Ga naar inhoud

Twijfelaartje: 29 augustus 2011 : Dr. Plovier: BeClinic


Aanbevolen berichten

hey meid,nou ik was ook zeer zenuwachtig en ik had zelfs mijn vragen bij,haha, ik zag mijn vragen gewoon niet staan hihhi,nou het is toch dan goed verlopen kan je er goed over nadenken,xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Wat fijn dat je je consult hebt gehad. En 400 cc klinkt veel maar is ook afhankelijk van welke maat je bekomt.

En dat je zenuwachtig was is heel normaal hoor. Geeft niks.

Op google afbeeldingen en dan boobs kun je ook mooie resultaten vinden.

Ben heel benieuwd wanneer de datum is.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé twijfelaartje! Nou, hebben we elkaar inderdaad misgelopen gisteren. Ik ben omstreeks 12 uur daar weggegaan. Fijn dat je consult goed is gegaan! Mijn operatie ging ook helemaal goed, en ik ben nu lekker bij mijn ouders aan het herstellen. Het gaat heel goed me, voel me echt goed! Mocht je mijn verslag willen lezen, hij staat onder mijn topic.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey twijfelaartje,

Fijn dat je een goed consult hebt gehad bij dr. Plovier :D , heb je titel een beetje aangepast, als je een datum hebt geef je maar een seintje dan passen we het opnieuw aan en word je ook naar de opratieverslagen bv verplaatst.

Succes met geduld hebben tot de operatie, de tijd zal ook wel nog snel passeren!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Twijfelaartje,

400cc klinkt als heel veel, maar valt mee hoor :rolleyes:

Je raakt er gigantisch snel gewend aan!

Ik ben nu met 400cc (voor de spier) van een lege 80B naar een 80D/E gegaan en mega happy! :43:

Succes met het plannen van je operatie! :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Twijfelaartje,

Ik was 11 maart op consult geweest en hij had het ook over 400cc...

Denk dat hij dat zegt omdat het dan ook wel bij je past toch?

Hoelang ben jij en wat is je gewicht als ik vragen mag?

groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hier is dan mijn operatieverslag!!

Ik moest om 07u00 aanwezig zijn in BeClinic. We vertrokken om 05u45 en kwamen al aan om 06u15. Wat vroeg dus maar we mochten al binnen en werden ontvangen door Tatsiana, een hele lieve verpleegster, die even een babbeltje met ons kwam slaan en zich dan ging omkleden. We mochten nog eventjes beneden in de zetel wachten, totdat Valerie aankwam, ook een hele lieve dame. Rond 06u45 werd ik dan naar mijn kamertje gebracht (helemaal de achterste, n°4 denk ik), badjasje aan en dan kon ik op de uitkijk staan totdat dr. Plovier kwam aangereden. En daar kwam hij dan!!

Even nog gesprekje met hem, vragenlijst doornemen met anesthesiste (ook hele lieve!!), en dan mocht ik naar de OK stappen. Daar sloeg ik wel even in paniek, begon te wenen en hyperventileren. Ik moest snel gaan liggen zodat ze het infuus konden inbrengen en me iets kalmerends geven. Voor alledrie de dames een dikke pluim voor de manier waarop ze me probeerden te kalmeren!! Toen kreeg ik nog een kapje op m'n mond, dan kwam de beruchte vraag "ga je nog op reis?", maar voor ik nog kon antwoorden was ik al vertrokken.

Ik werd wakker op m'n kamer, voelde dat ik zweette maar was toch aan het klappertanden en naar 't schijnt ook rare dingen aan het uitkramen. Wat later (weet niet meer precies hoeveel) probeerde ik op te staan om me aan te kleden, maar viel 2x bijna flauw dus moest weer gaan liggen. Mijn moeder kwam dr. Danau dan nog tegen op de gang, die was ook erg in de weer. Hij zei ook dat ik nog wat moest gaan liggen. Ik herinner me vaag dat iedereen nog 2-3 keer is binnengekomen maar weet niet meer wat ze zeiden of deden. Ik weet wel nog dat dr. Plovier mijn band hoger is komen trekken, maar ik sliep nog half en heb blijkbaar 'how pas op!!' geroepen en nog enkele andere dingen hihi :67:

De operatie was verder dus goed verlopen en we konden naar huis!! :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje meid, kan me helemaal inleven :107: .

Maar jij hebt het gehad, jij hebt je borsten :109: .

Hopelijk een prachtig resultaat zoals jij gewenst had.

Maar dat is dr plovier wel toevertrouwd.

Beterschap!

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey meisjes,

ik ben vandaag 3 weken PO, maar heb steeds last van een 'borrelend' gevoel in m'n borsten. Het doet geen pijn, het is gewoon raar en ik vraag me af wat het is en of het ernstig kan zijn?

Oja en meteen nog een ander vraagje ook, aan 1 litteken is een klein plekje dat wit/geel ziet, beetje etter volgens mij. Is het goed als ik daar gewoon gaasjes met isobetadine op doe?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vocht wordt door het lymfesysteem door je lichaam vanzelf afgevoerd .

Geef je lichaam de tijd om te genezen :)

Het basisherstel (noem ik dat) is 6 weken , uiteindelijke vorm zie je ong. na 3 maanden en écht genezen ben je pas na 1 jaar :38:

Tijdens dat herstel kan je nog allerlei dingen ervaren zoals het ongelijke genezingproces van je borsten (eentje vlugger ingedaalt , sneller soepel enz.) , borrelende geluiden , on- of overgevoelige tepels , branderigheid , pijnscheutjes , hobbels en bobbels ... trekt allemaal bij .

Ik wens jou behalve een goed herstel ook véél geduld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi !!

Ik heb dat borrelend gevoel ook al 2x in mijn borsten gehad :).. Het is een erg raar gevoel :P.. ( het gaf ook een erg knetsend geluidje :P )

In mijn brief van dokter staat dat dit in het begin vaak voorkomt :).

En je bent goed bezig :).. ( je kan mss mepore kopen ? en gaasje maakt mss telkens het herstelde wondje weer stuk omdat het soms inkleeft )

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is echt raar, vooral als ik recht ga staan voel ik het...

Maar nu over dat wondje... Het betert precies niet echt... Het is aan het uiteinde van het litteken, een klein rondje met doorsnede van 2-3 mm, en zit zo wat wit met het randje klein beetje rood. Zou ik hiervoor naar de dokter moeten gaan denken jullie of laat ik gewoon die gaasjes er nog wat opzitten? En wat bij het douchen, afdekken of niet?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.