Ga naar inhoud

Engeltje73 : 7 november 2018 : Dr. Vermeulen : St. Jan : Genk


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Succes vandaag! Hopelijk ga je er nu anders in als toen en raak je v de klachten af en zul je van deze borsten wel n positief gevoel krijgen! 

Vind rot om te lezen waar je doorheen bent gegaan..

kom nu pas je topic tegen anders had ik wel even geantwoord! 

Zelf n wissel gehad met ook kapselfractuur en lek n gelijk na de ingreep waren ze al zo zacht

kun je nagaan hoe hard ze waren..

 

Liefs en zet m op! Ga j volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sjuul,

Gisteren voelde ik me goed,vannacht minder ben ik door lage bloeddruk weer omgegaan.

Vanmorgen ontslagen met drains erin en daar stroomt nog al wat in.

Kan bijna niet slapen gezien ik normaal op zij slaap en nu mag dit 6 WK niet.

Veel pijn en alleen maar paracetamol gezien de problemen op medicatie (een lijst vol).

Zijn nu achter borstspier geplaatst aangezien de oude protheses teveel schade hebben aangericht.

Als ik het nogmaals kon overdoen....Nooit meer!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Engeltje73, wat vervelend dat je je zo naar voelt, hopelijk gaat het gauw beter met je. Zorg ervoor dat je de paracetamol spiegel op peil houdt, dan kun je de pijn ook een beetje beheersen. Niet wachten dus totdat het meer pijn gaat doen maar elke 6 uur trouw 2 stuks pakken de komende dagen ..

Slapen is inderdaad ook een dingetje, ik slaap in een hoek van de hoekbank, kussens er tegen dan gaat het enigszins ..

Drains mogen er vrij snel weer uit, het gaat ook na een dag of 3 wat beter, neem je tijd en neem je rust de rest komt vanzelf .. Sterkte met herstellen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Engeltje73, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs, meis. Je zegt nu misschien wel "nooit meer", maar over een paar dagen kijk je er waarschijnlijk alweer heel anders tegenaan. Idd zoals @Sjuulzegt: je netjes aan het paracetamol schema houden om zo een spiegel op te bouwen. En verder goed je rust pakken en je lekker laten verwennen. Je zult straks zien dat dat het allemaal waard is geweest. Je hebt straks weer een stelletje prachtige boobies, waar je heerlijk van kunt gaan genieten. Nog ff de tandjes op elkaar. Komt goed hoor. 

Ik wens je een fijn en voorspoedig herstel toe. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat vast morgen al een beetje beter, ik ben maandag geholpen en merk dat het echt elke dag beter gaat ..

Over een paar dagen voelt het echt al heel anders, beterschap en laat je maar lekker vertroetelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O lief toch, maar kop op en maar gwn over je heen laten komen en hopelijk kun je met de gegeven tips beter slapen en tot rust komen.. je moet er even doorheen, maar t wordt beter, egt waar!

schrijf hier maar lekker v je af wanneer je daar behoefte aan hebt

wij slepen je er wel doorheen :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Engeltje73, inderdaad, er lijkt me haast wat mis gegaan bij de nazorg, je huisarts heeft hier wel een punt .. Hebben ze geen afspraak met je gemaakt over die drains?

Bij mij heeft zowel het ziekenhuis de dag erna geïnformeerd hoe het ging als ook de plastisch chirurg, had ik drains gehad dan hadden ze die ook die dag bekeken ..

Ook in het ziekenhuis en vanuit de chirurg papieren meegekregen waarin alles over nazorg en eventuele aandachtspunten stond, zelfs een medicijnschema zat erbij ..

Fijn dat het al iets beter met je gaat, hopelijk is de pijn nu ook gauw weg ..

Dat het er goed uitziet is al een enorm pluspunt, na vandaag gaat het je hopelijk elke dag wat beter ..

 

Laat je lekker verwennen, ben lief voor jezelf en pak je rust en eet en drink voldoende ook al voel je je niet goed, hydrateren helpt om alles uit je lijf te halen en verspoedigt het herstel echt flink ..

 

Sterkte en wederom heel veel beterschap ..

Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sjuul zei:

@Engeltje73, inderdaad, er lijkt me haast wat mis gegaan bij de nazorg, je huisarts heeft hier wel een punt .. Hebben ze geen afspraak met je gemaakt over die drains?

Bij mij heeft zowel het ziekenhuis de dag erna geïnformeerd hoe het ging als ook de plastisch chirurg, had ik drains gehad dan hadden ze die ook die dag bekeken ..

Ook in het ziekenhuis en vanuit de chirurg papieren meegekregen waarin alles over nazorg en eventuele aandachtspunten stond, zelfs een medicijnschema zat erbij ..

