Ga naar inhoud

Engeltje73 : 7 november 2018 : Dr. Vermeulen : St. Jan : Genk


Aanbevolen berichten

Oehh, het klinkt alsof je er net op tijd bij bent geweest. Fijn dat je arts blij was, dat geeft een gerust gevoel ..Nu lekker je tijd nemen om te herstellen meis, en hopelijk achter een paar maanden steeds beter in je vel ..

 

Ik geloof dat ze tegenwoordig echt graag willen dat we toch rustig herstellen, mij werd vorige week ook al aangeraden om vooral niet meteen de sportschool in te gaan en dat liever nog 6 weken langer uit te stellen en vooral alles rustig en met beleid weer op te bouwen .. Dat ga ik dus ook echt doen ondanks dat ik het sporten echt mis ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

O jee wat een heftig verhaal! Ben heel benieuwd naar je album mag ik kijken?

denk dat iedereen wel bang is voor dit soort complicaties en wat echt stoer is dat je het nu weer aan durft! Hoe doe je dat? Wat heeft je genoeg vertrouwen gegeven om het toch nog een keer aan te durven? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Mona zei:

O jee wat een heftig verhaal! Ben heel benieuwd naar je album mag ik kijken?

denk dat iedereen wel bang is voor dit soort complicaties en wat echt stoer is dat je het nu weer aan durft! Hoe doe je dat? Wat heeft je genoeg vertrouwen gegeven om het toch nog een keer aan te durven? 

Hoi Mona,

Ik ga je zo toevoegen aan mijn album.

De PC was heel overtuigend, de protheses zijn stuk beter geworden,en hij kon me niet vertellen hoe het eruit zou zien als ik geen protheses meer wilde,begreep ook mijn kant van het verhaal.(Is een hele goede arts met een zeer goede naam in Ziekenhuis van Genk e.o)

Hij vertelde me eerlijk dat hij niet wist of alle gezondheidsklachten zouden verdwijnen, maar nadat hij ze eruit had gehaald wist hij het wel zeker, ik zou me 2 a 3 maanden later echt beter gaan voelen....ik voel me nu na 5 weken al beter en hoop alleen maar vooruit te gaan.

Heb wel besloten zou mijn gezondheid weer achteruit gaan dan zullen de protheses voorgoed verwijderd worden en zal ik moeten leren omgaan met hoe het er dan uitziet.

Maar voor nu ben ik blij dat ik er toch voor ben gegaan.

Liefs x 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Engeltje73 zei:

Hoi Mona,

Ik ga je zo toevoegen aan mijn album.

De PC was heel overtuigend, de protheses zijn stuk beter geworden,en hij kon me niet vertellen hoe het eruit zou zien als ik geen protheses meer wilde,begreep ook mijn kant van het verhaal.(Is een hele goede arts met een zeer goede naam in Ziekenhuis van Genk e.o)

Hij vertelde me eerlijk dat hij niet wist of alle gezondheidsklachten zouden verdwijnen, maar nadat hij ze eruit had gehaald wist hij het wel zeker, ik zou me 2 a 3 maanden later echt beter gaan voelen....ik voel me nu na 5 weken al beter en hoop alleen maar vooruit te gaan.

Heb wel besloten zou mijn gezondheid weer achteruit gaan dan zullen de protheses voorgoed verwijderd worden en zal ik moeten leren omgaan met hoe het er dan uitziet.

Maar voor nu ben ik blij dat ik er toch voor ben gegaan.

Liefs x 

 

Ik bewonder je sterkte, @Engeltje73.

:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.