Ga naar inhoud

Adnil : 29 januari 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

28 minuten geleden, Boobmom zei:

@M&M&m, ik zou wel even navragen of je ibuprofen erbij mag slikken....volgens mij is dat namelijk een bloedverdunner, van horen zeggen. ik slikte er via kliniek diclofinac bij! Maar heb je nog steeds echt zoveel pijn dat het niet met paracetamol te doen is? Je bent vandaag 6PO als ik me niet vergis? Ik begon bij 5 PO met afbouwen al. Maar iedereen is verschillend he...elk herstel. Bij mij ging/gaat t gewoon heel goed.

 

Neem je wel genoeg rust? Probeer t anders even nog rustiger aan te doen...je man is thuis, dus maak daar even gebruik van! Mijn vriend moest na 3 dagen weer aan t werk....

 

Je bent bijna door t ergste heen meis....Over paar dagen denk je...oh was t dat nu achteraf! Ik had zelf alleen dag 10 even kleine terug val, maar dat was omdat ik echt te veel gedaan had de dag ervoor!

 

Zet m op!!!

Deze vraag is natuurlijk voor @Adnil Ik mag nog 8daagjes wachten voordat ik aan de beurt ben.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Boobmom zei:

@M&M&m, ik zou wel even navragen of je ibuprofen erbij mag slikken....volgens mij is dat namelijk een bloedverdunner, van horen zeggen. ik slikte er via kliniek diclofinac bij! Maar heb je nog steeds echt zoveel pijn dat het niet met paracetamol te doen is? Je bent vandaag 6PO als ik me niet vergis? Ik begon bij 5 PO met afbouwen al. Maar iedereen is verschillend he...elk herstel. Bij mij ging/gaat t gewoon heel goed.

 

Neem je wel genoeg rust? Probeer t anders even nog rustiger aan te doen...je man is thuis, dus maak daar even gebruik van! Mijn vriend moest na 3 dagen weer aan t werk....

 

Je bent bijna door t ergste heen meis....Over paar dagen denk je...oh was t dat nu achteraf! Ik had zelf alleen dag 10 even kleine terug val, maar dat was omdat ik echt te veel gedaan had de dag ervoor!

 

Zet m op!!!

Bedankt voor het support! Het gaat idd een stuk beter. Ik schrok vrijdag dat mijn extra pijnstillers bijna op waren. Ik ben die toch maar af gaan bouwen.  Ik heb er nog 1 die ik er vanavond bij pak bij de paracetamol. Ik werd vannacht wel weer wakker maar met dragelijke pijn. Ik heb evengoed paracetamol genomen en toen ik sochtends wakker werd was de pijn ook goed te doen. Jee! Ik kon mij vrijdag niet voorstellen hoe ik mij vandaag voel. Ik moet wel opletten dat ik dan niet meteen te enthousiast wordt. Ik hou de paracetamol er vandaag ook nog lekker bij. Misschien kan ik die dosering vanaf morgen iets af gaan bouwen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Adnil zei:

Bedankt voor het support! Het gaat idd een stuk beter. Ik schrok vrijdag dat mijn extra pijnstillers bijna op waren. Ik ben die toch maar af gaan bouwen.  Ik heb er nog 1 die ik er vanavond bij pak bij de paracetamol. Ik werd vannacht wel weer wakker maar met dragelijke pijn. Ik heb evengoed paracetamol genomen en toen ik sochtends wakker werd was de pijn ook goed te doen. Jee! Ik kon mij vrijdag niet voorstellen hoe ik mij vandaag voel. Ik moet wel opletten dat ik dan niet meteen te enthousiast wordt. Ik hou de paracetamol er vandaag ook nog lekker bij. Misschien kan ik die dosering vanaf morgen iets af gaan bouwen. 

Zo blij voor je dat het inene een stukje beter gaat. De ergste dagen zijn nu echt voorbij, nog even en ook jij kan gaan genieten. Gun het je van harte?

