Patries78

Patries78 : 4 juni 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

14 uur geleden, Patries78 zei:

Gisteren arnica tabletten gekocht en vitamine C 1000 mg.

Vanaf wanneer moet je beginnen om dat te slikken?

En is het verstandig om ook nog magnesium in te nemen? 

Nu ben ik best gevoelig voor striae. 

Tijdens mijn zwangerschap ontstond na 23 weken de eerste striemen. 

Dit wil ik uiteraard proberen te voorkomen bij mijn borsten. 

Iemand daar goede tips voor? 

Voor de rest merk ik aan mezelf dat ik er heel veel mee bezig ben en de tijd kan mij niet snel genoeg gaan. 

Dus als ik alles in huis heb, inneem, kan ik hopelijk de rust vinden :)

@best_boobie ik las dat jij ergens een medicatie schema had?

Ik maak medicatieschema's alleen op maat.. Stuur me daar maar pb over :) Zet de titel 'medicatieschema' boven de pb en ik laat je weten hoe en wat :)

Arnica is niet bewezen effectief, maar kan averechts werken als je er later dan 2 weken voor de operatie mee begint (zo heb ik gelezen in een artikel een tijd geleden en erger me rot dat ik dat artikel niet meer kan vinden) Dus als je het neemt, doe dat dan minimaal 2 weken van te voren.

Magnesium: google er eens op, er zijn veel verschillen!!!! Sommigen veroorzaken zelfs diarree.. Dus even goed laten adviseren, of goed googlen :)  Ik weet het ook niet precies, moet er ook nog eens naar gaan kijken.. Maar weet wel dat er dus verschillen zijn.

Vitamine C. Mag..... Ik heb het zelf destijds wel gedaan. Heb toen de 1000 mg bruis van Rotor gehad. 1 week ervoor en 1 week erna, en toen was ie op geloof ik

xxx

Gefeliciteerd met je Datum.

Hier een tevreden Straten klant al 4 jaar mag ik genieten van mooie Straten Boobies 😁

Succes met je voorbereidingen 

Liefs Gigi

@best_boobie ik heb gisteren te horen gekregen dat ik een week eerder mijn nieuwe borsten ga krijgen. Wil jij de datum aanpassen naar dinsdag 4 juni? 

Dus nu maar gelijk begonnen met de arnica tabletten en magnesium zink.

Spannend allemaal! 

Komt heel dichtbij nu :)

• Like 1

3 uur geleden, Patries78 zei:

@best_boobie ik heb gisteren te horen gekregen dat ik een week eerder mijn nieuwe borsten ga krijgen. Wil jij de datum aanpassen naar dinsdag 4 juni? 

Spannend allemaal! 

Komt heel dichtbij nu

Oehh leuk! Is al bijna! :)

12 uur geleden, Patries78 zei:

Spannend allemaal! 

Komt heel dichtbij nu :)

Oh spannend!!!

Zal het meteen even aanpassen!!

xxx

Pfffff...kan aan niks anders meer denken dan aan de operatie van dinsdag. 

Mijn naaste collega's weten het wel, mijn andere collega's zullen alleen te horen krijgen dat ik geopereerd ben en de reden privé is. Mochten ze het aan me vragen, dan vertel ik het wel.

Aan mijn leerlingen vertel ik dat ik geopereerd ben bij mijn buik en ik daardoor niet veel mag doen. 

Merk wel dat het een dingetje is...

Flaporen operatie of een beugel zeg je toch even makkelijker dan...ga een borstvergroting doen. Mensen vinden daar toch iets van. Al hoewel...mijn naaste collega's reageerden allemaal super lief. 

Ben ook echt heel benieuwd naar het resultaat, maar ook naar de pijn die ik ook vast zal krijgen. 

Zie wel steeds meer het verschil in mijn borsten, wat mij eerder nooit zo opgevallen was. Bekijk ze toch met andere ogen ineens.

Ik kijk er naar uit, maar zenuwen zijn er ook. 

De vele foto's die ik zie van de borsten die dr Straten heeft gemaakt, stemt mij wel gerust en denk ik echt van wauw...wat een mooi volume! Het gaat dus allemaal vast goed komen...

Wijde shirts zijn ingeslagen, vitamines worden geslikt..

Enige angst is dat ik striae zal krijgen...iemand tips daar voor?

• Like 1

Morgen is het zo ver! Half 9 moet ik mij melden en dan binnen het uur lig ik op de OK. 

Heel spannend allemaal, 1 brok zenuwen, maar het komt vast allemaal goed.

Net nog met de arts aan de telefoon gezeten. Die gaf aan dat wat ik gepast hebt, dat dit is hoe het er uit gaat zien. 

Prima dus. 

Mooi formaat en ik vind het niet te groot. 

Komt dus allemaal goed.

Fijn dat hij je dan even gerust stelt en benoemd dat het volledig normaal is deze zenuwen. 

Morgen...ik kan niet wachten.

Op een goede nachtrust, nog 1 X genieten om op mijn zij te slapen en dan morgen...

Hou jullie op de hoogte. 

