Ga naar inhoud

Saartje : 2 juni 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie

Eindelijk we mogen bijna :-) Ik denk dat er bij mij het laatste nachtje ook niet veel slaap zal zijn. Hoe laat moet je er zijn?

Ja aan de ene kant kruipt de tijd en aan de andere kant lijkt het wel gister dat we beiden nog over ons consult aan het kletsen waren :) En nu is het al vrijwel zover!

Ik moet er donderdagochtend om 8 uur zijn, en word 9 uur geopereerd.. Gelukkig niet laat of later op de dag, anders zit je ook maar zo in de zenuwen, en is wel fijner met het nuchter zijn :)

Hoe laat moet jij er zijn? Jij gaat woensdag al toch? Spanneeeendd!

Van mij mag het nu wel gebeurd zijn hoor!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahh :43:

Nu komt het pas echt dichtbij he meis!!

Eindelijk :D !!

Geniet nog maar even van het buikslapen enzo ;)

want dat ga je echt missen hoor!!

Ja komt zeker dichtbij! Supereng en leuk tegelijk.. heb echt van die momenten dat ik denk: waar begin ik aan.. wat ga ik mezelf aandoen.. en voor wat?! En andere momenten dat ik me weer besef hoe gelukkig ik ervan zou worden dus dat het het allemaal waard is!

Haha dat buik/zij slapen ga ik zeeeeeeker missen.. ik slaap echt NOOIT op mn rug.. dus dat wordt nog wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad snel en langzaam tegelijk :-) Fijn dat je ook zo vroeg kan, ik moet er om negen uur zijn. Was ik ook heel blij mee, stel dat je in de middag moet dan zit je ook maar die klok vooruit te kijken.

Ja dat is fijn hè! Ben benieuwd hoe alles verloopt bij jou :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik ook Saartje, waar begin ik aan. Zo lelijk zijn ze niet, maar ben toch blijer als ze wat gevulder zijn.

Gewoon in een tshirtje door het huis lopen zonder bh, stom want mijn vriend weet precies hoe ze eruit zien. Maar dan toch maar een bh aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zaterdag nog gebody pumpd, dacht voorlopig laatste keer dus ff wat extra gewicht..... das niet slim hahaha

Zo`n spierpijn in mijn benen dat ik mijn laatste nachtjes niet lekker op mijn buik of zij heb kunnen liggen.

Heb de yoga gisteren maar laten gaan, anders kom ik morgen die operatietafel niet eens op ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaaa ooojee krijg je de prothesen voor de spier lig je na je operatie straks alsnog op bed met ook spierpijn maar dan van het trainen <_< Maar spierpijn is na de 2e dag al een stuk minder meestal toch? Dus hoop dat het voor morgen weg is getrokken! Zoooo zenuwachtig!! Jij morgen al pff :16:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of ik nu al echt zenuwachtig ben, voel me anders dat wel. Klinkt een beetje vaag weet het hahah.

Ik ben meer zo verbaasd dat het morgen al echt gaat gebeuren.

Ja ik weet wat je bedoelt hoor! Voel me ook anders, ook omdat ik er constant mee bezig ben denk ik, ben niet helemaal in mn normale doen.

Gek he, het ene moment denk je pff gaat het ooooit nog gebeuren?! En het volgende moment is het morgen (voor mij overmorgen) al!!

Ga aan je denken morgen hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie dat het bijna zover is voor je! Heel veel succes morgen!

En geloof me dr Plovier maakt er altijd wat moois van!

Gaat helemaal goed komen met je! :35:

En @ fleur: Ik hoop voor je dat je ze voor borstspier krijgt!!

Ik ben zelf instructrice en geef ook bodypump.. Wat wil zeggen gespierde strakke borstspier --> dus hoe strakker je borstspier hoe meer ze hem op moeten rekken willen ze de siliconen erachter krijgen.. hoe meer ze moeten oprekken hoe meer last je er van hebt na de operatie!! En ik spreek uit ervaring :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Mii!! Bedankt dat ik je foto mee mag nemen :) Als ik er aan denk en niet té verdoofd ben van de zenuwen dan zeg ik er nog bij dat het zijn creatie is ;)

Zodra ik kan schrijf ik mn verslag!!

Hier ben ik vanavond ook nog wel want ik ben erg rusteloos.. kan toch niet slapen :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

I know! Ik ook niet! Het wachten leek eindeloos te duren.. en nu.. is het al bijna zover!!

Pff ben echt klaarwakker maar ga toch maar even in bed liggen. Als ik niet kan slapen vang ik misschien nog wat rust, alhoewel ik denk van niet :unsure:

Ik zal zo snel als ik kan wat van me laten horen!!

In ieder geval alvast bedankt voor alle steun en me door het wachten heen slepen :rolleyes:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dat de zenuwen al een beetje onder controle zijn en je ligt te slapen als een roosje! Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel succes voor morgen!!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.