Ga naar inhoud

Na hoeveel tijd waren jullie borsten zacht en natuurlijk-ogend?


Aanbevolen berichten

Hallo.

Ik ben nu 5 dagen post-operatief en heb ze gisteren voor de eerste maal gezien om te douchen. Wat had ik het hier moeilijk mee. Ik wist wel dat het gespannen en gezwollen ging zijn, maar ik verschoot toch echt van de zeer gespannen vorm tot nu toe. Ik koos voor motiva ergonomix, 245 cc (dual plane) dus een kleine vergroting. Zijn er hier nog vrouwen die dit gevoel herkennen of meegemaakt hebben? Na hoeveel tijd werd het bij jullie zachter, mooier, natureller, iets meer hangend zoals een natuurlijke borst ipv stevig vooruit? 

 

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik ben geopereerd op 18 januari 2019 en heb 275cc motiva full ergonomix gekregen. Ik vond ze vanaf 30 januari ongeveer al wat mooier/natuurlijker ogen en zakken. Nu zijn ze ongeveer nog hetzelfde vind ik maar ik denk dat ze nog veel gaan veranderen. Ik merk dat ze nog niet zo zacht aanvoelen maar ik kan ze al wel een pak beter ‘bewegen’ dan voordien. Maar de echte zachtheid is er bij mij dus nog niet. Veel geduld nodig dus, maar ik heb er alle vertrouwen in aangezien je borsten maaanden lang nodig hebben om te veranderen. 

  • Like 1
  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Mevrouw1987 zei:

Hoi JDN,

 

Ik ben ook benieuwd naar de reacties. Ben zelf ook 5 dagen PO. Dus ik volg even.

Als ik foto's hier op het forum zie, komt het eigenlijk altijd wel goed.

 

X

Bedankt vr je reactie. Je hebt gelijk maar ben soms toch bang :-). Ik tel echt al af naar 3 maanden PO of verder :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, JDN zei:

Hallo.

Ik ben nu 5 dagen post-operatief en heb ze gisteren voor de eerste maal gezien om te douchen. Wat had ik het hier moeilijk mee. Ik wist wel dat het gespannen en gezwollen ging zijn, maar ik verschoot toch echt van de zeer gespannen vorm tot nu toe. Ik koos voor motiva ergonomix, 245 cc (dual plane) dus een kleine vergroting. Zijn er hier nog vrouwen die dit gevoel herkennen of meegemaakt hebben? Na hoeveel tijd werd het bij jullie zachter, mooier, natureller, iets meer hangend zoals een natuurlijke borst ipv stevig vooruit? 

 

Bedankt

Hi jdn, wat rot dat je er nog niet blij mee bent. Maak je geen zorgen, met 5 dagen po gaat er nog zooooveel veranderen! Ik heb ook ergonomix en na 5 dagen stonden mijn borsten heel strak en waren ze keihard. Na een maand was het al een stuk beter en geloof dat ze na 2 a 3 maanden zacht en beweeglijk waren. Dat zie je ook aan de buitenkant; de spanning die erop staat verdwijnt dan langzaam. Er is heel wat gebeurd daarbinnen, zoiets heeft helaas tijd nodig. Met wat geduld heb je straks vast prachtige borsten!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Rosanna123 zei:

Hi jdn, wat rot dat je er nog niet blij mee bent. Maak je geen zorgen, met 5 dagen po gaat er nog zooooveel veranderen! Ik heb ook ergonomix en na 5 dagen stonden mijn borsten heel strak en waren ze keihard. Na een maand was het al een stuk beter en geloof dat ze na 2 a 3 maanden zacht en beweeglijk waren. Dat zie je ook aan de buitenkant; de spanning die erop staat verdwijnt dan langzaam. Er is heel wat gebeurd daarbinnen, zoiets heeft helaas tijd nodig. Met wat geduld heb je straks vast prachtige borsten!

Bedankt. Zo lief om te reageren. Helpt me echt om te relativeren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @JDN,

 

Hoe gaat het nu met je? Ben je al iets meer tevreden over je resultaat? Heb je nog veel last?

