Ga naar inhoud

Sylver : 21 mei 2019 : Dr. Schots : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben sinds een aantal dagen nieuw op dit forum en helemaal niet zo handig met het plaatsen van een bericht merk ik ?

Hopelijk lukt dit.

 

Over mezelf in het kort:

35 jaar, 3 kinderen, 171 cm, 62 kilo

 

Volgende week heb ik een consult gepland staan bij Veldhoven Kliniek. Diverse klinieken bekeken, maar deze sprak mij het meest aan qua resultaat. Heeft er iemand ervaring met dr. Heine en/of deze kliniek? Naar tevredenheid? 

Mijn voorkeur gaat uit naar ronde prothese; Mentor Xtra. Iemand hier ervaring mee?

 

Hoop graag iets te horen van jullie ?

Alvast bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Sylver zei:

Hoi allemaal,

 

Ik ben sinds een aantal dagen nieuw op dit forum en helemaal niet zo handig met het plaatsen van een bericht merk ik ?

Hopelijk lukt dit.

 

Over mezelf in het kort:

35 jaar, 3 kinderen, 171 cm, 62 kilo

 

Volgende week heb ik een consult gepland staan bij Veldhoven Kliniek. Diverse klinieken bekeken, maar deze sprak mij het meest aan qua resultaat. Heeft er iemand ervaring met dr. Heine en/of deze kliniek? Naar tevredenheid? 

Mijn voorkeur gaat uit naar ronde prothese; Mentor Xtra. Iemand hier ervaring mee?

 

Hoop graag iets te horen van jullie ?

Alvast bedankt!

 

Hoi hoi

Welkom hier!
Het is gelukt hoor, je bericht plaatsen ;) 

Ik weet niet of je de zoekbalk rechtsboven al gevonden hebt? (loepje)
Daar kun je zoeken op naam van pc, of op naam van prothesen.
De prothesen waar jij het over hebt, komen niet heel veel voor op het forum, maar ze worden zeker wel gebruikt! Het fijne er aan is dat ze in verhouding wat meer projectie geven. Dat kan absoluut voordelen met zich mee brengen, afhankelijk van de wens uiteraard :) 

Kijk gerust eens rond, en ik zal je topictitel ietsje aanpassen, zodat er misschien meer meiden reageren. (kan dat niet beloven uiteraard)
Ik zet je ook even in de categorie 'voorsteltopic', ook dat kan helpen :)

Heb je vragen, stel ze gerust (liefst in dit topic, zodat alles centraal en overzichtelijk staat.)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi BB!

 

Dank je wel voor je hulp! Een vriendin wees mij op dit forum en zei al dat iedereen heel lief en behulpzaam is, fijn!

Bericht plaatsen is dus gelukt, alleen nog zorgen dat ik dat wel in de juiste topic doe. Nog even handigheid in krijgen en dan zal het vast wel goedkomen ?

 

Ik had de zoekfunctie al gezien en gezocht op de pc, kliniek en sport implantaten maar weinig resultaat. Eigenlijk geen ;-). Twijfelde meteen of ik wel deze kliniek moet gaan bezoeken. Maar het voelt tot nu toe goed dus het consult laat ik volgende week doorgaan. 

 

Op dit forum las ik dat Veldhoven geen dual plane operaties uitvoerde, dit heb ik meteen tijdens het telefonisch gesprek nagevraagd ( ik wil per sé dual plane zetting ) maar dat doen zij dus wel. De arts die dit uitvoert is dr Heine. Vooralsnog is dit mijn wens maar kan natuurlijk - op aanraden van de arts - wijzigen. 

Net als de zetting gaat mijn voorkeur uit naar implantaten van Mentor Xtra. Naar wat er te vinden is op het internet zou deze soort haar vorm beter behouden en er is minder kans op rimpelvorming. Jammer alleen dat er op het internet weinig resultaat foto’s te vinden zijn met deze implantaten. Ga ik volgende week wel naar vragen! Enige ‘zorg’ is dat deze niet ‘hard’ aanvoelen. Maar ook dat is een puntje om volgende week aan te kaarten. 

