Ga naar inhoud

Na hoeveel tijd waren jullie borsten zacht en natuurlijk-ogend?


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Rosanna123 zei:

Heb net in je album gekeken! Ik zie wel wat je bedoeld, maar je ziet bij jouw wel dat je nog veel zwelling/ vocht hebt. Mijn pc zei dat je dat kan zien o.a. doordat je BH erin blijft staan als je hem uitdoet. Je ziet dat bij jou nu ook, dat je BH een duidelijke afdruk in je borst achterlaat. Dus lijkt mij dat het nog wat minder gaat worden allemaal. Sowieso vind ik vaak dat als je van jezelf een mooie bedekking hebt (wat jij had) dat je dan niet zo snel een heel nep resultaat krijgt met een ronde prothese. Dan zit er toch nog wat volume onderin. Hoop dat je straks helemaal tevreden gaat zijn!

Ow die afdruk komt dus door het vocht, dat wist ik niet?. Dat is wel een fijne gedachte, ik ben namelijk juist voor minder projectie gegaan (en Ergonomix) omdat ik ze graag natuurlijk wil houden. Ik wacht rustig af tot ze wat gaan zakken maar geduld is niet m'n sterkste eigenschap haha

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Merel zei:

Ow die afdruk komt dus door het vocht, dat wist ik niet?. Dat is wel een fijne gedachte, ik ben namelijk juist voor minder projectie gegaan (en Ergonomix) omdat ik ze graag natuurlijk wil houden. Ik wacht rustig af tot ze wat gaan zakken maar geduld is niet m'n sterkste eigenschap haha

Ja super lastig!! Dat wachten! Ik begrijp je helemaal want heb daar ook moeite mee. Zeker als je niet helemaal tevreden bent, en dan moet je niet zomaar een weekje wachten op het uiteindelijke resultaat maar 3-6 maanden :18:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Ik ben 3 maanden PO (265cc anatomisch) en vanaf 2 weken begon ik wat verschil te zien en te voelen. Vanaf 5 weken waren ze echt al heel wat zachter geworden en nu voelen ze aan (en zien ze er uit) als natuurlijke borsten! Nog even geduld en het zal zeker beloond worden. ?  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Rosanna123 zei:

Ja super lastig!! Dat wachten! Ik begrijp je helemaal want heb daar ook moeite mee. Zeker als je niet helemaal tevreden bent, en dan moet je niet zomaar een weekje wachten op het uiteindelijke resultaat maar 3-6 maanden :18:

Ja ik las het in je topic, echt vervelend meid! Wie weet veranderd het nog of kom je verder met een second opinion. Ik hoop in ieder geval dat je uiteindelijk ook blij kan zijn met je borsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Kim2018 zei:

Hi! Ik ben 3 maanden PO (265cc anatomisch) en vanaf 2 weken begon ik wat verschil te zien en te voelen. Vanaf 5 weken waren ze echt al heel wat zachter geworden en nu voelen ze aan (en zien ze er uit) als natuurlijke borsten! Nog even geduld en het zal zeker beloond worden. ?  

Oww na 3 maanden al! Ik was bang dat het echt wel een half jaar tot een jaar zou duren maar 3 maandjes is goed te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Kim2018 zei:

Hi! Ik ben 3 maanden PO (265cc anatomisch) en vanaf 2 weken begon ik wat verschil te zien en te voelen. Vanaf 5 weken waren ze echt al heel wat zachter geworden en nu voelen ze aan (en zien ze er uit) als natuurlijke borsten! Nog even geduld en het zal zeker beloond worden. ?  

Dat is heel motiverend. Wij gaan binnen 3 maanden ook op vakantie en ik HOOP echt dat ze tegen dan al wat natuurlijker lijken, maar ik zie nu inderdaad al duidelijk verschil met het begin. ? (nu 10 dagen PO) Wat is het toch een periode van tegenstrijdige gevoelens: happy, stressy, onzeker, fier, bang, enz... . Smeerden jullie jullie huid in met een vettige creme tegen striemen of niet nodig? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-4-2019 om 21:12, Rosanna123 zei:

Hmmm ze gingen bij mij uiteindelijk na een paar maanden nog wel zakken. En na 8 dagen zit er ook nog veel zwelling, wat misschien ook die bolling kan veroorzaken?