Succes morgen!

Dank je wel! Zijn onderweg nu en half 9 melden. 

Verwachting is dat je binnen een uur geholpen wordt, dus rond 11 uur zal ik wel wakker worden met nieuwe borsten. 

Whoooeeeiii...

Spannend hoor, maar het is goed, wens die na jaren in vervulling gaat. 

Zodra ik mij goed voel, zal ik een verslag schrijven. 

Liefs x 

Hee, wat moet dit een super spannende dag voor je geweest zijn. Ik hoop dat alles naar wens is verlopen en dat je niet te veel pijn hebt. Een goed herstel gewenst!

Xx

Hier mijn update :)
Ze zitten er in hoor!

Werd vriendelijk ontvangen, mocht vrijwel direct mee richting kamer om mijn klaar te maken voor de OK. 

Allemaal mannen vandaag, wat een feest. Infuus geprikt, tijd met anesthesist gekletst. Die werkt ook in Velthuis kliniek, maar gaf wel aan dat Frans hele mooie borsten maakt.

Dr Straten kwam aftekenen, beide toch  390 CC. Stelde me volledig op mijn gemak, want ik was enorm zenuwachtig.

Rond 9 uur in de OK gereden, mijn favoriete vakantieland benoemd en weg was ik. 

Iets over 10 uur lag ik al weer in de verkoever. Ben alleen heel slecht uit de narcose gekomen.

Super suf was ik, wilde alleen maar slapen en had een drukkend gevoel op mijn borst. 
Ik werd op een gegeven moment misselijk en ben out gegaan (flauw gevallen) 
2x geprobeerd me aan te kleden, 2x werd ik niet goed. 

Ijsje gegeten, dextro snoepjes, maar de misselijkheid bleef en mocht dus niet weg. 

Constant werd ik in de gaten gehouden, maar zag dames komen en gaan die allenaal zich super goed voelde en na een uur weg mochten. 

Uiteindelijk 2x cola gehad en mijn bed in fases omhoog gezet om te wennen aan rechtop zitten.

Celebrex kon ik niet innemen, omdat ik geen maagbeschermer had. Dus om 12 uur paracetamol gehad en uiteindelijk rond 16 uur celebrex. 
Mijn lijf reageert heel heftig dus. 
Daardoor duurde het allemaal heel lang.
Werd als 2e geholpen, ging bijna als laatste weg rond 16.30 uur.

Toen nog in een ellenlange file. 
De pijn is draaglijk, misselijkheid is er als ik teveel doe of me teveel inspan. 
Ze zijn wel heel mooi geworden. Nu nog gezwollen en voelt alsof er een olifant op me staat te stampen. 
Probeer rechtop te slapen, dat gaat nog niet echt goed. 
Ik doe rustig aan en hulp is thuis aanwezig. 
Thnx voor jullie steun 💋

Ik reageerde ook niet zo goed op de narcose. Ben 3 dagen misselijk geweest. Ik denk dat het door naproxen werd versterkt bij mij. M'n maag was helemaal van slag.

Goed dat jij een maagbeschermer neemt, ik denk dat dit zeker gaat helpen.

Doe jij ook kussen onder je knieën? Dat vond ik wel helpen bij rechtop slapen. En het geeft wat verlichting voor je rug.

Kalm aan en laat je lekker verwennen :) 

Heb geen naproxen gehad. 

Daar kan ik niet tegen. 

Maar voel me vandaag al een stukje beter hoor. Dus hopen dat dit zo door blijft gaan. 

Heb een kussen onder mijn knieën, 2 kussens tegen de achterkant en het voedingskussen van Bamboom. Dat is echt een uitkomst! Je rug wordt ondersteund en kan mijn armen er lekker op neer leggen. 

Bah vervelend dat jij ook zo misselijk was van die narcose. Was echt jaloers op al die andere dames die super fit er uit kwamen en praatjes hadden...

Maar iedereen herstelt op z'n eigen manier  

@patries78 hoe gaat t nu met je? 

Vandaag dag 3 na de operatie. 

Het valt me tot nu toe wel mee.

Tuurlijk heb ik pijn, maar met de medicatie die ik op vaste tijden in neem is het allemaal wel te doen. 

Gisteravond echt de meeste pijn tot nu toe gehad vanwege de enorme zwelling. 

Ze staan echt voor mijn gevoel op knallen. Dit geeft een drukkend gevoel op mijn borst wat ervoor zorgt dat ik minder goed slaap. 

Gisteravond ook voor het eerst gedoucht. Best een hele onderneming. Je laten verzorgen door je vriend, maar het deed me wel goed. 

Was wel weer heel blij dat ik een bh om had daarna en mijn borstband. 

Die borstband geeft mij een veilig gevoel. 

Ik probeer af en toe in de tuin en in huis wat te bewegen, maar vele dingen kosten mij nog wel veel energie. 

Hoop dat de zwelling snel af neemt, dat is wel echt vervelend nl.

Maar voor dag 3...ik ben best heel tevreden :)

Geduld...

Hoe is het met jou verder?