Ga naar inhoud

Flowersh : 18 december 2018 : Dr. Bakker : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi Ladies,

 

Ik dacht laat ik maar ook mijn eigen topic starten:3:

 

Ik word dus 18 december geopeerd door Xander Bakker via Faceland bij Bauland Kliniek. Het word 425cc mentor 2 rond dp.

 

Ik ben 1,68 /59 kg & 22 jaartjes oud. Als er dames zijn die (ongeveer) deze hoeveelheid cc hebben gekregen, ervaringen/reacties zijn altijd welkom! :blush:

 

xxxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Operatie verslag:

 

Me wekker stond 5.15u, ik had maar 2 uurtjes geslapen van de zenuwen.

 

Word wakker ga naar de wc heel de wc onder het bloed.. :blink: Top,  menstruatie is precies begonnen op me operatie dag..! :23: Ik voelde me al ellendig een weekje van te voren, huilen non stop & irritaties.. Voelde t al aankomen maar dacht nou net niet dat t t exact van de operatie dag zou gebeuren pfffff.

 

Na goed auto in, fleece dekentje mee, huispak aan en me unicorn slofjes :131:

Het was een anderhalfuurtje rijden voor ons, dus was wel even een heel end 

 

Misselijk van de zenuwen onderweg, 08.00 aangekomen en gemeld. Rond 08.40 kwamen ze me al halen.

 

Piercings, sieraden af & me blauwe pakje aan, werd ik mee genomen naar een bed daar kreeg ik me infuus, (viel zooo erg mee was echt bang voor niks en ben echt angstig voor naalden)  wat formulieren ondertekend & Bakker kwam me af tekenen. Ik voelde me niet zenuwachtig maar had op dat moment toch letterlijk knikkende beentjes, zat helemaal te trillen :12:

 

Nou naar de operatie kamer gebracht, nog wat dingetjes na gecheckt. (Nepnagels en wimperextentions mochten erop blijven) was ik heel erg blij mee 

 

Waar ging ik over dromen werd me gevraagd; ik zei Ibiza en toen vroeg ze ben je daar ooit geweest? Nee maar wel in Spanje in Malgrat de Mar.. & dat waren me laatste woorden;)

 

Werd wakker; ik was zo actief! Ik leek wel dronken, ik stak me tong de hele tijd uit en zwaaide naar andere patiënten, vroeg de verpleegster daar heel de tijd te komen om te kletsen :12:

 

Daarna voelde ik langzaam wel hele erg druk op me borst, me ogen vielen de hele tijd bijna dicht. Ik moest plassen, hadden ze me gebracht met zo'n rolstoel en toen weer terug naar de afdeling (had nog niet me vriend bij me, die mocht op een andere afdeling pas komen) nou terug naar dat bed en toen voelde ik me zo licht in me hoofd. 

 

Moest hierdoor langer blijven, me bloeddruk was laag en viel een paar x bijna flauw. Kreeg extra vocht, theetjes & bischuitje. Bhtje aan, vriend gekomen & het ging toen ook langzaam beter, mocht na huis.

 

Terug weg was afschuwelijk lang, weer bijna 2u in de auto & die hobbels of bochten waren vreselijk, hield me borsten de hele tijd vast haha

 

Eindelijk aangekomen, ik moest even huilen omdat ik weer heel veel pijn kreeg en veel bloed verlies van me menstruatie werkt gewoon nu niet mee maar me vriend is zo lief voor me en verwend me echt heel erg dus voel me nu al een stuk beter en met de medicijnen is het wel redelijk te doen!! 

 

( vergeten te zeggen bijna, ik vind ze nu al geweldig de boobies dus ben super happy ) :1big_boobs:

Nou lang verslagje hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat de operatie goed is gegaan en dat jij al zo blij bent met je borsten! :) Wel vervelend dat jij je na de narcose zo naar voelde en dan ook nog menstrueren, zou ik ook niet blij van worden. Ik hoop dat jij, nu je thuis bent een stukje beter voelt. Ik wens jou een goede nacht en heel veel beterschap.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Mtvo zei:

Wat fijn dat de operatie goed is gegaan en dat jij al zo blij bent met je borsten! :) Wel vervelend dat jij je na de narcose zo naar voelde en dan ook nog menstrueren, zou ik ook niet blij van worden. Ik hoop dat jij, nu je thuis bent een stukje beter voelt. Ik wens jou een goede nacht en heel veel beterschap.

 

Liefs

Bedankt voor je lieve berichtje! 

Heb jij de operatie achter de rug of moet je nog ? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles goed is gegaan, wel naar dat je je even niet zo goed voelde maar gelukkig was je nog daar.

Die rit naar huis vond ik ook verschrikkelijk.

