Ga naar inhoud

Saartje : 2 juni 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie

He meiden even kort iets van me laten horen vanuit bed hier op mn telefoon! Sinds het ontwaken is het een hell geweest qua pijn, misselijkheid en heb nauwelijks kunnen ademen. Nu gaat t ademen beter en heb overgegevn en voel me nu iets beter... Maar wat heb ik vandaag vaak geroepen dat ik spijt heb!! Hoop dat t snel dragelijker wordt. Uitgebreid verslag komt later nog:) liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

amai zo maar eventjes 100cc meer dan besproken.

Hij kent zen vak wel hoor ze zullen prachtig worden.

ik hoop dat het snel beter gaat met de pijn. Neem de medicatie op tijd.

Binnen enkele dagen zal het wel beter gaan.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd !! :D

Dan heeft dr.plovier toch gedacht dat die 475 cc nodig zou zijn om je tot je gewenste cupmaat te brengen! :)

Vertrouw maar gewoon op hem!!

Jij hebt gewoon ook al meer als ik!!

Meisje vervelend he dat misselijk zijn, en overgeven..

Ik had er ook last van dus weet hoe je je voelt!

Hoop dat je je snel wat beter voelt !!

Wacht op je verslagje

Sterkte :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

amai zo maar eventjes 100cc meer dan besproken.

Hij kent zen vak wel hoor ze zullen prachtig worden.

ik hoop dat het snel beter gaat met de pijn. Neem de medicatie op tijd.

Binnen enkele dagen zal het wel beter gaan.

Gr Pinki

Jaaa ik schrok aan de ene kant wel maar ik hou me er nu niet al te veel mee bezig wil gewoon eerst de eerste pijnlijke week doorkomen en daarna maar hopen dat het mooi wordt! Neem aan van wel, hij heeft zoveel ervaring en iedereen is zo blij!

Maar ik zie dat jij ook 350 met hem hebt besproken? Heb je ook om een D gevraagd? Zo ging het bij mij namelijk.. en werd dus wakker met 475! Dus ik zou je er maar niet al te veel aan vasthouden haha!

Bedankt, ik neem netjes mn medicijnen :) Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid 100cc meer, zonder dat besproken te hebben vind ik heel raar. Op eigen houtje beslissen.

Hoop dat je je gauw beter voelt, doe lekker rustig aan en laat je verwennen.

Liefs Fleur

Ja ik schrok ook wel eventjes.. maar neem aan dat hij dat met een reden heeft gedaan! Dus ga er maar vanuit dat het goed zit en mooi wordt :)

Liefs,

ps: Hoe gaat het met jouw herstel?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd !! :D

Dan heeft dr.plovier toch gedacht dat die 475 cc nodig zou zijn om je tot je gewenste cupmaat te brengen! :)

Vertrouw maar gewoon op hem!!

Jij hebt gewoon ook al meer als ik!!

Meisje vervelend he dat misselijk zijn, en overgeven..

Ik had er ook last van dus weet hoe je je voelt!

Hoop dat je je snel wat beter voelt !!

Wacht op je verslagje

Sterkte :116:

He meis,

Ja alles wat ik nu nog kan doen is vertrouwen hebben.. :)

Als ze ook maar half zo mooi worden als die van jou ben ik al blij!

Jaa het was vreeeeeeselijk!! Was zo ziek en ze hadden er nog heel veel rekening mee gehouden omdat ik het had aangegeven.. had van te voren een smelttablet.. en in mn infuus nog allerlei goedjes gehad.. en alsnog flink over mn nek gegaag. Toch luchtte dat dan wel op voor het moment..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dan hier ook maar gelijk mn verslagje, nu ik toch aan het typen ben :)

De wekker stond half 5, bed uit gegaan samen met mn vriend en spulletjes ingepakt. Flesje water voor de terugweg, een ligakoek die ik uiteindelijk niet gegeten heb maar mn vriend (mij lukte het toch niet), een kussen voor in mn rug/nek en de vragenlijst en voorbeeldfoto van Mii :)

We waren een half uur te vroeg, maar dat was gelukkig niet erg. We werden gelijk naar mn kamertje begeleid waar een badjas klaar lag die ik meteen maar had aangetrokken. Omdat te vroeg waren hebben we een tijdje moeten wachten op de gesprekjes met de anesthesist en dr Plovier. Allereerst kwam de anesthesist die wat vragen stelde over mn medicijngebruik en andere kleinigheidjes. Een half uurtje later kwam Plovier en die maakte eerst uit alle hoeken foto's, vervolgens drukte, voelde en trok hij wat aan mn borsten en tekende mn plooi en schreef nog wat op mn buik. Voelde me net een noteblok haha. 10 minuten later kwam de anesthesist me halen en we liepen samen naar de operatiekamer die letterlijk tegenover mn privékamertje was. Ik zei nog voor de grap: "ik heb geen lenzen in hoor dus zie niks" Ik wist alleen niet dat hij dat zo letterlijk zo opvatten en hij pakte mn arm beet en begeleidde me naar de operatiekamer en zei "ja, daar richting het licht". Haha dat was wel leuk. Hij vond het ook wel interessant dat ik in Den Haag woonde omdat Mladic daar nu gevangen zit in Scheveningen haha. Toen begon ALLES te draaien (walgelijk gevoel baah).

