Ga naar inhoud

xkmmtjee : 26 februari 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi @xkmmtjee morgen is het onze dag! Hoe laat ben jij aan de beurt? Ik melden om 11:45 en operatie staat gepland 12:45..... Ben inmiddels rete zenuwachtig, ugh. Ondanks dat ik het al eerder heb meegemaakt, maar dat is al 16jr geleden.. lijkt wel of ik dat allemaal al vergeten ben. Heel veel succes en het komt echt allemaal goed hoor!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Flor zei:

Hi @xkmmtjee morgen is het onze dag! Hoe laat ben jij aan de beurt? Ik melden om 11:45 en operatie staat gepland 12:45..... Ben inmiddels rete zenuwachtig, ugh. Ondanks dat ik het al eerder heb meegemaakt, maar dat is al 16jr geleden.. lijkt wel of ik dat allemaal al vergeten ben. Heel veel succes en het komt echt allemaal goed hoor!  

 

Wat leuk dat we morgen beide aan de beurt zijn. Toevallig moet ik mij ook om 11.45 melden! 

Jij ook heel veel succes morgen! Laat je even weten hoe het is gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, xkmmtjee zei:

Zo te horen heb jij het ook goed voor elkaar.  

Ik heb daar idd ook heel erg last van. Maar aan de andere kant wil ik nu niemand om me heen hebben. Dat zal wel door de zenuwen komen. 

 

Goede voorbereiding is het halve werk ;). Is niet heel vreemd, zullen idd de zenuwen wel zijn.

Jij bent morgen aan de beurt, ik wens jou heeeeeeeeel veel suc6 en hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Flor zei:

Hi @xkmmtjee morgen is het onze dag! Hoe laat ben jij aan de beurt? Ik melden om 11:45 en operatie staat gepland 12:45..... Ben inmiddels rete zenuwachtig, ugh. Ondanks dat ik het al eerder heb meegemaakt, maar dat is al 16jr geleden.. lijkt wel of ik dat allemaal al vergeten ben. Heel veel succes en het komt echt allemaal goed hoor!  

 

@Flor Ook jij heel veel suc6 gewenst voor morgen, ik wens jou een goed herstel en prachtige borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft eventjes geduurd. Maar alsnog hier mijn verslag van de operatie.

 

Ik moest me om 11.45 melden. Eenmaal aangekomen bij de kliniek werd me verteld dat het flink (1,5 uur!) uitliep. Na 1,5 uur werd ik dan opgeroepen en moest ik me omkleden. Daarna afscheid genomen van mijn vriend en werd ik voorbereid op de operatie. Ik was ontzettend bang voor het infuus, ik had dit nog nooit gehad, maar dat viel me echt reuze mee. Ze stelde mij ook echt gerust en ze hadden een flink pak humor bij zich. Toen kwam Dr. Straten mijn borsten aftekenen en was het tijd om naar de OK te gaan. Daar werd ik op de operatie tafel gelegd die lekker was verwarmd. Ik werd aangesloten aan allerlei apparatuur en werd in slaap gebracht. Ook dit was voor mij de eerste keer en ook hier had ik onnodige spanning. 

 

Eenmaal wakker had ik blijkbaar nogal wat gepraat waar ik niks meer van weet. Ook zeiden ze dat ik wat onrustig was en continue wilde kijken hoe ze eruit zagen ?. Ik mocht mijn vriend bellen dat ik weer bij was en kreeg een ijsje. Helaas werd ik wel ziek van de narcose en heb ik een aantal keer moeten overgeven wat geen pretje is als je net aan je borsten bent geopereerd ?.

 

We zijn nu een aantal dagen verder en moet zeggen dat ik me nu pas een beetje goed voel. De nachten waren voor mij echt een hel en heb ontzettend veel pijn gehad. Vooral de borstband vond ik verschrikkelijk.

Ook vond ik het zwaar dat ik zelf echt niks kon. Mijn broek uittrekken om naar de wc te gaan, zelf in en uit bed komen, me eigen wassen, al die dingen heeft mijn vriend moeten doen. Dat is iets waar ik geen rekening mee heb gehouden en daar had ik het af en toe echt heel moeilijk mee. 

 

Vandaag gaat het eigenlijk heel goed en heb weinig pijn meer. Het is vandaag dan ook eigenlijk pas voor het eerst dat ik blij ben met mijn borsten. Toen ik ze voor het eerst zag schrok ik best wel van de grootte, maar daar wen je aan. De zwelling is al een stuk minder en ze beginnen ook al te zakken. 

 

Ik ben super blij dat ik de stap heb durven zetten, en ik ben heel benieuwd hoe mijn borsten er over een aantal weken uitzien.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel vervelend dat afhankelijk zijn he. Zelfs simpelweg je ochtendjas aantrekken of uit bed komen lukte gewoon niet?. Toch gaat het na dag drie best snel qua opknappen! Gelukkig bij jou ook en begin je er blij van te worden??  En wordt je steeds minder afhankelijk? 

Over een paar maanden weten we pas hoe onze borsten echt zijn geworden. Vind ik nog steeds spannend. Ik zie ze best wel veranderen, ben nu 2,5 week po. Maak je ook elke dag een foto??

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies! Fijn om te lezen dat je er nu blij mee (aan het worden) bent. Ik was de eerste dagen ook echt niet 'over the moon'. Overgeven net na de operatie lijkt me trouwens echt vreselijk! ? Gelukkig wordt de pijn minder en minder en daarmee ook je afhankelijkheid. Gaat het nu beter met de borstband?

Blijf rustig aan doen, drink genoeg water en probeer wat te genieten! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MenM Ik maak niet elke dag een foto, maar wel dagelijks. Ik vind nu naar 1,5 dat er al veel verschil is!

 

@oopsnewboobs Overgeven net na de operatie is een hel kan ik je vertellen.. Gelukkig was het alleen de dag zelf.

Ik vind de borstband een heel stuk minder erg dan vorige week, gelukkig! 

Wel gaan de nachten nog niet echt soepel. Ik slaap maar 5 uur achter elkaar, daarna word ik wakker met ontzettende rugpijn. De rugpijn vind ik nog het ergste van alles. Ik mag al op mijn zij liggen, maar helaas is dit nog te pijnlijk.

 

Hebben jullie hier ook last van gehad? Zo ja, hoe lang duurde het voordat de rugpijn weg was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die rugpijn herken ik, verschrikkelijk! Ik ben ook geen rug slaper, dus vind dit ook erg lastig. Ik heb iig 1 kussen onder mijn benen (kniehoogte), daarnaast 2 kussens onder mijn hoofd en 1 kussen naast mij. Het is niet geweldig, maar het helpt een "beetje" ik hoop dat je er wat aan hebt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig gaat alles steeds een stukje beter. Wel echt balen van je rugpijn! Ik heb zelf ook een hele zwakke rug (scoliose), maar ik had er niet extra veel last van na de operatie gelukkig. Ik deed wel iedere nacht een kruik onder m'n billen, dus tussen mijn knieën en billen zeg maar. Zodat ik niet steeds naar onderen zakte en gek kwam te liggen en mezelf weer omhoog moest hijsen op de een of andere manier. Met een kussen zal dit ook wel lukken, maar denk wel dat die meer schuift.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.