Ga naar inhoud

Twijfelaartje: 29 augustus 2011 : Dr. Plovier: BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste Reactie

Beste twijfelaartje,

Ach dat is wel een vervelende reactie als zij er zo over denkt, oké haar zaak. Doet je alleen maar twijfelen.

Wat een ander over denkt, kunnen ze alleen maar zeggen maar de beslissing is bij u eigen. Tis u eigen lichaam en geest.

Tenslotte beslis je er zelf over.

Maart zal er wel snel zijn nog een week of vier.

Ik volg het hier op. Tot later;

Gr pinki xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

er is een discussie hierover geweest in de topic van bambie en mii. Ik zou eerst geholpen worden door dr. Danau, hij doet het dual plane. Ik ben toch van arts gewisseld en ga niet van te voren weer op consult. Ik heb dus deze informatie laten staan, maar weet het dus idd niet zeker.

Ik weet dat pas zeker 4 april, net als het aantal CC, maar neem aan dat het niet veel afwijkt van wat dokter Danau had gezegd. Ze werken tenslotte indezelfde kliniek.

Dokter Plovier noemt het nu wel dual plane begreep ik, maar is hier een beetje vaag over.

Het maakt mij niet uit, als het maar mooi word :blush:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Twijfelaartje,

Spannend hoor je 1e consult! En wat fijn dat het wat eerder kon!

Ik heb mijn eerste consult op 22 februari, ook bij dr. Plovier.

Zodra ik terug kom van het consult zal ik dat in mijn topic plaatsen!

Zo kunnen we elkaar allemaal een beetje steun geven en op de hoogte houden. Veel succes 8 maart!

Groetjes Wendii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pinki: ja ik weet het niet zo fijn zulke reactie, maar ja inderdaad moet me erover zetten en wat zij denkt doet er uiteindelijk ook niet toe he.

Esther24: Ha zo zit dat, ja volgens mij kan je wel gewoon op Dr. Plovier vertrouwen dat hij er iets moois van maakt! :35:

Wendii: Leuk dat je ook net je 1e consult hebt dan, voor jou komt het dichterbij ^_^

Zal je zeker in de gaten houden want ben superbenieuwd :3:

Bedankt allemaal voor jullie reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey niet twijfelen hoor, ik ben 29 nu en zeg ook al van mijn 16 dat ik grotere borsten "wou" en als ik vroeger had gekunnen had ik het zeker gedaan hoor.

Ben super tevreden ermee dus ja waarom zou je nog 10jaar ongelukkig rond lopen omdat je dan "verstandiger" zou zijn???

Je borsten zullen niet meer groeien nu dus denk dat je hier wel oud genoeg voor bent om dit te weten niet!!!

Gewoon doen hoor meid, je zal je veel beter voelen!!

Wat de dual plane bij plovier betreft: ik heb ook altijd gedacht dat het achter de spier was gedaan maar na de discussie hier op het forum bij mijn nacontrole gevraagd en blijkt dus toch dual plane te zijn (eveneens zoals bij mijn schoonzus) dus denk dan toch dat hij vooral dual plane doet.

Vraag het misschien nog eens bij je consult dan ben je zeker hé

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey niet twijfelen hoor, ik ben 29 nu en zeg ook al van mijn 16 dat ik grotere borsten "wou" en als ik vroeger had gekunnen had ik het zeker gedaan hoor.

Ben super tevreden ermee dus ja waarom zou je nog 10jaar ongelukkig rond lopen omdat je dan "verstandiger" zou zijn???

Je borsten zullen niet meer groeien nu dus denk dat je hier wel oud genoeg voor bent om dit te weten niet!!!

Gewoon doen hoor meid, je zal je veel beter voelen!!

Wat de dual plane bij plovier betreft: ik heb ook altijd gedacht dat het achter de spier was gedaan maar na de discussie hier op het forum bij mijn nacontrole gevraagd en blijkt dus toch dual plane te zijn (eveneens zoals bij mijn schoonzus) dus denk dan toch dat hij vooral dual plane doet.

