Ga naar inhoud

xkmmtjee : 26 februari 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Op 7-2-2019 om 15:29, Flor zei:

Hi @oopsnewboobs ik ben ook 26-02 aan de beurt.. zou ik mee mogen kijken in jouw album? Ben 1.65 en 55kg dus ook benieuwd naar straks 425cc dual plane.. heb nu nog 300cc onder de spier. Alvast bedankt! 

 

Hoi @Flor

Kom dit berichtje ineens tegen, wij zijn redelijk vergelijkbaar al krijg ik mijn eerste vergroting en jij een wissel begrijp ik. Ik ben 1.62 en 53 kg en ik krijg rond prothese 440cc dual plane. Krijg jij ook ronde? Ik ga jou volgen! Ik word 2 dagen na jou geopereerd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie
53 minuten geleden, NatasBrabant zei:

 

Hoi @Flor

Kom dit berichtje ineens tegen, wij zijn redelijk vergelijkbaar al krijg ik mijn eerste vergroting en jij een wissel begrijp ik. Ik ben 1.62 en 53 kg en ik krijg rond prothese 440cc dual plane. Krijg jij ook ronde? Ik ga jou volgen! Ik word 2 dagen na jou geopereerd :)

Hi! Ohh wat leuk en spannend! Ik ga je volgen! Ik krijg ook ‘weer’ ronde idd, dual plane ook! Vorige (die ik dus nu nog heb) zitten ‘achter de spier’ maar het is me eigenlijk niet duidelijk of dat destijds (2003) ook geldde als wat nu als ‘dual plane’ wordt gezien, denk van niet.. weet niet precies wanneer pc’s over zijn gegaan op ‘dual plane’. Spannend he? Leuk dat je zo kort na mij aan de beurt bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, oopsnewboobs zei:

@xkmmtjee@lina123 en @Flor, ik voeg jullie toe :)

Wanneer ben jij aan de beurt Lina? Spannend Flor! Nog twee weekjes wachten jullie en dan hebben jullie (weer) mooie boobies!

Ik over precies 1 week! Het ene moment denk ik Yes heb er zo’n zin in! Het andere moment ben ik zo bang dat ik er niet blij mee ga zijn.. en dan ? Thanks voor het toevoegen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, lina123 zei:

Ik over precies 1 week! Het ene moment denk ik Yes heb er zo’n zin in! Het andere moment ben ik zo bang dat ik er niet blij mee ga zijn.. en dan ? Thanks voor het toevoegen!!

Hai @lina123 wat spannend en leuk dat jij ook bijna ‘aan de beurt’ bent! Welkom en alvast veel succes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Loes1309 zei:

@xkmmtjee ben je al geopereerd en hoe is het gegaan? Ik zit zelf nog in het proces van: ik wil heel graag, maar durf niet.. ik ben 26 en 1.74 56 kilo en ook heel slank gebouwd. Ik ben heel benieuwd naar je ervaring! 

 

Groetjes loes 

Hi @Loes1309!

Ik ben de 26e aan de beurt, dus moet nog eventjes wachten. Het heeft bij mij ook jaren geduurd voordat ik durfde, en vind het nu toch wel jammer dat ik dit niet eerder heb durven aan gaan. 

Mag ik vragen wat je spannend vind? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Loes1309 zei:

@xkmmtjee ben je al geopereerd en hoe is het gegaan? Ik zit zelf nog in het proces van: ik wil heel graag, maar durf niet.. ik ben 26 en 1.74 56 kilo en ook heel slank gebouwd. Ik ben heel benieuwd naar je ervaring! 

 

Groetjes loes 

Hoi Loes,

waarom durf je niet? Ik ben zelf wel ouder dan jij, 43, en heb ook nooit een bv aangedurft. Ik heb altijd geroepen, dat doe ik NOOIT! Dan maar kleine tieten....