 

Nu lekker uitrusten en laten vertroetelen. Die druk is wel normaal, je spieren en huid moeten echt wennen aan dat volume en dat heeft eventjes nodig. Na een dag of 5 heb je vaak het ergste wel gehad, het is nu belangrijk dat je goed drinkt en op tijd je medicijnen inneemt. 

 

Je buikspieren ga je ook wel veel gebruiken denk ik met overeind komen. Die voelde ik de eerste dagen ook echt flink :P 

Wat voor merk en hoeveel cc heb je gekregen (ben nieuwsgierig haha) 

 

Succes met je herstel! 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Flowersh zei:

Bedankt voor je lieve berichtje! 

Heb jij de operatie achter de rug of moet je nog ? 

 

Xx

 

Ik moet nog (2 januari) en kan bijna niet meer wachten! Ik leef iig heel erg met jou mee en wens jou een heel goed herstel :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Ellen125 !

 

Bedankt voor je lieve bericht! 

Afschuwelijk he, voelde elke hobbel en rotonde! Bleef maar met me schore stem smeken om langzamer te rijden :12:

 

Ik heb door extra infuus ook veel vocht binnen gekregen dus dat is erg fijn & neem zeker alles op tijd in en veel theetjes. 

Ik heb rond mentor 2 425cc dual plane gekregen, had jij voor of dual plane? Ben het vergeten! :33:

 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Flowersh zei:

 

De tijd gaat erg snel!! Je gaat zo blij zijn als je de boobies hebt:116:

 

En dankjewel! :55:

 

xx

 

Tijd gaat idd snel, nog 2 week :) Ga ik zeker van uit! Slaap lekker meis. :connie_39:

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Flowersh zei:

Hoi @Ellen125 !

 

Bedankt voor je lieve bericht! 

Afschuwelijk he, voelde elke hobbel en rotonde! Bleef maar met me schore stem smeken om langzamer te rijden :12:

 

Ik heb door extra infuus ook veel vocht binnen gekregen dus dat is erg fijn & neem zeker alles op tijd in en veel theetjes. 

Ik heb rond mentor 2 425cc dual plane gekregen, had jij voor of dual plane? Ben het vergeten! :33:

 

 

Xx

Oh wauw 425cc :wub:

Ik heb ook dual plane maar dan 275cc.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-11-2018 om 14:06, Flowersh zei:

Hi Ladies,

 

Ik dacht laat ik maar ook mijn eigen topic starten:3:

 

Ik word dus 18 december geopeerd door Xander Bakker via Faceland bij Bauland Kliniek. Het word 425cc mentor 2 rond dp.

 

Ik ben 1,68 /59 kg & 22 jaartjes oud. Als er dames zijn die (ongeveer) deze hoeveelheid cc hebben gekregen, ervaringen/reacties zijn altijd welkom! :blush:

 

xxxx 

Hoi! 

 

Wat fijn dat jouw operatie al achter de rug is! De mijne staat eind februari gepland en twijfel tussen 375 en 440 CC rond medium profile. Wat was jouw voorsituatie? En je eerste indruk van je nieuwe boobs? :) 

 

succes met je herstel! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis,

 

Ja ik ben zeker blij dat t achter de rug is! Waar en door wie word je geopereerd? & krijg je mentor protheses? 

 

Mijn voorsituatie was een 75b ( lege B ) 

1.68 en 58kg 

Ik heb een beetje gekeken onder me sport bh maar durf hem nog niet helemaal uit te doen haha, maar van wat ik gezien heb ben ik heel blij! Was nog zo bang dat ik het te klein zou vinden maar ben happy :D

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowersh fijn dat het achter de rug is.

Wat een ellende dat je net op die dag ongesteld word.

De eerste dagen en nachten zijn het vervelendste, meestal na 5 dg is het ergste voorbij.

 

Ik herken me er wel in van flauw vallen,heb dat iedere keer na operatie, maar ik had het geluk dat ik nacht daar moest blijven,van ik de dag later alsnog flauw ?...maar gelukkig was het voor ons maar 15 min rijden, moest er niet aan denken 2u in de auto te zitten .

Goed herstel gewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Engeltje73 zei:

@Flowersh fijn dat het achter de rug is.

Wat een ellende dat je net op die dag ongesteld word.

De eerste dagen en nachten zijn het vervelendste, meestal na 5 dg is het ergste voorbij.

 

Ik herken me er wel in van flauw vallen,heb dat iedere keer na operatie, maar ik had het geluk dat ik nacht daar moest blijven,van ik de dag later alsnog flauw ?...maar gelukkig was het voor ons maar 15 min rijden, moest er niet aan denken 2u in de auto te zitten .

Goed herstel gewenst

Jaaa pff daardoor was ik ook erg emotioneel maar nog even doorbijten! 