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adnil, ik had dat eerste dagen ook hoor, dat ik dacht...mijn god, ik kan nooit gaan werken na 3 weken. en nu gaat het me al beter af dan dat ik ooit verwacht heb. 

 

Ook die pijn loopt dadelijk snel af hoor...en dan gaat de spierkracht ook langzaam omhoog. ik kon eerste dagen bv niet eens het dimlicht van een lamp aan de muur uitdrukken....deed ik met mijn voorhoofd...hahahah… dagen erna lukt het ineens wel, nu stelt dat niks meer voor....

Autorijden en schakelen... na 10 dagen dacht ik....jee....das lastig. Nu lukt me dat zonder pijn....voel nog minimaal dat mn spier moet wennen aan die handeling.

 

En zo zijn er nog wel wat voorbeelden....maar als e die tweede week ook al voorbij bent, is het alleen maar opbouw die heel hard gaat

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Boobmom zei:

ik kon eerste dagen bv niet eens het dimlicht van een lamp aan de muur uitdrukken....deed ik met mijn voorhoofd...hahahah… 

:152: Eigenlijk zal het gefilmd moeten worden, hoe alles gedaan wordt zonder borstspieren de eerste dagen :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 week PO. Helaas weer een mindere nacht gehad.  Gisteren toch te enthousiast geweest vrees ik. Ik heb gisteravond voor het laatst mijn extra pijnstillers genomen maar de paracetamol blijf ik nog even slikken.

 

Tijd voor de eerste controle.  We waren lekker op tijd bij de kliniek en werden ook meteen geholpen.  De assistent heeft de pleisters eraf gehaald en knoopjes weggeknipt. Alles was prima. Mijn ene litteken is al behoorlijk genezen. De andere iets minder ver maar netjes op schema. Ik heb ook even besoroken dat ik zo enorm vocht vasthoud. Dat is normaal en kan nog een paar weken duren☹. Verder heb ik de befaamde martelband gekregen. Een elastische band over mijn borsten onder mijn oksels. Het zit echt niet lekker. Irriteert o der mijn oksel en de verandering van druk is wennen. Mijn borsten zitten erg hoog dus ik ben er toch ook wel blij mee.  Hopelijk gaat het zakken hierdoor sneller.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Adnil zei:

1 week PO. Helaas weer een mindere nacht gehad.  Gisteren toch te enthousiast geweest vrees ik. Ik heb gisteravond voor het laatst mijn extra pijnstillers genomen maar de paracetamol blijf ik nog even slikken.

 

Tijd voor de eerste controle.  We waren lekker op tijd bij de kliniek en werden ook meteen geholpen.  De assistent heeft de pleisters eraf gehaald en knoopjes weggeknipt. Alles was prima. Mijn ene litteken is al behoorlijk genezen. De andere iets minder ver maar netjes op schema. Ik heb ook even besoroken dat ik zo enorm vocht vasthoud. Dat is normaal en kan nog een paar weken duren☹. Verder heb ik de befaamde martelband gekregen. Een elastische band over mijn borsten onder mijn oksels. Het zit echt niet lekker. Irriteert o der mijn oksel en de verandering van druk is wennen. Mijn borsten zitten erg hoog dus ik ben er toch ook wel blij mee.  Hopelijk gaat het zakken hierdoor sneller.

 

 

Martelband? haha, ja zo kan je het ook noemen. Ik krijg volgens mij gelijk een borstband. Waarom krijg jij m eigenlijk pas na een week?

Zei de assistente ook nog iets over dat je borsten nog vrij hoog zitten? Of had je een afspraak met je pc? Succes met de martelband! Is voor een goed doel. Hoe lang moet je m gaan gebruiken?

liefs x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, M&M&m zei:

Martelband? haha, ja zo kan je het ook noemen. Ik krijg volgens mij gelijk een borstband. Waarom krijg jij m eigenlijk pas na een week?