 

@best_boobiedank voor je hulp!

 

Liefs Sylver

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag het consult gehad bij Kliniek Veldhoven. Alles wat ik graag wilde ( mentor Xtra, ronde implantaten, dual plane ) zal niet uit worden gevoerd. Dr. Heine adviseerde met mijn bouw, het genoeg aan borstweefsel, elastische huid en ‘stand van tepels’ anatomische implantaten te nemen die voor de spier geplaatst zullen worden. Bij ronde implantaten zouden de tepels namelijk naar beneden wijzen en anatomisch op het hoogste punt, in mijn geval.( lastig uit te leggen maar aan de hand van de voorbeelden was het voor mij heel helder ) 

Tot nu toe nog steeds erg enthousiast over de pc en kliniek, kundig advies, goede onderbouwing, arts luistert naar je wensen en kijkt daarbij goed naar hetgeen wat mooi past bij je lichaam. Consulente was ook erg vriendelijk en voelde me meteen op mijn gemak ( toch best zenuwachtig ;-))

Operatie gepland medio mei, anatomisch voor spier, 295cc.

Blij!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sylver,

 

Zie je bericht nu pas voorbij komen. Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en dat de datum gepland staat! :D  Ik had ook een consult gepland staan bij Veldhoven. Ik heb er alleen geen goede ervaringen mee. 1e consult is door hun verzet. De 2e keer was ik 10 minuutjes te laat vanwege file. Ruim van te voren gebeld, kreeg ik doodleuk te horen dat ik dan niet meer hoefde te komen en een nieuwe afspraak kon maken. Ik had dan nog maar 20 minuten en dat was volgens hun te kort. Hele discussie met de telefoniste, uiteindelijk belde ze terug dat ik wel nog mocht komen. Toen was ik al omgedraaid en ben er nooit meer geweest. Moet ook zeggen dat ik een consult van 30 minuten over zo'n ingreep ook kort vind. Bij de andere klinieken waar ik ben geweest heb ik er zeker 3 kwartier gezeten. Maar goed, ik heb over Veldhoven ook weer goede verhalen gehoord hoor, waarschijnlijk had de telefoniste haar dag niet ofzo. Maar ik heb er 2 keer speciaal voor vrij gepakt dus dan ben ik er klaar mee haha.

 

Ik heb een consult gehad in Waalre en bij Velthuis kliniek in Eindhoven, uiteindelijk voor het laatste gekozen. Ik heb de Mentor Xtra Siltex prothese gekregen, rond dual plane. Type prothese heeft inderdaad ook met de afstand van de tepel te maken. Heb je de Mentor Xtra ook in de anatomische vorm?

 

Ik kan nu nog niet veel zeggen over de zachtheid van de prothese, ben pas 6 weken po dus ze zijn sowieso nog vrij hard haha. Ze zeggen juist over deze nieuwe variant dat ze juist zachter zijn... Misschien is er iemand anders op het forum die ze al langer heeft?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

 

Ik had eerst ook een consult ingepland bij Veldhoven, ook dr Heine volgens mij. 

Toen ben ik op dit forum beland en toen kon ik vrij weinig verslagen van Veldhoven vinden! Wat ik wel kon vinden is dat ze eigenlijk altijd voor de spier aanraden, wat ik niet wilde. Ook waren zij niet beschikbaar wanneer ik graag wilde en ben ik verder gaan kijken. Via dit forum ben ik bij dr. Straten terecht gekomen bij Heyendael. Die doet volgens mij vrijwel altijd Dual Plane. 

