Ga naar inhoud

Patries78 : 4 juni 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Na gisteren lid te zijn geworden, is het goed om mij even voor te stellen. 

Na jaren niet echt tevreden zijn met mijn borsten, gaat er over iets meer dan 3 weken toch echt wat veranderen. 

Ik, 41 jaar, 2 kinderen, 11 en 14 jaar. Werk in het speciaal onderwijs (ZMLK) als leerkracht. 

Ik ben 1.68 en 64 kg. Normaal postuur. 

Momenteel heb ik cupmaat 75D. Iedereen denkt bij die maat, prachtig, niks meer aan doen. 

Doordat ik een brede borst heb, is er geen volume aan de bovenkant. Daardoor geen decolette en mis echt de mooie vorm van de borst. 

Bij 3 klinieken geweest:

Dr Fortuin bij Boerhaave, dr van Onselen bij A kliniek en dr Straten bij kliniek Heyendael. 

Bij laatst genoemde had ik het allerbeste gevoel. 

Ik word 12 juni door dr Straten van kliniek Heyendael geholpen. 

Ik krijg anatomisch protheses, high profile, 390 CC en misschien de rechterborst 440 CC. Dat bepaalt hij op de OK dag ter plekke.

BB jij verplaatst het toch naar OK mapje? Super spannend allemaal. Fijn om mee te lezen met alle andere ervaringen en hopelijk geeft het mij wat steun en rust door het lezen van jullie verhalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Patries78

 

Welkom hier en je bent al snel aan de beurt!! Des te minder tijd om met zenuwen rond te lopen of om te gaan twijfelen of het wel het juiste aantal cc is haha ;)

 

Ik zal je topictitel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dit topic kun je dan ook na je operatie blijven gebruiken voor je operatieverslag en updates :)

 

Goede keuze, dr. Straten :35: 

 

Succes met aftellen!

Rechtsboven in de zoekbalk kun je zoeken op ervaringen tav Straten. (Mocht je dat willen )

 

Bij vragen, horen we het van je!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie 

Thnx voor je welkom en lieve woorden. Het was of over 3 weken al of pas in mijn agenda over 5 maanden. Dat duurde mij te lang, dus dacht, idd zo snel mogelijk, hoef ik me er ook niet te lang druk over maken. 

Ben ook erg blij met mijn keuze mbt dr Straten. Hij wordt toch een beetje gezien als de borstenkoning :)

Zal de verhalen eens lezen en mbt zorg vooraf nog tops?

Is het verstandig om vitamine C en arnica tabletten te slikken voor de operatie? 

En heb je genoeg aan paracetamol en celebrex als pijnstilling?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

 

Ik heb 13 mei een BV gehad.

Ik kreeg recepten voor celebrex en oxycodon 5mg mee.

ik ben normaal niet zo’n fan van de oxycodon. Maar ik had persoonlijk de eerste paar dagen wel echt veel pijn. Dus ik heb het wel ingenomen. Na iname was de de pijn dragelijk.

 

Ben nu 6 dagen po en redt het nu met pcm en celebrex! Pijn valt nu mee ?

 

Het is belangrijk om goed aan te kijken wanneer je bent geopereerd hoe het met de pijn is. :1:

 

Hoop dat je hier wat aan hebt :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi,

 

Wat spannend! ik zit nog te twijfelen over een kliniek en heb ook een goed gevoel bij Heyendael. Was er over 3 weken toevallig een plek vrij? Aangezien ik nog moet plannen en hoop dat ze over 2 maanden nog plek hebben en niet dat ze al vol zitten ivm wekverlof. 

 

Ik ben er benieuwd hoe de operatie verloopt

Alvast succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

Ze hadden gewoon plek over 3 weken, dus korte wachtlijst  Dat was ook wel een wens van mij en wilde niet te lang wachten. 

Hoe langer het duurt, hoe meer ik na ga denken, ga twijfelen enz. 

Dus het is echt heel fijn dat het zo snel kan bij mij. 

De manier hoe er met je wordt omgegaan, is heel prettig.

Je wordt gehoord en goed naar je wensen geluisterd.

Voor mij is het 1 1/2 uur rijden, maar weet zeker dat het waard is. 