 

Oh wel beter dat je een nachtje extra kon blijven! Ook last van een lage bloeddruk? Gelukkig kreeg ik een extra zak met vocht, daardoor voelde ik me beter, wou absoluut niet flauwvallen op de terug weg 

 

&& dankjewel ! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, An1977 zei:

Hey! Wat fijn dat je nieuwe boobies heb. Ik lees alleen maar blije berichtjes van jou!!! Kei leuk dat je er blij mee bent!! Hoe gaat het met je? Dag een beetje door kunnen komen? 

Ik ben zeker blij ondanks de pijn ze zitten er!! Ik was echt helemaal plat namelijk :12:

 

Vandaag was wel redelijk te doen, af n toe wel dipjes en pijntjes maar ik overleef het wel! Komt ook door me menstruatie, daardoor zijn me emoties ook erg aanwezig hahaha. Heb jij de operatie al achter rug of moet je nog? 

Zo ja wanneer en waar ? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-12-2018 om 21:02, Flowersh zei:

Jaaa pff daardoor was ik ook erg emotioneel maar nog even doorbijten! 

 

Oh wel beter dat je een nachtje extra kon blijven! Ook last van een lage bloeddruk? Gelukkig kreeg ik een extra zak met vocht, daardoor voelde ik me beter, wou absoluut niet flauwvallen op de terug weg 

 

&& dankjewel ! Xx

 

Ja ik heb ook last van lage bloeddruk, maar moest sowieso nacht daarblijven.Ben in Ziekenhuis geholpen en CZ vergoede ook nacht.

Gezien ik vaak allergische reacties & complicaties erbij krijg werd gedacht zelfs langer te moeten blijven, maar dat was gelukkig niet nodig.

 

Hoe gaat het vandaag net je?

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Engeltje73 zei:

 

Ja ik heb ook last van lage bloeddruk, maar moest sowieso nacht daarblijven.Ben in Ziekenhuis geholpen en CZ vergoede ook nacht.

Gezien ik vaak allergische reacties & complicaties erbij krijg werd gedacht zelfs langer te moeten blijven, maar dat was gelukkig niet nodig.

 

Hoe gaat het vandaag net je?

?

Wanneer had jij eigelijk de operatie gehad ? Hoeveel cc & voor de spier of dual plane? 

 

Lief dat je het vraagt! ?

Vandaag gaat het gelukkig wel beter, ik heb eindelijk een goede nacht gehad & ook gister avond eetlust gekregen. Ik kan wel wat kleine dingetjes zelf zolang ik maar me ellebogen langs me zij houd! :D

 

Dat drukkend gevoel is er wel nog, soort van borrelen voel ik ook heel erg! En me litteken brand af en toe hopelijk is dat normaal? Hoe kan ik eigelijk weten of er niks aan de hand is met mijn litteken? Ik heb oplosbare hechtingen die er 2 weken over heen zitten.. 

 

:33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-12-2018 om 21:04, Flowersh zei:

Ik ben zeker blij ondanks de pijn ze zitten er!! Ik was echt helemaal plat namelijk :12:

 

Vandaag was wel redelijk te doen, af n toe wel dipjes en pijntjes maar ik overleef het wel! Komt ook door me menstruatie, daardoor zijn me emoties ook erg aanwezig hahaha. Heb jij de operatie al achter rug of moet je nog? 

Zo ja wanneer en waar ? 

 

Xx

Da's kak  dat je ongesteld bent... 

Mijn operatie heb ik 10 oktober al gehad. Bij Velthuis kliniek in Eindhoven!!! En ben er echt superblij mee!! 

Heb je ook en album? Zal jou even toevoegen aan die van mij!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, An1977 zei:

Da's kak  dat je ongesteld bent... 

Mijn operatie heb ik 10 oktober al gehad. Bij Velthuis kliniek in Eindhoven!!! En ben er echt superblij mee!! 

Heb je ook en album? Zal jou even toevoegen aan die van mij!! 

Oh leuk!! Was je herstel goed te doen? 

Hoeveel cc heb je gekregen? 

Ik ben benieuwd wil ze zeker zien! 

Ik heb nog geen album ik durf me bh nog niet uit te doen hahaha! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Flowersh zei:

Wanneer had jij eigelijk de operatie gehad ? Hoeveel cc & voor de spier of dual plane? 

 

Lief dat je het vraagt! ?

Vandaag gaat het gelukkig wel beter, ik heb eindelijk een goede nacht gehad & ook gister avond eetlust gekregen. Ik kan wel wat kleine dingetjes zelf zolang ik maar me ellebogen langs me zij houd! :D

 

Dat drukkend gevoel is er wel nog, soort van borrelen voel ik ook heel erg! En me litteken brand af en toe hopelijk is dat normaal? Hoe kan ik eigelijk weten of er niks aan de hand is met mijn litteken? Ik heb oplosbare hechtingen die er 2 weken over heen zitten.. 