 

Als je een goed gevoel hebt bij Veldhoven moet  je het zeker doen! Ik kan je alleen als tip geven dat als je twijfelt het geen kwaad kan om ergens anders nog een consult in te plannen. Het is (meestal) gratis :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, NatasBrabant zei:

Hoi Sylver,

 

Zie je bericht nu pas voorbij komen. Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en dat de datum gepland staat! :D  Ik had ook een consult gepland staan bij Veldhoven. Ik heb er alleen geen goede ervaringen mee. 1e consult is door hun verzet. De 2e keer was ik 10 minuutjes te laat vanwege file. Ruim van te voren gebeld, kreeg ik doodleuk te horen dat ik dan niet meer hoefde te komen en een nieuwe afspraak kon maken. Ik had dan nog maar 20 minuten en dat was volgens hun te kort. Hele discussie met de telefoniste, uiteindelijk belde ze terug dat ik wel nog mocht komen. Toen was ik al omgedraaid en ben er nooit meer geweest. Moet ook zeggen dat ik een consult van 30 minuten over zo'n ingreep ook kort vind. Bij de andere klinieken waar ik ben geweest heb ik er zeker 3 kwartier gezeten. Maar goed, ik heb over Veldhoven ook weer goede verhalen gehoord hoor, waarschijnlijk had de telefoniste haar dag niet ofzo. Maar ik heb er 2 keer speciaal voor vrij gepakt dus dan ben ik er klaar mee haha.

 

Ik heb een consult gehad in Waalre en bij Velthuis kliniek in Eindhoven, uiteindelijk voor het laatste gekozen. Ik heb de Mentor Xtra Siltex prothese gekregen, rond dual plane. Type prothese heeft inderdaad ook met de afstand van de tepel te maken. Heb je de Mentor Xtra ook in de anatomische vorm?

 

Ik kan nu nog niet veel zeggen over de zachtheid van de prothese, ben pas 6 weken po dus ze zijn sowieso nog vrij hard haha. Ze zeggen juist over deze nieuwe variant dat ze juist zachter zijn... Misschien is er iemand anders op het forum die ze al langer heeft?

 

 

Hi NatasBrabant,

 

Kan het me helemaal voorstellen. Eerste indruk moet helemaal goed zijn en als het gaat zoals het bij jou ging, zou ik ook verder kijken. 

Voorals als je er 2 keer voor vrij hebt gevraagd en je netjes meld dat je wat vertraging heb opgelopen. 

 

Mentor Xtra zijn er niet in anatomische vormen. Vanochtend de ronde gevoeld; compact maar toch zacht. Dr Heine raadde ronde implantaten af en adviseerde anatomisch. Goed geadviseerd maar eigenlijk niet wat ik wilde. Zit eraan te denken om toch ergens anders een consult aan te vragen. Gewoon om te bekijken of zij wellicht hetzelfde zullen zeggen.

 

Hoe bevallen jouw Mentor Xtra Siltex? En ben je tevreden? Misschien rare vraag maar in het bericht stond dat deze ook te maken hadden met de afstand van de tepels. Die van mij wijzen namelijk iets naar buiten, 10 voor 2 zoals ik het noem. Had jij dit toevallig ook?

 

Bedankt voor je bericht! Erg fijn ?

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Cato2 zei:

Hey!

 

Ik had eerst ook een consult ingepland bij Veldhoven, ook dr Heine volgens mij. 

Toen ben ik op dit forum beland en toen kon ik vrij weinig verslagen van Veldhoven vinden! Wat ik wel kon vinden is dat ze eigenlijk altijd voor de spier aanraden, wat ik niet wilde. Ook waren zij niet beschikbaar wanneer ik graag wilde en ben ik verder gaan kijken. Via dit forum ben ik bij dr. Straten terecht gekomen bij Heyendael. Die doet volgens mij vrijwel altijd Dual Plane. 

 

Als je een goed gevoel hebt bij Veldhoven moet  je het zeker doen! Ik kan je alleen als tip geven dat als je twijfelt het geen kwaad kan om ergens anders nog een consult in te plannen. Het is (meestal) gratis :)!

