Ga naar inhoud

Adnil : 29 januari 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@Adnil, ik zou ook wel willen meekijken als het mag. Ik heb nu keelpijn. Gelukkig nu en dan is het over een paar dagen weer over? Zolang er maar geen koorts is... Maar ik ben eigenlijk nooit ziek, maar toch die angst he. Hihi.

 

@Boobmom Niet te veel werk aannemen hoor. Je doet denk ik al snel te veel als kapster zijnde. Ook ik ben kapster geweest en heb het beroep uitgeoefend en we hebben kapsalons in de familie, dus ik weet hoe het gaat? Plus met manlief een eigen zaak, dus de druk die je voelt naar je klanten om ze blij en tevreden te houden kennen we al te goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, M&M&m zei:

@Adnil, ik zou ook wel willen meekijken als het mag. Ik heb nu keelpijn. Gelukkig nu en dan is het over een paar dagen weer over? Zolang er maar geen koorts is... Maar ik ben eigenlijk nooit ziek, maar toch die angst he. Hihi.

 

@Boobmom Niet te veel werk aannemen hoor. Je doet denk ik al snel te veel als kapster zijnde. Ook ik ben kapster geweest en heb het beroep uitgeoefend en we hebben kapsalons in de familie, dus ik weet hoe het gaat? Plus met manlief een eigen zaak, dus de druk die je voelt naar je klanten om ze blij en tevreden te houden kennen we al te goed. 

Heb de eerste week ook echt regelmatig pauzes in geboekt.....en zorg dat ik die ook behoudt en niet alsnog in ga boeken...goed op mezelf passen idd

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, M&M&m zei:

@Adnil, ik zou ook wel willen meekijken als het mag. Ik heb nu keelpijn. Gelukkig nu en dan is het over een paar dagen weer over? Zolang er maar geen koorts is... Maar ik ben eigenlijk nooit ziek, maar toch die angst he. Hihi.

Toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Boobmom zei:

Heb de eerste week ook echt regelmatig pauzes in geboekt.....en zorg dat ik die ook behoudt en niet alsnog in ga boeken...goed op mezelf passen idd

Goed zo Boobmom?En als je denkt hmmm, toch een knippertje erbij lees je maar even hier terug?

 

16 minuten geleden, Adnil zei:

Toegevoegd!

Ik ga kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adnil Mooie maat geworden! Dat gaat heel mooi worden. Ze zitten nog lekker hoog, maar zoals we lezen hier op het forum gaat dat allemaal nog wat zakken en settelen. Lekker elke dag een foto maken en dan volgende week is het verschil zien. Onze voorsituatie is redelijk hetzelfde zie ik op de foto. Ik heb 80a, en mijn tepels hangen iets verder naar beneden dan bij jou, maar de maat is wel hetzelfde als ik zo kijk. Correctie, WAS hetzelfde, hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Adnil zei:

Bedankt @M&M&m wat krijg jij en bij welke kliniek?

Ik krijg gladde Natrelle rond. Of 295cc of 325cc. Arts gaat kijken wat het mooiste wordt als ik op de tafel lig. Het wordt achter de spier geplaatst, dus dan ga je ongeveer 25cc weer 'missen'. Ik word door dokter Koopmann geopereerd. In de Bergmankliniek. Over 12 nachtjes?

 

Hoe gaat het vandaag met je. Heb je een redelijke nacht gehad? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor. Dat gaat al opschieten! Bij mij is het duel plane geplaatst.  Half achter de spier. Ik heb een redelijke nacht gehad. Ik werd om 5.00 wakker en kon niet meer slapen door de pijn. Ik heb er toen toch maar voor gekozen om mijn pijnstillers vast in te nemen. Ook even rond gelopen en toen weer naar bed. In bed heb ik vooral last van mijn rug. Ik kan geen houding vinden waarin ik hem niet voel. Ik ben wel weer in slaap gevallen en werd wakker van de wekker van mijn man. Net even lekker een beetje gewassen. Ik vond dat best even eng. Zeker met bh uit maar toch ook wel fijn.  Morgen ga ik douchen. Ik voel mij nu ook weer best prima. Sochtends en snachts is tot nu toe het rotst. En mijn rug blijft nu zeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Adnil zei:

Spannend hoor. Dat gaat al opschieten! Bij mij is het duel plane geplaatst.  Half achter de spier. Ik heb een redelijke nacht gehad. Ik werd om 5.00 wakker en kon niet meer slapen door de pijn. Ik heb er toen toch maar voor gekozen om mijn pijnstillers vast in te nemen. Ook even rond gelopen en toen weer naar bed. In bed heb ik vooral last van mijn rug. Ik kan geen houding vinden waarin ik hem niet voel. Ik ben wel weer in slaap gevallen en werd wakker van de wekker van mijn man. Net even lekker een beetje gewassen. Ik vond dat best even eng. Zeker met bh uit maar toch ook wel fijn.  Morgen ga ik douchen. Ik voel mij nu ook weer best prima. Sochtends en snachts is tot nu toe het rotst. En mijn rug blijft nu zeuren.

Hou je je medicijnspiegel wel op peil? Desnoods je wekker in de nacht zetten om in te nemen. Ben je verder de hele dag alleen thuis? Hopelijk doe je niet te veel. Ik ben een rugslaper, dus gelukkig wordt dat geen dingetje bij mij, maar als je dat niet gewend bent kan je idd last van je rug krijgen. Vervelend! Ik heb juist het minst last van mijn rug als ik op de rug slaap. Gek hè. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, M&M&m zei:

Hou je je medicijnspiegel wel op peil? Desnoods je wekker in de nacht zetten om in te nemen. Ben je verder de hele dag alleen thuis? Hopelijk doe je niet te veel. Ik ben een rugslaper, dus gelukkig wordt dat geen dingetje bij mij, maar als je dat niet gewend bent kan je idd last van je rug krijgen. Vervelend! Ik heb juist het minst last van mijn rug als ik op de rug slaap. Gek hè. 

Ik heb van de kliniek een schema waarbij is de eerste om 8.00 en de laatste om 00.00 moet nemen.  Ik ga vroeger slapen dus neem de laatste om 23.30. Gisterochtend de eerste om 6.45 en vanochtend dan om 5.00 zo'n beetje. Ik ben een zij/ buikslaper dus dat is idd wel echt een dingetje.  Ik heb lekker mijn man thuis! Twee weken dus dat is wel luxe.  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben normaal ook een zijslaper. Maar t rug slapen gaat me belachelijk goed af. Ben iem die snel last van dr rug heeft dus had veel schrik hiervoor. Maar integendeel nu. Heb nog nooit zo weinig last van Mn rug gehad. Heb wel eerste twee weken met kussen in knieholte geslapen. Miss dat dat geholpen heeft. Was n tip van iem hier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit op dat 3 PO. Voor het eerst gedoucht. Nieuwe BH aan (Carefix Ava). Voelt heel lekker. Wel weer wat meer pijn maar dat is denk ik logisch omdat ik wat gedaan heb.  Mentaal doet het goed dus daar klamp ik mij maar even aan vast. Mijn borsten zien er nog steeds raar uit maar ik zie ze wel veranderen.  Ik heb wel enorme vochtophopingen trouwens. Mijn buik en mijn rug. Dat voelt zo gek. Vandaag maar weer goed drinken en mijn arnica druppels innemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Adnil

Ik lees dat je geopereerd bent wat ik snel terug kan lezen heb je veel pijn gehad of nog steeds?

Heb je voldoende pijnstilling in huis ik werk in de apotheek wat neem je in of gaat het nu al ietsje beter met je?

Groetjes Biba 1973

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Biba1973 zei:

Hey Adnil

Ik lees dat je geopereerd bent wat ik snel terug kan lezen heb je veel pijn gehad of nog steeds?

Heb je voldoende pijnstilling in huis ik werk in de apotheek wat neem je in of gaat het nu al ietsje beter met je?

