xkmmtjee

xkmmtjee : 26 februari 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Hi!

Ondanks ik niet alleen op dit forum, maar eigenlijk op alle forums waar ik kom, een stille meelezer ben wil ik me hier toch eens van me laten horen..

Ik ben Kim, 26 jaar en helaas niet gezegend met een mooie volle voorgevel.

Na járen te hebben getwijfeld ivm angst voor de operatie, complicaties etc. dit jaar toch alle moed bij elkaar geraapt en een afspraak gemaakt voor een consult. En 26 februari is het dan zover.. Dan krijg ik mijn eigen Frans Straten boobies! :)

345cc, anatomisch gevormd en dual plane geplaatst. Zelf ben ik 1.72m, 53kg, heel slank en heb zelf een 70A.

Nu ben ik heel erg benieuwd naar vrouwen hier die een beetje hetzelfde gebouwd zijn als mij, en ook ongeveer dezelfde ingreep hebben gehad als dat ik krijg, en dat een een kijkje mag nemen in hun album. 

Verder ben ik benieuwd naar jullie ervaring van de operatie, wat me na de operatie te wachten staat, en eventuele tips en adviezen die jullie hebben voor mij. 

Als je nog iets wilt weten, vraag maar raak!

x

Welkom hier. Ik ben (helaas) nniet hetzelfde gebouwd als jij (1.53 en 58 kilo) en een stukje ouder (43). Maar herken je twijfels zeer zeker EN de stoere stap om een datum vast te leggen. Ik ben zelf 12 feb aan de beurt. Lees hier lekker veel! Ik heb er een heleboel aan. Een hoop vragen worden vanzelf beantwoord, en soms denk je,hé dat is handig om te weten? Van mij dus nog geen ervaring en de enige tip is....lezen?

succes met het aftellen, en mocht je iets van mij willen weten, vraag maar raak tag me maar.

@xkmmtjee

hoi hoi, 

Aangezien ik een datum zie, heb ik gelijk de titel aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, hier in dit topic, kun je nu alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

Veel plezier met het aftellen.

@M&M&m Bedankt voor je reactie.

Spannend zeg! 12 februari is al bijna. Ij ben zo benieuwd hoe je het gaat ervaren. 

Bedankt voor je tip over het lezen. Ik lees me scheel de afgelopen dagen, haha! 

Ik ben 21 februari aan de beurt bij dezelfde arts! Ik krijg 300 CC anatomisch dual plane. Zo zenuwachtig pff!! Maar ik ben zo te zien niet de enige! 

@lina123 Dan zitten we kort na elkaar zeg!

Mag ik vragen wat jou lengte, gewicht en je BH maat is?

De zenuwen maken me nu al helemaal gek. Ik zou willen dat ik morgen al aan de beurt was.. 

Ik ben lang! 180 cm, weeg 63 kilo en mijn bh maat is 70A 

Ik kon kiezen uit 260 en 300. Geen idee of dit het grootste is. Heb ik niet gevraagd eigenlijk. 

Ik heb dat eigenlijk helemaal niet haha, ik moet mij echt mentaal voorbereiden en daar zit ik nu dus midden in.. 

Ik ben niet bang voor de pijn, maar voor het resultaat. Hoop zo dat ik er blij mee ben! Hoe sta jij daar in? 

Ik heb precies hetzelfde.. 

Natuurlijk zit ik niet op de pijn te wachten, maar die gaat weer weg. 

Het resultaat.. daar maak ik me druk over. Worden ze niet te groot, te klein, straks staan ze scheef of zijn ze naar mijn mening niet 'natuurlijk' genoeg. 

Ik kijk ook steeds foto's van andere, maar daar word je helemaal niet wijzer van. Het is zo verschillend bij iedereen dat niemand hetzelfde zal hebben als wat ik straks ga hebben..  

Ik nog steeds hoor?

@xkmmtjee ik sta er PRECIES het zelfde in! Maar aangezien ik gewoon bijna geen borstweefsel heb wil ik het ook zo graag! Dus twijfels heb ik eigelijk niet denk ik.. gewoon ontzettende zenuwen pff

ik lees veel maar tegelijkertijd denk ik misschien moet je je gedachte ook gewoon even zn gang laten gaan, het op je af laten komen en vertrouwen hebben! Volgens mij zijn wij in goede handen bij Frans!

Hoi @xkmmtjee! Wat spannend dat je de knoop hebt doorgehakt! Ik ben vorig jaar in november ook geopereerd door Straten en ik ben superrr blij met het resultaat! :43:

Ik was destijds ook 26 jaar. Ik ben niet zo slank als jij (1.69m en 60kg), maar had wel ook een 70a en heb ook 345cc dual plane gekregen. Dus redelijk te vergelijken denk ik? Als je wil, voeg ik je toe aan m'n album. 

Ik ben een week voor de operatie begonnen met het slikken van vitamine C tabletten en arnicadruppels. Verder had ik ook probiotica voor je darmen, die kunnen het zwaar krijgen door de narcose is me verteld. Denk wel dat dit geholpen heeft bij het herstel!

Als je nog vragen hebt, shoot :)

Vitamine c is goed voor je weerstand. Na een narcose en ingreep zwakt je weerstand af.... De arnica is om zo weinig mogelijk blauwe plekken te krijgen. Zelf gebruik ik ook nog magnesium voor mijn spieren, maar dat werd niet geadviseerd door mijn chirurg. De vitamine c en arnica wel...

@lina123 de arnicadruppels kan je gewoon bij ej apotheek halen.