een tintje ook al niet goed voor is. Dat is wel een mooie tip. 

Heel veel succes voor morgen meid en ben heel benieuwd naar het resultaat tot nu toe. Je plaatst vast wel een foto...

Je voelt er niets van hoor.

 

Je moet het zo zien dat er wel een soort wondje komt na de behandeling van de plekjes. Anders kwam er ook geen korstje op. Dus zal er ook een kleine litteken van komen en wat roodheid. We zullen het zien. Dan hebben we idd nog genoeg mogelijkheden om het te camoufleren. Zonnebrand met een tintje bv 

Bedankt voor het succes wensen en lief dat je mij zo bijstaat...

 

Lieve gr Eef...

 

 


 

Die vlekken zijn het restant van het blauw wat onder de pleister zat en in de ooghoeken, dat trekt geheid nog weg.

Onder de ogen mocht ik camoufleren, boven de ogen mag ik nog niets.

De make up blijft ook nog een weekje in de la. Maar dat was nu echt een “dingetje” voor mij, geen verfje op mijn bleke snoet ?. Ik heb echt een blanke porselein kleurige huid en ga de deur normaal gesproken echt niet uit zonder een laagje foundation, mascara en een kleurtje op mijn lippen, nu dus alleen met een kleurtje op de lippen .. Toch schijnt niemand het te zien en zeggen doen ze er al helemaal niets van ..

 

Ja klopt dat er een wondje komt op de plekjes, mijn schoonvader heeft de behandeling 5 keer gehad op een verdacht plekje op zijn hoofd, maar toch zag je er na een jaar niets meer van en dat was op het hoofd dus ik denk toch dat het nog goed gaat bijtrekken. De roodheid trok ook helemaal weg, wellicht met een goede verzorging dat je er dan toch over een tijdje niets meer van ziet.

 

Bijna morgen, ik ben er niet huiverig voor ik ga er ook vanuit dat de hechtingen geen problemen geven. Komt helemaal goed, fotootje volgt uiteraard.


Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ben ik blij met mijn resultaat. Nu al en het genezingsproces is nog in volle gang.

De hechtingen eruit, pleistertjes eraf en direct al een WOW effect ? en het gaat nog mooier worden ..

Zo blij dat ik dit gedaan heb ?
Foto uiteraard in album updates gaan nog volgen!

 

 

lana del rey love GIF

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Sjuul zei:

Wat ben ik blij met mijn resultaat. Nu al en het genezingsproces is nog in volle gang.

De hechtingen eruit, pleistertjes eraf en direct al een WOW effect ? en het gaat nog mooier worden ..

Zo blij dat ik dit gedaan heb ?
Foto uiteraard in album updates gaan nog volgen!

 

 

Wat fijn dat je er al zo blij mee bent. Succes met je verdere herstel en genieten dan maar.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Sjuul zei:

Wat ben ik blij met mijn resultaat. Nu al en het genezingsproces is nog in volle gang.

De hechtingen eruit, pleistertjes eraf en direct al een WOW effect ? en het gaat nog mooier worden ..

Zo blij dat ik dit gedaan heb ?
Foto uiteraard in album updates gaan nog volgen!

 

 

Jaa!! Wat fijn en het ziet er inderdaad nu al prachtig uit en dat kan alleen maar nog mooier worden?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Sjuul

 

Heb je foto net gezien en ff een reactie geplaatst.  Het is echt heel mooi geworden meid!!!

Jij hebt echt ook een mooie kleur ogen hoor. Apart en mooi!!!

Ik ben bij voor je dat je nu al een mooi resultaat hebt, wat alleen maar mooier gaat worden. Merk je nu ook dat de wereld iets groter is geworden? :lol:

 

Op 6-11-2019 om 20:31, Sjuul zei:

Ja klopt dat er een wondje komt op de plekjes, mijn schoonvader heeft de behandeling 5 keer gehad op een verdacht plekje op zijn hoofd, maar toch zag je er na een jaar niets meer van en dat was op het hoofd dus ik denk toch dat het nog goed gaat bijtrekken. De roodheid trok ook helemaal weg, wellicht met een goede verzorging dat je er dan toch over een tijdje niets meer van ziet.

 

Wat fijn om dit horen. Had alle vertrouwen er al in maar nu nog meer :35:

 

Nog ff een tijdje geduld en dan mag je ook lekker oogschaduw gebruiken. Oooooh wat een feestje toch?!?!? 

 

Lief gr Eef...xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, e.e.f. zei:

Hoi @Sjuul

 

Heb je foto net gezien en ff een reactie geplaatst.  Het is echt heel mooi geworden meid!!!

Jij hebt echt ook een mooie kleur ogen hoor. Apart en mooi!!!