Ik ben nu 9 dagen PO en ik vind het nu al een wereld van verschil met de eerste dagen. Dus alle vertrouwen erin dat het goed gaat komen. Bij jou vast en zeker ook!

 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Mevrouw1987 zei:

Hoi @JDN,

 

Hoe gaat het nu met je? Ben je al iets meer tevreden over je resultaat? Heb je nog veel last?

Ik ben nu 9 dagen PO en ik vind het nu al een wereld van verschil met de eerste dagen. Dus alle vertrouwen erin dat het goed gaat komen. Bij jou vast en zeker ook!

 

Liefs x

Bedankt vr je berichtje! Ja inderdaad. Ik zie ook al een groot verschil met een paar dagen geleden. Ze zijn nog steeds gespannen (zeker na de nacht of na een hele dag) maar ik zie er al een mooiere vorm in :-). Ze mogen nog wat dalen maar ik ga er nu ook vanuit dat dat zal komen. (Cross fingers :-)) De pijn is ook op dag 7 ineens serieus gedaald. Ik neem nu nog af en toe een lichte pijnstiller maar dat is echt meer uit comfort. Ben soms wel bang dat ik te veel doe met mijn armen... . Jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @JDN,

 

Ik neem vanaf vrijdag (5 dagen PO) al geen pijnstillers meer. Had eigenlijk na de eerste 3 dagen geen echte pijn meer, behalve dat stijve gevoel na het opstaan, maar dat is te doen. 

Ik heb vandaag mijn eerste controle gehad en alles zag er goed uit. Ik ben ook bang dat ik te veel met mijn armen doe. Mijn pc zei dat ik daarin gewoon op moet letten dat ik geen dingen boven mijn schouders doe en niet zwaar til. Verder is beweging prima, maar het mogen ook geen repeterende beweging zijn, zoals bv stofzuigen waarbij je armen hele tijd heen en weer gaan. En verder moest ik goed naar mijn lijf luisteren. Als ik voel dat mijn borsten meer gespannen aanvoelen, moet ik het misschien weer even wat rustiger aan doen.

 

Gaat allemaal goed komen! Wat voor implantaten heb jij eigenlijk?

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Mevrouw1987 zei:

Hoi @JDN,

 

Ik neem vanaf vrijdag (5 dagen PO) al geen pijnstillers meer. Had eigenlijk na de eerste 3 dagen geen echte pijn meer, behalve dat stijve gevoel na het opstaan, maar dat is te doen. 

Ik heb vandaag mijn eerste controle gehad en alles zag er goed uit. Ik ben ook bang dat ik te veel met mijn armen doe. Mijn pc zei dat ik daarin gewoon op moet letten dat ik geen dingen boven mijn schouders doe en niet zwaar til. Verder is beweging prima, maar het mogen ook geen repeterende beweging zijn, zoals bv stofzuigen waarbij je armen hele tijd heen en weer gaan. En verder moest ik goed naar mijn lijf luisteren. Als ik voel dat mijn borsten meer gespannen aanvoelen, moet ik het misschien weer even wat rustiger aan doen.

 

Gaat allemaal goed komen! Wat voor implantaten heb jij eigenlijk?

 

X

Motiva ergonomix, dual plane (demi denk ik?) Jij? (Ik heb al een paar keer boven schouders glas uit de kast gehaald en deed geen pijn maar ik probeer het echt bijna niet te doen :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-3-2019 om 09:02, Rosanna123 zei:

Hi jdn, wat rot dat je er nog niet blij mee bent. Maak je geen zorgen, met 5 dagen po gaat er nog zooooveel veranderen! Ik heb ook ergonomix en na 5 dagen stonden mijn borsten heel strak en waren ze keihard. Na een maand was het al een stuk beter en geloof dat ze na 2 a 3 maanden zacht en beweeglijk waren. Dat zie je ook aan de buitenkant; de spanning die erop staat verdwijnt dan langzaam. Er is heel wat gebeurd daarbinnen, zoiets heeft helaas tijd nodig. Met wat geduld heb je straks vast prachtige borsten!

