Ga naar inhoud

Saartje : 2 juni 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ja meisje dat is helemaal niet zo leuk. Zo ziek zijn na de ingreep.

Ik zou niet graag in u schoenen willen staan.

Ik hoop dat het vandaag al iets beter is gegaan.

Dat de misselijkheid weg is en dat je iets kan eten.

En kan je da warmte een beetje verdargen met de bh band aan?

Veel liefs en groeten

Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Saartje,

Wat vervelend dat jij je nu ook helemaal niet goed voelt, jij misselijk ik niet slapen en daardoor vreselijk rugpijn.

Ik heb gister toch maar weer Tramadol genomen, mijn rugpijn is nu erger dan de bijwerkingen van Tramadol.

Ik mag wel douchen, maar heb nog tape onder mijn borsten wat niet nat mag worden. Ik heb dus ook alleen voor een foto mijn bh beetje uit gedaan.

Donderdag mag de tape eraf en dan mag ik helemaal douchen, beste dag van mijn leven hahahaha. Nee wanneer de martelband af mag dat word echt mijn beste dag.

Sterkte Saartje, hoop dat vandaag beetje beter met je gaat.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja meisje dat is helemaal niet zo leuk. Zo ziek zijn na de ingreep.

Ik zou niet graag in u schoenen willen staan.

Ik hoop dat het vandaag al iets beter is gegaan.

Dat de misselijkheid weg is en dat je iets kan eten.

En kan je da warmte een beetje verdargen met de bh band aan?

Veel liefs en groeten

Pinki

Nee dat maakt t allemal 10 x erger.. alleen de pijn is nog wel te verdragen met pijnstillers.. maar als je zo ziek bent erbij wordt dat heel lastig..

gelukkig (voor de meiden die nog moeten) is het heel uitzonderlijk dat je zo ziek wordt van narcose dus absoluut niet bang laten maken!

De warmte is wel vervelend ja, zweet meer dan normaal, baah :(

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Saartje,

Wat vervelend dat jij je nu ook helemaal niet goed voelt, jij misselijk ik niet slapen en daardoor vreselijk rugpijn.

Ik heb gister toch maar weer Tramadol genomen, mijn rugpijn is nu erger dan de bijwerkingen van Tramadol.

Ik mag wel douchen, maar heb nog tape onder mijn borsten wat niet nat mag worden. Ik heb dus ook alleen voor een foto mijn bh beetje uit gedaan.

Donderdag mag de tape eraf en dan mag ik helemaal douchen, beste dag van mijn leven hahahaha. Nee wanneer de martelband af mag dat word echt mijn beste dag.

Sterkte Saartje, hoop dat vandaag beetje beter met je gaat.

Liefs

Jaa heb vannacht per ongeluk mn medicijn cyclus verbroken dus heb nu best pijn.. :145: dom dom

de rugpijn is onhoudbaar hè?! pff vreselijk! Ik ga vanmiddag ook maar weer proberen een tramadol te nemen.. neem ik van te voren eerst 2 pilletjes tegen misselijkheid.

Wel gek hoor dat je mag douchen maar dat je tape hebt die niet nat mag worden en er nog niet afmag haha, waarom zeggen ze dan dat je mag douchen :P

OOh dus je hebt al een foto?!?! wat vond je er van tot nu toe? Ik heb dus nog niks gezien, durf dat ding ech niet uit, doet nog zo'n zeer..

Jij ook nog veel sterkte! We houden elkaar up to date.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lieverd..

Vervelend zeg dat je lichaam zo reageert op die narcose, ik had het ook maar niet zo heftig als jij!

Balen zeg voor je ! :( hoop dat t snel allemaal wat beter met je gaat... Ongeveer na 3 dagen ga je je beter voelen!!

Ik heb me bh na 2 dagen uit gedaan, heeft me vriend me gewassen, stond ik in bad, moest ik weer overgeven !!

Was ook zon raar gevoel met je bh uit, lijkt net of ze eraf vallen hihi :P nee ik vond het altijd niks hoor als ik weer mocht gaan douchen, vond het maar eng !

maar het is wel een opluchting als je weer lekker mag douchen! Ik had dat ook met die pijn wat je zegt tot aan je oksels!

Word allemaal nog wel beter!

Idd balen dat je dr.plovier niet meer hebt gezien.. misschien was hij bezig met een operatie?

Ik heb hem ook niet gezien, ik was toen niet bij volgens mij, me vriend had hem nog wel gezien toen hij t kaartje gaf met het aantal cc !

ben echt reuze benieuwd hoe je boobs eruit zien!!

Heb je bij me foto er nog bij gezegd dat hij die zelf heeft gemaakt? :P

Heeeel veel sterkte met je herstel !

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lieverd..

Vervelend zeg dat je lichaam zo reageert op die narcose, ik had het ook maar niet zo heftig als jij!

Balen zeg voor je ! :( hoop dat t snel allemaal wat beter met je gaat... Ongeveer na 3 dagen ga je je beter voelen!!

Ik heb me bh na 2 dagen uit gedaan, heeft me vriend me gewassen, stond ik in bad, moest ik weer overgeven !!