 

Bij mij zijn ze nu soepel (als in: ik kan ze alle kanten op bewegen), maar wel stevig. Zelf kan ik wel voelen dat ze niet echt zijn. Speelt ook mee dat ik 0 bedekking heb van mezelf. Mijn zus heeft een keer gevoeld en die zei dat het net voelt als bij haar toen ze borstvoeding gaf. Haha weet niet of je kinderen hebt (ik niet), maar dat is volgens haar ongeveer hoe het wordt qua gevoel ;) 

Herinner je je nog wanneer die ochtendspanning en spanning tijdens de dag weggevallen is? Ben nu 12 dagen PO en tijdens de dag valt het goed mee (enkel gevoel van spanning en soms wat trek-pijn als ik te veel doe) maar ‘s ochtends word ik wakker met zeer gespannen gevoel. Gaat fijn zijn als je iets minder herinnerd wordt aan die borsten :-). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-4-2019 om 15:35, JDN zei:

Herinner je je nog wanneer die ochtendspanning en spanning tijdens de dag weggevallen is? Ben nu 12 dagen PO en tijdens de dag valt het goed mee (enkel gevoel van spanning en soms wat trek-pijn als ik te veel doe) maar ‘s ochtends word ik wakker met zeer gespannen gevoel. Gaat fijn zijn als je iets minder herinnerd wordt aan die borsten :-). 

Ja vervelend he, dat herken ik wel. Vooral als je in de ochtend opstaat. Bij mij waren de eerste 2,5 week het ergste, daarna werd dat gespannen gevoel langzaam minder. Pas na 4 weken denk ik dat ik echt geen last meer ondervond ervan.

Wel duurde het vervolgens nog 4 maanden voordat ze er niet meer zo gespannen uitzagen. Zoveel geduld nodig voor zo'n bv pff!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Rosanna123 zei:

Ja vervelend he, dat herken ik wel. Vooral als je in de ochtend opstaat. Bij mij waren de eerste 2,5 week het ergste, daarna werd dat gespannen gevoel langzaam minder. Pas na 4 weken denk ik dat ik echt geen last meer ondervond ervan.

Wel duurde het vervolgens nog 4 maanden voordat ze er niet meer zo gespannen uitzagen. Zoveel geduld nodig voor zo'n bv pff!

Idd! Ga blij zijn als ik terug normale bh kan dragen zodat ik er niet zooooo veel meer aan herrinerd word. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 8-4-2019 om 17:54, Rosanna123 zei:

Ja vervelend he, dat herken ik wel. Vooral als je in de ochtend opstaat. Bij mij waren de eerste 2,5 week het ergste, daarna werd dat gespannen gevoel langzaam minder. Pas na 4 weken denk ik dat ik echt geen last meer ondervond ervan.

Wel duurde het vervolgens nog 4 maanden voordat ze er niet meer zo gespannen uitzagen. Zoveel geduld nodig voor zo'n bv pff!

Hi Rosanna, ik heb een vraagje. Ben nu net 5 weken po en ben vr de eerste keer op bh-zoektocht gegaan. Wat een hel. Had jij dat ook? Ik heb 70 qua omtrek en had gehoopt via de bv op een goede B of een kleine C uit te komen maar momenteel moest ik dus een 70D uit de rekken nemen en dan nog vond ik dat ze heel bol-gespannen in die bh “staan”. Naakt valt het wat beter mee maar het bh-moment heeft me beetje doen panikeren. Vooral omdat ik maar 240cc heb gekregen (ergonomix) (deels achter de spier). Hoe was dat bij jou? En gaat dat zicht nog beteren? Ik dacht dat ik nu grote keuze in bh’s ging hebben maar momenteel mag ik echt geen bh’s met te veel vorm kiezen of ik heb (voor mijn lichaam/mijn wens) veel te aanwezige en vooral nog duidelijk “valse” borsten, als je begrijpt wat ik bedoel... alvast bedankt voor je reactie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-4-2019 om 09:10, JDN zei:

Hi Rosanna, ik heb een vraagje. Ben nu net 5 weken po en ben vr de eerste keer op bh-zoektocht gegaan. Wat een hel. Had jij dat ook? Ik heb 70 qua omtrek en had gehoopt via de bv op een goede B of een kleine C uit te komen maar momenteel moest ik dus een 70D uit de rekken nemen en dan nog vond ik dat ze heel bol-gespannen in die bh “staan”. Naakt valt het wat beter mee maar het bh-moment heeft me beetje doen panikeren. Vooral omdat ik maar 240cc heb gekregen (ergonomix) (deels achter de spier). Hoe was dat bij jou? En gaat dat zicht nog beteren? Ik dacht dat ik nu grote keuze in bh’s ging hebben maar momenteel mag ik echt geen bh’s met te veel vorm kiezen of ik heb (voor mijn lichaam/mijn wens) veel te aanwezige en vooral nog duidelijk “valse” borsten, als je begrijpt wat ik bedoel... alvast bedankt voor je reactie. 