 

Ik kwam jouw naam

inderdaad als eerste tegen toen ik zocht op “Veldhoven”! 

Dank voor je bericht. Een eerlijk en goedbedoeld advies, mijn vriendin zei precies hetzelfde en ik ga nu toch maar eens verder kijken. Velthuis en inderdaad Heyendael kom ik op dit forum toch best vaak tegen en ga eens informeren. Het kan inderdaad geen kwaad en wil er 100% een goed gevoel bij hebben.

Ik wilde aanvankelijk ook dual

plane, dr Heine voert het wel uit maar raadde dit niet aan vanwege genoeg borstweefsel en elastische huid. 

 

Heb je al je bv bij heyendael laten doen? Tevreden?

 

Nogmaals dank voor je tip en bericht ?

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, NatasBrabant zei:

Hoi Sylver,

 

Zie je bericht nu pas voorbij komen. Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en dat de datum gepland staat! :D  Ik had ook een consult gepland staan bij Veldhoven. Ik heb er alleen geen goede ervaringen mee. 1e consult is door hun verzet. De 2e keer was ik 10 minuutjes te laat vanwege file. Ruim van te voren gebeld, kreeg ik doodleuk te horen dat ik dan niet meer hoefde te komen en een nieuwe afspraak kon maken. Ik had dan nog maar 20 minuten en dat was volgens hun te kort. Hele discussie met de telefoniste, uiteindelijk belde ze terug dat ik wel nog mocht komen. Toen was ik al omgedraaid en ben er nooit meer geweest. Moet ook zeggen dat ik een consult van 30 minuten over zo'n ingreep ook kort vind. Bij de andere klinieken waar ik ben geweest heb ik er zeker 3 kwartier gezeten. Maar goed, ik heb over Veldhoven ook weer goede verhalen gehoord hoor, waarschijnlijk had de telefoniste haar dag niet ofzo. Maar ik heb er 2 keer speciaal voor vrij gepakt dus dan ben ik er klaar mee haha.

 

Ik heb een consult gehad in Waalre en bij Velthuis kliniek in Eindhoven, uiteindelijk voor het laatste gekozen. Ik heb de Mentor Xtra Siltex prothese gekregen, rond dual plane. Type prothese heeft inderdaad ook met de afstand van de tepel te maken. Heb je de Mentor Xtra ook in de anatomische vorm?

 

Ik kan nu nog niet veel zeggen over de zachtheid van de prothese, ben pas 6 weken po dus ze zijn sowieso nog vrij hard haha. Ze zeggen juist over deze nieuwe variant dat ze juist zachter zijn... Misschien is er iemand anders op het forum die ze al langer heeft?

 

Zit nu overigens op de site van Velthuis te kijken; prachtige resultaten. Door wie ben jij geholpen in Eindhoven? Ik neem aan - gezien je naam- dat je net als ik ook uit Brabant komt. Eindhoven is dan meest dichtbij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Sylver zei:

 

Ik kwam jouw naam

inderdaad als eerste tegen toen ik zocht op “Veldhoven”! 

Dank voor je bericht. Een eerlijk en goedbedoeld advies, mijn vriendin zei precies hetzelfde en ik ga nu toch maar eens verder kijken. Velthuis en inderdaad Heyendael kom ik op dit forum toch best vaak tegen en ga eens informeren. Het kan inderdaad geen kwaad en wil er 100% een goed gevoel bij hebben.

Ik wilde aanvankelijk ook dual

plane, dr Heine voert het wel uit maar raadde dit niet aan vanwege genoeg borstweefsel en elastische huid. 

 

Heb je al je bv bij heyendael laten doen? Tevreden?

 

Nogmaals dank voor je tip en bericht ?

 

liefs

Ja ze doen inderdaad wel dual plane, maar voor zover ik las willen ze eigenlijk bijna altijd voor de spier doen en ik was bang met mijn itty bitty titties dat je dan die randen zou zien. 

