Ga naar inhoud

Adnil : 29 januari 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Adnil zei:

75D prachtige maat vind ik zelf. Ik hoop maar dat het niet teveel meer verandert  zodat mijn prachtige aanwinsten blijven passen.  Ik heb trouwens ook nog maar wat online besteld? Ik voel een nieuwe koop verslaving opkomen. Het was wel even goed kijken bij Marlies omdat mijn borst op andere plek begint dan een natuurlijke borst. Hierdoor kwam de bh wat hoger aan de zijkant in D. Maar C was echt  te klein. Gelukkig verschilde dat wel per bh en bij wat ik heb uitgezocht had ik er geen last van.  Het is echt even wennen.  Ik kijk heel anders met passen nu. Ik was ook blij met de hulp. Ik ben daarna nog bij Hunkemöler geweest (de gewone winkels in het centrum van Roosendaal bleven wel open) maar dat is toch een hele andere ervaring. 

Zeker een mooie maat! Ik ga denk ik volgende week is op laten meten. Ik heb en 80d gepast via mijn vriendin, maar ik denk zelf dat het net aan is. Maar misschien hoort het wel zo. Heb er ook de ballen verstand van? Hopelijk ga ik het wel leren? 

je beha’s zijn mooi!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6wk en 1 dag PO. De herstelperiode is officieel voorbij. Heerlijk! Ik heb het gisteren gevierd met een groot glas wijn en slaapkameractiviteiten zonder bh! Erg fijn.  Vannacht ook heerlijk zonder bh geslapen. En vandaag voor het eerst een normale bh aan. Mijn prachtige Marlies Dekkers. Ik had gedacht dat het allemaal raar en onwennig zou zijn maar eigenlijk voelt het prima. Sommige bewegingen heb ik 6 weken niet gemaakt waardoor dat nu dat trekkerig aanvoelt zoals mijn arm recht boven me uitstrekken bijvoorbeeld. Maar het doet geen pijn. Ik heb ook alvast mijn afspraak voor mijn nacontrole gemaakt. Eigenlijk gaat het dus gewoon super goed. Het is best een pittig proces geweest maar ik ben nu echt heel erg blij.  Mijn lichaam voelt compleet en ik vind mezelf mooi als ik in de spiegel kijk.  En daar heb ik het voor gedaan!

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Adnil zei:

6wk en 1 dag PO. De herstelperiode is officieel voorbij. Heerlijk! Ik heb het gisteren gevierd met een groot glas wijn en slaapkameractiviteiten zonder bh! Erg fijn.  Vannacht ook heerlijk zonder bh geslapen. En vandaag voor het eerst een normale bh aan. Mijn prachtige Marlies Dekkers. Ik had gedacht dat het allemaal raar en onwennig zou zijn maar eigenlijk voelt het prima. Sommige bewegingen heb ik 6 weken niet gemaakt waardoor dat nu dat trekkerig aanvoelt zoals mijn arm recht boven me uitstrekken bijvoorbeeld. Maar het doet geen pijn. Ik heb ook alvast mijn afspraak voor mijn nacontrole gemaakt. Eigenlijk gaat het dus gewoon super goed. Het is best een pittig proces geweest maar ik ben nu echt heel erg blij.  Mijn lichaam voelt compleet en ik vind mezelf mooi als ik in de spiegel kijk.  En daar heb ik het voor gedaan!

 

Wat fijn om te lezen, ben blij voor je en prettig dat je "gewone' bh direct lekker zat. :)Je partner zal gister ook wel erg blij zijn geweest, haha. Voor nu een fijne avond gewenst! 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adnil Ik ben zo blij voor je! 6 weken geleden een klein beetje in zak en as. En nu.... Nu zo blij (en je man ook?) Heerlijk dat je 6 weken voorbij zijn. Je mag nu alles, maar let je wel op als je wat voelt. Je moet ook wennen natuurlijk??

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ruim 3 maanden PO en dus hoog tijd voor een update:

Ik ben afgelopen maandag voor mijn eindcontrole geweest. Zoals elke keer was de assistente wat overweldigend maar wel super aardig. En ze was erg te spreken over het resultaat.  Ze heeft weer foto's gemaakt en even gevoeld.  Dr Straten was bezig met een intake gesprek en liep uit maar hij kon tussendoor even bij mij kijken. Ook hij was tevreden met het resultaat en hij vroeg wat ik er van vond.  

De assistente stelde nog wat vragen over het herstel en ik kreeg de ruimte om mijn vragen te stellen.  Mijn borsten zijn al behoorlijk zacht en soepel en ik vroeg mij af of het nu op zijn zachtst is.  Volgens de assistente zijn ze inderdaad al erg mooi soepel en zacht. Het kan nog iets zachter worden maar het kan ook zijn dat dit het is.  Verder heb ik onderaan mijn borst nog geen gevoel en het gevoel in mijn tepels is anders. Soms pijnlijk bij aanraking. Dit zal waarschijnlijk nog verbeteren.  Ook heb ik gevraagd hoe het zit met het gevoel dat mijn prothesen bewegen.  Als ik buk of bij het sporten lijkt het alsof ze bewegen. Dat voelt niet zo fijn.  Volgens de kliniek is dat normaal.  Ik zal er aan wennen en mij er over een poosje niet meer bewust van zijn. 

