Ga naar inhoud

Saartje : 2 juni 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey meid, de kliniekbh droogt heel snel. Je kunt hem gewoon wassen en dan even uithangen, na een uurtje kun je hem weer aan doen. Je kunt ook een sportbh kopen, dan kun je die dragen in de tijd dat de bh moet drogen.

Ik moet nodig weer nieuwe fotos plaatsen idd, mn boobies zijn alweer veel mooier geworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meid, de kliniekbh droogt heel snel. Je kunt hem gewoon wassen en dan even uithangen, na een uurtje kun je hem weer aan doen. Je kunt ook een sportbh kopen, dan kun je die dragen in de tijd dat de bh moet drogen.

Ik moet nodig weer nieuwe fotos plaatsen idd, mn boobies zijn alweer veel mooier geworden!

Hee Esther!

Oke dan maar even snel een sportbh halen, denk maar de bekende Hema sportbeha :) Maar geeeeeeen idee welke maat ik zou moeten halen :o En moet je die niet over je hoofd doen?

Jaa ben echt super benieuwd hoe ze nu zijn!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er niet in je kliniekbh welke maat je hebt, onderwijdte kun je even meten. Neem niet de light sportbh, hij is wel veel leuker maar veel minder stevig.

Ja heavy sports lijkt me inderdaad beter, de meest ondersteunende :) Kun je die van voren of achter sluiten? Of moet die over je hoofd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zoooo'n pijn aan mn linkerarm :( Kan 'm ook niet goed bewegen! En strekken al helemaal niet. En mn hand voelt dof.

En ik heb nieuwe foto van 1.5 week PO en dr is niks veranderd, werkt die stomme strakke band wel? :unsure:

Ik wil geen dipje maar ik voel een dipje :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net knoopjes laten knippen bij de huisarts assistente, wat was dat een HELL. :163:

Ik werd binnengeroepen, en direct nadat ik uitlegde wat er moest gebeuren (alleen knoopjes knippen, de draad is resorbeerbaar) begon al een discussie.

Maar wij hebben helemaal geen gegevens, wij weten van niks..

Waarom wordt dat niet gewoon door de behandelende arts/chirurg gedaan, dat hoort toch bij nazorg?

Is dit gebruikelijk?

Ik uitleggen dat het ver weg is en dat het aan de telefoon geen probleem was om het hier te laten doen. Ik zei ook nog dat er een begeleidende brief was maar daar was ze niet echt in geinteresseerd dus die liet ik maar in mn tas zitten. <_<

Toen ze alle pleisters eraf had getrokken zei ze 'oh maar ik weet niet hoe ik dit ga doen.. er zitten aan beide zijden knoopjes.. meestal aan 1 kant en dan trek je zo het hechtdraad eruit. Dus ik weet nu niet hoe ik het moet verwijderen, meestal zit het niet zo'

Ik dus nogmaals uitleggen dat alleen de knoopjes hoefden worden geknipt en toch maar de brief laten zien..

'hmm oja oja vandaar, dus alleen de knoopjes'

het kwartje viel eindelijk

Vervolgens knipt ze niet alleen het knoopje af, maar trekt ze TOCH de hechtdraden ermee uit, en ik zag dus 4 knoopjes MET draden liggen op de tafel

'ooh kijk, het komt toch mee.. nou ben je die ook maar gelijk kwijt he, dat scheelt weer'

OMG?! :o

Echt het angstzweet brak me uit! Ik dacht waar ben ik terecht gekomen.. werkt zij hier pas 1 dag?! Het was toch een routineklus?! Hoe kan ze dan nog nooit resorbeerbare draadjes hebben meegemaakt?! :18:

Ben blij dat dat voorbij is..

Oh en ze zei dat ik 24 uur niet mag douchen? Klopt dat? Zijn de gaatjes dan al dicht dus? En kan er dan gewoon weer shampoo enzo overheen? Ik vertrouw haar nu echt niet meer op dr woord...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

tegen mij hebben ze toen ook ge zegt dat ik voorzichtig moest zijn met douchen

niet te lang anders gaat het weken en kan het open gaan

ik mocht wel mn lichaam en haren wassen maar niet echt de borsten bij de littekens

een dag of 3

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeeetje.... ik zou ook echt bang zijn als het zo ging!

wat een DOOS!!!

Je mag wel douchen, maar echt ff snel zodat het niet gaan weken!

Niet teveel water over laten stromen!!

En pas gaan smeren als alles helemaal dicht is met creme !!

Had je fotos gekeken en ik vind ze echt al heel erg mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

tjeempie, gelukkig maar dat je de brief had.

Ik heb daarom ook voor mijn bv met de huisarts gebeld en gevraagd of hun de draadjes wilde los knippen.

Over het douchen heb ik zelf niets gehoord, en heb gewoon elke dag gedouched.

Knuffie shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden, ja het was echt afschuwelijk. Heb nog nooit zoiets onprofessioneels meegemaakt!

Ze was ook een beetje lacherig ofzo, misschien omdat het om een borstvergroting ging.. voelde me niet op mn gemak!

Ik moet ook nog smeken of ze dr iets van een gaasje erna op wilde doen, want ze had gezegd dat er nu 4 kleine open wondjes zitten en ze wilde zo die kliniekbh eroverheen trekken.. leek me niet zo hygiënisch. Nou na veel dralen en doen toch een gaasje gehad, en daar zat wel beetje bloed op :(

Heb gemaild met BeClinic en moet nu betadine erop doen.. dus dat moet mn vriend dan vanavond even halen.. hoop dat het nog op tijd is dan want dan is er alweer 1.5 dag verstreken!