Ik ben bij voor je dat je nu al een mooi resultaat hebt, wat alleen maar mooier gaat worden. Merk je nu ook dat de wereld iets groter is geworden? :lol:

 

 

Wat fijn om dit horen. Had alle vertrouwen er al in maar nu nog meer :35:

 

Nog ff een tijdje geduld en dan mag je ook lekker oogschaduw gebruiken. Oooooh wat een feestje toch?!?!? 

 

Lief gr Eef...xxx

 


Om de een of andere onduidelijke reden kan ik de reacties op mijn foto’s niet lezen.

Nu is het zo dat ik vroeger blond ben geweest en dat dit dus best aan mij kan liggen maar ik zal het straks eens proberen uit te vinden ?

Als ik de link volg in de meldingen krijg ik geen tekst te zien, wel een like.

 

De wereld lijkt helderder vandaag ?, mijn ogen kunnen ook weer helemaal open.

Een blik in de spiegel vanmorgen zorgde meteen voor een happy gevoel ..

Dank je voor de hartelijke reactie xx

 

Oogschaduw ja, over een weekje mag het, en een vleugje mascara in plaats van een half flesje om de boel ergens op te laten lijken, can’t wait maar we hebben geduld.

Wat is een week als je er zoiets moois voor terug krijgt.

 

Sjuul is helemaal happy, heerlijk ? ..

 

Bijna dinsdag meis, nog even en dan ben je ook weer aan de beurt, op weg naar ook helemaal happy ? ..

 

Liefs Sjuul xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-11-2019 om 12:03, Sjuul zei:


Om de een of andere onduidelijke reden kan ik de reacties op mijn foto’s niet lezen.

Nu is het zo dat ik vroeger blond ben geweest en dat dit dus best aan mij kan liggen maar ik zal het straks eens proberen uit te vinden ?

Als ik de link volg in de meldingen krijg ik geen tekst te zien, wel een like.

 

De wereld lijkt helderder vandaag ?, mijn ogen kunnen ook weer helemaal open.

Een blik in de spiegel vanmorgen zorgde meteen voor een happy gevoel ..

Dank je voor de hartelijke reactie xx

 

Oogschaduw ja, over een weekje mag het, en een vleugje mascara in plaats van een half flesje om de boel ergens op te laten lijken, can’t wait maar we hebben geduld.

Wat is een week als je er zoiets moois voor terug krijgt.

 

Sjuul is helemaal happy, heerlijk ? ..

 

Bijna dinsdag meis, nog even en dan ben je ook weer aan de beurt, op weg naar ook helemaal happy ? ..

 

Liefs Sjuul xxx

 

 

 Ik was sinds een jaar geleden ook blond. Blond uit een potje :lol: Jij dus ook?

 

Maar volgens mij moet je dan reactie aanklikken en dan zie je het volgens mij wel. Anders BB ff vragen of zij kan zien waar het aan ligt. :38:

 

Jaaaaa dat bespaart weer een hoop mascara en geklieder. Nu geen last meer van dat je meer boven je oogleden hebt dan mooi op je wimpers...

 

Een week stelt ook helemaal niets meer voor. Vooral als je het druk hebt. Soms maar beter...

 

Ben zo blij voor je dat je zo happy bent!!! Leuk he dat gevoel. Net als vroeger zo blij als een kind en verheugen op de dingen die nog komen gaan...

 

Zal nog wel ff een aantal behandelingen nodig hebben maar dat maakt niet uit. Hoop wel dat voor kerst het zo goed als weg is en dat ik dan wel ff wat make up kan gebruiken. Gebruik nu vanaf de 1e behandeling helemaal niets. Is zo kaal en dat met zulke mooie oogleden...

 

 

Meid nog een fijne zondag en geniet van je mooie ogen (die nog mooier gaan worden) 

 

Lieve gr Eef...xxx

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, e.e.f. zei:

 

 

 Ik was sinds een jaar geleden ook blond. Blond uit een potje  Jij dus ook?

 

Maar volgens mij moet je dan reactie aanklikken en dan zie je het volgens mij wel. Anders BB ff vragen of zij kan zien waar het aan ligt. 

 

Jaaaaa dat bespaart weer een hoop mascara en geklieder. Nu geen last meer van dat je meer boven je oogleden hebt dan mooi op je wimpers...

 

Een week stelt ook helemaal niets meer voor. Vooral als je het druk hebt. Soms maar beter...

 

Ben zo blij voor je dat je zo happy bent!!! Leuk he dat gevoel. Net als vroeger zo blij als een kind en verheugen op de dingen die nog komen gaan...

 

Zal nog wel ff een aantal behandelingen nodig hebben maar dat maakt niet uit. Hoop wel dat voor kerst het zo goed als weg is en dat ik dan wel ff wat make up kan gebruiken. Gebruik nu vanaf de 1e behandeling helemaal niets. Is zo kaal en dat met zulke mooie oogleden...

