Ga naar inhoud

Saartje : 2 juni 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey Saartje,

ik word 21 mei door Plovier geholpen en ik moet zeggen dat ik me super goed voelde bij hem op consult. Dus ik zou je zeker aanraden om je gevoel te volgen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie

Inderdaad zie en hoor ook veel goede verhalen over hem, maar mocht je er toch gaan informeer een hotel om te slapen.

Je bespaart toch al een heleboel als je je door dr Plovier laat helpen dat die mischien 100 euro echt niet uitmaakt.

Drie uur in de auto naar huis na je vergroting lijkt me echt geen pretje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!! Goede keus!!

Dankjewel :)

Het consult is toch ook gewoon bij hem? Want toen hij nog bij Beaucare werkte las ik dat je dan bij iemand anders het consult had en pas bij de operatie plovier te zien kreeg.

En ik heb bij veel mensen gelezen dat ze foto's meenamen van wat ze mooi en niet mooi vonden. De vrouw waarmee ik de afspraak maakte zei daar verder niets over, maar dat kan dus wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gedaan!!

Ik ga naar dr Plovier!

20 mei consult

3 juni operatie

dus nog een paar dagen langer aftellen, maar dat is zijn mooie werk zeker waard!

Gefeliciteerd Saartje, heb je titel aangepast! Succes met je consult ook! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eefje: dankjewel! Gaat helemaal goed komen :)

@Caatje: Dat denk ik ook, leuk hè dat zoveel vrouwen hier naar hem gaan, heb er gelijk meer vertrouwen in en je voelt je gelijk minder alleen haha :67:

@Fleur: nee zeker niet ik zat helemaal in de stress over wat ik moest doen, ik wist het echt niet meer. Want alles was in principe al geregeld bij Bergman, had zelfs aanbetaald! Maar ik dacht het is nu of nooit, en ik wil er het beste uithalen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Fleur,

Ja ik had alleen een brief met bevestiging van de afspraak voor de operatiedatum en de kosten (4000 euro!)

en of ik het aanbetalingsbedrag (25%, dus 1000 euro) binnen 5 dagen over wilde maken...

en ik zou dan nog 3 weken voor de operatie een uitgebreider infopakket krijgen.

dus aanbetaling had ik al gedaan.. en toen ging ik twijfelen om bij plovier te gaan haha lekker handig hè.. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hé Fleur! Had heel je berichtje niet gezien!

En nu is het voor jou nog maar anderhalve en voor mij 2 weken, zo zie je maar: tijd vliegt :)

gelukkig maar, want ben nu wel een beetje klaar met dat wachten!

:)

Hoe is het Saartje? We hoeven nog maar vier weken :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.