'Ineens' lag ik weer op mn eigen kamertje, mn vriend kwam binnenlopen en ik schijn gevraagd te hebben: "waar was je, waar ben ik, hoe kom je hier, hoe kom ik hier" etc haha.

Toen begon de ellende.. ik voelde een aanval van pijn.. en ik kon vrijwel niet ademen.. dat deed zeer en het ging niet. Toen werd ik goed misselijk.. soms zakte dit even weg en soms kwam het weer opzetten. Toen ik er ook hitte flushes bij begon te krijgen wist ik dat het menens was. Mijn vriend greep snel een kartonnen kotsbakje en het kwam er dan uiteindelijk toch uit. Had het zo benauwd dat mn lippen er blauw van waren (aldus mn vriend). De anesthesist en verpleegster (spraken overigens beiden nauwelijks tot geen Nederlands, dat was soms wel vervelend) waren daar gelukkig ook bij. De anesthesist voelde mn pols en gaf me weer van het witte spul in mn infuus waarop ik binnen een seconde weer out was. Ook heb ik meerdere pijnstillers onder mn tong gehad en 2 bakjes vocht en 1 zak vocht aan mn infuus. Geen idee wat precies wat was.

Rond half 3 moest het er dan toch maar eens van komen,.. dus heb al mn moed bij elkaar geraapt en heb me met behulp van mn vriend aangekleed.

Wel teleurstelling: Plovier is helemaal niet geweest.. Niet om te checken.. en ook niet om het aantal cc's wat ineens 475 was in plaats van 350-390 te verklaren!!

De verpleegster had wel een envelop voor ons neergelegd die mn vriend vervolgens las: dat was een brief aan de huisarts met tekst en uitleg zodat ik daar mn draadje kan laten verwijderen.. zo ben ik dus achter het aantal cc's gekomen!! In een briefje aan de huisarts..

De autorit terug was een drama. Het wegdek is erg slecht in Belgie en we hebben een oud autotje (old-timer) die nogal stuitert...

Al met al was het grotendeel van de dag een hell.. en ik heb erg vaak geroepen dat ik zoooo'n spijt had. Nu ben ik gelukkig thuis in mn eigen bedje en zolang ik stil lig gaat het met de pijn :) Alleen opstaan is vervelend, maar dat komt jullie vast bekend voor!

Liefs

ps: ik maak zo snel mogelijk fotos.. weet alleen niet wanneer ik zelf uberhaupt durf te kijken haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een c gevraagd. Normaal 350cc daar sprak hij over. Kga hem dat bij mij toch duidelijk maken geen E of F.

Ai meisje wat een dag. Wel raar dat je Plovier zelf niet gezien hebt na de ingreep.

En spreken ze daar geen nederlands. Oei

Hebben andere dames hier ook mee te maken gekregen?

Verzorg je maar goed. Laat je verwennen en iedereen gaat anders om met de pijn. maar toch krijg er een beetje bang van. Pijnloos zal het niet zijn. Veel sterkte nog.

Ben benieuwd naar de foto's als ze er zijn.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

gefeliciteerd met je nieuwe borsten!!!

vervelend dat je je zo beroerd hebt gevoeld, maar hoor van de dames hier dat dat wel vaker voor schijnt te komen.

475 cc wow dat zal een prachtig resultaat geven, al is t wel gek dat het zo zonder overleg is gegaan en dat plovier zich niet meer heeft laten zien.

geniet van je nieuwe borsten en succes met het herstel!! hopen gauw de foto's te zien xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Ik ben erg duidelijk geweest naar Plovier anders had hij er ook zeker meer cc in gedaan. Op de dag dag zelf bij het aftekenen heb ik het nogmaals duidelijk gemaakt.

Ik had precies dezelfde pijn als jou na het ontwaken en de misselijkheid. Wat ik wel deed, is goed doorademem hoeveel pijn het ook deed. Anders ga je de boel helemaal vast zetten. Probeer zover mogelijk door te ademen.

Wel vreemd dat je Plovier niet gesproken hebt, bij mij is hij wel langsgekomen.Ik denk dat je 1 van de weinige bent waar hij niet langs is geweest. Zou hem daar anders nog wel op aan spreken.