Zei de assistente ook nog iets over dat je borsten nog vrij hoog zitten? Of had je een afspraak met je pc? Succes met de martelband! Is voor een goed doel. Hoe lang moet je m gaan gebruiken?

liefs x

 

Ik weet niet waarom maar bij Heyendael krijg je de band gelijk als je anatomische implantaten krijgt. Bij ronde krijg je ze na een week. Ik moet hem 5 weken dragen. De eerste controle is bij hen met de assistent. Zij zei dat ze idd hoog zitten. Dat dat meer opvalt door mijn bouw maar dat ze echt nog gaan zakken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Adnil zei:

Ik weet niet waarom maar bij Heyendael krijg je de band gelijk als je anatomische implantaten krijgt. Bij ronde krijg je ze na een week. Ik moet hem 5 weken dragen. De eerste controle is bij hen met de assistent. Zij zei dat ze idd hoog zitten. Dat dat meer opvalt door mijn bouw maar dat ze echt nog gaan zakken. 

Ah duidelijk. Zo heeft iedere kliniek weer andere 'regels'

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Adnil zei:

Ik weet niet waarom maar bij Heyendael krijg je de band gelijk als je anatomische implantaten krijgt. Bij ronde krijg je ze na een week. Ik moet hem 5 weken dragen. De eerste controle is bij hen met de assistent. Zij zei dat ze idd hoog zitten. Dat dat meer opvalt door mijn bouw maar dat ze echt nog gaan zakken. 

Ik heb dat hier al vaker voorbij zien komen hoor dat ze zo hoog zaten...en dat komt gewoon helemaal goed....gewoon geduld. Ik heb juist geen zwelling bovenop maar juist aan zijkanten...ook die is nog steeds niet helemaal weg...maar wordt met de week minder. Kan me wel voorstellen dat zon borstband niet echt super zit!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 11 PO. De nachten zijn nog steeds een ramp. Ik val snel in slaap maar wordt ook twee keer wakker.  Dan heb ik echt wel flink pijn en duurt het in slaap vallen langer.  Pijn in mijn rug, borsten, hoofdpijn en vannacht ook buikpijn. Sochtends doet ook alles zeer als ik wakker wordt maar zodra ik op sta wordt het minder. 

Overdag gaat het houdt steeds beter.  Ik kan steeds meer zelf.  Haleluja! Vandaag ook normale kleren aan. Mijn skinnies heb ik nog niet geprobeerd maar een jurkje gaat prima. Je ziet alleen eigenlijk geen verschil met voor de operatie.  Ik denk echt dat niemand het gaat zien.  Ik weet nog niet of ik daar blij mee ben of niet.

Bloot ga ik mijn borsten al ietsje mooier vinden. Ze zijn volgens mij al iets gezakt al zit er nog wel wat volume te veel aan de bovenkant en te weinig aan de onderkant. Het wordt echt al beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adnil, ik denk dat jij gewoon een heel heftig herstel hebt. Het feit dat je na 11 dag nog zo veel pijn ervaart, wil ook zeggen dat het herstel van je borsten ook langer op zich laat wachten. Zodra de zwelling wat weg zal zijn, zul je echt wel meer van je borsten gaan houden en ze mooi vinden!. Je ziet nu nog niet de juiste vorm.

En ook bij mij zie je het nog niet in kleding hoor....wel al ik iets straks aan heb, maar ook geen mega groot verschil met mijn oude boobs in maximizers....

 

Geef t tijd Meis....ik denk dat jouw spier echt nog heel verkrampt is, zodra die dadelijk gaat ontspannen, en kan goed as bij 6 weken zijn, gaan ze er heel anders bij staan!!! Snap dat dit je nu frustreerde en je focus erop ligt. Maar die van mij worden met de dag mooier...je loopt qua herstel miss gewoon wat achter, maar herstellen ga je hoor...hou je An die gedachte vast

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo mijn eerste werkdag zit er weer op. Het ochtendritueel is me meegevallen. Kinderen de deur uitwerken en zorgen dat ik zelf naar mijn werk kon ging prima.  Mijn man was zo lief geweest om de auto voor mij schoon te krabben en met een automaat op de snelweg is prima te doen.  Het bochtenwerk is nog niet zo fijn maar dat heb je niet zo op de snelweg.  