Maar, afgelopen zomer een kanteling gehad. De knop ging om. Heb heel veel gelezen over risico's, verhalen op het borstenforum, en ben naar een open dag geweest in de kliniek waar ik heel veel vragen beantwoord kreeg. Erna besloten ervoor te gaan. Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd. De aanloop ernaartoe ook wel twijfels weer gehad of het wel mooi wordt, niet te groot of te klein, of te nep.... 

Ben nu 4 dagen po en ben er nu al zo blij mee. 

Wat ik probeer uit te leggen is dat de twijfels er blijven, tot de dag dat ze erin zitten. Wel moet je er 100% zelf achter staan. En het echt willen. Zelf willen, niet voor iemand anders. 

Succes met de weg naar je beslissing toe, en als je vragen heb,mag je me altijd taggen. Domme vragen bestaan niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xkmmtjee

@M&M&m 

ja ik dief niet vanwege complicaties en dat het er inderdaad nep of niet mooi uit gaat zien. Eruit halen gaat volgens mij dan ook niet zomaar, omdat ik dan littekens onder mijn borsten heb die dan natuurlijk wel opvallen omdat ik geen grote borsten heb zeg maar.. heel fijn dat ik vragen kan stellen? soms voelt het wel als een domme vraag?, merk ook dat ik vooral opzoek ben naar geruststelling, dat het goed is dat ik dit wil en dat het t risico waard is. 

 

ik vind het gewoon nogal wat om me te laten opereren terwijl ik niet ziek ben zeg maar. 

 

Ik doe het ook echt voor mezelf want van mijn vriend hoeft het niet. Als het van hem wel had gemoeten had ik het juist niet gedaan?

 

ik wil binnenkort op consult gaan bij dr nio en van straten. Dat zijn toch wel de twee waar ik de meest positieve reacties over lees. Ik zou dan graag in de zomervakantie geopereerd worden omdat ik dan pas langere tijd vrij kan zijn. Misschien niet ideaal met het warme weer maar ik heb niet heel veel keus. 

Hoe denken jullie hierover? 

 

X

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Loes1309 zei:

@xkmmtjee

@M&M&m 

ja ik dief niet vanwege complicaties en dat het er inderdaad nep of niet mooi uit gaat zien. Eruit halen gaat volgens mij dan ook niet zomaar, omdat ik dan littekens onder mijn borsten heb die dan natuurlijk wel opvallen omdat ik geen grote borsten heb zeg maar.. heel fijn dat ik vragen kan stellen? soms voelt het wel als een domme vraag?, merk ook dat ik vooral opzoek ben naar geruststelling, dat het goed is dat ik dit wil en dat het t risico waard is. 

 

ik vind het gewoon nogal wat om me te laten opereren terwijl ik niet ziek ben zeg maar. 

 

Ik doe het ook echt voor mezelf want van mijn vriend hoeft het niet. Als het van hem wel had gemoeten had ik het juist niet gedaan?

 

ik wil binnenkort op consult gaan bij dr nio en van straten. Dat zijn toch wel de twee waar ik de meest positieve reacties over lees. Ik zou dan graag in de zomervakantie geopereerd worden omdat ik dan pas langere tijd vrij kan zijn. Misschien niet ideaal met het warme weer maar ik heb niet heel veel keus. 

Hoe denken jullie hierover? 

 

X

 

 

 

Wbt de complicaties, daar ben ik ook bang voor. Ik heb begrepen dat de kans klein is. Dus ik durf dat risico nu wel aan. Maar dat ligt natuurlijk helemaal aan jezelf of je dat (kleine) risico wilt nemen of niet. Of het er mooi uit gaat zien ligt ook aan je keuze welke maat je voor ogen heb, welke chirurg en welke implantaten je kiest. Bij Bergman kan je ook een 3D simulatie laten maken. Dan zie je ongeveer hoe het eruit komt te zien bij de hoeveelheid cc (welke cupmaat je zou willen) je wens is. Misschien kan dat ook bij andere klinieken. En is nog steeds vrijblijvend. Thuis kan je ook een light versie via de site van Bergman proberen. 

