Ga naar inhoud

Twijfelaartje: 29 augustus 2011 : Dr. Plovier: BeClinic


Aanbevolen berichten

Ik was inderdaad van plan bij verschillende dokters op consultatie te gaan, maar daarstraks vertelde iemand me dat het 50 euro kan zijn voor 1 consultatie dus dan loopt het wel op als je bij meerdere dokters wilt langsgaan. Heb dus besloten om bij 2 dokters langs te gaan: dr. Plovier in Overijse & dr. De Meyere in Gent, omdat ik daarvan de meeste positieve reacties heb gelezen.

Als Belg krijg je een doktersbriefje en dat kun je dan inwisselen bij je mutualiteit, en krijg je een gedeelte van je consult terug. Bij dr. De Meyere is het 30 euro, en kan ik ook zeker aanbevelen, heel tevreden over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb net gebeld naar BeClinic in Overijse, ben blij dat ik besloten heb om eens op consultatie te gaan! Alleen moet ik nog zo lang wachten maarja het kon niet anders want Dr. Plovier doet consultaties op woensdag en vrijdag maar dan zit ik op kot, dus kon het pas in de paasvakantie...

Kan nu al niet meer wachten wou dat het al zover was! Ben benieuwd om die man eens in het echt te ontmoeten want ik lees zoveel goede commentaren... De vrouw aan de telefoon was in ieder geval al supervriendelijk! Ben blij dat ik eindelijk gebeld heb! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeg dat is wel heel lang en dat is nieuw of wat alleen op die dagen,

ben nog vorig week dinsdag op consult geweest,als je dan besluit voor een BV dan moet je wel heel lang wachten,groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die mevrouw aan de telefoon zei dat hij consultaties doet op vrijdag en woensdag (ik had gevraagd maandag of dinsdag omdat ik dan weinig les heb) maar dat kwam dus niet uit dus heb ik moeten nemen in de paasvakantie... Wel raar want de 19e is ook een dinsdag... Enfin ja zal nog eventjes geduld moeten oefenen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey twijfelaartje,

inderdaad raar,ze zal mischien bedoelen op dindsdag je kan altijd later eens terug bellen,als er iemand eens afbelt of je nr geven moest er iemand annuleren,toch spannend allemaal hé.weet je voor de rest vind je toch de nodige info hier,ik heb tot hier toe heel veel aan dit forum gehad maar als ik de meeste topics volg kom je alles te weten,echt tof.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dank je wel allemaal. Ja ze heeft mijn telefoonnummer enzo gevraagd dusja misschien belt ze nog wel eens terug. En aan dit forum heb ik zeker al heel veel gehad, ben er bijna zeker van dat ik al meer dan de helft van op het forum ga weten van wat Dr. Plovier me gaat vertellen hihi :blush:

En mii18: ja ik ben ook gevallen voor dokter Plovier haha denk zelfs dat ik jouw foto's ga meenemen :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij is ook gewoon heel erg goed en hij maakt prachtige boobs!

Mag wel hoor... :D vind ik juist leuk

Ja ik heb nog geen enkel 'minder' resultaat van hem gezien, heb er wel vertrouwen in. Dat was ook de doorslaggevende reden om bij hem te gaan en ja ook omdat ik zelf lang de kanten van Brussel woon dus het is niet zo heel ver rijden.

En m'n moeder begint ook eindelijk wat bij te draaien dus komt hopelijk allemaal goed hihi.

Wat ik me eigenlijk afvroeg daarstraks (tis wel nog wat vroeg om daar al aan te denken maar ja hihi :blush: ) is wanneer je net geopereerd bent en je gaat naar huis na de operatie, kan je dan je gordel eigenlijk al dragen in de auto? Lijkt me pijnlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey jij,je bent echt grappig,je denkt aan die veiligheidsgordel nee joh we hebben een vrijstelling :159: grapje,ja tuurlijk denk ik toch we zijn net geopereerd is een geldig reden,je bent me er wel eentje hé,en ja ons Mii hier is echt populair haar borsten zijn echt mooi,ik denk dat ze moet samenwerken met dr Plovier met elke klant die haar foto van haar :1bouncingboobs: laat zien,(hey Mii je moet er geld voor vragen :125: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net met iemand over bv gepraat (zij is ook heel 'plat') en zij zei dat ze er vroeger ook aan dacht om een bv te laten doen, maar nu is ze heel blij dat ze het nooit gedaan heeft. Ze zegt dat je na een aantal jaren twijfelen enzo je lichaam wel gewoon aanvaardt zoals het is...

Help, nu begin ik echt te twijfelen... Maar als ik dan die mooie resultaten in de galerij bekijk... Weet het even niet goed meer! Zou het misschien jaloezie zijn? Of meent ze het echt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een bullshitt van dat meisje!!!! :wacko:

als ik nog jaren zo had rondgelopen zonder boobs was ik wanhopig geworden en vaste klant bij een pschiater denk ik!

ik had dat nooit kunnen aanvaarden en altijd onzeker en ongelukkig gebleven...

volgens mij is ze gewoon jaloers of bij haar is dat echt zo..

in ieder geval niet naar luisteren!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey :)

Dat vind ik toch ook wel een beetje raar van dat meisje.. Hoe lang zit jij al met een bv in je hoofd? Ik misschien al wel 8 jaar ofzo.. en sinds ik in mijn hoofd had beslist om het te doen en mijn eerste consultatie geboekt had, werd ik elke dag zekerder en zekerder dat het de juiste keuze was!