 

 

Meid nog een fijne zondag en geniet van je mooie ogen (die nog mooier gaan worden) 

 

Lieve gr Eef...xxx

 


Goede morgen @e.e.f., ik was vroeger blond van mezelf, puur natuur en van die leuke gezellige dansende krulletjes. Gaande weg veranderde dat naar midden bruin en een halfslachtige weerbarstige slag die nooit doet wat ik wil ?

 

Uiteraard heb ik het blond toch nog wel een aantal keren geprobeerd maar kom toch altijd weer terug op het bruin kleurassortiment .. ( Van mezelf ben ik nu overwegend zilver ? maar dat vind ik niet zo mooi ..)

 

Ik had t al uitgevonden hoe het werkt met die reacties, ineens zag ik het.

 

Jaaaaah, zo blij als een kind voor Sinterklaas, al helemaal in de mood, van alles bedenkend, ik kan heel erg enthousiast zijn .. Zo leuk ..

 

Een make uploos weekje is zo voorbij ja, de korstjes zijn al bijna weg en ik heb een spannende week voor de boeg met nog een nasleep van een week (of misschien wel 2) ..

 

De boobies laten checken voor de eerste keer, ik mocht van mijn huisarts en pc niet in de “borsten plet bus” omdat ze er nog geen jaar in zaten en nu mag ik dus een afspraak gaan maken voor een echo .. Ik ben er wel een beetje zenuwachtig voor omdat je toch wel eens hoort dat littekenweefsel na een wissel in de eerste instantie voor wat anders aangezien worden kan, bovendien heb ik toch soms ook wat steekjes en pijntjes dus ik vind het best akelig.. Maar morgen eerst maar even de verwijzing regelen zoals afgesproken met de huisarts .. Mijn pc wil overigens dat ik de “borsten plet bus” voor de rest van mijn leven vermijd dus ook dat moet ik nog bespreken met mijn huisarts, hij vindt dat ik in het ziekenhuis beter op mijn plek ben omdat die toch beter met implantaten omgaan en er rekening mee houden ..

 

Verder ooit de beruchte k ziekte gehad en de jaarlijkse controle daarvan is ook deze week.. Een spannende beladen week dus maar ik heb het dan wel achter de rug met de feestdagen en ben dolgelukkig als de uitslagen goed zijn ..

Maar ja, gelukkig zijn die controles er, zou er iets niet goed zijn dan zitten ze er wel bovenop en kan er vaak nog heel veel aan gedaan worden ..

 

Ik hoop dat je na dinsdag ver klaar bent zodat je huid zich lekker hersteld heeft met de feestdagen.

Hoe is het overigens met het eerste plekje? Is dat inmiddels weer hersteld?


Ik ga heel hard voor je duimen..

 

En een tijdje zonder make up is ook niet zo erg nee, ik merk dat het mijn huid echt goed doet ondanks dat ik altijd de goede merken gebruik en mijn huid echt wel vertroetel .. Elk nadeel heeft wel een voordeel ?, die oogjes stralen met de feestdagen nog meer in een stralend velletje ..

 

Fijne zondag meis, en heel veel succes dinsdag xxx.

 

Liefs Sjuul

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-11-2019 om 12:08, Sjuul zei:


Goede morgen @e.e.f., ik was vroeger blond van mezelf, puur natuur en van die leuke gezellige dansende krulletjes. Gaande weg veranderde dat naar midden bruin en een halfslachtige weerbarstige slag die nooit doet wat ik wil ?

 

Uiteraard heb ik het blond toch nog wel een aantal keren geprobeerd maar kom toch altijd weer terug op het bruin kleurassortiment .. ( Van mezelf ben ik nu overwegend zilver ? maar dat vind ik niet zo mooi ..)

 

Ik had t al uitgevonden hoe het werkt met die reacties, ineens zag ik het.

 

Jaaaaah, zo blij als een kind voor Sinterklaas, al helemaal in de mood, van alles bedenkend, ik kan heel erg enthousiast zijn .. Zo leuk ..

 

Een make uploos weekje is zo voorbij ja, de korstjes zijn al bijna weg en ik heb een spannende week voor de boeg met nog een nasleep van een week (of misschien wel 2) ..

 

De boobies laten checken voor de eerste keer, ik mocht van mijn huisarts en pc niet in de “borsten plet bus” omdat ze er nog geen jaar in zaten en nu mag ik dus een afspraak gaan maken voor een echo .. Ik ben er wel een beetje zenuwachtig voor omdat je toch wel eens hoort dat littekenweefsel na een wissel in de eerste instantie voor wat anders aangezien worden kan, bovendien heb ik toch soms ook wat steekjes en pijntjes dus ik vind het best akelig.. Maar morgen eerst maar even de verwijzing regelen zoals afgesproken met de huisarts .. Mijn pc wil overigens dat ik de “borsten plet bus” voor de rest van mijn leven vermijd dus ook dat moet ik nog bespreken met mijn huisarts, hij vindt dat ik in het ziekenhuis beter op mijn plek ben omdat die toch beter met implantaten omgaan en er rekening mee houden ..