 

Ik doe het ook puur voor mezelf. Hoewel ik mijn man er wel van verdenk dat hij het wel leuk vindt? haha, Natuurlijk vindt hij het ook leuk. Hij was wel erg verbaasd toen ik er voorzichtig over begon. Had hij nooit verwacht en heeft echt zooooo vaak gevraagd of ik het echt wil en voor hem echt niet hoeft. Dat weet ik ook wel, want we zijn al 22 jaar samen zonder boobies?

 

Ik heb expres voor de maand februari gekozen omdat deze maand mij het beste uitkomt. Dus als voor jou in de zomer het fijnste is, waarom niet. Geen idee of het met de warmte vervelender zou zijn. Misschien een paar topics opzoeken van vorig jaar zomer hoe die meiden het hebben ervaren??

Wat stoer dat je al twee afspraken wil gaan maken??  Schrijf al je vragen op, al je wensen en angsten om te bespreken. Houdt er wel rekening mee dat de adviezen anders kunnen zijn, en dat je dan moet bedenken waar je je het fijnst bij voelt. 

Liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @xkmmtjee,  het gaat nu echt opschieten hè.  Ik ben ook door Drs Frans Straaten geopereerd en ik ben erg tevreden met hoe het gegaan is. De operatiedag is echt heel fijn verlopen.  Ik ben nu 18dg PO. Ik was niet vanaf dag 1 al meteen blij met het resultaat.  Dat hebben wel meer meiden en is dus niet gek.  Het wordt nu wel steeds mooier en ik heb er vertrouwen in dat het uiteindelijk erg mooi gaat worden. 

 

Ik vond het fijn om de operatieverslagen van andere Drs Straaten dames te lezen zodat ik wist hoe de operatiedag zou verlopen.  Dat gaf mij veel rust. Heel veel sterkte de komende dagen met aftellen en veel geluk met je nieuwe boobies straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flor en @lina123 dankjewel voor de complimenten! ?

Dat had ik ook hoor lina, die twijfels. Maar echt, na allllll die verhalen die ik hier heb gelezen (daar zaten vorig jaar heel wat uren in) heb ik wel geleerd dat de kans dat je spijt krijgt echt heel klein is. Ik voel me nu zoveel vrouwelijker dan voorheen! Je hoeft je niet druk te maken om bikini's (die staan altijd mooi), niet om een wat lager uitgesneden shirtje waarbij je je bh kan in kijken als je bukt, en kleding staat super mooi. Lingerie kopen is nu een feestje! Je gaat het echt geweldig vinden denk ik :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs Jou berichtje doet mij goed! Nog 2 nachtjes slapen. Ik kan me er nog helemaal niks bij voorstellen. Wat gek is want heb dit allemaal hele forum afgestruind afgelopen periode. Ik hoop dat er over een paar weekjes super blij mee mag zijn. Ik laat vrijdag wel eventjes weten hoe alles is gegaan. Misschien donderdag al! @xkmmtjee hoe gaat het met jou zenuwen? Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lina123 Ik heb je verslag gelezen. Zo te horen is het allemaal goed gegaan en valt het allemaal mee. Veel plezier met je nieuwe boobies!

Ik ben over 4 dagen aan de beurt en de zenuwen gieren door m'n lijf. Alle verschrikkelijk scenario's gaan door mijn hoofd. Ik hoop echt dat de komende dagen snel voorbij gaan..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xkmmtjee zo voelde ik mij ook meid. Logisch! Laat het op je afkomen. Voor mij valt het tot nu toe mee. Ik ben natuurlijk pas 2 dagen PO maar toch:) 

 

De operatie is echt zo voorbij en daarna laat je je lekker verwennen door iedereen om je heen:) succes met de laatste paar nachtjes slapen. Bijna zo ver!