Het personeel was erg vriendelijk bij mij en af en toe voor mij ook moeilijk verstaanbaar,maar dat weet je van te voren. Vlaams is nu eenmaal geen Nederlands LOL.

Wijffie de aankomende 4 dagen zijn vreselijk,maar daarna gaat het echt beter en het is het echt waard hoor ff doorzetten. Goed je meds in nemen en je rust nemen.

Over een paar dagen geniet je van je boobs.

Succes met je herstel.

Knuffie shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wijffie de aankomende 4 dagen zijn vreselijk,maar daarna gaat het echt beter en het is het echt waard hoor ff doorzetten. Goed je meds in nemen en je rust nemen.

Over een paar dagen geniet je van je boobs.

@ Shoompie....je hebt het wel niet voor mij neergezet maar ik zal het ook proberen te onthouden, voel me na twee dagen zwaar k*t. Even doorzetten dus nog. Kan wel huilen.

Sorry Saartje dat ik dat zo bij jou neerzet, hoop dat je goed je eerste nacht bent doorgekomen.

Liefs Fleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een c gevraagd. Normaal 350cc daar sprak hij over. Kga hem dat bij mij toch duidelijk maken geen E of F.

Ai meisje wat een dag. Wel raar dat je Plovier zelf niet gezien hebt na de ingreep.

En spreken ze daar geen nederlands. Oei

Hebben andere dames hier ook mee te maken gekregen?

Verzorg je maar goed. Laat je verwennen en iedereen gaat anders om met de pijn. maar toch krijg er een beetje bang van. Pijnloos zal het niet zijn. Veel sterkte nog.

Ben benieuwd naar de foto's als ze er zijn.

Gr Pinki

ja als je absoluut niet groter wilt zou ikdat er nog wel bijzeggen ja :)

Valerie spreekt nederlands (tenminste wel vlaams maar wel heel goed te verstaan). Ik had echter een Franse verpleegster! Dat was wel lastig haha, maar gelukkig was ze heel lief voor me dus dat maakte een hoop goed.

Had een rekenfoutje gemaakt heb mn med 1 uur te laat ingenomen zoo dat voel je gelijk hoor pff. En ook nog in de verkeerde volgorde haha maarja.

Sorry meis was niet mn bedoeling je bang te maken maar zoals je zelf al zegt bij iedereen verloopt het weer anders! Ik reageer gewoon heel slecht op narcose.

Pijnloos is het zeker niet, maar nu ik lekker thuis ben en mn meds inneem gaat het wel.. zoek een beetje afleiding op te laptop op bed :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

gefeliciteerd met je nieuwe borsten!!!

vervelend dat je je zo beroerd hebt gevoeld, maar hoor van de dames hier dat dat wel vaker voor schijnt te komen.

475 cc wow dat zal een prachtig resultaat geven, al is t wel gek dat het zo zonder overleg is gegaan en dat plovier zich niet meer heeft laten zien.

geniet van je nieuwe borsten en succes met het herstel!! hopen gauw de foto's te zien xxx

Thnx! Kan er nog niet van genieten op dit moment maar dat komt hopelijk snel :)

Ja dat ligt echt puur aan de persoon hoe het lichaam omgaat met narcose.. mijn lichaam kan er gewoon NIET tegen. Gelukkig heeft die ellende maar een halve dag geduurd, want als je je zo beroerd voelt kan je ook niet goed omgaan met de pijn! Ik merk nu ik me gewoon goed voel dat ik ook beter tegen de pijn kan terwijl die hetzelfde is gebleven.

Ja was wel teleurgesteld hoor dat hij niet meer is gekomen, vooral omdat er ineens zoveel meer inzit dan besproken en high profile las ik op het kaartje van de prothesen. Mn vriend vond het ook niet zo leuk haha van hem moet ik beclinic (hem eigenlijk) erop aanspreken..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Ik ben erg duidelijk geweest naar Plovier anders had hij er ook zeker meer cc in gedaan. Op de dag dag zelf bij het aftekenen heb ik het nogmaals duidelijk gemaakt.

Ik had precies dezelfde pijn als jou na het ontwaken en de misselijkheid. Wat ik wel deed, is goed doorademem hoeveel pijn het ook deed. Anders ga je de boel helemaal vast zetten. Probeer zover mogelijk door te ademen.

Wel vreemd dat je Plovier niet gesproken hebt, bij mij is hij wel langsgekomen.Ik denk dat je 1 van de weinige bent waar hij niet langs is geweest. Zou hem daar anders nog wel op aan spreken.

Het personeel was erg vriendelijk bij mij en af en toe voor mij ook moeilijk verstaanbaar,maar dat weet je van te voren. Vlaams is nu eenmaal geen Nederlands LOL.

Wijffie de aankomende 4 dagen zijn vreselijk,maar daarna gaat het echt beter en het is het echt waard hoor ff doorzetten. Goed je meds in nemen en je rust nemen.