Was ook zon raar gevoel met je bh uit, lijkt net of ze eraf vallen hihi :P nee ik vond het altijd niks hoor als ik weer mocht gaan douchen, vond het maar eng !

maar het is wel een opluchting als je weer lekker mag douchen! Ik had dat ook met die pijn wat je zegt tot aan je oksels!

Word allemaal nog wel beter!

Idd balen dat je dr.plovier niet meer hebt gezien.. misschien was hij bezig met een operatie?

Ik heb hem ook niet gezien, ik was toen niet bij volgens mij, me vriend had hem nog wel gezien toen hij t kaartje gaf met het aantal cc !

ben echt reuze benieuwd hoe je boobs eruit zien!!

Heb je bij me foto er nog bij gezegd dat hij die zelf heeft gemaakt? :P

Heeeel veel sterkte met je herstel !

Liefs :58:

Hee meis,

Jaa heel vervelend word nu ook misselijk van ibuprofen :s kan alleen nog maar paracetamol verdragen :mellow: Wat een aanslag op je lichaam he zo'n narcose.

Ik was me nu gewoon, probeer het nog even uit te stellen :unsure:

Ja ik denkdattie het gewoon enorm druk had ofzo die dag.. ging ook allemaal zo snel..

nee van je foto heb ik er niet meer bij kunnen zeggen want Valerie vroeg gelijk aan de balie naar alles.. misschien omdat t zo druk was.. sorry!

Thnx hoop dat ik snel weer een beetje mezelf ben!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

eerst en vooral, gefeliciteerd met de nieuwe boobies!

:1big_boobs:

Eerste dagen zijn echt een ramp, hoewel ik het zelf niet zo lastig heb gehad als jij.

Veeeeeeel slapen, pak tensnoods dafalgan forte als je niet tegen de andere medicatie kan (je kan eventueel ook een voorschriftje vragen voor dafalgan codeine, om goed te slapen).

Slapen helpt je herstellen :141:

Komt vast goed, even doorbijten nu :54::35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

PS, ik bots nu ook vaak met mn armen tegen mijn boobs aan, niet leuk! maar ik denk dat dat nog een beetje gaat veranderen als ze echt ingedaald zijn...

Nu is het vooral veel geduld hebben tot alles op zn plaats zit :unsure::147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meissie,

wat vervelend dat je zo reageert op de meds/narcose! Hoop dat jeje snel weer beter voelt en kunt genieten van je boobies!

Ik durfde eerst ook niet te douchen. Ik ging na 3 dagen douchen, maar had het gevoel datze eraf zouden vallen! Na een weekje ging dit al veel beter, en daarna kon ik echt genieten van een douche. Ik voelde mn boobies eerst ook met mn armen, maar nu is dat weg. We zijn het ook niet gewent he, alles voelt zo gek en nieuw.

Geniet maar lekker van je mooie nieuwe boobies, geen zorgen maken!

Groetjes Esther :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

eerst en vooral, gefeliciteerd met de nieuwe boobies!

:1big_boobs:

Eerste dagen zijn echt een ramp, hoewel ik het zelf niet zo lastig heb gehad als jij.

Veeeeeeel slapen, pak tensnoods dafalgan forte als je niet tegen de andere medicatie kan (je kan eventueel ook een voorschriftje vragen voor dafalgan codeine, om goed te slapen).

Slapen helpt je herstellen :141:

Komt vast goed, even doorbijten nu :54::35:

He meis!

Thanks!! Jaa gelukkig ben ik nu 4 dagen po dus zal toch wel snel beter gaan, volgens mij merk ik vandaag al een verbetering :)

Slapen heb ik vannacht ook redelijk goed gedaan dus dat is fijn!

Hoe is het met jou?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meissie,

wat vervelend dat je zo reageert op de meds/narcose! Hoop dat jeje snel weer beter voelt en kunt genieten van je boobies!

Ik durfde eerst ook niet te douchen. Ik ging na 3 dagen douchen, maar had het gevoel datze eraf zouden vallen! Na een weekje ging dit al veel beter, en daarna kon ik echt genieten van een douche. Ik voelde mn boobies eerst ook met mn armen, maar nu is dat weg. We zijn het ook niet gewent he, alles voelt zo gek en nieuw.

Geniet maar lekker van je mooie nieuwe boobies, geen zorgen maken!

Groetjes Esther :116:

Hee meis,

Ja het waren heeeele zware dagen.. maar ik merk volgens mij nu vooruitgang!

Haha oh jee eraf vallen, dat is niet de bedoeling :P dat heb ik volgens mij al van meerdere meiden gelezen dat ze dat gevoel hadden brr

Ooh gelukkig ben wel blij dat dat dus weg gaat :P

Zat gister nog in je album, wanneer ga je weer nieuwe fotos erop zetten :)?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb ook maar een foto geplaatst, vind het nog niet heel mooi. Maar goed ik heb geduld, tape en band maken je borsten er niet mooier op.

Nou ik heb even gekeken en zijn goed gevuld hoor! Die tape mag er gelukkig snel af, lekker douchen :)

Jij staat er tenminste niet zo strak gespannen op haha dat is ook geen pretje :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je foto's jammer niet openen. Ik krijg steeds een foutmelding.

Hopelijk ben je snel weer de oude!

He meis,

mijn foto's zijn alleen zichtbaar voor vriendinnen, ik voeg je wel toe als vriendin dan kun je in mn album kijken :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.