 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, xkmmtjee zei:

@lina123 Ik heb je verslag gelezen. Zo te horen is het allemaal goed gegaan en valt het allemaal mee. Veel plezier met je nieuwe boobies!

Ik ben over 4 dagen aan de beurt en de zenuwen gieren door m'n lijf. Alle verschrikkelijk scenario's gaan door mijn hoofd. Ik hoop echt dat de komende dagen snel voorbij gaan..

 

 

Dat had ik ook, dagen super nerveus en dagen wat rustiger. Je hoort het zo vaak,  aar is echt niet nodig. Zeiden ze tegen mij ook, maar verstand en gevoel zijn twee verschillende dingen, haha. Eenmaal daar zit je echt 'in het proces' en daar vond ik zelf wel wat meer rust. Natuurlijk zijn de eerste drie dagen het pittigst, maar hé, als ik het kan, kan jij het ook?? Ik ben nu 11 dagen po en gaat allemaal goed. Ik wens je de laatste dagen wat rustiger te zijn, en veel succes. Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, MenM zei:

Dat had ik ook, dagen super nerveus en dagen wat rustiger. Je hoort het zo vaak,  aar is echt niet nodig. Zeiden ze tegen mij ook, maar verstand en gevoel zijn twee verschillende dingen, haha. Eenmaal daar zit je echt 'in het proces' en daar vond ik zelf wel wat meer rust. Natuurlijk zijn de eerste drie dagen het pittigst, maar hé, als ik het kan, kan jij het ook?? Ik ben nu 11 dagen po en gaat allemaal goed. Ik wens je de laatste dagen wat rustiger te zijn, en veel succes. Liefs 

 

Bedankt voor je lieve berichtje! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Jij wordt de 26e geholpen, spannend! :) heb je er een beetje zin in en heb je alles een beetje kunnen "voorbereiden"?

Zelf ben ik 2 dagen later aan de beurt, dus leef erg met je mee :). Mocht ik je niet meer spreken dan wens ik jou alvast heeeeeeel veel suc6 met de operatie.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mtvo zei:

Hoi,

 

Jij wordt de 26e geholpen, spannend! :) heb je er een beetje zin in en heb je alles een beetje kunnen "voorbereiden"?

Zelf ben ik 2 dagen later aan de beurt, dus leef erg met je mee :). Mocht ik je niet meer spreken dan wens ik jou alvast heeeeeeel veel suc6 met de operatie.

 

Liefs

 

Op het moment is de zin best ver te zoeken, ben vooral heel erg zenuwachtig. Ik ben nog nooit geopereerd dus ik weet niet wat ik moet verwachten, en daar kan ik niet zo goed tegen xD.

Over de voorbereiding hoef ik me gelukkig geen zorgen te maken. Heb een lieve vriend die aankomende week vrij heeft van het werk zodat hij me kan helpen, heb lieve ouders die voor me klaar staan als dat nodig is en een hele goeie vriendin van me die mijn honden uitlaat als mijn vriend is werken.

 

Voor jou is het ook niet lang meer! Hoe gaat het bij jou? 

Waar ga je naartoe en voor welke prothese en hoeveelheid heb je gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, xkmmtjee zei:

 

Op het moment is de zin best ver te zoeken, ben vooral heel erg zenuwachtig. Ik ben nog nooit geopereerd dus ik weet niet wat ik moet verwachten, en daar kan ik niet zo goed tegen xD.

Over de voorbereiding hoef ik me gelukkig geen zorgen te maken. Heb een lieve vriend die aankomende week vrij heeft van het werk zodat hij me kan helpen, heb lieve ouders die voor me klaar staan als dat nodig is en een hele goeie vriendin van me die mijn honden uitlaat als mijn vriend is werken.

 

Voor jou is het ook niet lang meer! Hoe gaat het bij jou? 

Waar ga je naartoe en voor welke prothese en hoeveelheid heb je gekozen?