 

:33:

Hey meid,

Ik ben zelf 7 november geholpen voor prothese wissel ivm kapselcontractatie Graad IV en lekkage van prothese had veel gezondheidsklachten erdoor.

Had ze eerst voor de spier 300cc en nu erachter 340cc ivm kapsel.

Heb ook lang nodig gehad om te herstellen en nu nog voelt het niet altijd fijn hoor.Neem ook je tijd ervoor,je krijgt maar 1 kans om te herstellen.Ik mocht echt 6wk niks en 8wk niet mijn zware werk doen, dus begin 7-1 met werken.

 

Ik had ook oplosbare hechtingen en kleefpleister die vanzelf oplossen,dus daar heeft chirurg bij controle ook niks meer aan gedaan.....vandaag diverse bh's gaan passen en nog niks gevonden....en nu ook weer pijn aan de littekens ?....

Als je het zelf niet vertrouwd kun je altijd even bellen naar waar je geholpen bent en anders bij je huisarts een afspraak te maken,kunnen ook zien of alles in orde is.....brandend gevoel had ik ook hoor en ook steken in litteken,dus denk wel dat het erbij hoord.

 

Fijn dat je wel goed geslapen hebt en het al beter gaat.

Doe niks geks en dat advies kreeg ik ook van arts, de ellebogen altijd naast je lichaam houden.?

Ook dat drukkend gevoel blijft nog wel ff,ook met opstaan had ik dat heel erg.

Liefs ??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-12-2018 om 13:02, Flowersh zei:

Oh leuk!! Was je herstel goed te doen? 

Hoeveel cc heb je gekregen? 

Ik ben benieuwd wil ze zeker zien! 

Ik heb nog geen album ik durf me bh nog niet uit te doen hahaha! 

 

 

Herstel is super gegaan. 

Ik heb anatomisch 495cc dp gekregen. 

Haha...heb je inmiddels wel je bh uit gedaan? Hoe is het met je? Kerstdagen goed doorgekomen? En lekker doen waar je je goed bij voelt hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, An1977 zei:

Herstel is super gegaan. 

Ik heb anatomisch 495cc dp gekregen. 

Haha...heb je inmiddels wel je bh uit gedaan? Hoe is het met je? Kerstdagen goed doorgekomen? En lekker doen waar je je goed bij voelt hoor! 

Oh nice 495cc ?

Ik heb zeker inmiddels me bh uit gedaan, nu durf ik het en ben ik er blij mee!!

Ik ga vandaag wel even een fototje plaatsen!

Maar had 2 pogingen in de 1e dagen gedaan om de bh uit te doen en ik werd gelijk licht in me hoofd beide keren en begon helemaal te trillen van angst ?.. 

 

Het gaat echt met de dag beter, ben ontzettend blij dat ik die 1e week overleefd had!! 

 

Thanks voor je berichtje ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-12-2018 om 18:13, Flowersh zei:

Hee meis,

 

Ja ik ben zeker blij dat t achter de rug is! Waar en door wie word je geopereerd? & krijg je mentor protheses? 

 

Mijn voorsituatie was een 75b ( lege B ) 

1.68 en 58kg 

Ik heb een beetje gekeken onder me sport bh maar durf hem nog niet helemaal uit te doen haha, maar van wat ik gezien heb ben ik heel blij! Was nog zo bang dat ik het te klein zou vinden maar ben happy :D

 

xx

Oeps sorry, late reactie! Ik lees de berichten wel, maar vergeet vervolgens weer te reageren ?‍♀️

Ik word 28 februari geopereerd door Dr. Schots via Velthuis Kliniek in Eindhoven. Ik heb ook gekozen voor de Mentor prothese, de nieuwste. Wel wat duurder maar dacht daar ga ik dan maar niet meer op bezuinigen haha. Heb jij ook gekozen voor de nieuwe Mentor prothese? 

 

Dan zijn we redelijk vergelijkbaar. Ik heb nu een 75A, ben 1.62 lang (of kort haha) en 53 kilo. Ik heb getwijfeld tussen Waalre en Eindhoven. Waalre adviseerde max 375 en Eindhoven max 450 high profile. Uiteindelijk niet voor het laatste gegaan maar gekozen voor 440cc medium profile en net als jij dual plane. 

 

En hoe gaat het nu met je? Zijn je borsten nog erg gezwollen en heb je echt pijn gehad of viel het mee? Zie in jouw laatste bericht van gister staan dat je een foto probeert te plaatsen, zou ik mogen kijken? Ben heel benieuwd en dan heb ik een beetje een vergelijking.

 

Ik heb eigenlijk nog een paar vragen haha, ben je al begonnen met werken en heb je al geprobeerd auto te rijden? Ik heb 1,5 week vrij gepakt, maar vraag me af of dat wel lang genoeg is... :unsure:

 

Succes verder met je herstel!!:35:

 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.