Ga naar inhoud

Twijfelaartje: 29 augustus 2011 : Dr. Plovier: BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo, ben net nieuw dus moet nog een beetje uitzoeken hoe dit forum werkt ^_^

Ik heb eigenlijk 1001 vragen over een borstvergroting. Ik twijfel namelijk nog of ik het zou laten doen of niet, ben namelijk nog maar 18, in maart 19. Sommige mensen hoor ik zeggen dat je zeker tot je 21 moet wachten?

Voor de rest heb ik nog 1 grote vraag eigenlijk: naar welke kliniek moet ik stappen?? Ik wil er heel België voor afrijden, kwil gewoon graag zeker weten dat het een goede kliniek is met bekwame mensen.

Ik heb al wat opzoekwerk gedaan en veel goeds gelezen over Beaucare, Beclinic, Body & Face maldegem, ... Welke zouden jullie me aanraden?

In de buurt waar is woon is er nog een andere kliniek ook, D&E kliniek in Ninove maar daarover vind ik geen reacties op internet, iemand soms ervaring met deze kliniek?

En dan blijft er eigenlijk nog 1 grote vraag: doen of niet doen? Ik wil het wel heel graag maar ik ben echt heel bang hoe mijn ouders enz gaan reageren en ook wel voor de operatie zelf...

Alvast heel erg bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Twijfelaartje,

Welkom op het forum!

Tja ik weet niet of je te jong bent. Als je borsten uit zijn gegroeid dan lijkt mij het prima toch?

Ik ben zelf 31 en ik wilde dat ik die stap had gezet toen ik 18 was hahahah.

Welke maat heb je nu? en naar welke maat wil je?

Als ik een arts mag aanraden is het dr demeyere van de artemedis kliniek in Gent. Hij is heel bekwaam en geeft je super mooie borsten.

Dr plovier is ook een aanrader, wat ik hier heb gezien is dat hij mooie borsten plaatst.

Ik zou gewoon paar consults doen en dan kijken waar jij je het prettigst bij voelt.

De operatie valt heel erg mee! Daarna heb je wel een paar dagen flinke spierpijn. Maar het valt echt mee.

Zijn je ouders tegen een BV? ik zou gewoon vertellen waarom je dit graag wilt en waarom het belangrijk voor je is.

Veel succes met je zoektocht!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je tip in ieder geval Jayro! :7:

Ik heb momenteel in gewone bh 85B en in push up C, maar geloof me het lijkt echt alles behalve een c! Ook de vorm vind ik niet zo mooi, maar ik heb een paar foto's bekeken hier op het forum en na een bv wordt de vorm ook alleen maar mooier...

Naar welke maat ik zou willen gaan is wat moeilijk te zeggen, ik wil geen Pamela Anderson lijken, ik wil gewoon wat meer volume, 1 of 2 maten extra zouden prima zijn volgens mij.

De pijn na de operatie kan me eigenlijk niet zo heel veel schelen, het is echt de operatie zelf, heb echt fobie van naalden enzo, als ze bij mij bloed moeten trekken is dat al een hele opgave:p Daarom dat ik ook nog twijfel... En ik denk dan ook aan die draadjes enzo die er dan uitmoeten... Hoe groot is die snee eigenlijk?

En ja mijn ouders, ik weet niet of ze er tegen zijn, heb het gewoon nog niet durven vertellen eigenlijk...

Groetjes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook 80 B en nu zit ik denk ik op 80D ik heb 450 cc gekregen. Maar idd de vorm wordt mooier door de ronde protheses.

De operatie was ik ook bang voor, was nog nooit geopereerd geweest.

Maar je krijgt alleen een prikje in je hand voor het infuus en weg ben je. Dan weet je helemaal niks meer van de operatie. Is echt anders dan bloed geven.

Als je de prothese via de borstplooi laat doen dan heb je een litteken van 5 cm ongeveer. En als jouw arts dit heel mooi doet dan zie je daar later helemaal niks meer van. En de draadjes die er uit moeten nou dat stelt echt helemaal niks voor. Ik heb ze er zelf uitgehaald hahahah. Vond ik wel eng hoor. Maar was echt 1 minuut werk en totaal pijnloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel een hele geruststelling om te horen. Ik begin meer en meer zin te krijgen om toch eens een afspraak te maken.

Je hebt ze er zelf uitgedaan whaaaaaa zou ik echt niet durven :20:

Ik heb net ook van enkele 'oudere' (tegenover mij dan toch) vrouwen gelezen dat zij zouden wachten met een bv totdat ze kinderen hebben gehad, heeft een zwangerschap dan iets met een bv te maken? Want later wil ik wel kindjes...