 

Verder ooit de beruchte k ziekte gehad en de jaarlijkse controle daarvan is ook deze week.. Een spannende beladen week dus maar ik heb het dan wel achter de rug met de feestdagen en ben dolgelukkig als de uitslagen goed zijn ..

Maar ja, gelukkig zijn die controles er, zou er iets niet goed zijn dan zitten ze er wel bovenop en kan er vaak nog heel veel aan gedaan worden ..

 

Ik hoop dat je na dinsdag ver klaar bent zodat je huid zich lekker hersteld heeft met de feestdagen.

Hoe is het overigens met het eerste plekje? Is dat inmiddels weer hersteld?


Ik ga heel hard voor je duimen..

 

En een tijdje zonder make up is ook niet zo erg nee, ik merk dat het mijn huid echt goed doet ondanks dat ik altijd de goede merken gebruik en mijn huid echt wel vertroetel .. Elk nadeel heeft wel een voordeel ?, die oogjes stralen met de feestdagen nog meer in een stralend velletje ..

 

Fijne zondag meis, en heel veel succes dinsdag xxx.

 

Liefs Sjuul

 

Hoi @Sjuul

 

Degene die geen krullen hebben willen graag wel krullen in het haar en andersom vaak ook. Hahah vind ik altijd zo grappig.

Ach ja meid vaak is het zo wat je van je zelf hebt, in dit geval kleur haar is daar vaak niet tevreden mee. Ik zou ook graag iets meer slag en iets dikker hebben en een ander zegt dan weer dat ik mooi haar heb ?

 

Toch niet zo blond dan je dacht dat je het zelf gevonden hebt hoe je je reactie bij je foto's kan zien. Valt dus weer mee :35:

 

Wat spannend allemaal meid. Dan heb je ook al flink wat voor je kiezen gehad. Ik snap heel goed dat dit een rare week voor je gaat worden en de komende weken nog spannend gaan zijn. Ik ga keihard voor je duimen en wens dat het allemaal goed gaat verlopen. Wat voor vorm van kanker heb je gehad? En ben je nu wel schoon? Ach jeetje meid ik vind het heel erg. Wat een spanning zeg!!!

 

Heel veel geluk gewenst voor de komende tijd :71: Mocht ik iets voor je kunnen beteken dan hoor ik het graag van je meid...

 

Verslagje over vandaag heb ik in mijn topic geschreven. Mocht je hoofd daar nu niet zo naar staan dan heb ik daar alle begrip voor meid!!!

 

Lieve gr Eef...xxx

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, e.e.f. zei:

 

Hoi @Sjuul

 

Degene die geen krullen hebben willen graag wel krullen in het haar en andersom vaak ook. Hahah vind ik altijd zo grappig.

Ach ja meid vaak is het zo wat je van je zelf hebt, in dit geval kleur haar is daar vaak niet tevreden mee. Ik zou ook graag iets meer slag en iets dikker hebben en een ander zegt dan weer dat ik mooi haar heb ?

 

Toch niet zo blond dan je dacht dat je het zelf gevonden hebt hoe je je reactie bij je foto's kan zien. Valt dus weer mee 

 

Wat spannend allemaal meid. Dan heb je ook al flink wat voor je kiezen gehad. Ik snap heel goed dat dit een rare week voor je gaat worden en de komende weken nog spannend gaan zijn. Ik ga keihard voor je duimen en wens dat het allemaal goed gaat verlopen. Wat voor vorm van kanker heb je gehad? En ben je nu wel schoon? Ach jeetje meid ik vind het heel erg. Wat een spanning zeg!!!

 

Heel veel geluk gewenst voor de komende tijd  Mocht ik iets voor je kunnen beteken dan hoor ik het graag van je meid...

 

Verslagje over vandaag heb ik in mijn topic geschreven. Mocht je hoofd daar nu niet zo naar staan dan heb ik daar alle begrip voor meid!!!

 

Lieve gr Eef...xxx

 


 

Ja dat klopt, we zijn toch vrouwen hè en die hebben altijd wel iets wat ze liever anders zouden zien ? Blond haar, dik haar, steil of krullen, een kilootje minder, een betere bilpartij, mooiere borsten, geen slaapogen .. Gelukkig leven we in een tijdperk waar veel mogelijk is binnen ieders eigen kaders.

 

Ja spannende weken hier, maar ook altijd weer zo blij als de uitslagen goed zijn, het is toch onbetaalbaar als je kunt zeggen ik ben gezond.

 

Liefs Sjuul en thanxz ? xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.