 

Ik bedoelde het trouwens niet om je weg te jagen daar he! Als het goed voelt moet je het gewoon doen! De foto's die ik van Veldhoven gezien heb zijn wel super mooi, dus het is echt geen verkeerde zaak! Bedoelde het meer mocht je twijfels hebben!

 

Ik ben de 24e aan de beurt, dus nog even wachten :). 

 

Succes met je keuze maken in ieder geval! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Cato2 zei:

Ja ze doen inderdaad wel dual plane, maar voor zover ik las willen ze eigenlijk bijna altijd voor de spier doen en ik was bang met mijn itty bitty titties dat je dan die randen zou zien. 

 

Ik bedoelde het trouwens niet om je weg te jagen daar he! Als het goed voelt moet je het gewoon doen! De foto's die ik van Veldhoven gezien heb zijn wel super mooi, dus het is echt geen verkeerde zaak! Bedoelde het meer mocht je twijfels hebben!

 

Ik ben de 24e aan de beurt, dus nog even wachten :). 

 

Succes met je keuze maken in ieder geval! 

Hi Cato2!!

 

Ben juist blij met je advies!! Denk dat ik een beetje in hetzelfde schuitje zit als jij. Ook ik heb itty bitty’s dus ook vrees voor het zien van de randjes bij het plaatsen voor de spier. Wilde namelijk het liefst dual plane maar dat was niet nodig volgens de pc vanwege voldoende weefsel. Bovendien heb ik ook nog twijfels over het aantal cc’s, plaatsing, ronde of anatomisch. Dus verder kijken is juist de beste tip die je me hebt gegeven! Inderdaad, resultaten bij Veldhoven zijn hartstikke mooi voor zover ik het heb gezien.  

 

Volgende week heb ik in ieder geval een consult bij Velthuis, kijken wat ze daar adviseren.

 

24e, dat is aftellen voor je! Spannend zeg! Heel veel succes alvast ? liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ben nieuw op dit forum. Ik sta voor 15 mei in de planning bij Veldhoven  (dr Wijnbergen). Keuze is gevallen op Mentor xtra 240cc. Ik ben 176 en weer rond de 64 kilo. Wil graag een vol effect aangezien ik nu amper een A cup heb. Ik merkte dat ik ook wat twijfelde over het voor de spier plaatsen omdat ik weinig vetweefsel heb. Maar volgens pc was er voldoende borstweefsel. Ik lees dus even mee en hoop je ervaring te kunnen volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Nanskie zei:

Hoi hoi ben nieuw op dit forum. Ik sta voor 15 mei in de planning bij Veldhoven  (dr Wijnbergen). Keuze is gevallen op Mentor xtra 240cc. Ik ben 176 en weer rond de 64 kilo. Wil graag een vol effect aangezien ik nu amper een A cup heb. Ik merkte dat ik ook wat twijfelde over het voor de spier plaatsen omdat ik weinig vetweefsel heb. Maar volgens pc was er voldoende borstweefsel. Ik lees dus even mee en hoop je ervaring te kunnen volgen.

Hi Nanskie!

 

Snap je helemaal. Tot nu toe ben ik echt te spreken over Veldhoven Kliniek, maar twijfel echt nog teveel zoals je kunt lezen. Ik ben ook nieuw op dit forum en heb nul ervaring met betrekking tot bv, dus fijn dat iedereen zo behulpzaam is en het proces bv met elkaar kan delen. Zal je op de hoogte houden van mijn ervaring. Jij nog steeds twijfel over de plaatsing? Wel mooie keuze de Mentor Xtra, die had ik ook graag willen hebben ? 