Fijn dat het al iets beter met je gaat, hopelijk is de pijn nu ook gauw weg ..

Dat het er goed uitziet is al een enorm pluspunt, na vandaag gaat het je hopelijk elke dag wat beter ..

 

Laat je lekker verwennen, ben lief voor jezelf en pak je rust en eet en drink voldoende ook al voel je je niet goed, hydrateren helpt om alles uit je lijf te halen en verspoedigt het herstel echt flink ..

 

Sterkte en wederom heel veel beterschap ..

Sjuul

Vannacht al wat beter kunnen slapen....vandaag even bij huisarts geweest voor drains schoon te laten maken, al vindt ze de nazorg van pc niet al te best.

Zag er wel goed uit zei ze en zei ook al over paar weken ben je er heel blij mee.

Van weekend komt thuiszorg de drains leegmaken en maandag terug naar huisarts en kijkt hij of ze eruit kunnen.

De pijn is uit te houden maar ook Ibubrofen 600 erbij gekregen...anders wil ze op iets zwaardere overstappen....maar dan komen de allergische reacties w er kijken en dat zit ik ook niet om te wachten.

Hopelijk over paar dagen minder pijn.

Dank jullie wel voor het er doorheen slepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Sjuul, 

Gaat zeker een en ander mis.

Ik heb alleen vervolg afspraak voor er 26-11 en dat ik 6x per dag paracetamol 1000mg mag nemen.

Het is de beste arts in België....maar in mijn ogen heeft de goede man het veel te druk...zit in 3 ziekenhuizen en nog privékliniek ...en dan ga je steekjes laten vallen.

Voor de rest is het een super arts.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het vandaag met je @Engeltje73? Hopelijk een beetje beter ..

26-11 is nog lang, dat zijn bijna 3 weken na de ingreep .. Misschien toch handig om dat eens even te communiceren de volgende keer als je de dokter spreekt. Drukte zou nooit de reden mogen zijn dat ze steekjes laten vallen, dat is het punt waarop een goed arts fouten gaat maken die zijn naam geen goed doen, dat zou erg jammer zijn ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Operatie verslag 7-11 Dr.Bob Vermeulen Zol Genk: Heel verslag :3:

Het heeft even geduurd maar hierbij mijn operatie verslag.

Na al jaren gezondheidsklachten te hebben, en ook pijnlijke bobbelige borsten (protheses) werd ik doorgestuurd van mijn neuroloog naar de PC,gezien dat veel neurologische klachten niet te wijten vielen aan neurologische aandoeningen.

Ik kwam terecht bij Dr Vermeulen in Zol, hij merkte meteen dat er iets niet goed was met protheses, kon me niet verzekeren of ze nu wel of niet lek waren, dus moest voorzichtig aan doen.2-8 de MRI in gegaan en had vervolg afspraak opstaan, s avonds werd ik echter gebeld door ziekenhuis of ik eerder kon komen naar consult zodra arts terug was van vakantie,vroeg nog of ze iets raars hadden ontdekt,maar daar mochten ze geen antwoordt op geven,nou dan gaat er echt iets door je heen,maar ik herstelde mezelf ook weer van die gedachte want had zoiets als het ernstig was had ik ook bij andere arts terecht gekunt.

 

Gelukkig was er (nog) geen lek,maar kon me zeker niks garanderen dat dit aankomende weken niet kon gebeuren,mijn bedrijfsarts wilde geen risico lopen en heb tot aan mijn operatie dd max 20 uur mogen werken alleen lichte dingen tillen (werk 40u in Supermarkt op Groente afdeling)

Ik had kapselvorming graad IV,bij CZ aangevraagd om deze operatie vergoed te krijgen en binnen 2dg had ik toestemming, prognose voor gezondheid als niks of te laat zou doen was erg slecht gezien ik al vele jaren met gezondheidsklachten loop, maar in Zuyderland ziekenhuis (voorheen Orbis ziekenhuis)was niks aan de hand werd mij keer op keer verteld ook door de PC.

 

5 oktober terug geweest in de kliniek van Dr Vermeulen te Houthalen België,daar kon ik eerder terecht dan in Ziekenhuis want daar werden steeds de datum veranderd dat ik terecht kon,dan weer daar spoed,dan zus (arts zit in 3 ziekenhuizen & en zijn privé kliniek)

Mijn McGhane 300cc zou eruit gaan en ik was er toch overuit dat ik nog 1x nieuwe protheses wilde proberen, die zouden dan de Motiva ergonomix round 340cc worden, gezien ik dezelfde bh maat wilde en ivm kapselvorming.