April had toch ook een onstroken litteken? Lijkt me heel vervelend en zit daar echt niet op te wachten.

Oh en ik (eigenlijk mn vriend haha) heb besloten om langer tussen het nemen van fotos te laten zitten :36: Want nu kijk ik het liefst continue of er verandering is :blush:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff heb sinds vanmiddag een soort terugval ofzo.. echt zwaar kut!

Vooral links doet ineens erg pijn weer, net als in het begin zelfs met inademen voel ik die spier steken en ik verdraag die band gewoon totaal niet meer.. staat nu heel los..

Heb begin van de middag wel een eettafel stoel getild naar de keuken om iets uit een kastje te pakken, dat was zeker niet zo'n goed idee :mellow:

Heeft iemand dit ook gehad? Hoop niet dat het al te erg is..

:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Mss kan ik je geruststellen.. sinds 2 dagen heb ik ook als ik lig steken in mijn oksel rechts... had ik voorheen niet...

Denk dat mijn bh te lang heeft zitten knellen op de spier.. heb ook wat een dof gevoel als ik er met mijn vinger overheen ga.

Als ik lig kan ik bijna niet bewegen of ik krijg steken die niet normaal zijn.. ook met rechtkomen moet ik voortaan huilen.. zo een pijn!

Geef het wat rust.. komt vast wel goed.. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisje komt wel goed hoor!

Het is natuurlijk ook maar heel kort geleden!!!

Soms gaat het ff heel goed en soms heb je ineens een terugval!!!

Ik weet zeker dat je boobs echt prachtig worden want dat zijn ze nu al!!! :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Saartje,

Heb soms ook een hekel aan die band. Dan open ik mn BH en ik voel me al heel wat beter. Ook heb ik ook die steken onder mn oksel het ergst smorgens als ik wil opstaan. En heel herkenbaar ik kan ook wel huilen bij het recht komen. Je weet wel wat een borstvergroting inhoud maar dat die pijn soms zo intens is daar kun je je niet op voorbereiden.

Maar dan een blik op die boobs en dat maakt me dan zo gelukkig :)

Dat we maar vlug 6 weken PO zijn :)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Mss kan ik je geruststellen.. sinds 2 dagen heb ik ook als ik lig steken in mijn oksel rechts... had ik voorheen niet...

Denk dat mijn bh te lang heeft zitten knellen op de spier.. heb ook wat een dof gevoel als ik er met mijn vinger overheen ga.

Als ik lig kan ik bijna niet bewegen of ik krijg steken die niet normaal zijn.. ook met rechtkomen moet ik voortaan huilen.. zo een pijn!

Geef het wat rust.. komt vast wel goed.. :blush:

Hee meis,

Ja erg he.. vreselijk! Ik heb nu ook dat op beide armen mn aders er heel dik opliggen, ziet echt van die dikke blauwe slierten lopen. Mn armen voelen ook heeeeel naar, afgekneld :(

Jij ook goed rusten hoor meis!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisje komt wel goed hoor!

Het is natuurlijk ook maar heel kort geleden!!!

Soms gaat het ff heel goed en soms heb je ineens een terugval!!!

Ik weet zeker dat je boobs echt prachtig worden want dat zijn ze nu al!!! :123:

Thanks meis :)

Vind wel dat mn herstel erg langzaam en moeizaam gaat vergeleken met veel anderen van het forum..

Maar ach, ik zal wel een zwakkelingetje zijn :P

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Saartje,

Heb soms ook een hekel aan die band. Dan open ik mn BH en ik voel me al heel wat beter. Ook heb ik ook die steken onder mn oksel het ergst smorgens als ik wil opstaan. En heel herkenbaar ik kan ook wel huilen bij het recht komen. Je weet wel wat een borstvergroting inhoud maar dat die pijn soms zo intens is daar kun je je niet op voorbereiden.

Maar dan een blik op die boobs en dat maakt me dan zo gelukkig :)

Dat we maar vlug 6 weken PO zijn :)

Groetjes!

He Whitney! Haha ja ik dacht dat ik me ook wel had voorbereid, maar in de werkelijkheid valt het toch zwaar he! Die stomme band, en hij lijkt bij mij ook totaal niet te werken, mn borsten zitten nog precies zo hoog als na de operatie :unsure: Maarja, ik zal het moeten afwachten.

Dat de tijd mag vliegen inderdaad! :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm ja mijn herstel ging ook niet zo heel vlot..

Na 4 weken voelde ik me weer helemaal in orde en deed ik pas weer alles!

Heb heel lang rustig aangedaan en niet auto gereden enz. Wilde echt mijn inkapselproces zijn gang laten gaan en niet verstoren!

Als het uiteindelijk maar goed komt toch? Hoelang heb je vrij?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm ja mijn herstel ging ook niet zo heel vlot..

Na 4 weken voelde ik me weer helemaal in orde en deed ik pas weer alles!

Heb heel lang rustig aangedaan en niet auto gereden enz. Wilde echt mijn inkapselproces zijn gang laten gaan en niet verstoren!

Als het uiteindelijk maar goed komt toch? Hoelang heb je vrij?

Xx

Hee Mii

ik moet woensdag de 29e en vrijdag 1 juli de deur uit.. ik hoop echt dat dat goed gaat.. denk jij? Dat is echt net op de grens van de 4 weken..

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.