Over een paar dagen geniet je van je boobs.

Succes met je herstel.

Knuffie shoompie

Hee meis,

dankjewel :) oooh wat vreselijk hè?! nou op dat moment had ik wel echte oprechte spijt.. ik dacht wat heb ik mezelf aangedaan.. en ik was zoo bang dat dat gevoel voorlopig zo zou blijven! Ja dat ademen was dus onmogelijk.. die band zat ZO strak.. de verpleegster had hem ook op eigen houtje losgetrokken (AUW) en losser gedaan.. weet ook niet of dat nou de bedoeling was maar heb hem nu zelf inmiddels weer wat strakker gezet. Anders blijven die prothesen dalijk altijd in mn nek zitten haha. Ja mijn verpleegster sprak niet eens vlaams maar alleen frans! en ik en mijn vriend totaaaal niet dus dat was lastig haha, maar ze was heellief voor me.

Jaa ik neem mn meds wel, had helaas wel een foutje gemaakt door een uur te laat in tenemen en ook nog de verkeerde :S had ibu en paracetamol verwisseld haha.

Thnx :)

Knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wijffie de aankomende 4 dagen zijn vreselijk,maar daarna gaat het echt beter en het is het echt waard hoor ff doorzetten. Goed je meds in nemen en je rust nemen.

Over een paar dagen geniet je van je boobs.

@ Shoompie....je hebt het wel niet voor mij neergezet maar ik zal het ook proberen te onthouden, voel me na twee dagen zwaar k*t. Even doorzetten dus nog. Kan wel huilen.

Sorry Saartje dat ik dat zo bij jou neerzet, hoop dat je goed je eerste nacht bent doorgekomen.

Liefs Fleur

Geeft toch niks Fleur! Gedeelde smart is halve smart :)

Mijn nacht ging wel oke, veel wakker geworden maar ook stukken geslapen dus goed te doen op zich. Had voor de nacht de tramadol (de zwaarste) dus misschein heeft dat ook geholpen.

Balen dat je je zo kut voelt, ik heb nu ook wel weer wat meer pijn sinds het wakker worden :(

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

Dat is gewoon hoor dat je niks met je armen kunt doen. De aankomen dagen zal je afhankelijk zijn LOL van je been en buikspieren.

Als je kliniekbh te strak zit mag hij wat losser gezet worden hoor! Staat ook in je brief. Aan de achterkant als er nog ruimte is kan je hem iets losser zetten.

Nog een paar dagen en dan is het ergste achter de rug. Ik had het ook hoor de eerste dagen dat de tranen erg hoog zaten, gewoon ook lekker eruit gooien.

De (spier)pijn is normaal hoor in je borst. Het is nu ff doorzetten en het over je heen laten komen.

En ik blijf het zeggen neem goed je rust.

Knuffie shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meiden,

even een update.

Ben gistermiddag ineens zwaar achteruit gegaan. Misselijkheid kwam volledig terug en heb tot deze middag continue overgegeven, alleen vandaag al 6 a 7 keer. Het was niet alleen het overgeven, maar voelde me ook dood en doodziek en heel me lichaam was kletsnat van het zweet, was heel licht in mn hoofd en ik knikkebolde telkens weg. Ellende was dat ik dus ook geen pijnstillers kon nemen, aangezien ik die er toch direct weer uitgooide. De pijn was dus ook ondragelijk.

Mn vriend vandaag gebeld naar beclinic kreeg hij een arts zelf aan de lijn (welke weet ik niet dat heeft hij niet meegekregen). Deze zei dat het erg uitzonderlijk is maar wel mogelijk is dat je zo ziek kunt worden van narcose. Hij heeft me de opdracht gegeven veel cola te drinken en om bij de apotheek iets te halen tegen misselijkheid.

Nou het eerste glas cola kwam er direct weer uit, maar heb gelijk de hoogste dosering van de antimisselijkheidspilletjes genomen en heb gelukkig 2 crackers kunnen eten nu :)

Douchen was dus sowieso nog geen optie (mag officieel wel). Doet ook nog zo'n zeer kan me neit voorstellen dat ik die bh uit moet doen?! Hoe hebben jullie dat ervaren? Gingen jullie wel al na 2 dagen douchen, of ook langer gewacht? Probleem is ook dat ik nu alleen paracetamol verdraag dus dat is natuurlijk ook niet veel soeps.

pffoee hoop wel dat ik het ergste nu heb gehad hoor!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, ja was gister al bij de eerste misselijkheid al met tramadol gestopt gelijk.. Misschien een combi van narcose en de pijnstillers.. Gelukkig gaat t nu wat beter. Wanneer durfdejij ( en andere meiden) de bh voor t eerst uit te doen? Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.