Bedankt vr je motiverend berichtje!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Mentor Medium Height Moderate Plus 295cc. Ook dual plane. Door deze plaatsing houd je wel langer last van je borstspieren. Soms maak ik ook een beweging in automatisme waarvan ik dan daarna denk: oeps! Had ik misschien niet moeten doen. Ach..zo lang je dat niet de hele dag door doet, lijkt me dat geen punt.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Mevrouw1987 zei:

Ik heb Mentor Medium Height Moderate Plus 295cc. Ook dual plane. Door deze plaatsing houd je wel langer last van je borstspieren. Soms maak ik ook een beweging in automatisme waarvan ik dan daarna denk: oeps! Had ik misschien niet moeten doen. Ach..zo lang je dat niet de hele dag door doet, lijkt me dat geen punt.

Idd :-). Fijn even te kunnen praten met iemand die in zelfde fase als ik zit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet ook wel wennen aan het gekke gevoel als ik mijn borstspier gebruik. Geen pijn maar anders dan vroeger. Weet iemand of dit gevoel wat weg-ebt door gewenning of doordat de spier soepeler gaat worden ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Merel zei:

Hoii ik lees ook even mee. Ik ben nu 8 dagen po en heb Motiva Ergonomix Demi 320cc voor de spier. Ze zijn bij mij ook nog wat stijfjes en hard. Ik ben ook wel benieuwd of ze qua formaat nog gaan veranderen, hoe was dat bij jou @Rosanna123?

xx

Hi Merel, bij mij werden mijn borsten na de eerste week/ twee weken wat groter en ronder. Het was net alsof de spier  in het begin zo gespannen stond, dat hij de bovenkant van mijn borst platdrukte. Wat vind je tot nu toe van de grootte? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, JDN zei:

Ik moet ook wel wennen aan het gekke gevoel als ik mijn borstspier gebruik. Geen pijn maar anders dan vroeger. Weet iemand of dit gevoel wat weg-ebt door gewenning of doordat de spier soepeler gaat worden ? 

Dit heb ik ook gehad in het begin, zelfs lichte inspanning voelde vreemd. Volgens mij heeft die spier een klap gehad en moet hij even bijkomen. Nu ben ik 5 maanden PO en heb ik geen gek gevoel meer, alleen als ik echt zwaar inspan (dus zwaar tillen, opdrukken of in de sportschool borstspier trainen). Dit zijn dingen die ik eigenlijk zelden doe, maar als ik het toch een keer probeer denk ik telkens: ooh iew dit voelt raar, hier stop ik maar weer mee.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Rosanna123 zei:

Dit heb ik ook gehad in het begin, zelfs lichte inspanning voelde vreemd. Volgens mij heeft die spier een klap gehad en moet hij even bijkomen. Nu ben ik 5 maanden PO en heb ik geen gek gevoel meer, alleen als ik echt zwaar inspan (dus zwaar tillen, opdrukken of in de sportschool borstspier trainen). Dit zijn dingen die ik eigenlijk zelden doe, maar als ik het toch een keer probeer denk ik telkens: ooh iew dit voelt raar, hier stop ik maar weer mee.

Ok bedankt vr de goede feedback!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Rosanna123 zei:

Hi Merel, bij mij werden mijn borsten na de eerste week/ twee weken wat groter en ronder. Het was net alsof de spier  in het begin zo gespannen stond, dat hij de bovenkant van mijn borst platdrukte. Wat vind je tot nu toe van de grootte? 

Heb jij ze op de spier of dual plane? Tot nu toe ben ik heel blij met de maat. Ze zijn net iets groter dan mijn voorsituatie met maximizer, en dat was precies wat ik graag wou. Heb tijdens mijn consult ook de Full gepast en die was echt wel een stuk groter en daardoor ook minder natuurlijk. Zijn ze bij jou voor je gevoel veel groter geworden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Merel zei:

Heb jij ze op de spier of dual plane? Tot nu toe ben ik heel blij met de maat. Ze zijn net iets groter dan mijn voorsituatie met maximizer, en dat was precies wat ik graag wou. Heb tijdens mijn consult ook de Full gepast en die was echt wel een stuk groter en daardoor ook minder natuurlijk. Zijn ze bij jou voor je gevoel veel groter geworden?

