Ga naar inhoud
Borsten Forum
Engeltje73

Engeltje73 : 7 november 2018 : Dr. Vermeulen : St. Jan : Genk

Aanbevolen berichten

Benieuwd hoe het met je is @Engeltje73, hopelijk is het je allemaal meegevallen. Take your time, we denken aan je.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Sjuul,

Gisteren voelde ik me goed,vannacht minder ben ik door lage bloeddruk weer omgegaan.

Vanmorgen ontslagen met drains erin en daar stroomt nog al wat in.

Kan bijna niet slapen gezien ik normaal op zij slaap en nu mag dit 6 WK niet.

Veel pijn en alleen maar paracetamol gezien de problemen op medicatie (een lijst vol).

Zijn nu achter borstspier geplaatst aangezien de oude protheses teveel schade hebben aangericht.

Als ik het nogmaals kon overdoen....Nooit meer!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Engeltje73, wat vervelend dat je je zo naar voelt, hopelijk gaat het gauw beter met je. Zorg ervoor dat je de paracetamol spiegel op peil houdt, dan kun je de pijn ook een beetje beheersen. Niet wachten dus totdat het meer pijn gaat doen maar elke 6 uur trouw 2 stuks pakken de komende dagen ..

Slapen is inderdaad ook een dingetje, ik slaap in een hoek van de hoekbank, kussens er tegen dan gaat het enigszins ..

Drains mogen er vrij snel weer uit, het gaat ook na een dag of 3 wat beter, neem je tijd en neem je rust de rest komt vanzelf .. Sterkte met herstellen ..

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Engeltje73, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs, meis. Je zegt nu misschien wel "nooit meer", maar over een paar dagen kijk je er waarschijnlijk alweer heel anders tegenaan. Idd zoals @Sjuulzegt: je netjes aan het paracetamol schema houden om zo een spiegel op te bouwen. En verder goed je rust pakken en je lekker laten verwennen. Je zult straks zien dat dat het allemaal waard is geweest. Je hebt straks weer een stelletje prachtige boobies, waar je heerlijk van kunt gaan genieten. Nog ff de tandjes op elkaar. Komt goed hoor. 

Ik wens je een fijn en voorspoedig herstel toe. 

Xx Jaydee 

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het gaat vast morgen al een beetje beter, ik ben maandag geholpen en merk dat het echt elke dag beter gaat ..

Over een paar dagen voelt het echt al heel anders, beterschap en laat je maar lekker vertroetelen.

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

O lief toch, maar kop op en maar gwn over je heen laten komen en hopelijk kun je met de gegeven tips beter slapen en tot rust komen.. je moet er even doorheen, maar t wordt beter, egt waar!

schrijf hier maar lekker v je af wanneer je daar behoefte aan hebt

wij slepen je er wel doorheen :53:

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Engeltje73, inderdaad, er lijkt me haast wat mis gegaan bij de nazorg, je huisarts heeft hier wel een punt .. Hebben ze geen afspraak met je gemaakt over die drains?

Bij mij heeft zowel het ziekenhuis de dag erna geïnformeerd hoe het ging als ook de plastisch chirurg, had ik drains gehad dan hadden ze die ook die dag bekeken ..

Ook in het ziekenhuis en vanuit de chirurg papieren meegekregen waarin alles over nazorg en eventuele aandachtspunten stond, zelfs een medicijnschema zat erbij ..

Fijn dat het al iets beter met je gaat, hopelijk is de pijn nu ook gauw weg ..

Dat het er goed uitziet is al een enorm pluspunt, na vandaag gaat het je hopelijk elke dag wat beter ..

Laat je lekker verwennen, ben lief voor jezelf en pak je rust en eet en drink voldoende ook al voel je je niet goed, hydrateren helpt om alles uit je lijf te halen en verspoedigt het herstel echt flink ..

Sterkte en wederom heel veel beterschap ..

Sjuul

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Sjuul zei:

@Engeltje73, inderdaad, er lijkt me haast wat mis gegaan bij de nazorg, je huisarts heeft hier wel een punt .. Hebben ze geen afspraak met je gemaakt over die drains?

Bij mij heeft zowel het ziekenhuis de dag erna geïnformeerd hoe het ging als ook de plastisch chirurg, had ik drains gehad dan hadden ze die ook die dag bekeken ..

Ook in het ziekenhuis en vanuit de chirurg papieren meegekregen waarin alles over nazorg en eventuele aandachtspunten stond, zelfs een medicijnschema zat erbij ..

Fijn dat het al iets beter met je gaat, hopelijk is de pijn nu ook gauw weg ..

Dat het er goed uitziet is al een enorm pluspunt, na vandaag gaat het je hopelijk elke dag wat beter ..

Laat je lekker verwennen, ben lief voor jezelf en pak je rust en eet en drink voldoende ook al voel je je niet goed, hydrateren helpt om alles uit je lijf te halen en verspoedigt het herstel echt flink ..

Sterkte en wederom heel veel beterschap ..

Sjuul

Vannacht al wat beter kunnen slapen....vandaag even bij huisarts geweest voor drains schoon te laten maken, al vindt ze de nazorg van pc niet al te best.

Zag er wel goed uit zei ze en zei ook al over paar weken ben je er heel blij mee.

Van weekend komt thuiszorg de drains leegmaken en maandag terug naar huisarts en kijkt hij of ze eruit kunnen.

De pijn is uit te houden maar ook Ibubrofen 600 erbij gekregen...anders wil ze op iets zwaardere overstappen....maar dan komen de allergische reacties w er kijken en dat zit ik ook niet om te wachten.

Hopelijk over paar dagen minder pijn.

Dank jullie wel voor het er doorheen slepen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja Sjuul, 

Gaat zeker een en ander mis.

Ik heb alleen vervolg afspraak voor er 26-11 en dat ik 6x per dag paracetamol 1000mg mag nemen.

Het is de beste arts in België....maar in mijn ogen heeft de goede man het veel te druk...zit in 3 ziekenhuizen en nog privékliniek ...en dan ga je steekjes laten vallen.

Voor de rest is het een super arts.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoe gaat het vandaag met je @Engeltje73? Hopelijk een beetje beter ..

26-11 is nog lang, dat zijn bijna 3 weken na de ingreep .. Misschien toch handig om dat eens even te communiceren de volgende keer als je de dokter spreekt. Drukte zou nooit de reden mogen zijn dat ze steekjes laten vallen, dat is het punt waarop een goed arts fouten gaat maken die zijn naam geen goed doen, dat zou erg jammer zijn ..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com