 

7-11 om 11u mocht ik me melden in het St.Barbara ziekenhuis te Lanaken (arts opereerd op meerdere locaties) werd heel fijn opgevangen door verpleegkundige,bloeddruk werd gemeten en werd naar mijn  kamer gebracht,ik zou nog even moeten wachten want de dokter was nog met een andere patiënte bezig,meestal uurtje na binnenkomst ben je aan de beurt....zij werd om 11.45u onze kamer opgereden, ik mocht me omkleden en om 12.30u kwamen ze zeggen dat ik nog ff naar wc kon en me dan naar beneden zouden brengen.

De sexy steunkousen aan,inclusief operatie kleedje ...ik zei oh heerlijk sexy zie ik eruit :45::45:

12.45u beneden aangekomen,raakten operatie verpleging beetje in de stress ivm mijn allergische reacties op heel veel medicatie....of ik hiervan nogmaals papieren van heb,maar die had ik smorgens al afgegeven,ik zei kijk in computer want verpleegkundig zou alles boven invoeren,dus moesten ze dat eerst uitzoeken....dr Vermeulen kwam alles mooi aftekenen,en zag aan me dat ik erg nerveus was...ik zei ja want de verpleegkundige zat in de stress met alle allergische reacties van mij, oh zegt hij komt allemaal goed.

Half 2 de operatiekamer opgereden,vroeg de anesthesist of ik moeilijk te prikken was,ik zeg ja sommige hebben problemen ermee,oh zegt hij wij prikken dagelijks meerdere mensen....dus vertrouw maar erop.

1x ging al mis in arm, operatie verpleegkundige zegt tegen hem volgens mij heb je scheef geprikt :45:, toen in de hand,nou ik zeg je dat voelde nog slechter....dus ze zei al ik ga je nog niet vastleggen want als we zo iets inspuiten en loopt erlangs moeten we weer prikken,dus kreeg kapje voor mond en ben ik al weggezakt.

Om 17.15u werd ik wakker....en om 18u lag ik terug op mijn kamertje en kwam PC meteen langs....ze hebben lang nodig gehad zei PC want was van binnen heel wat aangetast, had willen kijken of protheses weer voor de spier geplaatst konden worden,maar was onmogelijk....dus achter de spier.Ik zou na 2 a 3 maanden moeten merken dat gezondheidsklachten minder worden...eerlijk gezegd merkte ik meteen verschil, geen pijnlijke nek,geen hoofdpijn, maar ik dacht mss ook van narcose dat ik heerlijk ontspannen ben.

Oh wat had ik een dorst en droge mond,maar ik moest 2u wachten voor ik iets mocht drinken en zou dat goed gaan dan kreeg ik ook meteen eten....pff wat had ik een dorst en honger (water,2 blikjes cola en 2 broodjes ) en wat voelde ik me goed....maar ze duwde ff genoeg dat infuus in.Kon zelfs zonder om te kiepen met verpleegkundige naar de wc.

Nachtje moeten blijven, snachts weinig kunnen slapen mede door mezelf en ook mijn kamergenote wat veel klachten had van haar operatie.

Snachts nogmaals plassen met verpleegkundige maar toen ging het helaas wel mis en van mijn stokje gegaan (fijn zo een lage bloeddruk) verpleegkundige wilde zuurstof toedienen maar de andere opgeroepen verpleegkundige vond dat wanneer ik met hoofd omlaag werd gelegd en benen omhoog ook goed moest komen...kreeg alleen flinke druk in hoofd....en hele dag wazig zicht gehad.

Ook mijn antibiotica hadden ze niet meer in huis,hebben ze PC gebeld of het ook andere mocht zijn....maar gaf hij geen toestemming voor,mocht alleen die zijn,dus hebben ze die nog moeten gaan zoeken en uiteindelijk op andere afdeling nog zakje kunnen uithalen.(heeft alles te maken met zoveel allergische reactie op andere antibiotica)

 

8-11 mocht ik naar huis met de drains in...mijn lieve mannetje me opgehaald en hij is altijd zo lief en bezorgd

Maar thuis kwam de pijn....en PC had alleen antibiotica en paracetamols voorgeschreven ..... s'avonds belde PC om te vragen hoe het ging en heeft me recept voor Ibuprofen 600 voorgeschreven,en voor thuisverpleging ivm drains, niet eerst gekeken hoe ik daar op reageer,want ook daar word ik doodziek van...dus heb pijn opgevangen met om de 4u paracetamols en heb het ermee gered.

Normaal zouden drains na 2dg eruit kunnen maar helaas de 1e ging na 1wk eruit en 2e afgelopen vrijdag....maar wat een opluchting, ik kan weer heerlijk onder de douche..