Hey jdn, na 5 weken zou ik me nog niet te veel zorgen maken hoor. Bij mij duurde dat echt wel een paar maanden voordat ze niet meer zo bol gespannen stonden. 

Wat voor bh's heb je gepast? Mijn ervaring is dat het met een wat duurdere bh (dus van marie jo, lascana, chantelle etc.) het er ook al een stuk beter uitziet. Die pasvorm is toch anders dan die van bv Hunkemoller en H&M.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Op 8-5-2019 om 17:53, Merel zei:

Hoi @Mrs Doubt ja hoor dat mag, ik heb je toegevoegd! xx

Hoi merel,

 

zou ik ook mee mogen kijken in jou album?

Ik ben afgelopen 22 juli geopereerd met ook tubulaire borsten.   

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Merel zei:

Hoi @MW1986 ik heb je toegevoegd! xx

Ze zijn echt heel mooi geworden!!  Wat zal je gelukkig zijn?? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, MW1986 zei:

Ze zijn echt heel mooi geworden!!  Wat zal je gelukkig zijn?? xx

Dankje! Ik ben ook heel blij met het resultaat, al merk ik qua gevoel nog wel verschil tussen links en rechts. Links is minder soepel, hopelijk trekt dat nog bij maar ben allang blij dat het niet echt te zien is. Heb jij ook een album? Ben wel heel benieuwd hoe ze bij jou geworden zijn? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Merel zei:

Dankje! Ik ben ook heel blij met het resultaat, al merk ik qua gevoel nog wel verschil tussen links en rechts. Links is minder soepel, hopelijk trekt dat nog bij maar ben allang blij dat het niet echt te zien is. Heb jij ook een album? Ben wel heel benieuwd hoe ze bij jou geworden zijn? xx

Nee indd.  Echt een mooi resultaat en vanaf dag 1 gewoon al.

Bij mij zijn de onderpolen en binnenkant niet rond.    Moet geduld hebben volgens de pc ondat het tijd nodig heeft. Protheses moeten de weefsels en huid uitdrukken  en zo ontstaat er ronde borsten en dat kan maanden duren.  

Hij heeft dit al voor de operatie aangegeven, dus was er wel op voorbereid.  Maar toch is het een onzekere periode voor mij waarin ik ook veel huil en niet  blij kan zijn met mn borsten.   Ben bang dat het gewoon niet rond word en t blijft zoals het is.

 En t een kleine uitvergroting van mn voorgaande borsten is. 

Moet geduld hebben.. onzeker blijven maar ook vertrouwen proberen te hebben in het beloofde  proces.    

Ik zal je toevoegen. ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-8-2019 om 09:47, MW1986 zei:

Nee indd.  Echt een mooi resultaat en vanaf dag 1 gewoon al.

Bij mij zijn de onderpolen en binnenkant niet rond.    Moet geduld hebben volgens de pc omdat het tijd nodig heeft. Protheses moeten de weefsels en huid uitdrukken  en zo ontstaat er ronde borsten en dat kan maanden duren.  

Hij heeft dit al voor de operatie aangegeven, dus was er wel op voorbereid.  Maar toch is het een onzekere periode voor mij waarin ik ook veel huil en niet  blij kan zijn met mn borsten.   Ben bang dat het gewoon niet rond word en t blijft zoals het is.

 En t een kleine uitvergroting van mn voorgaande borsten is. 

Moet geduld hebben.. onzeker blijven maar ook vertrouwen proberen te hebben in het beloofde  proces.    

Ik zal je toevoegen. ?

 

Dankjewel voor het toevoegen?

Heb geduld meid, bij mij waren ze ook niet gelijk rond, vanaf de zijkant gezien. Dat heeft wel 2 a 3 maandjes geduurd. 

Vertrouw op je pc, het komt echt goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Merel zei:

Dankjewel voor het toevoegen?

Heb geduld meid, bij mij waren ze ook niet gelijk rond, vanaf de zijkant gezien. Dat heeft wel 2 a 3 maandjes geduurd. 

Vertrouw op je pc, het komt echt goed?

Oh echt?  Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat gebeurd.  

Die onzekerheid en t geduld is echt gek makend. 

Maar bij jou zijn ze van voren wel direct rondom rond.

Bij mij zijn de borstplooien verlaagd. (Bij jou ook eigenlijk?) 

Bij mij is het gewoon echt nog “hol” aan de onderkant boven de borstplooien.

Het staat ook heel strak. 

Pffff tubulaire borsten hebben waren voor mij al geestelijk al slopend, maar ervaar nu  na deze operatie ook veel geestelijke stress.  Stress en angst en emotioneel steeds.   