 

Zenuwachtig zijn is heel normaal, vooral als je nog niet eerder bent geopereerd kan ik mij voorstellen dat je het "extra" eng vindt.

 

Globale schets van mijn eerdere ervaringen qua het inleiden van een operatie, je ligt lekker op een bed, miss wel met een voorverwarmde deken, dan wordt je aangesloten op bewakingsapparatuur waarmee men de bloeddruk, hartslag, zuurstof etc. kunnen meten. Via een infuus krijg je slaapmedicatie (narcose) toegediend, soms vraagt men of je tot 10 wil tellen of men maakt een praatje met je en voor je het door hebt is de operatie voorbij. Ik ben soms al grappen makend de operatie in gegaan, lol. Weet niet of je hier wat aan hebt, maar heb je miss een globaal "idee"....

 

Qua herstel (periode), ga ik mij houden aan de regels die ik mee krijg van mijn arts en de tips die ik hier op het forum heb gekregen/gelezen, want deze ervaring heb ik ook (nog) niet. 

 

Fijn dat thuis alles al geregeld is! Scheelt al heel veel (stress) en regeldingetjes.

 

Ik word geholpen in het UMCG door dokter Stenekes (in Groningen). Ik krijg Mentor, cohesive II, 250cc, 11,3 breed, projectie van 3,6 cm, dual plane geplaatst, dan zal ik ongeveer uitkomen op een kleine c cup.

 

Duurt idd niet lang meer, mag van mij al wel zo ver zijn ;). Thuis alles voorbereid, ik ben 3 tot 4 week vrij, mijn vriend werkt 2 week thuis en voor andere momenten kan ik een beroep doen op mijn vader en op 2 vriendinnen. 

Nu erg last van "nesteldrang" wil alles aan kant hebben voor het zover is, haha, heb jij dat ook?

 

Liefs

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-2-2019 om 01:11, Mtvo zei:

 

Zenuwachtig zijn is heel normaal, vooral als je nog niet eerder bent geopereerd kan ik mij voorstellen dat je het "extra" eng vindt.

 

Globale schets van mijn eerdere ervaringen qua het inleiden van een operatie, je ligt lekker op een bed, miss wel met een voorverwarmde deken, dan wordt je aangesloten op bewakingsapparatuur waarmee men de bloeddruk, hartslag, zuurstof etc. kunnen meten. Via een infuus krijg je slaapmedicatie (narcose) toegediend, soms vraagt men of je tot 10 wil tellen of men maakt een praatje met je en voor je het door hebt is de operatie voorbij. Ik ben soms al grappen makend de operatie in gegaan, lol. Weet niet of je hier wat aan hebt, maar heb je miss een globaal "idee"....

 

Qua herstel (periode), ga ik mij houden aan de regels die ik mee krijg van mijn arts en de tips die ik hier op het forum heb gekregen/gelezen, want deze ervaring heb ik ook (nog) niet. 

 

Fijn dat thuis alles al geregeld is! Scheelt al heel veel (stress) en regeldingetjes.

 

Ik word geholpen in het UMCG door dokter Stenekes (in Groningen). Ik krijg Mentor, cohesive II, 250cc, 11,3 breed, projectie van 3,6 cm, dual plane geplaatst, dan zal ik ongeveer uitkomen op een kleine c cup.

 

Duurt idd niet lang meer, mag van mij al wel zo ver zijn ;). Thuis alles voorbereid, ik ben 3 tot 4 week vrij, mijn vriend werkt 2 week thuis en voor andere momenten kan ik een beroep doen op mijn vader en op 2 vriendinnen. 

Nu erg last van "nesteldrang" wil alles aan kant hebben voor het zover is, haha, heb jij dat ook?

 

Liefs

 

 

 

 

 

 

Zo te horen heb jij het ook goed voor elkaar.  

Ik heb daar idd ook heel erg last van. Maar aan de andere kant wil ik nu niemand om me heen hebben. Dat zal wel door de zenuwen komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.