Heb jij al wel klinieken bezocht?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-5-2019 om 17:23, Kimmmmmm zei:

Hey!

 

Ik heb 13 mei een BV gehad.

Ik kreeg recepten voor celebrex en oxycodon 5mg mee.

ik ben normaal niet zo’n fan van de oxycodon. Maar ik had persoonlijk de eerste paar dagen wel echt veel pijn. Dus ik heb het wel ingenomen. Na iname was de de pijn dragelijk.

 

Ben nu 6 dagen po en redt het nu met pcm en celebrex! Pijn valt nu mee ?

 

Het is belangrijk om goed aan te kijken wanneer je bent geopereerd hoe het met de pijn is. 

 

Hoop dat je hier wat aan hebt 

Ja, heb hier zeker wat aan! 

Ik zal idd afwachten hoe het zal gaan met de pijn na de operatie. Je leest zulke wisselende verhalen. 

Ik heb nu wel een baboom voedingskussen via MP gekocht. Voor het slapen, moet dit wel lekker zijn. 

Ben benieuwd:) 

Nu het dichterbij komt en mijn naaste collega's heb ingelicht, vind ik het wel heel spannend. 

Hoe gaat het met jou? Is het je mee gevallen uiteindelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is fijn om te horen!

Mijn eerste keuze ging uit naar Cosmedkliniek, maar daar hebben ze in de zomervakantie geen plek meer en dat is voor mij wel een must omdat ik mijn vakantieverlof gebruik voor herstel. Ik heb nog verder rondgekeken en nog een consult gepland staan bij Diana Gabriels maar na wat slechte verhalen gelezen te hebben krijg ik toch mijn twijfels. Ik ben benieuwd hoe het straks bij jou verloopt. keep us updated ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, kimmietje zei:

Dat is fijn om te horen!

Mijn eerste keuze ging uit naar Cosmedkliniek, maar daar hebben ze in de zomervakantie geen plek meer en dat is voor mij wel een must omdat ik mijn vakantieverlof gebruik voor herstel. Ik heb nog verder rondgekeken en nog een consult gepland staan bij Diana Gabriels maar na wat slechte verhalen gelezen te hebben krijg ik toch mijn twijfels. Ik ben benieuwd hoe het straks bij jou verloopt. keep us updated ☺️

Diana Gabriels staat niet heel goed aangeschreven begreep ik ook. 

Wil jij anatomische of ronde protheses?

Wat is je maat nu? 

En met passen kreeg je hoeveel CC er bij? 

Ik vond 3 klinieken ene kant heel fijn om te vergelijken, maar het kan ook verwarring opleveren, doordat ze soms wat anders adviseren. 

Ga op je gevoel af, werkte bij mij het beste. 

In de zomervakantie mbt verlof is wel lekker idd! 

Zal je op de hoogte houden!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Patries78 zei:

Ja, heb hier zeker wat aan! 

Ik zal idd afwachten hoe het zal gaan met de pijn na de operatie. Je leest zulke wisselende verhalen. 

Ik heb nu wel een baboom voedingskussen via MP gekocht. Voor het slapen, moet dit wel lekker zijn. 

Ben benieuwd:) 

Nu het dichterbij komt en mijn naaste collega's heb ingelicht, vind ik het wel heel spannend. 

Hoe gaat het met jou? Is het je mee gevallen uiteindelijk?

Ik heb ook dat kussen! Ligt heerlijk slaap er nu al 8 dagen op en is nog niet ingezakt blijft mooi van vorm :)

Zorgt er ook goed voor dat je lekker op je rug blijft liggen. Moet zeggen dat het geen pretje is als zij slaper en dan 3 weken lang op je rug te moeten liggen. Maar het is het wel allemaal waard voor mooie boobs! En het kussen helpt er goed bij :)

 

Met mij gaat het steeds wat beter! Ik ben nu 8 dagen PO

De operatie vond ik echt spannend. Ik werd wakker met mooie boobs! Ben er echt blij mee :43:

De eerste paar dagen had ik wel echt pijn en ging uit bed komen heel moeilijk.