Vraag het misschien nog eens bij je consult dan ben je zeker hé

Groetjes

Ja ik weet het, denk gewoon dat ze wat jaloers is omdat zij het nooit gedaan heeft ofzo, kweet het niet... Achja, laten zeggen zeker! Je hebt gelijk :141:

En ja die dual plane: had je dan op voorhand niet afgesproken wat het zou worden? Vind het raar dat je het pas op nacontrole te weten gekomen bent haha. De meesten zeggen toch ook dat dat pijnlijker is, was dat bij jou dan ook zo pijnlijk? (ik ben nogal kleinzerig hihi)

xxx groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de consultatie had ik gevraagd of het voor of achter de spier geplaatst werd en toen is me gezegd geweest achter de spier.

Nooit iets over dual plane gezegd...

De pijn valt wel mee hoor (zeg ik nu hi hi) nee echt is best te doen, de eerste 2 à 3 dagen zijn het ergste.

Ikzelf was op de derde dag al hele dag op uitstap met mijn zoontje, wel samen met mijn ma maar ging goed.

Je bent de pijn zo vergeten en je krijgt er iets mooi voor in de plaats!!

En je kan op tijd een pijnstiller nemen hé...

Maar zonder te liegen zou het zo weer opnieuw doen dus zegt genoeg hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren pas voor de eerste keer bij dr plovier geweest en had ook het hele dual plane/achter de spier debat gelezen hier op het forum, en wou toch wel graag weten wat hij nu doet ;)

Volgens mij zei hij aan verschillende meisjes achter de spier om het gemakkelijk te houden.. Wij zijn hier gewoon allemaal zo ingelezen, hier op het forum, dat we er gemiddeld meer over weten dan iemand die haar eerste consultatie heeft zonder hier extra informatie te hebben gewonnen. Volgens mij houdt dr plovier het dus gewoon eenvoudig om die reden.. Het is eerder onder de spier dan op de spier.. Maar ik heb het hem dus letterlijk gevraagd of het helemaal achter was of dual plane en hij zei dan dual plane.. dus enkel het bovenste deel van de prothese zit onder de borstspier.. Hij verkiest deze manier van plaatsing omdat ze volgens hem de meeste voordelen en minste nadelen heeft.. Indien je per se volledig achter of voor hebt, kan je hem dat ook gewoon duidelijk maken en dat zal dat geen probleem zijn (als het voor jouw lichaam mogelijk is natuurlijk) Maar hij raadt dual plane aan en indien je niets vraagt.. zal hij ze ook zo plaatsen.. volgens mij he..

En na mijn eerste consultatie was ik helemaal verkocht.. hij doet de meeste bv van heel vlaanderen en weet echt wel wat hij doet.. Via foto's en jouw maten, weet hij perfect wat je wilt, of dit mogelijk is en hoe hij het zal doen.. Niet meer twijfelen, komt allemaal goed!

Kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Twijfelaartje,

Spannend hoor je 1e consult! En wat fijn dat het wat eerder kon!

Ik heb mijn eerste consult op 22 februari, ook bij dr. Plovier.

Zodra ik terug kom van het consult zal ik dat in mijn topic plaatsen!

Zo kunnen we elkaar allemaal een beetje steun geven en op de hoogte houden. Veel succes 8 maart!

Groetjes Wendii

Hoi Wendii, ik ga ook op 22 februari voor mijn 1ste consult! toevallig.

hoe groot wil jij gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren pas voor de eerste keer bij dr plovier geweest en had ook het hele dual plane/achter de spier debat gelezen hier op het forum, en wou toch wel graag weten wat hij nu doet ;)

Volgens mij zei hij aan verschillende meisjes achter de spier om het gemakkelijk te houden.. Wij zijn hier gewoon allemaal zo ingelezen, hier op het forum, dat we er gemiddeld meer over weten dan iemand die haar eerste consultatie heeft zonder hier extra informatie te hebben gewonnen. Volgens mij houdt dr plovier het dus gewoon eenvoudig om die reden.. Het is eerder onder de spier dan op de spier.. Maar ik heb het hem dus letterlijk gevraagd of het helemaal achter was of dual plane en hij zei dan dual plane.. dus enkel het bovenste deel van de prothese zit onder de borstspier.. Hij verkiest deze manier van plaatsing omdat ze volgens hem de meeste voordelen en minste nadelen heeft.. Indien je per se volledig achter of voor hebt, kan je hem dat ook gewoon duidelijk maken en dat zal dat geen probleem zijn (als het voor jouw lichaam mogelijk is natuurlijk) Maar hij raadt dual plane aan en indien je niets vraagt.. zal hij ze ook zo plaatsen.. volgens mij he..

