Ga naar inhoud

Pixie1 : 21 januari 2019 : Dr. Colpaert : AZ Monica


Aanbevolen berichten

Ooohhh leuk heb bezorgdheid.  Dankjewel.  Ga ik zeker gebruiken.   

Ik noteer ze in mijn to-do boekje Bvk?

 

Ik ga nog even een solden doen om trui met vooraan een rits.  Heb ik nog niet.  

 

Kwam de thuisverpleging 1 maal per dag? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Pixie1 zei:

Neen niet echt ondersteunend.  

Er komt wel eens iemand langs   De eerste 5 nachten blijf die hier slapen.  Maar overdag werken wel.  

Diepvries wat aanvullen en nu een kuisvrouw genomen  voor een 3 tal uurtjes/2 weken.  Is al iets hé

Ik had mijn appartement al op orde gezet voor de OP. En ik had voor Sinterklaas mijn kerstversiering ook al gezet. ?

Maar toch al goed dat er iemand 5 nachten toch blijft slapen, dat je voorkookt en dat er iemand komt poetsen.

De moeilijkheid zal zijn om je rustig te houden ondanks het feit dat je je best goed voelt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Pixie1 zei:

Ooohhh leuk heb bezorgdheid.  Dankjewel.  Ga ik zeker gebruiken.   

Ik noteer ze in mijn to-do boekje Bvk?

 

Ik ga nog even een solden doen om trui met vooraan een rits.  Heb ik nog niet.  

 

Kwam de thuisverpleging 1 maal per dag? 

Ja, 1 keer per dag. 's Ochtends - dan moet je ook uit je bed (stokje achter de deur, he).

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Pixie1 zei:

Voila mijn voorraad pilletjes en opkikkertjes binnen gehaald.  

Nu zeiden ze als je die Arnica 

Pilletjes neemt geen koffie drinken of bepaalde thee

Weten jullie daar iets meer van?

Neen, daar heb ik niets over gehoord. Volgens mij had ik druppels. Zit er een bijsluiter bij (of kun je die googlen?) en staat dat er daar ook op?

:84::viannen_76: 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De apotheker heeft dit gemaakt.  Bij mij zijn het kleine pilletjes.   Hij vertelde omdat homeopathisch is daarom het beste was.  

Heb inderdaad zitten googelen en zag ook wel dat het invloed Kan geven. Ook zelfs munt of tandpasta met muntsmaak.  Dus even ook iets anders gekocht.  

 

Is nogal een beleving een bvk? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Pixie1 sorry dat ik zo laat reageer. Even druk gehad.

Ik heb er mijn topic even op nagekeken. Neen, je moet niet elke week op controle. Volgens mij ga je na 1 week op controle bij de PC en dan op 6, 8 en 12 weken, als er geen complicaties zijn.

Tussendoor ben ik ook bij de huisarts op wondcontrole geweest, maar dat was meer voor mijn eigen geruststelling. En ik ben wat vaker bij de PC geweest vanwege mijn complica-tietje. :45:

 

Jij nog veel succes met aftellen - het komt nu ook dichterbij voor jou. :71:

Hoe gaat het met de zenuwen? 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Doe ik het of niet? Geen probleem was voor de planning op te maken ?

ik hoop dat het voor mij ook goed zal verlopen. 

De zenuwen beginnen toch wel elke dag ietsjes meer en meer te worden.  Wat moet het dan niet zijn binnen 7 dagen. Ik ga al zondag binnen om maandag geopereerd te worden.  Was het beste voor me weg te doen. Dinsdag kunnen ze me pas tegen 17 uur halen.  Ik hoop dat dit ook geen probleem zal vormen.  

Dus nu alles organiseren en klaar maken voor vertrek en ook thuis komst?

 

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat je je zenuwen onder controle zal kunnen houden. :63: 

Maar als het positieve zenuwen zijn dan is het goed. :35:

Goh; je moet al een dag op voorhand in het ziekenhuis zijn. Of is dat eerder op vraag van jou? Fijn dat dat dan zo geregeld kan worden. Weet je al hoe laat je geopereerd wordt?