 

Ik ben nu 12 dagen verder en ik moet zeggen,sta nog steeds op zonder hoofdpijn en zonder hoofdpijn naar bed,de zenuwpijnen zijn al minder.....dus ik ben heel blij ermee, de borsten zien er ook mooi uit,buiten de bloeduitstortingen van drains en de regenboog kleuren tussen mijn borsten en eronder.

Hopelijk dat ik qua gezondheid nog meer erop vooruit ga maar zal dit ook zijn tijd moeten geven.

 

Ik zal de oude protheses toevoegen.

De plooien die jullie zien zaten mijn zenuwen tussen gedrukt,de PC zei al dit is al iets van jaren.Dus ik ben heel dankbaar dat ik de overstap heb gemaakt van Zuyderland naar ZOL te Genk, en ook mijn neuroloog van ZOL dankbaar dat hij ook oplettend is geweest.

Dus meiden krijgen jullie gezondheidsklachten, en word je niet serieus genomen ga er verder mee!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeeeetje, @Engeltje73 toch; wat heb jij veel moeten doorstaan, zeg!

En wat dapper dat je dan toch weer nieuwe protheses durft te plaatsen; zou ik niet durven; je bent echt een bikkel  hoor!!

Heel leuk verslag heb je geschreven en hopelijk ben je nu van je klachten af en krijg je weer mooie en pijnvrije borsten!

Heel veel succes toegewenst met je herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow @Engeltje73 wat ben jij al een weg gegaan! Bedankt voor je verslag, daar zullen nog veel andere dames iets aan kunnen hebben.

Ik ben blij dat we je net op tijd opgepikt hebben voor je het forum wou verlaten. Zo kunnen we je ondersteunen in het herstel dat je nu tegemoet gaat.

Je lijkt me idd een bikkel met al wat je al hebt doorgemaakt. Ik wens je een vlot herstel toe en ben blij dat je al verbetering merkt van je klachten.

Laat maar regelmatig weten hoe het met je gaat.

:71::35:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Engeltje

Wat een fijn en duidelijk verslag heb je geschreven! Zo zie je maar dat je maar net de juiste arts moet treffen om de juiste diagnose te krijgen. Heb het eerlijk gezegd nog niet eerder gezien, zo een rimpel aan de onderkant.. Heel apart!

Fijn dat je nu al veel minder last hebt van allerlei lichamelijke klachten! Ben blij voor je dat je deze stap gezet hebt en gewoon nieuwe prothesen genomen hebt.. Stel je voor je had ze laten verwijderen en de klachten waren ook weg geweest, dan had je gedacht dat het door prothesen in de algemeenheid kwam. Nu weet je wel beter :35: 

Super! Een goed herstel gewenst nog!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Robijntje02 zei:

Jeeeeeeetje, @Engeltje73 toch; wat heb jij veel moeten doorstaan, zeg!

En wat dapper dat je dan toch weer nieuwe protheses durft te plaatsen; zou ik niet durven; je bent echt een bikkel  hoor!!

Heel leuk verslag heb je geschreven en hopelijk ben je nu van je klachten af en krijg je weer mooie en pijnvrije borsten!

Heel veel succes toegewenst met je herstel!!

 

Robijntje 02,

Ik heb er ook echt wel lang over nagedacht,maar ik ben 44 jr en wil er toch ook nog vrouwelijk bijlopen...daarbij zijn de protheses ook wel veranderd en positief denken komt hopelijk alles goed.

Maar heb wel besloten zou het nu niet goed gaan dan zal ik de protheses eruit laten halen en zal ik daar mee moeten leren omgaan.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update controle PC:

Vandaag op controle geweest bij PC, hij was ontzettend tevreden,alles mooi aan herstellen,nog vocht in borsten dus zeker nog 3 weken rustig aan doen.

Mag beginnen met smeren op littekens.

Vanaf 6a7 weken mag ik langzaam beginnen met at zwaardere dingen te doen....maar met mate, gezien toch de aantasting van mijn oude protheses,dus liever weekje langer herstellen dan te snel willen zijn.

 

Had oude protheses meegenomen en heeft mij uitleg erover gegeven.... Erg veel plooien maar dat was nog niet ergste, ze kwamen er echt opgefrommeld uit en daar schrok hij samen met zijn operatie assistentes van,want op deze manier hadden ze het nog niet gezien.

Ook dat 1 protheses donkerder was dan de andere (en ik had ze al zelf gewogen!) Bleek toch dat 1 aan lekken was.....hij zei dat ik blij moest zijn dat ze eruit waren.

Nu 2 a 3 maanden de kans geven om te herstellen,en hopelijk dat er nog meer gezondheidsklachten afvallen.

Over 6 maanden terug op controle.

Voor nu heel tevreden :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.