Groetjes Biba 1973

Hoi @Biba1973

 

Dat klopt. Vandaag wordt mijn 4e dag PO. Ik vond de pijn best pittig. Het gaat wel steeds wat beter.  Al maakt de ene pijn plaatst voor de andere het is steeds dragelijker . Ik zit nog volop aan de pijnstillers.  4x 1000mg paracetamol en 4x Celecoxib 100mg. Die laatste moet ik vanaf morgen af gaan bouwen. Ik neem de eerste pijnstillers als ik wakker wordt snachts.  Dat is nu steeds rond 4 a 5 uur. Omdat ik wat last van mijn maag krijg heb ik vannacht alleen de paracetamol genomen en net de Celecoxib met wat te eten.  Ik ben gisteren ook begonnen met maagbeschermers.  

 

Het is alles bij elkaar een pittig proces maar het gaat bijna ongemerkt steeds wat beter.  Ik ben niet zo heel erg onzeker over de pijn omdat ik veel herken van wat ik hier gelezen heb . Ik ben alleen bang om dingen fout te doen.  Ik span soms onbewust uit een soort reflex mijn borstspier aan en daar schrik ik dan van. Ook zijn mijn borsten echt nog niet mooi. Veel zwelling, erg hoog en vierkant. Maar ik heb op foto's gezien dat andere vrouwen dat ook hadden een ze toch heel mooi zijn geworden. Dus dat geeft dan wel weer vertrouwen.

 

Nou je hoort het deze basketcase gaat nog een beetje van links naar rechts de hele tijd! Maar dat ben ik ook eigenlijk in een notendop!

 

Ik ben pad 4dg PO en geduld is het keyword. Gelukkig is mijn man ook lekker twee weken thuis en hij helpt echt enorm. Zelfs mijn dochters zijn bereid een extra handje uit te steken. 

 

Ik ga straks gewoon weer lekker douchen.  Ik ga vanmiddag even naar de verjaardag van de zoon van mijn vriendin.  Mooie stok achter de deur om even nog iets meer mijn best te doen om weer enigszins normaal de deur uit te gaan. En dat doet ook goed. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Adnil zei:

Hoi @Biba1973

 

Dat klopt. Vandaag wordt mijn 4e dag PO. Ik vond de pijn best pittig. Het gaat wel steeds wat beter.  Al maakt de ene pijn plaatst voor de andere het is steeds dragelijker . Ik zit nog volop aan de pijnstillers.  4x 1000mg paracetamol en 4x Celecoxib 100mg. Die laatste moet ik vanaf morgen af gaan bouwen. Ik neem de eerste pijnstillers als ik wakker wordt snachts.  Dat is nu steeds rond 4 a 5 uur. Omdat ik wat last van mijn maag krijg heb ik vannacht alleen de paracetamol genomen en net de Celecoxib met wat te eten.  Ik ben gisteren ook begonnen met maagbeschermers.  

 

Het is alles bij elkaar een pittig proces maar het gaat bijna ongemerkt steeds wat beter.  Ik ben niet zo heel erg onzeker over de pijn omdat ik veel herken van wat ik hier gelezen heb . Ik ben alleen bang om dingen fout te doen.  Ik span soms onbewust uit een soort reflex mijn borstspier aan en daar schrik ik dan van. Ook zijn mijn borsten echt nog niet mooi. Veel zwelling, erg hoog en vierkant. Maar ik heb op foto's gezien dat andere vrouwen dat ook hadden een ze toch heel mooi zijn geworden. Dus dat geeft dan wel weer vertrouwen.

 

Nou je hoort het deze basketcase gaat nog een beetje van links naar rechts de hele tijd! Maar dat ben ik ook eigenlijk in een notendop!

 

Ik ben pad 4dg PO en geduld is het keyword. Gelukkig is mijn man ook lekker twee weken thuis en hij helpt echt enorm. Zelfs mijn dochters zijn bereid een extra handje uit te steken. 

 

Ik ga straks gewoon weer lekker douchen.  Ik ga vanmiddag even naar de verjaardag van de zoon van mijn vriendin.  Mooie stok achter de deur om even nog iets meer mijn best te doen om weer enigszins normaal de deur uit te gaan. En dat doet ook goed. 