 

En je wordt dinsdag pas om 17 u gehaald - hopelijk kan je daar dan ergens rustig wachten. Ik moest na de lunch uitchecken want ze hadden de kamer al nodig voor de volgende en moesten ze eerst nog poetsen.

 

En heb je thuis wat ondersteuning kunnen regelen?

Ik tel mee af met je. Ik voel me al helemaal zoals vorig jaar toen ik aan de beurt was. :tatice_04: 

Alleen kon ik toen niet zien wat er achter de muur zat en nu kijk ik zelf van achter de muur terug.

Hihi.

Komt goed.

:38:

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha het zijn tot nu toe positieve zenuwen maar ook wat angst er bij. ?

Ik heb zojuist een mail gestuurd naar het secretariaat van hem. Met 2 vragen hoe laat mijn OK is en of ik tot 17 uur kan blijven op de kamer.  Zoniet zit ik wel met een probleem ?

 

ik ga dinsdag bellen voor thuisverpleging elke dag. En ik heb ook om de 2 weken voor 3 uurtjes een poetshulp. Mijn diepvries ga ik nog wat aanvullen   Mijn dochter komt 1 week zeker hier slapen maar woensdag alleen vrij genomen en donderdag, vrijdag  een late dienst. Terug weekend vrij.  Dus soms wel uren alleen.  Dus weet niet hoe ik daarbij moet voelen.  Ik ben al dankbaar dat ze al er zijn maar moeilijk om afhankelijk te zijn

 

hahaha ik snap wat je bedoelt   Dat is voor mij heel positief want je helpt me echt hoor

 

wxx 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Jij bent bijna aan de beurt, ik volg je want ik kom aan de beurt op 11-2, graag had ik van jou vernomen als je je wat beter voelt, hoe jij het ervaren hebt de dag na de operatie, ik wens je in elk geval veel succes met de BVK en hopelijk ga je vlug herstellen. Ik heb ook wel zenuwen, maar dan denk ik zet het aan de kant, gewoon doorgaan, er zijn er ons al zoveel voorgegaan. lieve groetjes, jo

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

 

Dankjewel voor de steun?Ik ga absoluut mijn best doen zodat ik kan iets te posten. 

Ik begrijp je heel goed. Het zijn soms ook van die praktische zakens dat je meer wilt weten.  Ik heb er hier zeker een aantal van opgestoken   

Zoals het nemen van vit C en zink en ook Van die druppels Arnica. 

Het zal rap je buurt zijn?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Pixie1 hoe gaat het bij jou?

Nu komt het echt wel dichterbij.

Morgen mag je je al melden.Ben je :43: of :107:of allebei?

 

Vergeet niet je briefje voor de thuisverpleging te vragen, he aan Dr. Colpaert. 

Ik heb dat de dag van de operatie gekregen, na het aftekenen, denk ik.

 

Ik denk aan je en wens je heel veel succes en sterkte.

:71:?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En, @Pixie1 al ingecheckt in je "hotelletje"?

Ik kwam nog eens kijken hoe het met je gaat.

 

Ik wens je nog een rustige nacht en veel succes morgen.

Ik hoop snel weer wat van je te horen, maar neem je tijd en doe rustig aan.

Ik denk aan je en steek mijn gelukskaarsje aan.

 

:48:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pixie1 je ligt vast en zeker al in je bedje te wachten op morgen, ik wens je een rustige nacht en zal morgen aan je denken, als je beter bent laat iets horen, ik ben super benieuwd, maar eerst aan jezelf denken, en je berichtje heeft al zijn tijd. Ben benieuwd? Wens je in elk geval veel succes voor morgen, knuffel.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Pixie1 zei:

Hey

 

Inderdaad.  Hier lig ik met spanning te wachten Op de Dokter?

Nu begint mijn hartje wel sneller te slaan hoor.  

Merciekes voor je kaarsje laat het maar branden.  

 

Xxx

En? Ben je al afgetekend?

Ik kreeg vorig jaar (innerlijk) de slappe lach toen hij met zijn tekenmateraal af kwam. En het kriebelde ook wel. :152:

En was hij in vorm, denk je? :ph34r:

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.