Nu slik ik alleen nog pcm! Uit bed gaan lukt zelf. Vandaag even weg geweest met mijn moeder. En tilde een paar dingen. Het was allemaal niet zwaar. Maar kreeg toen wel even wat last van mn boobs. Het is dus echt belangrijk om te rusten en niet te snel te willen gaan. :75:

 

Mocht je vragen hebben kan je ze gerust stellen :35:

 

Spannend! Ik hoop dat het snel je dag is! 

 

Liefs,

 

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren arnica tabletten gekocht en vitamine C 1000 mg.

Vanaf wanneer moet je beginnen om dat te slikken?

En is het verstandig om ook nog magnesium in te nemen? 

Nu ben ik best gevoelig voor striae. 

Tijdens mijn zwangerschap ontstond na 23 weken de eerste striemen. 

Dit wil ik uiteraard proberen te voorkomen bij mijn borsten. 

Iemand daar goede tips voor? 

Voor de rest merk ik aan mezelf dat ik er heel veel mee bezig ben en de tijd kan mij niet snel genoeg gaan. 

Dus als ik alles in huis heb, inneem, kan ik hopelijk de rust vinden :)

@best_boobie ik las dat jij ergens een medicatie schema had?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Patries78 zei:

Gisteren arnica tabletten gekocht en vitamine C 1000 mg.

Vanaf wanneer moet je beginnen om dat te slikken?

En is het verstandig om ook nog magnesium in te nemen? 

Nu ben ik best gevoelig voor striae. 

Tijdens mijn zwangerschap ontstond na 23 weken de eerste striemen. 

Dit wil ik uiteraard proberen te voorkomen bij mijn borsten. 

Iemand daar goede tips voor? 

Voor de rest merk ik aan mezelf dat ik er heel veel mee bezig ben en de tijd kan mij niet snel genoeg gaan. 

Dus als ik alles in huis heb, inneem, kan ik hopelijk de rust vinden

@best_boobie ik las dat jij ergens een medicatie schema had?

 

Hey!

 

Ik word zaterdagochtend geopereerd en slik ook vitamine C met magnesium en zink en Arnica druppeltjes.

 

Ik ben wat later begonnen met de vitamines te slikken, maar je kan 14 dagen voor de operatie het beste beginnen met de Arnica en de vitamine. Zou bouw je natuurlijk al iets op! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Rowie zei:

Hey!

 

Ik word zaterdagochtend geopereerd en slik ook vitamine C met magnesium en zink en Arnica druppeltjes.

 

Ik ben wat later begonnen met de vitamines te slikken, maar je kan 14 dagen voor de operatie het beste beginnen met de Arnica en de vitamine. Zou bouw je natuurlijk al iets op! ?

Van welk merk slik jij de magnesium en zink tabletten? Heb jij een combi van die 2 of 2 losse potjes? Er zitten soms ook andere stoffen in en bij de Etos wisten ze niet of deze goed waren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Patries78 zei:

Van welk merk slik jij de magnesium en zink tabletten? Heb jij een combi van die 2 of 2 losse potjes? Er zitten soms ook andere stoffen in en bij de Etos wisten ze niet of deze goed waren. 

Ik heb hem van de Kruidvat! Vitamine C en zink an magnesium zit in een potje. 1 tablet dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Patries78 zei:

Gisteren arnica tabletten gekocht en vitamine C 1000 mg.

Vanaf wanneer moet je beginnen om dat te slikken?

En is het verstandig om ook nog magnesium in te nemen? 

Nu ben ik best gevoelig voor striae. 

Tijdens mijn zwangerschap ontstond na 23 weken de eerste striemen. 

Dit wil ik uiteraard proberen te voorkomen bij mijn borsten. 

Iemand daar goede tips voor? 

Voor de rest merk ik aan mezelf dat ik er heel veel mee bezig ben en de tijd kan mij niet snel genoeg gaan. 

Dus als ik alles in huis heb, inneem, kan ik hopelijk de rust vinden :)

@best_boobie ik las dat jij ergens een medicatie schema had?

 

Ik maak medicatieschema's alleen op maat.. Stuur me daar maar pb over :) Zet de titel 'medicatieschema' boven de pb en ik laat je weten hoe en wat :)

Arnica is niet bewezen effectief, maar kan averechts werken als je er later dan 2 weken voor de operatie mee begint (zo heb ik gelezen in een artikel een tijd geleden en erger me rot dat ik dat artikel niet meer kan vinden) Dus als je het neemt, doe dat dan minimaal 2 weken van te voren.