 

Gelukkig lees ik dat het toch een beetje beter met je gaat. En je gaat vanmiddag zelfs even op verjaarsvisite. Let wel op je zelf dat je niet te veel van je eigen vraagt, maar kan me voorstellen dat het ook lekker is om even je gedachten te verplaatsen. Luister naar je lijf. Weten ze vanmiddag iets van je operatie? Of moet je doen alsof er niks aan het handje is? Fijne dag vandaag! Liefs

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-2-2019 om 10:41, M&M&m zei:

Gelukkig lees ik dat het toch een beetje beter met je gaat. En je gaat vanmiddag zelfs even op verjaarsvisite. Let wel op je zelf dat je niet te veel van je eigen vraagt, maar kan me voorstellen dat het ook lekker is om even je gedachten te verplaatsen. Luister naar je lijf. Weten ze vanmiddag iets van je operatie? Of moet je doen alsof er niks aan het handje is? Fijne dag vandaag! Liefs

Bedankt voor je lieve berichtje. Het was gisteren echt wel een lekkere dag.  Het was fijn om er even uit te zijn.  Ik had me ook gewoon weer opgemaakt en sieraden om. Dat voelt dan meteen zo lekker. Alleen mijn vriendin bij wie de verjaardag was wist het. Zij was gelukkig discreet.  Het hoeft van mij niet de hele huiskamer rond met mensen die ik alleen van de verjaardagen daar ken. 

 

Vandaag valt,  vooral mentaal, tot nu toe weer een beetje tegen.  Ik heb er moeite mee zo afhankelijk te zijn.  Mijn man is echt super lief en doet zijn best.  Hij heeft vanmorgen mijn haar gewassen en gefohnd. Maar deze ijdele trut is niet tevreden met het resultaat. Tel daar een paar kg vocht bij op een ik voel mij dik en lelijk. Het idee dat hij nog ruim vijf weken mijn haar moet föhnen! Ik hoop echt dat ik dat eerder zelf kan en mag. Ik ga even overleggen tijdens de controlle. Misschien heeft ze nog tips.  

 

Ik ben pas 5dg PO dus ik moet ook niet zeuren. We gaan er maar weer het beste van maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Adnil zei:

Bedankt voor je lieve berichtje. Het was gisteren echt wel een lekkere dag.  Het was fijn om er even uit te zijn.  Ik had me ook gewoon weer opgemaakt en sieraden om. Dat voelt dan meteen zo lekker. Alleen mijn vriendin bij wie de verjaardag was wist het. Zij was gelukkig discreet.  Het hoeft van mij niet de hele huiskamer rond met mensen die ik alleen van de verjaardagen daar ken. 

 

Vandaag valt,  vooral mentaal, tot nu toe weer een beetje tegen.  Ik heb er moeite mee zo afhankelijk te zijn.  Mijn man is echt super lief en doet zijn best.  Hij heeft vanmorgen mijn haar gewassen en gefohnd. Maar deze ijdele trut is niet tevreden met het resultaat. Tel daar een paar kg vocht bij op een ik voel mij dik en lelijk. Het idee dat hij nog ruim vijf weken mijn haar moet föhnen! Ik hoop echt dat ik dat eerder zelf kan en mag. Ik ga even overleggen tijdens de controlle. Misschien heeft ze nog tips.  

 

Ik ben pas 5dg PO dus ik moet ook niet zeuren. We gaan er maar weer het beste van maken.

 

Fijn om er even tussenuit te zijn! 

 

Ja dat afhankelijk zijn vond / vind ik ook heel vervelend.. Moet wel zeggen dat haren kammen/ wassen etc steeds beter zelf gaat hoor! Dus dat kan je waarschijnlijk wel wat eerder dan die 5 weken... Maar snap je dipje wel, had dat ook een paar dagen na de operatie. Kon niks, had pijn en raakte gefrustreerd van het afhankelijk zijn. En voelde me ook superdik. Hoe vervelend ook, daar zul je echt even doorheen moeten! Het komt echt weer goed ?  Dat vocht trekt vanzelf weer weg en je wordt steeds weer meer onafhankelijk! Probeer maar op je rust en herstel te focussen ?