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sylver,

 

Heb ook een goed gevoel bij Veldhoven en lees hier op het forum dat iedere PC ook weer anders adviseert dus ga ik meer twijfelen naarmate ik meer consults zal hebben (dus dat gaat mij niet helpen ☺️).  De PC was ook erg duidelijk over wat wel en niet kon aangezien ik best smal ben en borsten 10 en 11 cm zijn past er ook gewoon niet meer in zonder het lelijke rimpel effect. Hij adviseerde in eerste instantie anatomisch, maar omdat ik wat meer een decolleté wilde wat niet voldoende lukte met anatomische was de Mentor Xtra een goeie optie. Voor mijn consult dacht ik dat het rond duel plane zou worden maar tot mijn verbazing had ik genoeg borstweefsel. En daar blijft een beetje mijn twijfel zitten. echter deze mensen verstaan hun vak en ik moet het gaan loslaten denk ik. Ze zien meer borsten als ik denk ik? De foto's die ik zie van voor de spier vind ik wel erg mooi en natuurlijk overkomen. 

Fijn dat je me op de hoogte wil houden van je bevindingen en ervaringen. Ik zal je ook op de hoogte houden als je wil.

 

Liefs Nanskie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Nanskie,

 

Wil je best op de hoogte houden maar jij bent eerder aan de beurt hihi?

Nog een maandje en dan is het zover! Gewend al aan het idee van voor de spier plaatsing?

 

Mijn twijfels zijn langzaam aan het wegebben. Ben aan het accepteren dat anatomisch bij mijn vormen toch het beste past. Ik was ook in de veronderstelling dat ik niet voldoende borstweefsel had, dus dat dual plane het niet gaat worden sta ik ook al -bijna- achter. Lees veel voor/nadelen van beide manieren en lastig om daarin de juiste keuze te maken. Elk lichaam is anders, PC is anders dus ik ga uit van de expertise van dokter Heine. Waar ik wel een beetje bang voor ben is de grootte. Bij mij is 295cc het maximaal ‘mooi’ haalbare. Van boven ben ik redelijk smal, borstbreedte 11. Hoewel de chirurg alles goed heeft uitgelegd wil ik toch nog navragen of er een mogelijkheid is voor implantaten met een hogere projectie voor meer volume. Al met al nog steeds blij met de keuze van Veldhoven, vind de resultaat foto’s echt prachtig!

 

 

Volgende week laat ik wel het consult bij Velthuis doorgaan, gewoon voor de zekerheid en natuurlijk benieuwd wat zij daar zullen adviseren. 

 

 

 

  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-4-2019 om 15:41, Sylver zei:

 

Ik kwam jouw naam

inderdaad als eerste tegen toen ik zocht op “Veldhoven”! 

Dank voor je bericht. Een eerlijk en goedbedoeld advies, een vriendin zei precies hetzelfde en ik ga nu toch maar eens verder kijken. Velthuis en inderdaad Heyendael kom ik op dit forum toch best vaak tegen en ga eens informeren. Het kan inderdaad geen kwaad en wil er 100% een goed gevoel bij hebben.

Ik wilde aanvankelijk ook dual

plane, dr Heine voert het wel uit maar raadde dit niet aan vanwege genoeg borstweefsel en elastische huid. 

 

Heb je al je bv bij heyendael laten doen? Tevreden?

 

Nogmaals dank voor je tip en bericht ?

 

liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-4-2019 om 16:00, Sylver zei:

Zit nu overigens op de site van Velthuis te kijken; prachtige resultaten. Door wie ben jij geholpen in Eindhoven? Ik neem aan - gezien je naam- dat je net als ik ook uit Brabant komt. Eindhoven is dan meest dichtbij. 

Sorry sorry late reactie! Ik ben bij Velthuis geholpen door Jeroen Schots. Mijn foto’s kun je zien in de galerij, zijn openbaar. Ben echt super tevreden. Morgen 7 weken po en ze beginnen steeds zachter en mooier te worden. Zal binnenkort weer een nieuwe foto plaatsen.

 

Ik had verder geen bijzonderheden qua tepelhoogte of iets dergelijks.