Dual plane heb ik! Heb jij op de spier? Dat is wel een verschil denk ik, of er in de spier is gesneden of niet. De bovenkant is voor mijn gevoel wel een stuk voller, maar het is ook weer geen cupmaat verschil. Het leek de eerste week een medium C en nog best anatomisch en nu meer een volle C en wat ronder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Rosanna123 zei:

Dual plane heb ik! Heb jij op de spier? Dat is wel een verschil denk ik, of er in de spier is gesneden of niet. De bovenkant is voor mijn gevoel wel een stuk voller, maar het is ook weer geen cupmaat verschil. Het leek de eerste week een medium C en nog best anatomisch en nu meer een volle C en wat ronder.

Ja ik heb ze op de spier. Vind ze nog wel vrij vol aan de bovenkant maar het is ook pas 8 dagen geleden. Zo'n klein verschil kan ik wel mee leven hahah

Ben je verder helemaal tevreden over hoe ze voelen/bewegen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Merel zei:

Ja ik heb ze op de spier. Vind ze nog wel vrij vol aan de bovenkant maar het is ook pas 8 dagen geleden. Zo'n klein verschil kan ik wel mee leven hahah

Ben je verder helemaal tevreden over hoe ze voelen/bewegen? 

Hmmm ze gingen bij mij uiteindelijk na een paar maanden nog wel zakken. En na 8 dagen zit er ook nog veel zwelling, wat misschien ook die bolling kan veroorzaken?

 

Bij mij zijn ze nu soepel (als in: ik kan ze alle kanten op bewegen), maar wel stevig. Zelf kan ik wel voelen dat ze niet echt zijn. Speelt ook mee dat ik 0 bedekking heb van mezelf. Mijn zus heeft een keer gevoeld en die zei dat het net voelt als bij haar toen ze borstvoeding gaf. Haha weet niet of je kinderen hebt (ik niet), maar dat is volgens haar ongeveer hoe het wordt qua gevoel ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Rosanna123 zei:

Hmmm ze gingen bij mij uiteindelijk na een paar maanden nog wel zakken. En na 8 dagen zit er ook nog veel zwelling, wat misschien ook die bolling kan veroorzaken?

 

Bij mij zijn ze nu soepel (als in: ik kan ze alle kanten op bewegen), maar wel stevig. Zelf kan ik wel voelen dat ze niet echt zijn. Speelt ook mee dat ik 0 bedekking heb van mezelf. Mijn zus heeft een keer gevoeld en die zei dat het net voelt als bij haar toen ze borstvoeding gaf. Haha weet niet of je kinderen hebt (ik niet), maar dat is volgens haar ongeveer hoe het wordt qua gevoel ;) 

Ze voelen ook nog wel wat gespannen en ze moeten inderdaad nog zakken. Ik heb geen kinderen dus dat gevoel ken ik niet, maar ze worden dus uiteindelijk wel heel natuurlijk:)

Ik zal je toevoegen aan m'n album, dan kan je zien wat ik bedoel met die bolling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-4-2019 om 21:16, Merel zei:

Ze voelen ook nog wel wat gespannen en ze moeten inderdaad nog zakken. Ik heb geen kinderen dus dat gevoel ken ik niet, maar ze worden dus uiteindelijk wel heel natuurlijk:)

Ik zal je toevoegen aan m'n album, dan kan je zien wat ik bedoel met die bolling

Heb net in je album gekeken! Ik zie wel wat je bedoeld, maar je ziet bij jouw wel dat je nog veel zwelling/ vocht hebt. Mijn pc zei dat je dat kan zien o.a. doordat je BH erin blijft staan als je hem uitdoet. Je ziet dat bij jou nu ook, dat je BH een duidelijke afdruk in je borst achterlaat. Dus lijkt mij dat het nog wat minder gaat worden allemaal. Sowieso vind ik vaak dat als je van jezelf een mooie bedekking hebt (wat jij had) dat je dan niet zo snel een heel nep resultaat krijgt met een ronde prothese. Dan zit er toch nog wat volume onderin. Hoop dat je straks helemaal tevreden gaat zijn!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.