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Adnil zei:

Bedankt voor je lieve berichtje. Het was gisteren echt wel een lekkere dag.  Het was fijn om er even uit te zijn.  Ik had me ook gewoon weer opgemaakt en sieraden om. Dat voelt dan meteen zo lekker. Alleen mijn vriendin bij wie de verjaardag was wist het. Zij was gelukkig discreet.  Het hoeft van mij niet de hele huiskamer rond met mensen die ik alleen van de verjaardagen daar ken. 

 

Vandaag valt,  vooral mentaal, tot nu toe weer een beetje tegen.  Ik heb er moeite mee zo afhankelijk te zijn.  Mijn man is echt super lief en doet zijn best.  Hij heeft vanmorgen mijn haar gewassen en gefohnd. Maar deze ijdele trut is niet tevreden met het resultaat. Tel daar een paar kg vocht bij op een ik voel mij dik en lelijk. Het idee dat hij nog ruim vijf weken mijn haar moet föhnen! Ik hoop echt dat ik dat eerder zelf kan en mag. Ik ga even overleggen tijdens de controlle. Misschien heeft ze nog tips.  

 

Ik ben pas 5dg PO dus ik moet ook niet zeuren. We gaan er maar weer het beste van maken.

Ik herken wat je zegt....

 

Ik heb zelf hele rare slagen in mijn haar...heel lang haar....wat ik altijd uitfohn….en dat gaat nu gewoon niet. Probeer af en toe met een stijltang als het haar droog is er toch wat van te maken....maar 9 van de 10 dagen zit het in een vlecht of knot!

Mis mijn mooi geföhnde haar echt....maar ben bang dat het me gewoon nog niet lukt. Wassen en kammen kan je na een week of anderhalf wel weer hoor...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh oh, ik heb kort haar wat gefohnt MOET worden?. Dat wordt wat, want mijn man kan dat echt niet! Misschien een van de kinders?

Nee, komt goed, ben al aan het oefenen met droogfohnen en stylen zonder mijn armen omhoog te krijgen. Lees een beetje op zijn kop hangen?. Lukt alleen niet echt, lol. Maar de eerste paar dagen denk ik dat dit totaal niet belangrijk is.... en met een rondje lopen doe ik wel een muts op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, M&M&m zei:

Oooh oh, ik heb kort haar wat gefohnt MOET worden?. Dat wordt wat, want mijn man kan dat echt niet! Misschien een van de kinders?

Nee, komt goed, ben al aan het oefenen met droogfohnen en stylen zonder mijn armen omhoog te krijgen. Lees een beetje op zijn kop hangen?. Lukt alleen niet echt, lol. Maar de eerste paar dagen denk ik dat dit totaal niet belangrijk is.... en met een rondje lopen doe ik wel een muts op?

Je kunt al redelijk snel voorover hangend je haar doen hoor....miss lukt het je dan wel om ze beetje in model te brengen. Ik ga komend weekend proberen of ik voorover hangend de krul er ook een beete uit kan fohnen...wie weet krijg ik dan wel zon volumeus effect, dat ik iets nieuws ontdekt heb waar ik heel vrolijk van wordt :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, M&M&m zei:

Oooh oh, ik heb kort haar wat gefohnt MOET worden?. Dat wordt wat, want mijn man kan dat echt niet! Misschien een van de kinders?

Nee, komt goed, ben al aan het oefenen met droogfohnen en stylen zonder mijn armen omhoog te krijgen. Lees een beetje op zijn kop hangen?. Lukt alleen niet echt, lol. Maar de eerste paar dagen denk ik dat dit totaal niet belangrijk is.... en met een rondje lopen doe ik wel een muts op?

Hier hetzelfde probleem.  Half lang haar met krullen dat geföhnd moet worden.  Lang leve de douchemuts. Maar ja het moet toch aan en toe gewassen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎2‎-‎2‎-‎2019 om 09:25, Adnil zei:

Hoi @Biba1973

 

Dat klopt. Vandaag wordt mijn 4e dag PO. Ik vond de pijn best pittig. Het gaat wel steeds wat beter.  Al maakt de ene pijn plaatst voor de andere het is steeds dragelijker . Ik zit nog volop aan de pijnstillers.  4x 1000mg paracetamol en 4x Celecoxib 100mg. Die laatste moet ik vanaf morgen af gaan bouwen. Ik neem de eerste pijnstillers als ik wakker wordt snachts.  Dat is nu steeds rond 4 a 5 uur. Omdat ik wat last van mijn maag krijg heb ik vannacht alleen de paracetamol genomen en net de Celecoxib met wat te eten.  Ik ben gisteren ook begonnen met maagbeschermers.  

