Ga naar inhoud

Saartje : 2 juni 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat naar va nje draadjes Saar. Fijn dat je gelijk be-clinic gemaild hebt. Dus je moet nu creme smeren?

Ik denk dat ik ook mijn bij mijn huisarts ga polsen of hij mij wil knippen anders moet ik ook helemaal naar Overijsse voor 2 minuten...

Voel je nog je littekens?

Is t bloeden gestopt?

Fijn dat je vriend even de creme gaat halen.

Doe rustig aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha mijn huisarts wist ook niet wat hij moest doen... Bij mij kwam ook het hechtdraad mee! Geen zorgen het is zo dicht, en dan kun je gewoon douchen. Bij mij vroeg de huisarts of ik implantaten had... euh wat anders???

Rare dokters hebben wij.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha en dat zelfs bij de huisarts?! Bij mij was het nog een assistente, maar een arts die geen raad weet met hechtingen :rolleyes: ?

Pff heb zo'n pijn aan mn linkerborstspier, het steekt continue. Met inademen, met bewegen, en die band verdraag ik totaal niet meer. Is ineens bij 14 dagen po begonnen?! Maak me toch wel beetje zorgen, het zou toch juist vooruit moeten gaan.. lijkt nu wel weer terug naar 1 dag po. Ben ook weer aan pijnstilling.

:139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Saar, ik denk dat jouw band ook te veel aan het knellen geweest is.

Strak zitten OK... maar knellen is ook niet gezond....dat is best een zwaar voor je spieren etc denk ik zo.

Sinds ik mijn gewone sportbh draag heb ik opeens geen last meer van een drukgevoel bij de spier, ook rechtkomen gaat zonder pijn.

EN ik kan normaal ademen zonder bijna flauw te vallen hahaha!

Komt goed Saar, heb je goede sportbh aan nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja misschien iets te enthousiast geweest met die band.. of toch te zwaar getild ik weet het niet. Vind alleen zo vreemd dat het dan 14 dagen po zo erg werd weer. Ga je je toch zorgen maken.

Maarja ik heb besloten dat ik vanaf nu heeeel goed en soepel ga herstellen.. wishful thinking kan nooit kwaad :43:

Ik draag wel nog de kliniekbh, ik hou me maar braaf aan de regels, alleen met die band doe ik het rustig aan (wat ik eigenlijk niet wil want ze moeten verdorie een keer gaan zakken).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Na bijna 2 maanden weer eens een update.. en een vraag..

Heb aanstaande vrijdag half 1 een controle afspraak bij Plovier

Nu voelde ik vandaag duidelijk rimpels bij het voorover bukken aan de binnenkant van mn borsten... ooooh wat voelt dat eng :( durfde gelijk niet meer verder te voelen maar misschien zit het dan ook wel aan de buitenkant.. aangezien het daar bij de meesten juist als eerder optreed..

Vond het wel naar hoor dat moment om dat zo te voelen ineens.. ga je je toch zorgen maken..

Is dat iets wat je moet melden? Blijft dat meestal hetzelfde of wordt dat erger met de weken/maanden/jaren?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vrees het ook ja.. maar was echt eng om voor het eerst te voelen. Ik krijg er nog de kriebels van. Je weet dat ze er in zitten maar om ze dan ook echt zo te voelen bah bah

Maar je ziet het (volgens mij) (nog) niet.. kan dat wel nog komen? Vraag ik sowieso dan wel even..

Ik heb ook nog steeds dat ik ze voel bewegen van binnen! Als ik voorover buk en dan weer terug omhoog kom.. of als ik op mn rug lig en naar mijn zij draai.. dan voel ik ze echt zo schuiven van binnen over mn borstkas.. een soort krakend gevoeld is het.. ook zo vies!!

Ben toch 2.5 maand po, gaat dit nog weg? Tot hoe lang hadden jullie dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bang dat bijna iedereen dit wel heeft saartje :unsure:

Ik kreeg het na 1 maand en voel het duidelijk alleen ik het het aan de onderkant en zijkant, als ik heeel ver buig is het ook zichtbaar maar moet mn armen dan ook helemaal los laten hangen en die houding is wat maf :P

Meiden met minder weefsel of dunne huid hebben dit helaas bijna allemaal ;)

Bij mij is het minder geworden en nu na 1 jaar vind ik het echt niet erg meer :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh dus het kan nog minder worden :36: ach naja als het maar niet zichtbaar wordt bij normale bewegingen enzo :o in een maffe houding vind ik het niet zo erg haha :P

en nog iemand die ook last heeft van het voelen van het bewegen van de prothesen bij bukken/draaien als je ligt? normaal of niet bij 2 mnd po? :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ja ik ben al 2.5 maand po! En ik draag nog elke nacht de kliniekbh, want zonder is echt niet te doen, kan ik niet slapen. Dan voel ik echt het gewicht van de prothesen drukken binnenin mn borst naar de kant vanwaar de zwaartekracht trekt.. voelt gewoon niet goed. Durf me dan ook niet te bewegen door dat schuifgevoel en het gewicht wat zich dan weer verplaatst.

Maarja wil niet de rest van mn leven met dat stomme ding slapen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt waar Sabia? Zo snel!

Misschien is het dan meer een kwestie van durven..

En gewoon stil blijven liggen tot ik in slaap ben daarna voel ik toch niks meer :ph34r:

Maar mn vriend slaapt ook zo onrustig dus ben continue bang dat er in volle vaart een arm op dondert :P

Ja ik ga het zeker vragen!

Oeh even opschrijven want ik vergeet altijd alles te vragen wat ik wilde vragen <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vanmiddag op controle geweest bij Plovier. Pff wat ben ik blij dat ik daar nooit meer heen hoef, wat een ELLENDE is het verkeer in Belgie :121: drama drama.

Maar goed, hij keek en voelde en vond ze heel mooi

hij zei ook: mooi in verhouding nu, ze zijn niet te groot, en heel natuurlijk

Mijn vriend ging bijna krom van het lachen (hij vind ze heel mooi.. maar wel groot en niet bepaald natuurlijk haha)

Ken je nagaan wat voor boobs Plovier maakt dat hij die van mij natuurlijk vindt haha! :152:

Hij kneep wel hard zeg :141:

Ik heb nog een paar vraagjes gesteld en hij kon me gelukkig vertellen dat ze nog wat zachter zullen worden en dat ze met 6 maanden wel helemaal eigen zijn en je dat geschuif van prothesen niet meer voelt :)

Blij! Nu met een gerust hart maandag op vakantie!

:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.