Groetjeees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Twijfelaartje,

Welkom! :D

Heb je postje uit het topic van Lieke100 en je andere postjes en de reacties daarop naar een eigen voorsteltopic verplaatst, zo krijg je vast meer reacties en zo blijft het forum overzichtelijk!

En ook ik kan je met een gerust hart dr. De Meyere aanraden! Heel goede arts, en heel vriendelijk en bekwaam personeel! En zoals Jayro al zei, je hoeft echt geen schrik te hebben voor het infuus, is zo gepiept en de draadjes verwijderen achteraf stelt ook niets voor, ik heb het wel niet zelf gedaan maar dr. De Meyere, en voor ik het wist waren ze er al uit en heb er nauwelijks iets van gevoeld.

Veel succes met je keuzes en eventuele consults en veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik bloed moet prikken word ik heel akelig maar dat infuus voelde ik niet eens joh en dan ben je in 1x weg en word je opeens weer wakker, zo gepiept je merkt er allemaal niks van! daar moet je echt geen schrik van hhebben hoor!

er moete alleen maar knoopjes afgeknipt worden dus dat merk je bijna niet, ik voelde het niet eens omdat de onderkant van mijn borsten verdoofd zijn !

Je borsten veranderen enorm na een zwangerschap ze worden veel groter en dat gaat ook weer weg dus je krijgt slappe borsten en daarom raadde ze aan eerst te wachten, ik heb zelf een zoontje van 2 en wil voorlopig nog geen kinderen maarja ik ben nog maar 21 dus mischien krijg ik er ook nog wel dat is weer een probleem voor later

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb eerst kinderen gekregen en daarna een BV gedaan. Maar goed sommige vrouwen hebben een BV gehad en daarna kinderen gekregen en hebben er geen last van gehad.

Is ook nogal afhankelijk van de elasticiteit van je huid.

Oja over de consulten zag net in het andere topic dat je daar iets over vroeg, volgens mij als je belgisch bent kun je een gedeelte terug krijgen van je zorgverzekering (consultgeld). Ik weet niet precies hoe dat gaat maar ms de belgische dames wel. En anders even je verzekering bellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Twijfelaartje ik was zelf ook 18 toen ik besloot om een borstvergroting te gaan doen. Nu ben ik deze maand 19 geworden en ik ben woensdag al aan de beurt. Je ouders vertellen wat je van plan bent is inderdaad heel spannend. Mijn vader reageerde positief maar mijn moeder wilde een psycholoog inschakelen omdat ze dacht dat ik depressief was omdat ik niet tevreden was met mijn lichaam.. Gelukkig heeft ze dit uiteindelijk niet meer gedaan en heb ik haar kunnen overtuigen dat ik wel goed in mijn vel zit en dat ik die borstvergroting echt graag wil. Het lastige is vaak dat je op deze leeftijd toch geld van je ouders moet lenen/krijgen om het te kunnen betalen. Mijn ouders steunen me nu ook door een deel van de operatie te betalen. Maar ik denk dat wanneer je je ouders duidelijk maakt dat je er echt goed over heb nagedacht en dat je het echt graag wil dat ze het uiteindelijk wel zullen begrijpen. Zoek veel informatie zodat je al hun vragen kunt beantwoorden. Dan zien ze dat je er zelf al veel over hebt gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Twijfelaartje ik was zelf ook 18 toen ik besloot om een borstvergroting te gaan doen. Nu ben ik deze maand 19 geworden en ik ben woensdag al aan de beurt.

Wow zo snel al! Laat zeker weten hoe het is geweest! En waar ga je het laten doen? Zei de chirurg niets over je leeftijd want soms lees ik dat sommige chirurgen aanraden te wachten tot je 21ste...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste twijfelaartje,

Ik zie dat je van de om geving Ninove bent.

Ik heb gekozen voor Dr Plovier Be-Clinic te Overijse.

Te eerste om dat ik veel positieve reactie's en mooie borsten heb gelezen en gezien.

Heel vriendelijk in omgang en ik denk een krak in zjn vak.

Ik zou naar verschillende Dr eens gaan spreken. Kan nooit erg zijn.

Hoe meer informatie je kan verkrijgen des te beter om later voor geen voldongen feiten te staan.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey pinki, bedankt voor je reactie.

Ja D&E Kliniek in Ninove is van waar ik woon het dichtste bij, maar kan echt niemand vinden die daar ervaringen mee heeft jammer genoeg. Misschien omdat het maar een klein stadje is en ook nog niet zo heel lang bestaat?

