JDN

Kleine borstvergroting? Tevreden?

Recommended Posts

Zijn er vrouwen (die van een A of AA vertrokken zijn) die een kleine borstvergroting (180cc-210cc-235cc-245cc-255cc) gedaan hebben en daar tevreden over zijn en/of spijt hebben van de maat-keuze? 

Ik had 75A , 6dagen geleden heb ik 250cc laten plaatsen. Wat de precieze maat wordt weet ik pas over 3/6maanden. Ik draag nu een 75C sportbeha. Als ik de beha uitdoe zien mijn borsten er behoorlijk groot uit, dus voor nu ben ik tevreden. 

Ik kom van een 70aa/a af en heb 285 cc laten plaatsen inmiddels 2 weken geleden. Iets groter dan wat jij ‘klein’ noemde, maar aangezien ik wel wat langer ben dan melody (1,73, 60kg) denk ik dat ik nog wel in de categorie van relatief kleine implantaten val.

ik ben er in ieder geval super blij mee! Ze passen goed bij mijn lichaam en zien er helemaal niet overdreven groot uit.

heb jij al een consult gehad? 

Ja heb al een eerste consult gehad. Mijn vraag is een elegant fijn décolleté. We zouden voor anatomische prothesen gaan, dual plane. Alleen vind ik het zeer moeilijk in te schatten hoeveel cc de prothese of hoeveel projectie ik goed vind voor mezelf. Ik wil geen grote borsten maar nu ik de stap zet zou ik toch wel graag een elegante c-cup hebben. Jouw profielfoto is idd heel mooi en niet ´té’ groot. Wat voor prothesen heb jij? 

Ik ben 1.68m en 62kg. Ben voor 275cc gegaan. Motiva ergonomix. Heeft heel flexibele gel dus schijnt iets natuurlijker te vallen voor rond. 

• Like 1

Achteraf had ik liever iets groter gehad maar went gewoon zo vlug :rolleyes:

Ik heb de motiva ergonomix demi (dus breder en minder profiel dan een ‘full’ prothese met hetzelfde aantal cc).

Mijn advies is om je vooral niet blind te staren op het aantal cc’s.. als je een mooi decolleté wilt is volgens mij met name ook de breedte van de prothese belangrijk, en dat hangt dan weer samen met de breedte van je eigen borst. Als je smallere protheses neemt komen je borsten natuurlijk ook verder uit elkaar te liggen.

waarom zou jij voor anatomische kiezen? Je hebt dan namelijk wel het risico op draaien. Als je een ronde prothese dual plane plaatst (en zeker de motiva ergonomix) boots je ook een druppelvorm na :)

Bedankt! Dr. vond zowel rond als anatomisch een goede optie maar had qua naturelle look nog kleine voorkeur voor anatomisch... 

Thanks! :lol: nu ga je misschien juist nog meer twijfelen haha. Als je vragen hebt, stel ze gerust hoor!