Op het werk was het erg gezellig. Leuk om met iedereen bij te kletsen. Sommige dingen vielen mij mee zoals de deuren met zware deurdrangers, andere vielen tegen. Ik maakte toch af en toe een rare beweging.  Thuis ben ik bewuster.  Ondanks dat ik een kantoorbaan heb,  vond ik het smiddags toch pittiger worden. Echt wat branderige plekken in mijn borsten.  Ik hang nu dan ook lekker op de bank. En de pijn is helemaal weg. Alleen nu keken ze! Haha.  Dat is genezing dus dat is goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adnil fijn dat het zo goed gegaan is op je werk. Dat je last heb erna lijkt mij niet zo gek, maar ik sta toch versteld dat je nu zo weinig pijn heb ma een dag werken, omdat het eigenlijk een beetje tegenzat bij je qua pijn. Ben echt zo blij voor je hoe het dan nu gegaan is!  

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adnil super om te horen dat je eerste dag goed gegaan is.

 

Hier gaat werken ook prima, maar voel wel dat het af en toe net wat te veel is, hou me naast mijn werk dan ook nog heel erg rustig.

 

En idd het brand wat savonds….ik voel mijn borstspier ook wat schrijnen na een dag werken, maar trekt snel weg als ik weer rust!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

5 wk PO. De laatste loodjes in de herstel periode. Ik weet dat het niet zalig makend is maar ik kijk er naar uit als die laatste week er ook op zit. Op tillen en zware huishoudelijke taken na,  doe ik eigenlijk alles weer zelf.  Ik ben zo'n anderhalve week helemaal van de paracetamol af. Daarvoor nam ik af en toe nog op mijn werk en snachts.  Ik voel nog van alles maar geen pijn meer. Mijn borsten jeuken en af toe voel ik prikkels en  steekjes. Dat zal wel het herstellen van de zenuwen zijn. onderaan mijn borsten is een deel nog gevoelloos. In mijn rechtertepel heb ik af en toe minder gevoel.  Het gevoel in mijn tepels is zoiezo nog een beetje raar. Ik ben blij dat het niet helemaal weg is.  Ik weet dat er altijd een kleine kans bestaat dat niet al het gevoel terug komt.  Dat zou ik in mijn tepels wel rot vinden maar omdat het niet helemaal weg is heb ik daar wel vertrouwen in. Verder zijn ze erg droog. Ik ben daarom begonnen met de twee keer per dag in te smeren met Weleda olie en volgens mij helpt dat wel.  Mijn borsten worden ondertussen steeds mooier. Ik kan niet geloven hoe veel ze veranderd zijn!  In het begin zaten ze maar net onder mijn sleutelbeen. Nu zijn ze echt een heel eind gezakt. Bloot moet ik soms nog steeds wennen.  Het is toch gek als je lichaam van de een op de andere dag zo verandert. Ik vind ze super mooi maar het is gek dat ze van mij zijn.  Het zijn nog steeds mijn borsten maar toch ook helemaal niet.  Als ik objectief kijk dan passen ze perfect bij mijn lichaam.  Alsof het gewoon zo hoort. Alleen ken ik dit spiegelbeeld nog niet zo goed. Ik denk dat als ik niet meer steeds mijn bh aan hoef het sneller went.  Ik ben er evengoed super blij mee. De maat is perfect.  Niet te groot, niet te klein.  In kleding niet super indrukwekkend maar wel net mooi. Ik heb 1 bh aangepast bij Primark omdat ik het niet kon laten.  Het was niet eens een mooie bh maar het stond prachtig!

