Ga naar inhoud

xkmmtjee : 26 februari 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hi!

 

Ondanks ik niet alleen op dit forum, maar eigenlijk op alle forums waar ik kom, een stille meelezer ben wil ik me hier toch eens van me laten horen..

 

Ik ben Kim, 26 jaar en helaas niet gezegend met een mooie volle voorgevel.

Na járen te hebben getwijfeld ivm angst voor de operatie, complicaties etc. dit jaar toch alle moed bij elkaar geraapt en een afspraak gemaakt voor een consult. En 26 februari is het dan zover.. Dan krijg ik mijn eigen Frans Straten boobies! :)

345cc, anatomisch gevormd en dual plane geplaatst. Zelf ben ik 1.72m, 53kg, heel slank en heb zelf een 70A.

 

Nu ben ik heel erg benieuwd naar vrouwen hier die een beetje hetzelfde gebouwd zijn als mij, en ook ongeveer dezelfde ingreep hebben gehad als dat ik krijg, en dat een een kijkje mag nemen in hun album. 

 

Verder ben ik benieuwd naar jullie ervaring van de operatie, wat me na de operatie te wachten staat, en eventuele tips en adviezen die jullie hebben voor mij. 

 

Als je nog iets wilt weten, vraag maar raak!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden, xkmmtjee zei:

Hi!

 

Ondanks ik niet alleen op dit forum, maar eigenlijk op alle forums waar ik kom, een stille meelezer ben wil ik me hier toch eens van me laten horen..

 

Ik ben Kim, 26 jaar en helaas niet gezegend met een mooie volle voorgevel.

Na járen te hebben getwijfeld ivm angst voor de operatie, complicaties etc. dit jaar toch alle moed bij elkaar geraapt en een afspraak gemaakt voor een consult. En 26 februari is het dan zover.. Dan krijg ik mijn eigen Frans Straten boobies! :)

345cc, anatomisch gevormd en dual plane geplaatst. Zelf ben ik 1.72m, 53kg, heel slank en heb zelf een 70A.

 

Nu ben ik heel erg benieuwd naar vrouwen hier die een beetje hetzelfde gebouwd zijn als mij, en ook ongeveer dezelfde ingreep hebben gehad als dat ik krijg, en dat een een kijkje mag nemen in hun album. 

 

Verder ben ik benieuwd naar jullie ervaring van de operatie, wat me na de operatie te wachten staat, en eventuele tips en adviezen die jullie hebben voor mij. 

 

Als je nog iets wilt weten, vraag maar raak!

 

x

Welkom hier. Ik ben (helaas) nniet hetzelfde gebouwd als jij (1.53 en 58 kilo) en een stukje ouder (43). Maar herken je twijfels zeer zeker EN de stoere stap om een datum vast te leggen. Ik ben zelf 12 feb aan de beurt. Lees hier lekker veel! Ik heb er een heleboel aan. Een hoop vragen worden vanzelf beantwoord, en soms denk je,hé dat is handig om te weten? Van mij dus nog geen ervaring en de enige tip is....lezen?

succes met het aftellen, en mocht je iets van mij willen weten, vraag maar raak tag me maar.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben lang! 180 cm, weeg 63 kilo en mijn bh maat is 70A 

Ik kon kiezen uit 260 en 300. Geen idee of dit het grootste is. Heb ik niet gevraagd eigenlijk. 

Ik heb dat eigenlijk helemaal niet haha, ik moet mij echt mentaal voorbereiden en daar zit ik nu dus midden in.. 

Ik ben niet bang voor de pijn, maar voor het resultaat. Hoop zo dat ik er blij mee ben! Hoe sta jij daar in? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies hetzelfde.. 

Natuurlijk zit ik niet op de pijn te wachten, maar die gaat weer weg. 

Het resultaat.. daar maak ik me druk over. Worden ze niet te groot, te klein, straks staan ze scheef of zijn ze naar mijn mening niet 'natuurlijk' genoeg. 

