Ga naar inhoud

Flowersh : 18 december 2018 : Dr. Bakker : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Op 29-12-2018 om 15:21, NatasBrabant zei:

Oeps sorry, late reactie! Ik lees de berichten wel, maar vergeet vervolgens weer te reageren ?‍♀️

Ik word 28 februari geopereerd door Dr. Schots via Velthuis Kliniek in Eindhoven. Ik heb ook gekozen voor de Mentor prothese, de nieuwste. Wel wat duurder maar dacht daar ga ik dan maar niet meer op bezuinigen haha. Heb jij ook gekozen voor de nieuwe Mentor prothese? 

 

Dan zijn we redelijk vergelijkbaar. Ik heb nu een 75A, ben 1.62 lang (of kort haha) en 53 kilo. Ik heb getwijfeld tussen Waalre en Eindhoven. Waalre adviseerde max 375 en Eindhoven max 450 high profile. Uiteindelijk niet voor het laatste gegaan maar gekozen voor 440cc medium profile en net als jij dual plane. 

 

En hoe gaat het nu met je? Zijn je borsten nog erg gezwollen en heb je echt pijn gehad of viel het mee? Zie in jouw laatste bericht van gister staan dat je een foto probeert te plaatsen, zou ik mogen kijken? Ben heel benieuwd en dan heb ik een beetje een vergelijking.

 

Ik heb eigenlijk nog een paar vragen haha, ben je al begonnen met werken en heb je al geprobeerd auto te rijden? Ik heb 1,5 week vrij gepakt, maar vraag me af of dat wel lang genoeg is... :unsure:

 

Succes verder met je herstel!!:35:

 

Xx

 

Ik moet eerlijk zeggen dat de 1e dagen wel echt vreselijk waren, ik heb ontzettend veel pijn gehad en was er ook emotioneel kapot van! Het viel vies tegen maar toen ik week 1 had gehad ging het als maar beter met baby stapjes haha! Ik heb nu een album en die is gewoon openbaar ? Ik heb vakantie, begin maandag met school en met werk pas over twee weken! 

 

Ik durf het niet te zeggen of 1,5 week genoeg is, voor mij zeker niet en ben blij dat ik genoeg weken vrij heb kunnen nemen!! Maar dat verschilt echt per persoon, misschien ervaar jij het minder zwaar en gaat je herstel soepeler! ?

 

Nu ben ik inmiddels 16 dagen po en heb alleen dat me littekens af n toe trekken, beetje zwaar gevoel van de protheses maar voor de rest gaat t prima en ben ik super happy ermee! 

 

Lekker aftellen jij nu, nog een maandje! Gaat zo voorbij ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.