 

Als ik er op terug kijk is het een behoorlijk pittig proces geweest. De spanning vooraf.  Het herstel de eerste weken.  Het is echt niet niks.  Ik ben super blij met mijn keus voor de kliniek.  Ze hebben mij goed geïnformeerd en geadviseerd. Dr Straten is echt een hele prettige arts.  Als ik kijk hoe het nu met mijn borsten is dan vind ik het jammer dat het gevoel nog niet is zoals het was.  Mijn littekens zijn erg netjes maar moeten nog wel lichter worden.  Ik vind het gevoel van bewegende prothesen erg naar. Dat gezegd hebbende ben ik super blij dat ik het gedaan heb.  Ik vind mijn borsten prachtig. Ik ben zo veel blijer met mijn lijf.  Het klopt. Het voelt compleet. 

 

Ik ben inmiddels helaas weer wat kilootjes aangekomen en wil wel weer wat kwijt.  Toch vind ik het minder erg dan voorheen omdat ik mijn lijf evengoed mooi vind. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adnil,

 Hey meis, zo lekker herkenbaar dit alles..... terugkijkend is het echt wel een proces idd. Ik vond ook vooral de periode vooraf heel heftig. De twijfels die daar bij kwamen. En uiteraard de eerste weken waren stiekem ook niet niks.

 

Nu ben ik er zo blij mee...en ook ik voel bij sommige bewegingen de implantaat bewegen. Maar dat went steeds meer. Ik ben me er steeds minder van bewust! 

 

Ook ik had deze week mijn eindcontrole. Alles zag er goed uit en zowel PC als consulente ook zeer te spreken over het resultaat. Er werd me zelfs gevraagd of ze mijn fotos op website of folder mochten plaasten. Zonder gezicht heb ik daar geen probleem mee...vond het zelfs een mooi compliment, waardoor ik nog meer besef dat het gewoon heel goed gelukt is. Je blijft zelf toch altijd wat kritisch naar jezelf he!

 

Volgende week ga ik een weekje op vakantie naar Turkije...ben benieuwd wat zon week in bikini me gaat brengen. Ik zal nu in ieder geval niet meer zo gapend naar andere borsten op mijn bedje liggen....maar met borsten vooruit het zwembad inlopen :)

 

Geniet van je meiden Adnil, je mag er wezen, ook met paar kilo extra....ook ik ben wat aangekomen na operatie. Maar t totaal plaatje mag er best zijn! Ik geniet van mijn lichaam nu....en dat voelt fijn!

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo dames,

4 maanden PO alweer. Wat gaat het snel.  Ik ben nog elke dag blij met mijn borsten.  Deze week voelde het voor het eerst niet raar tijdens het sporten. Al moet ik wel zeggen dat mijn conditie echt onder het nulpunt gezakt is.  Zou dat nog steeds van de operatie kunnen komen?

 

Ik vind het wel jammer dat ik de protheses zo goed voel.  Ik vind het nog steeds een naar gevoel  om op mijn buik te liggen.  En ook als ik mijn borsten naar elkaar dus of manlief ze enthousiast masseert voelt dat echt niet fijn. Hetzelfde geld voor bukken en overeind komen.  Ik hoop zo dat dat nog verbetert.  

 

Maar goed.  Ze zijn prachtig en dat is het echt waard. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hen even je  hele verhaal terug gelezen incl je herstel. 

Ik mag dinsdag bij Dr straten mij melden om mijn nieuwe borsten te krijgen. 

Mijn vriend moet de dag erna 1 dagje werken en is daarna wel 2 dagen vrij. 

Mijn bonuspapa komt mij die 2e  dag thuis helpen. 

Zal vast gek en onwennig zijn. 

Wat heb jij voor borsten gekregen?

En heb je ook foto's hoe het is geworden?

Ik krijg anatomisch, high profile 390 CC in links en wrs 440 CC  in rechts. 

Vind het ontzettend spanennd allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Patries78 zei:

Hen even je  hele verhaal terug gelezen incl je herstel. 

Ik mag dinsdag bij Dr straten mij melden om mijn nieuwe borsten te krijgen. 

Mijn vriend moet de dag erna 1 dagje werken en is daarna wel 2 dagen vrij. 

Mijn bonuspapa komt mij die 2e  dag thuis helpen. 

Zal vast gek en onwennig zijn. 

Wat heb jij voor borsten gekregen?

En heb je ook foto's hoe het is geworden?

Ik krijg anatomisch, high profile 390 CC in links en wrs 440 CC  in rechts. 

Vind het ontzettend spanennd allemaal!

Hoi @Patries78

 

Spannend! Ik heb 325 en 350 cc mentor cohesive 2 rond. Mijn voorsituatie is wel heel anders dan de jouwe. Ik heb twee albums en zal je even toevoegen. In mijn eerste album zitten de foto's van het na de operatie.  Het tweede begint geloof ik met 4wk PO. Mijn laatste foto is al van wat langer geleden maar ik wil er vandaag of morgen nog even een nieuwe maken.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.