Ik kijk ook steeds foto's van andere, maar daar word je helemaal niet wijzer van. Het is zo verschillend bij iedereen dat niemand hetzelfde zal hebben als wat ik straks ga hebben..  

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, xkmmtjee zei:

@M&M&m Bedankt voor je reactie.

 

Spannend zeg! 12 februari is al bijna. Ij ben zo benieuwd hoe je het gaat ervaren. 

Bedankt voor je tip over het lezen. Ik lees me scheel de afgelopen dagen, haha! 

Ik nog steeds hoor?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xkmmtjee ik sta er PRECIES het zelfde in! Maar aangezien ik gewoon bijna geen borstweefsel heb wil ik het ook zo graag! Dus twijfels heb ik eigelijk niet denk ik.. gewoon ontzettende zenuwen pff

 

ik lees veel maar tegelijkertijd denk ik misschien moet je je gedachte ook gewoon even zn gang laten gaan, het op je af laten komen en vertrouwen hebben! Volgens mij zijn wij in goede handen bij Frans!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @xkmmtjee! Wat spannend dat je de knoop hebt doorgehakt! Ik ben vorig jaar in november ook geopereerd door Straten en ik ben superrr blij met het resultaat! :43:

Ik was destijds ook 26 jaar. Ik ben niet zo slank als jij (1.69m en 60kg), maar had wel ook een 70a en heb ook 345cc dual plane gekregen. Dus redelijk te vergelijken denk ik? Als je wil, voeg ik je toe aan m'n album. 

Ik ben een week voor de operatie begonnen met het slikken van vitamine C tabletten en arnicadruppels. Verder had ik ook probiotica voor je darmen, die kunnen het zwaar krijgen door de narcose is me verteld. Denk wel dat dit geholpen heeft bij het herstel!

Als je nog vragen hebt, shoot :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, xkmmtjee zei:

@oopsnewboobs

Als je me aan je album toe wil voegen, graag! 

Waar zijn de vitamine C en Arnicadruppels goed voor als ik vragen mag?

Goeie tip van de probiotica, bedankt!

Vitamine c is goed voor je weerstand. Na een narcose en ingreep zwakt je weerstand af.... De arnica is om zo weinig mogelijk blauwe plekken te krijgen. Zelf gebruik ik ook nog magnesium voor mijn spieren, maar dat werd niet geadviseerd door mijn chirurg. De vitamine c en arnica wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m Bedankt voor je toelichting over de Vitamine C en Arnicadruppels. Is 1 week van tevoren lang genoeg?

 

@lina123 Ik heb gekozen voor 5 jaar nazorg. Ik vond dat verschil tussen 3 en 5 jaar best wel meevallen en mocht het toch mis gaan en je moet opnieuw geopereerd worden ga je dat zeker niet redden voor dat bedrag.

Wat heb jij gekozen? :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, xkmmtjee zei:

@M&M&m Bedankt voor je toelichting over de Vitamine C en Arnicadruppels. Is 1 week van tevoren lang genoeg?

 

@lina123 Ik heb gekozen voor 5 jaar nazorg. Ik vond dat verschil tussen 3 en 5 jaar best wel meevallen en mocht het toch mis gaan en je moet opnieuw geopereerd worden ga je dat zeker niet redden voor dat bedrag.

Wat heb jij gekozen? :)

 

Bij Bermankliniek adviseren ze een week van te voren te beginnen. Ik ben twee weken ervoor begonnen voor je weet maar nooit? Had wel aan de apotheek gevraagd of dit kon en dat was geen probleem volgens mijn apotheker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh bijna zover voor jou!? Die twijfels zijn zo herkenbaar! In eerste instantie bang voor te groot daarna te klein. Uiteindelijk sinds dat 1 super blij geweest met het resultaat? 

 

De pc heeft al zo veel bv gedaan dat je er wel redelijk vanuit kan gaan dat hij op basis van jouw wensen de beste keus maakt. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk? 