Ik was inderdaad van plan bij verschillende dokters op consultatie te gaan, maar daarstraks vertelde iemand me dat het 50 euro kan zijn voor 1 consultatie dus dan loopt het wel op als je bij meerdere dokters wilt langsgaan. Heb dus besloten om bij 2 dokters langs te gaan: dr. Plovier in Overijse & dr. De Meyere in Gent, omdat ik daarvan de meeste positieve reacties heb gelezen.

Groetjes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga naar de bergmankliniek in Bilthoven. Die is als nummer 1 getest. Maar als je van heel groot hou zou ik daar niet heen gaan want zij vinden iets al snel te groot voor je lichaam. Maar ik wil ook niet dat ik er nep uit zie, maar dat het gewoon bij mijn lichaam past.

De chirurg zei niets over mijn leeftijd. Hij vroeg hoe oud ik was en toen zei ik dat ik bijna 19 werd en verder ging hij er niet op in. Ik weet wel zeker dat ik ben uitgegroeid want het is al jaren hetzelfde. Ik was overal al vroeg bij maar het is gewoon nooit veel geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Hihi kan me heel goed inleven dat je met zo veel vragen zit!

Zelf ben ik ook 18 jaar en ben nu al meer dan een half jaar PO en ik kan je zeggen dit was echt een hele goede keuze :D

Ik wilde zelf ook een natuurlijke look en heb ronde dual-plane laten plaatsen en ben erg tevreden :D

De maat is groter uitgevallen maar ''nep'' boobies vallen kleiner uit dus ik ben helemaal happy :D

Ik zou zeggen lees je goed in en ga naar de arts waar je je fijn bij voelt dit is heel erg belangrijk!

Heel veel succes meisje, als je vragen hebt kan je altijd terecht ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt Marisjuh!

Kvind het echt raar dat ik eigenlijk bijna uitsluitend goede reacties hoor over borstvergrotingen, qua gewenning enzo want daar heb ik ook wel wat schrik voor...

Ik vraag me eigenlijk nog iets af: waarom zit ik steeds met de gedachte in mijn hoofd dat ronde minder natuurlijk lijken dan die druppels? Waar zit het verschil dan eigenlijk want als ik foto's bekijk zie ik niet altijd het verschil...

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ver het algemeen hele goede reacties!! Over gewenning dit heeft wel wat tijd nodig bij mij dan.. Ik begin nu pas het idee te krijgen ja dit is echt van mij hihi :blush: Maar dat komt wel goed hoor meid!

Het zit m vooral in de bolling boven aan, ronde geven iets meer bolling en druppel minder. Als je van ronde borsten houd zou ik voor ronde gaan, maar ronde achter de spier zijn vaak ook heel natuurlijk krijg je ook een beetje het druppel effect omdat de spier erop drukt ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook wel een beetje voor gevoel ;) Maar je hebt 80 B dus voor de spier moet wel lukken bij jou hoor!

Als je dun bent en je doet ze voor de spier is het vaak minder natuurlijk wanneer je ze achter de spier zou doen dus dan heb je een natuurlijker zicht ^_^

Maar je hebt zelf wat weefsel van jezelf dus dan moet het voor de spier wel lukken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

Ik kan je ook ten stelligste dr plovier aanraden hoor maar heb begrepen dat je daar op consult wil, echt doen.

En twijfelen, ik ben nu 29 wou al van mijn 17 de een bvg en kan maar 1 ding zeggen: heb spijt dat ik het geen 10 jaar vroeger gedaan heb!

Bij mij is het wel zo dat mijn borsten niet echt veranderd zijn (buiten dat ze groter zijn natuurlijk) maar je ziet heel goed mijn vorm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook wel een beetje voor gevoel ;) Maar je hebt 80 B dus voor de spier moet wel lukken bij jou hoor!

Als je dun bent en je doet ze voor de spier is het vaak minder natuurlijk wanneer je ze achter de spier zou doen dus dan heb je een natuurlijker zicht ^_^

Maar je hebt zelf wat weefsel van jezelf dus dan moet het voor de spier wel lukken ;)

Ik zou graag eens naar jouw fotoalbum kijken maar er staat bij wachtwoord via pb'tje maar ik weet niet wat pb'tje is :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

Ik kan je ook ten stelligste dr plovier aanraden hoor maar heb begrepen dat je daar op consult wil, echt doen.

En twijfelen, ik ben nu 29 wou al van mijn 17 de een bvg en kan maar 1 ding zeggen: heb spijt dat ik het geen 10 jaar vroeger gedaan heb!

Bij mij is het wel zo dat mijn borsten niet echt veranderd zijn (buiten dat ze groter zijn natuurlijk) maar je ziet heel goed mijn vorm.

Je iedereen heeft echt heel goede commentaar op dr plovier, zal binnenkorst eens bellen voor afspraak, spannend... :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.