Wil zo graag vertrouwen hebben

in t proces en in de pc en dus geduld hebben.  

Maar die onzekerheid overheerst. 

Hoop echt dat Mn geduld beloond word.

zijn jouw borsten nog veel blijven veranderen in de maanden na je operatie?

 

?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, MW1986 zei:

Oh echt?  Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat gebeurd.  

Die onzekerheid en t geduld is echt gek makend. 

Maar bij jou zijn ze van voren wel direct rondom rond.

Bij mij zijn de borstplooien verlaagd. (Bij jou ook eigenlijk?) 

Bij mij is het gewoon echt nog “hol” aan de onderkant boven de borstplooien.

Het staat ook heel strak. 

Pffff tubulaire borsten hebben waren voor mij al geestelijk al slopend, maar ervaar nu  na deze operatie ook veel geestelijke stress.  Stress en angst en emotioneel steeds.   

Wil zo graag vertrouwen hebben

in t proces en in de pc en dus geduld hebben.  

Maar die onzekerheid overheerst. 

Hoop echt dat Mn geduld beloond word.

zijn jouw borsten nog veel blijven veranderen in de maanden na je operatie?

 

?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Van voren waren ze inderdaad wel gelijk rond, maar vanaf de zijkant waren ze wel echt nog puntig zegmaar. Dat heeft ongeveer 2 maanden geduurd voordat dat ook ronder werd. Toen waren ze echt gezakt, minder gespannen en mooier van vorm. Bij mij zijn de borstplooien niet verlaagd, kan zijn dat het dan iets langer duurt maar het komt echt goed. Ik heb nu alsnog soms wel dat ze iets stijf aanvoelen, vooral als ik fanatiek gesport heb en het heeft ook wel echt een tijdje geduurd voor ik de hele dag een normale beha kon dragen. 

Ik heb vandaag een nieuwe foto geupload, ook van de zijkant.

Niet stressen maar heb geduld meid, het komt echt goed. Uiteindelijk heb je supermooie boobies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Chaim zei:

 

 

Hi Merel,

 

Mag ik ook in jouw album kijken? Ben 31juli geopereerd aan tubulaire borsten. Ik voeg je ook toe aan mijn album xx ❤️

Hoi Chaim, gefeliciteerd met je boobies! En dankjewel voor het toevoegen, ik heb jou ook toegevoegd❤️ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Merel zei:

Van voren waren ze inderdaad wel gelijk rond, maar vanaf de zijkant waren ze wel echt nog puntig zegmaar. Dat heeft ongeveer 2 maanden geduurd voordat dat ook ronder werd. Toen waren ze echt gezakt, minder gespannen en mooier van vorm. Bij mij zijn de borstplooien niet verlaagd, kan zijn dat het dan iets langer duurt maar het komt echt goed. Ik heb nu alsnog soms wel dat ze iets stijf aanvoelen, vooral als ik fanatiek gesport heb en het heeft ook wel echt een tijdje geduurd voor ik de hele dag een normale beha kon dragen. 

Ik heb vandaag een nieuwe foto geupload, ook van de zijkant.

Niet stressen maar heb geduld meid, het komt echt goed. Uiteindelijk heb je supermooie boobies?

Ja ik vraag me af hoe dat kan, dat het er toch al rond kan uit zien van voor bij andere.  

En dat je alleen vanaf de zijkant het tuitige/tubulaire ziet.

Daardoor raak ik alleen maar meer onzeker over alles.   

Word er zo gek van.

Nu zeg jij dat na een maand of 2 jouw borsten ronder werden vanaf de zijkant, en dan denk ik indd van, oke het kan alle kanten uit.  

Maar echt, ik zie het gewoon niet gebeuren bij mij.  

Gevoel alsof t onmogelijk en mislukt is.   

Morgen 4 weken po, en ik weet dat het nog kort en vroeg is.   Maar wat ik al zij, kan het mij echt niet voorstellen dat het gaat gebeuren.  

Hoop echt dat ik er heeeeel erg naast zit en ik met mn eind controle in oktober, met een fijn en weliswaar tevreden gevoel de kliniek uitloop en met vertrouwen de rest van de maanden in ga.

 

Wat betreft de verlaagde of niet verlaagde borstplooien... denk jij dat het daar mee te maken kan hebben, of weet je dat?

Heb van ellende mn borstband weer omgedaan, in de hoop dat die druk extra druk op Mn borsten blijven geven.  

 

Heb je nieuwe foto’s gezien en ze zijn prachtig en ook heel natuurlijk van vorm?

Welke bh maat draag jij nu?

Want jij komt vanaf een C toch?

 

?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.