Raar wel dat dr plovier pas in maart tijd heeft! :) Hij is wel erg drukbezet dan.

Ik ben nét zelf terug van mijn eerste consultatie bij hem en heb al meteen een operatiedatum vastgelegd! Hij was suupervriendelijk en rustig en legde alles heel goed uit en nam ruim de tijd voor mij..

Ik weet niet of dat mogelijk is, maar als je echt zeker bent dat je je bv wil, kan je mss nu al nr de be clinic bellen en vragen voor een datum voor je operatie, ook al heb je je 1ste consult nog niet gehad? Dan moet je immers geen maanden meer wachten na je eerste consult? Het is maar een idee natuurlijk e!

Veeel succes!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net met iemand over bv gepraat (zij is ook heel 'plat') en zij zei dat ze er vroeger ook aan dacht om een bv te laten doen, maar nu is ze heel blij dat ze het nooit gedaan heeft. Ze zegt dat je na een aantal jaren twijfelen enzo je lichaam wel gewoon aanvaardt zoals het is...

Help, nu begin ik echt te twijfelen... Maar als ik dan die mooie resultaten in de galerij bekijk... Weet het even niet goed meer! Zou het misschien jaloezie zijn? Of meent ze het echt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ,

Ik ben al meer dan 30 jaar beschaamd om mijn te kleine borsten ! Ik heb mijn lichaam nooit aanvaard en heb nu eindelijk een afspraak gemaakt voor een BV

( ik ben 47 )Dus misschien wel wat jaloezie bij die dame !

Sinds ik de beslissing genomen heb , heb ik spijt dat ik het niet vroeger aangedurfd heb !!

gr,

anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mii: ik denk ook gwn dat ik er voor moet gaan en gewoon luisteren naar wat ik zelf wil en niet naar anderen.

Anneken: Ja aangezien ik nog maar 19 ga worden zit ik er nog geen 8 jaar mee in mijn hoofd, maar toch wel al 2-3 jaar, maar nog nooit concrete plannen gemaakt.

Ja da's wel een goed idee om te bellen om een afspraak te maken per telefoon om sneller te kunnen, maar het probleem is dat ik nog studeer en op kot zit dus ik moet echt eerst nog eens goed uitpluizen wanneer ik een paar weken thuis kan blijven want moet enkele verdiepingen met valies sleuren voor op mijn kot te geraken vandaar... En ook nog een beetje sparen natuurlijk. Maar het kan wel een tip voor andere mensen zijn natuurlijk...

Ja ikzelf was wel even geschrokken van haar reactie, dacht dat ze er positiever tegenover stond. Ze zei dat het gewoon te maken had met het feit dat ik nog zo jong ben en anders denk in mijn hoofd, enja al de verdere zever...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey twijfelaartje,ben blij dat je vroeger op consult kan gaan mischien word dan alles ineens duidelijker en voordat meisje mischien had ze en was er geen mogelijkheid om borstvergroting te doen tja dan zit er niks anders op dan het te aanvaardern goed voor haar natuurlijk.Maar wil maar zeggen tijden veranderen en vroeger was plastische chirurgie onbetaalbaar kijk nu eens,ze houden zelfs botox party's,wil maar zeggen het wordt toch goedkoper, ik ken iemand vroeger heeft haar borsten laten doen tegen 6-7000euro zie nu al voor 2000 kan je al je borsten laten doen,tijden veranderen,maar waar je mee inzit dat weet jij zelf het best en mischien al de vragen waar je mee inzit wordt mischien duidelijk op je consult,alvast good luck,xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey twijfelaartje,ben blij dat je vroeger op consult kan gaan mischien word dan alles ineens duidelijker en voordat meisje mischien had ze en was er geen mogelijkheid om borstvergroting te doen tja dan zit er niks anders op dan het te aanvaardern goed voor haar natuurlijk.Maar wil maar zeggen tijden veranderen en vroeger was plastische chirurgie onbetaalbaar kijk nu eens,ze houden zelfs botox party's,wil maar zeggen het wordt toch goedkoper, ik ken iemand vroeger heeft haar borsten laten doen tegen 6-7000euro zie nu al voor 2000 kan je al je borsten laten doen,tijden veranderen,maar waar je mee inzit dat weet jij zelf het best en mischien al de vragen waar je mee inzit wordt mischien duidelijk op je consult,alvast good luck,xx

Ja, zo denk ik er ook wel over hoor. Was er zo wel even van geschrokken maar heb het al achter me laten liggen :141:

En inderdaad is ook allemaal veel goedkoper geworden!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd dat je ook op consult gaat bij dr Plovier. Ik word 4 april geopereerd!

Groetjes

Ohh proficiat! Plaats je dan eens foto's in de galerij na je operatie? Ben benieuwd...

Jij kan echt al beginnen aftellen, superleuk! Wou dat ik ook al een datum had... Maar moet nog een klein beetje sparen dusja!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.