Magnesium: google er eens op, er zijn veel verschillen!!!! Sommigen veroorzaken zelfs diarree.. Dus even goed laten adviseren, of goed googlen :)  Ik weet het ook niet precies, moet er ook nog eens naar gaan kijken.. Maar weet wel dat er dus verschillen zijn.

Vitamine C. Mag..... Ik heb het zelf destijds wel gedaan. Heb toen de 1000 mg bruis van Rotor gehad. 1 week ervoor en 1 week erna, en toen was ie op geloof ik

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je Datum.

 

Hier een tevreden Straten klant al 4 jaar mag ik genieten van mooie Straten Boobies ?

Succes met je voorbereidingen 

 

Liefs Gigi

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Patries78 zei:

@best_boobie ik heb gisteren te horen gekregen dat ik een week eerder mijn nieuwe borsten ga krijgen. Wil jij de datum aanpassen naar dinsdag 4 juni? 

Dus nu maar gelijk begonnen met de arnica tabletten en magnesium zink.

Spannend allemaal! 

Komt heel dichtbij nu

 

Oehh leuk! Is al bijna! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Patries78 zei:

@best_boobie ik heb gisteren te horen gekregen dat ik een week eerder mijn nieuwe borsten ga krijgen. Wil jij de datum aanpassen naar dinsdag 4 juni? 

Dus nu maar gelijk begonnen met de arnica tabletten en magnesium zink.

Spannend allemaal! 

Komt heel dichtbij nu :)

 

Oh spannend!!!

Zal het meteen even aanpassen!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffff...kan aan niks anders meer denken dan aan de operatie van dinsdag. 

Mijn naaste collega's weten het wel, mijn andere collega's zullen alleen te horen krijgen dat ik geopereerd ben en de reden privé is. Mochten ze het aan me vragen, dan vertel ik het wel.

Aan mijn leerlingen vertel ik dat ik geopereerd ben bij mijn buik en ik daardoor niet veel mag doen. 

Merk wel dat het een dingetje is...

Flaporen operatie of een beugel zeg je toch even makkelijker dan...ga een borstvergroting doen. Mensen vinden daar toch iets van. Al hoewel...mijn naaste collega's reageerden allemaal super lief. 

Ben ook echt heel benieuwd naar het resultaat, maar ook naar de pijn die ik ook vast zal krijgen. 

Zie wel steeds meer het verschil in mijn borsten, wat mij eerder nooit zo opgevallen was. Bekijk ze toch met andere ogen ineens.

Ik kijk er naar uit, maar zenuwen zijn er ook. 

De vele foto's die ik zie van de borsten die dr Straten heeft gemaakt, stemt mij wel gerust en denk ik echt van wauw...wat een mooi volume! Het gaat dus allemaal vast goed komen...

Wijde shirts zijn ingeslagen, vitamines worden geslikt..

Enige angst is dat ik striae zal krijgen...iemand tips daar voor?

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het zo ver! Half 9 moet ik mij melden en dan binnen het uur lig ik op de OK. 

Heel spannend allemaal, 1 brok zenuwen, maar het komt vast allemaal goed.

Net nog met de arts aan de telefoon gezeten. Die gaf aan dat wat ik gepast hebt, dat dit is hoe het er uit gaat zien. 

Prima dus. 

Mooi formaat en ik vind het niet te groot. 

Komt dus allemaal goed.

Fijn dat hij je dan even gerust stelt en benoemd dat het volledig normaal is deze zenuwen. 

Morgen...ik kan niet wachten.

Op een goede nachtrust, nog 1 X genieten om op mijn zij te slapen en dan morgen...

Hou jullie op de hoogte. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel! Zijn onderweg nu en half 9 melden. 

Verwachting is dat je binnen een uur geholpen wordt, dus rond 11 uur zal ik wel wakker worden met nieuwe borsten. 

Whoooeeeiii...

Spannend hoor, maar het is goed, wens die na jaren in vervulling gaat. 

Zodra ik mij goed voel, zal ik een verslag schrijven. 

 

Liefs x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.