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adnil Klinkt goed allemaal. Ik snap met wat je bedoelt; Dat het zo gek is dat dit je eigen lichaam is. Gaan we vast wel aan wennen?.

Ik ben blij dat het goed met je gaat. Je hebt het wel zwaar gehad volgens mij. Ook in het begin je onzekerheid omdat ze vrij hoog zaten. Je had er vertrouwen in, maar toch op dat moment moet je er mee dealen. Fijn dat je geen medicijnen meer hoeft te nemen. Voel je wel nog steeds wat pijntjes oid na een drukke dag? 

Ik vind ze er goed uitzien! Wat je schrijft, mooie maat en past volgens mij goed bij je figuur. 

Liefs.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, MenM zei:

@Adnil Klinkt goed allemaal. Ik snap met wat je bedoelt; Dat het zo gek is dat dit je eigen lichaam is. Gaan we vast wel aan wennen?.

Ik ben blij dat het goed met je gaat. Je hebt het wel zwaar gehad volgens mij. Ook in het begin je onzekerheid omdat ze vrij hoog zaten. Je had er vertrouwen in, maar toch op dat moment moet je er mee dealen. Fijn dat je geen medicijnen meer hoeft te nemen. Voel je wel nog steeds wat pijntjes oid na een drukke dag? 

Ik vind ze er goed uitzien! Wat je schrijft, mooie maat en past volgens mij goed bij je figuur. 

Liefs.  

Dankjewel! Ik vond het idd wel pittig,  maar het is natuurlijk ook niet niks.  En het is het allemaal dubbel en dwars waard.  Pijntjes is een groot woord. Af en toe voelen ze nog wat geïrriteerd.  En nog veel jeuk! Dat zal wel genezing zijn dus dat is een goed teken.  Maar soms oh zo irritant.  Haha.  Lief dat je zo betrokken bent bij iedereen! Ik vind je ook altijd zo positief.  Knap hoor. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Adnil zei:

Dankjewel! Ik vond het idd wel pittig,  maar het is natuurlijk ook niet niks.  En het is het allemaal dubbel en dwars waard.  Pijntjes is een groot woord. Af en toe voelen ze nog wat geïrriteerd.  En nog veel jeuk! Dat zal wel genezing zijn dus dat is een goed teken.  Maar soms oh zo irritant.  Haha.  Lief dat je zo betrokken bent bij iedereen! Ik vind je ook altijd zo positief.  Knap hoor. 

Niet knap hoor. Gewoon de leuke en goeie kanten van alles zien. Dat heb ik ondertussen wel geleerd. ? Zelf-bescherming, haha. 

Ik vind het zo stoer van ons allemaal hoe we dit doorstaan. Ik ben nu drie weken en voel ook nog genoeg. Maar wat je zegt. Het is het zeker waard. Kan niet wachten tot we een half jaartje verder zijn???

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adnil, jouw herstel is een stukje pittiger geweest, lees ik wel! Maar alles komt goed. Als je al eens aan die 6 weken zit!

En ik kan je zeggen (nu zelf 7,5 wk PO) het verandert nog dagelijks!

Mijn tepels zijn juist overgevoelig geweest, voelde ze door zwangerschappen nog nauwlijks, dus blij dat ze nu nog steeds gevoelig zijn. Die gevoelloosheid onderin heb ik ook nog steeds een beetje...en met vlagen lijkt het savonds wat meer!

 

Maar ik kan je verzekeren...ze worden echt met de dag mooier...voelen steeds fijner aan...en gaat ook steeds meer als eigen voelen. Ik heb dat nu al voor 85% als ik het in percentage mag uitdrukken!

 

En wauw, wat ben ik blij met ze...waar ik ze eerst wilde verstoppen achter wijde blouses na de operatie...ga ik nu langzaam meer strakkere kleding dragen...en voel me er echt zo vrouwelijk bij...zo fijn...