 

Velthuis is in ieder geval een aanrader, heb 3 vriendinnen die er ook zijn geholpen voor een borstvergroting en zijn allemaal heel tevreden. Daarnaast ken ik ook 2 meiden die bij heyendael zijn geweest, ook tevreden. 

 

 

Weet niet waar je woont, maar zou wel in de buurt een kliniek bezoeken. Ik moest na de operatie 25 min rijden naar huis en ik vond het geen pretje. Dus als je een uur of langer in de auto moet zetten, is niet fijn. Daarnaast krijg je bij Velthuis ook nog 2 controles na de operatie. Na 2 weken en na 2/3 maanden. Dus je blijft dan een eind op en neer rijden. 

 

Mocht je meer vragen hebben, let me know! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi @NatasBrabant

 

Vanochtend gesprek gehad bij Velthuis, toevallig ook met dr. Schots. Wat een opluchting dat ik dit heb gedaan want het voelde zóveel beter als hij Veldhoven. Operatie gaat dus door bij Velthuis en staat gepland op 21 mei. We gaan voor 325cc, ronde prothese Mentor Xtra moderate plus, dual plane. Dit was ook mijn voorkeur voordat ik op consult ging bij beide klinieken. Ben heel blij!

 

Ook natuurlijk even in je album gespiekt en ziet er echt heel mooi uit! Terecht dat je er zo tevreden mee bent! Heb je lang na de operatie last gehad? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sylver zei:

hi @NatasBrabant

 

Vanochtend gesprek gehad bij Velthuis, toevallig ook met dr. Schots. Wat een opluchting dat ik dit heb gedaan want het voelde zóveel beter als hij Veldhoven. Operatie gaat dus door bij Velthuis en staat gepland op 21 mei. We gaan voor 325cc, ronde prothese Mentor Xtra moderate plus, dual plane. Dit was ook mijn voorkeur voordat ik op consult ging bij beide klinieken. Ben heel blij!

 

Ook natuurlijk even in je album gespiekt en ziet er echt heel mooi uit! Terecht dat je er zo tevreden mee bent! Heb je lang na de operatie last gehad? 

Wat goed dat je toch bent gegaan! Zo zie je maar, krijg je toch mooi de ronde protheses van Mentor Xtra! :5:

 

Ik had er ook echt een fijn en vooral eerlijk gesprek gehad. Had je ook Bibi als consulente?

Thanks! En ze worden nog steeds mooier gelukkig. Na enkele dagen gaat het steeds beter en doe je steeds meer zelf. Ben na 1,5 week weer gaan werken, achteraf iets te snel. Vooral autorijden vond ik niet fijn. Had beter nog een paar dagen thuis kunnen blijven, maar thuis zitten vind ik zo verschrikkelijk, daar voel je je dan weel te goed voor zeg maar. Ben na 2 weken weer met de hond gaan lopen en huishoudelijke klusjes weer een beetje opgepakt, zoals rustig aan stofzuigen, dweilen etc. Je voelt je borstspier dan wel. Krijg je je prothese ook achter de spier? Gewoon rustig aan doen en je merkt vanzelf wat je wel en nog niet kan doen.

1 belangrijke tip, neem goed je medicatie! Zet je wekker ervoor. Ik heb dit de 2e dag na mijn operatie per ongeluk niet gedaan en dat ging niet goed haha. Werd helemaal naar van de pijn, wist me geen houding te geven haha.

 

21 mei is snel! Nog maar een maandje. Super leuk! Ik ga je volgen :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Sylver zei:

hi @NatasBrabant

 

Vanochtend gesprek gehad bij Velthuis, toevallig ook met dr. Schots. Wat een opluchting dat ik dit heb gedaan want het voelde zóveel beter als hij Veldhoven. Operatie gaat dus door bij Velthuis en staat gepland op 21 mei. We gaan voor 325cc, ronde prothese Mentor Xtra moderate plus, dual plane. Dit was ook mijn voorkeur voordat ik op consult ging bij beide klinieken. Ben heel blij!