 

Het is alles bij elkaar een pittig proces maar het gaat bijna ongemerkt steeds wat beter.  Ik ben niet zo heel erg onzeker over de pijn omdat ik veel herken van wat ik hier gelezen heb . Ik ben alleen bang om dingen fout te doen.  Ik span soms onbewust uit een soort reflex mijn borstspier aan en daar schrik ik dan van. Ook zijn mijn borsten echt nog niet mooi. Veel zwelling, erg hoog en vierkant. Maar ik heb op foto's gezien dat andere vrouwen dat ook hadden een ze toch heel mooi zijn geworden. Dus dat geeft dan wel weer vertrouwen.

 

Nou je hoort het deze basketcase gaat nog een beetje van links naar rechts de hele tijd! Maar dat ben ik ook eigenlijk in een notendop!

 

Ik ben pad 4dg PO en geduld is het keyword. Gelukkig is mijn man ook lekker twee weken thuis en hij helpt echt enorm. Zelfs mijn dochters zijn bereid een extra handje uit te steken. 

 

Ik ga straks gewoon weer lekker douchen.  Ik ga vanmiddag even naar de verjaardag van de zoon van mijn vriendin.  Mooie stok achter de deur om even nog iets meer mijn best te doen om weer enigszins normaal de deur uit te gaan. En dat doet ook goed. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Biba1973 zei:

 

Hey Adnil gelukkig gaat t zoals je zelf zegt ongemerkt steeds beter. Als je het niet red met de paracetamol 4x1000 mg op een dag dan zou ik gewoon nog een recept bij vragen voor wat sterkere pijnstilling.  Ik heb geen idee of je evt ibuprofen 400 mg mag gebruiken van de arts maar die kan je kopen in de drogist apotheek zonder recept maar neem dan wel de maagbeschermer erbij in en als je een klein beetje van te voren eet moet t voor de maag geen probleem zijn. Wat lief van je dochters dat ze extra hun best doen uit ervaring heb ik dat hier ook gehad laatste 5 jaar 3 x een operatie gehad en "sleutelwoord" is heb geduld je denkt als je er midden in zit ohhhhhh komt dit goed maar ja zo zitten we mensen (niet iedereen)  in elkaar he :-)) , maar geef t tijd komt zeker goed er zijn er al velen voor ons gegaan he.

Hier was t ook altijd xtra hulp van de kinderen hoe klein ze dan ook zijn .

Fijn dat je man thuis is enne heb je NETFLIX niks lekkerder lui op de bank onder een dekentje  heerlijke series kijken ik heb er heel wat gezien tijdens herstelperiodes :-)) 

 

Groetjes Biba1973

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@M&M&m, ik zou wel even navragen of je ibuprofen erbij mag slikken....volgens mij is dat namelijk een bloedverdunner, van horen zeggen. ik slikte er via kliniek diclofinac bij! Maar heb je nog steeds echt zoveel pijn dat het niet met paracetamol te doen is? Je bent vandaag 6PO als ik me niet vergis? Ik begon bij 5 PO met afbouwen al. Maar iedereen is verschillend he...elk herstel. Bij mij ging/gaat t gewoon heel goed.

 

Neem je wel genoeg rust? Probeer t anders even nog rustiger aan te doen...je man is thuis, dus maak daar even gebruik van! Mijn vriend moest na 3 dagen weer aan t werk....

 

Je bent bijna door t ergste heen meis....Over paar dagen denk je...oh was t dat nu achteraf! Ik had zelf alleen dag 10 even kleine terug val, maar dat was omdat ik echt te veel gedaan had de dag ervoor!

 

Zet m op!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.