En na mijn eerste consultatie was ik helemaal verkocht.. hij doet de meeste bv van heel vlaanderen en weet echt wel wat hij doet.. Via foto's en jouw maten, weet hij perfect wat je wilt, of dit mogelijk is en hoe hij het zal doen.. Niet meer twijfelen, komt allemaal goed!

Kus!

Ik denk idd ook dat hij het gewoon simpel wil houden, omdat niet iedereen er zo veel van weet als ons. Hij weet wat hij doet, dus op zich is het nog niet zo erg dat hij niet uitdrukkelijk vertelt dat het dual plane wordt of achter de spier. Ik vraag mij wel af of er iemand op het forum is die ze voor de spier heeft gekregen van Plovier...Ik wil zelf alleen maar voor de spier, dus ik hoop dat hij het niet gewoon weigert als je het vraagt, of nog erger, ze gewoon tussen de spier plaatst zonder dat je er van weet! Maar dat zal wel niet, spijtig dat je niet wakker kan blijven tijdens de operatie, kan je zelf beslissen wat je het mooiste vind :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gefeliciteerd dat je ook op consult gaat bij dr Plovier. Ik word 4 april geopereerd!

Groetjes

He Esther,

Jij bent de eerste waarbij ik zie staan dat dr Plovier dual plane doet!

Ik ben zelf nog aan het twijfelen achter de spier of dual plane. Doet hij dit dan toch vaker? Heb je het daar met hem over gehad? Ben wel ergggg benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. Plovier schijnt bij iedereen dual plane toe te passen. Maar ik ga hier niet wéér zo'n discussie opstarten. Je kan de topics van Bambie, Mii en Evi doorlezen, hier was een hele discussie over wel of niet dual plane!

En nee ik heb het niet met Plovier er over gehad, want ben bij Danau geweest op consult.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was zo verbaasd, dat ik na het lezen van dual plane meteen het bericht heb getypt!

Dus niet gezien dat er al zat antwoorden waren. Nou dan ben ik er definitief uit, want ik twijfelde enkel nog aan plovier omdat hij achter de spier plaatst. Nu hij dual plane doet, ben ik om :D Dat is fijn! Er valt een heeeeeeeele last van mijn schouders :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Joepie, kom net van Dr. Plovier!! :101:

Wat heeft die een suuuuuuupermooie kliniek zeg...

We moesten wel een tijdje wachten eer het aan ons was, hij was nogal in vertraging.

Hij heeft mijn vermoeden wel wat bevestigd: ik dacht dat ik tubulaire borsten had, maar hij zei dat het een heel lichte vorm was en dat hij dat mits een klein beetje extra werk aan de binnenkant wel kon wegwerken.

Was echt doodzenuwachtig, als ik me aan het uitkleden was zag ik mijn gezicht en lichaam knalrood zagen... Plovier zelf zag ook dat ik zo zenuwachtig was en hij heeft wel 4x gezegd dat hij zich zal haasten met opmeten want dat ik heel nerveus leek.

Nu besef ik wel dat ik niet zo zenuwachtig moest zijn maarja kan je zelf niets aan doen he!

En ik viel bijna achterover toen hij zei hoeveel cc hij erin wou, maar liefst 400! Vind ik toch veel had zoveel niet verwacht...

En nog een tip aan iedereen die nog bij hem op consultatie moet gaan: schrijf je vragen op en neem ze mee want door de zenuwen wist ik niet meer wat ik allemaal wou vragen.

Zo dat was het zowat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee kheb nog geen datum, ze zei dat het nog wat te vroeg was misschien omdat ik eind augustus wil (ivm met (her)examens, vakantie, ...).

En ik wil ongeveer op een D uitkomen. Maar hij zei ook dat ik eerst nog foto's moest gaan zoeken omdat hij het zicht moet zien.

(Was wel grappig hij zei zoek eens in erotische bladen ofzo hihi kheb dat niet!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.