 

Ook natuurlijk even in je album gespiekt en ziet er echt heel mooi uit! Terecht dat je er zo tevreden mee bent! Heb je lang na de operatie last gehad? 

Gefeliciteerd met je operatiedatum!

Ik heb je topictitel aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen. Zo kun je in dit topic alle updates plaatsen en tzt je operatieverslag. Op die manier heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan :35: 

 

Veel plezier met aftellen! En super dat je nu toch krijgt wat je graag wilde! Zo zie je dat het loont om verder te kijken :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, best_boobie zei:

Gefeliciteerd met je operatiedatum!

Ik heb je topictitel aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen. Zo kun je in dit topic alle updates plaatsen en tzt je operatieverslag. Op die manier heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan  

 

Veel plezier met aftellen! En super dat je nu toch krijgt wat je graag wilde! Zo zie je dat het loont om verder te kijken

 

xxx BB

Dank je wel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 13-4-2019 om 11:21, Nanskie zei:

Hey Sylver,

 

Heb ook een goed gevoel bij Veldhoven en lees hier op het forum dat iedere PC ook weer anders adviseert dus ga ik meer twijfelen naarmate ik meer consults zal hebben (dus dat gaat mij niet helpen ☺️).  De PC was ook erg duidelijk over wat wel en niet kon aangezien ik best smal ben en borsten 10 en 11 cm zijn past er ook gewoon niet meer in zonder het lelijke rimpel effect. Hij adviseerde in eerste instantie anatomisch, maar omdat ik wat meer een decolleté wilde wat niet voldoende lukte met anatomische was de Mentor Xtra een goeie optie. Voor mijn consult dacht ik dat het rond duel plane zou worden maar tot mijn verbazing had ik genoeg borstweefsel. En daar blijft een beetje mijn twijfel zitten. echter deze mensen verstaan hun vak en ik moet het gaan loslaten denk ik. Ze zien meer borsten als ik denk ik? De foto's die ik zie van voor de spier vind ik wel erg mooi en natuurlijk overkomen. 

Fijn dat je me op de hoogte wil houden van je bevindingen en ervaringen. Ik zal je ook op de hoogte houden als je wil.

 

Liefs Nanskie

 Nog drie dagen! Heel veel succes alvast ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Nanskie zei:

thanks was me net weer op het forum een beetje aan het inlezen!

Spannend maar heb er ook zoveel zin in!

Jij de week na mij toch? Begint het al een beetje te kriebelen....

Ik ben inderdaad een week later aan de beurt, de 21e. Vind het ontzettend spannend, ben zenuwachtig en de hele dag bezig met nieuwe borsten. Tegelijkertijd ook heel veel zin! Dus ja, kriebelt heel erg ?.

 

Heb je al een tijd voor woensdag? Ga je een verslagje maken zodra je er aan toe bent? Ben heel benieuwd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Sylver zei:

Ik ben inderdaad een week later aan de beurt, de 21e. Vind het ontzettend spannend, ben zenuwachtig en de hele dag bezig met nieuwe borsten. Tegelijkertijd ook heel veel zin! Dus ja, kriebelt heel erg ?.

 

Heb je al een tijd voor woensdag? Ga je een verslagje maken zodra je er aan toe bent? Ben heel benieuwd ?

Weet zo goed hoe je je voelt!

 

Ja ga ik zeker doen ik hoop me snel weer goed genoeg te voelen. Heb volgende week iig vrij genomen moet over 2 weken weer werken. dus heb vast wel tijd voor een verslagje!

 

Ik sta om half 1 op de planning. Beetje laat ivm niet eten maar denk dat ik er om 6 uur uit ga zodat ik nog kan ontbijten?

Anders ben ik straks misselijk van de honger ipv de narcose ?

 

Ga jij ook een verslagje maken kan ik je een beetje volgen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.