 

Ik heb overigens geen arnicadruppels gebruikt. Wist niet dat dat aangeraden werd? maar ook bijna geen blauwe plekken gehad. Alleen een hele kleine bij het litteken? 

 

Succes nog met wachten en alvast met het herstel daarna! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m Dan begin ik ook 2 weken van tevoren.. dan weet ik zeker dat het goed zit ?

 

@lina123 3 jaar is ook heel goed hoor :) Ik vind het wel netjes dat ze het aanbieden. Ik weet eigenlijk niet of andere klinieken dit ook aanbieden?? 

 

 

@Rachelle1989 Ik denk dat iedereen dat toch wel heeft. Ik vind het vooral lastig omdat je nog zo lang moet wachten zonder dat je tussendoor thuis even "kunt passen" ? Ik heb wel foto's gemaakt maar ik vind het op een foto toch wel lastig in te schatten. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-2-2019 om 13:58, xkmmtjee zei:

Hi!

 

Ondanks ik niet alleen op dit forum, maar eigenlijk op alle forums waar ik kom, een stille meelezer ben wil ik me hier toch eens van me laten horen..

 

Ik ben Kim, 26 jaar en helaas niet gezegend met een mooie volle voorgevel.

Na járen te hebben getwijfeld ivm angst voor de operatie, complicaties etc. dit jaar toch alle moed bij elkaar geraapt en een afspraak gemaakt voor een consult. En 26 februari is het dan zover.. Dan krijg ik mijn eigen Frans Straten boobies! :)

345cc, anatomisch gevormd en dual plane geplaatst. Zelf ben ik 1.72m, 53kg, heel slank en heb zelf een 70A.

 

Nu ben ik heel erg benieuwd naar vrouwen hier die een beetje hetzelfde gebouwd zijn als mij, en ook ongeveer dezelfde ingreep hebben gehad als dat ik krijg, en dat een een kijkje mag nemen in hun album. 

 

Verder ben ik benieuwd naar jullie ervaring van de operatie, wat me na de operatie te wachten staat, en eventuele tips en adviezen die jullie hebben voor mij. 

 

Als je nog iets wilt weten, vraag maar raak!

 

x

Hi @xkmmtjee welkom hier! Ik reageer even op jouw post omdat ook ik op 26feb geopereerd ga worden! Spannend he? Ik krijg na 16jr en inmiddels kapselvorming links en met de jaren toch wel veranderde borsten, een prothesewissel. Ga van eurosillicone 300cc extra highprofile naar motiva progressive plus 425cc en hoop op 2 zo goed als gelijke en iets grotere borsten die er allebei mooi uit zien en wat voller?! Ik ga je volgen om te lezen hoe het jou vergaat, alvast veel succes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-2-2019 om 13:25, oopsnewboobs zei:

Hoi @xkmmtjee! Wat spannend dat je de knoop hebt doorgehakt! Ik ben vorig jaar in november ook geopereerd door Straten en ik ben superrr blij met het resultaat! :43:

Ik was destijds ook 26 jaar. Ik ben niet zo slank als jij (1.69m en 60kg), maar had wel ook een 70a en heb ook 345cc dual plane gekregen. Dus redelijk te vergelijken denk ik? Als je wil, voeg ik je toe aan m'n album. 

Ik ben een week voor de operatie begonnen met het slikken van vitamine C tabletten en arnicadruppels. Verder had ik ook probiotica voor je darmen, die kunnen het zwaar krijgen door de narcose is me verteld. Denk wel dat dit geholpen heeft bij het herstel!

Als je nog vragen hebt, shoot :)

Hi @oopsnewboobs ik ben ook 26-02 aan de beurt.. zou ik mee mogen kijken in jouw album? Ben 1.65 en 55kg dus ook benieuwd naar straks 425cc dual plane.. heb nu nog 300cc onder de spier. Alvast bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.