 

Mijn vriend is er ook dol op...hij blijft maar zeggen...lieverd ze zijn zo ontzettend mooi!

 

Maar geduld is echt een key-woord in dit proces......en nog steeds nu! Maar geloof me...rond de 7-9 weken.....ga je al echt wennen!

 

  • Like 1
  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5wk een 5dg PO. De dagdat ik eindelijk ging shoppen.  Wat had ik niet naar uitgekeken.  Jongste dochter maar een feestje en oudste bleef thuis dus manlief en ik heerlijk samen maar Rosada.  Eerst naar Saph. Daar zag ik niet direct iets waar ik warm van werd. Het voelde ook nog wat onwennig. Dus door naar Marlies Dekkers. 1 bh in twee maten gepakt en maar passen. 1 van de medewerkers kwam vragen of ik hulp nodig had.  En zij was mij fantastisch aan het helpen. Tot er omgeroepen werd dat het winkelcentrum per direct sloot vanwege de storm! Daar ging mijn droomshopmiddag. Gelukkig mocht ik nog wel het passen afmaken en afrekenen. Dus toch twee bh"s gekocht. Gelukkig

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Adnil zei:

5wk een 5dg PO. De dagdat ik eindelijk ging shoppen.  Wat had ik niet naar uitgekeken.  Jongste dochter maar een feestje en oudste bleef thuis dus manlief en ik heerlijk samen maar Rosada.  Eerst naar Saph. Daar zag ik niet direct iets waar ik warm van werd. Het voelde ook nog wat onwennig. Dus door naar Marlies Dekkers. 1 bh in twee maten gepakt en maar passen. 1 van de medewerkers kwam vragen of ik hulp nodig had.  En zij was mij fantastisch aan het helpen. Tot er omgeroepen werd dat het winkelcentrum per direct sloot vanwege de storm! Daar ging mijn droomshopmiddag. Gelukkig mocht ik nog wel het passen afmaken en afrekenen. Dus toch twee bh"s gekocht. Gelukkig

Jammer dat het zo abrupt moest stoppen, maar dat betekent dat je nog niet klaar bent en nogmaals kan gaan??? 

Gelukkig heb je er twee gevonden. Nu weet je ook je maat, maakt het misschien ook wat makkelijker voor de volgende keer?? Ik ben zo benieuwd wat er bij mij gemeten gaat worden. Zo op het oog een goeie C. Maar wat ik thuis heb gepast zegt een stuk groter. Wat is het bij jou geworden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, MenM zei:

Jammer dat het zo abrupt moest stoppen, maar dat betekent dat je nog niet klaar bent en nogmaals kan gaan??? 

Gelukkig heb je er twee gevonden. Nu weet je ook je maat, maakt het misschien ook wat makkelijker voor de volgende keer?? Ik ben zo benieuwd wat er bij mij gemeten gaat worden. Zo op het oog een goeie C. Maar wat ik thuis heb gepast zegt een stuk groter. Wat is het bij jou geworden?

75D prachtige maat vind ik zelf. Ik hoop maar dat het niet teveel meer verandert  zodat mijn prachtige aanwinsten blijven passen.  Ik heb trouwens ook nog maar wat online besteld? Ik voel een nieuwe koop verslaving opkomen. Het was wel even goed kijken bij Marlies omdat mijn borst op andere plek begint dan een natuurlijke borst. Hierdoor kwam de bh wat hoger aan de zijkant in D. Maar C was echt  te klein. Gelukkig verschilde dat wel per bh en bij wat ik heb uitgezocht had ik er geen last van.  Het is echt even wennen.  Ik kijk heel anders met passen nu. Ik was ook blij met de hulp. Ik ben daarna nog bij Hunkemöler geweest (de gewone winkels in het centrum van Roosendaal bleven wel open) maar dat is toch een hele andere ervaring. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.