Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

59 minuten geleden zei Denca:

Je laatste weekend met kleine borsten @Jesssi ! 

 

Ik zou inderdaad s avonds nog even wat eten. Ondanks ik weinig zenuwen kende, had ik geen trek op de dag van operatie.. ik werd pas rond 15:45 geopereerd.. daarna heb ik wel gegeten als een beer Hahaha! 

 

We blijven met je aftellen hoor, ik vind dat mee leven met elkaar ook super fijn, je zit toch in hetzelfde schuitje, Meiden weten wat je mee maakt, herkennen je gevoel/ lijntjes/ etc etc.. 

 

nog 3!!!

@Denca krijg je trouwens daar ter plaatse na de operatie iets te eten? Of neem je best zelf iets mee? 

Een koffietje zullen ze daar wel hebben vermoed ik ;) maar wil weten of ik dat op mijn lijstje moet schrijven (vermits ik ook bij Frans ga) :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Jesssi:

Ik wil even zeggen dat ik iedereen zo tof vind hier!

Iedereen leeft met elkaar mee en dat is toch helemaal super!? 

Thanks meiden! 

 

Nog 3 ....

Ja ik ben ook zo dankbaar dat ik dit forum gevonden heb. Iedereen is zo lief en behulpzaam. Na

mijn operatie een donatietje (haha wat een woordspeling :154:) doen hier want zonder had ik niet geweten waar te beginnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Kelly_E:

@Denca krijg je trouwens daar ter plaatse na de operatie iets te eten? Of neem je best zelf iets mee? 

Een koffietje zullen ze daar wel hebben vermoed ik ;) maar wil weten of ik dat op mijn lijstje moet schrijven (vermits ik ook bij Frans ga) :) 

 

Ik kreeg een kopje thee & een broodje kaas. Was m’n lekker broodje kaas ever !! 

Denk dat je meer kan krijgen, ik wilde maar 1 ding en dat was naar huis, ben dus meteen vertrokken...:36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, Jesssi said:

Vandaag gebeld door de kliniek.

Ik hoopte zo op vroeg in de

ochtend..

Dinsdag 11:30 melden en 12.00 uur opereren.

Wtf dan ben ik al drie keer flauw gevallen denk ik.. 

Maar niks aan te doen :( 

Gek genoeg zie ik daar het meest tegenop :152: 

Ik moet gewoon meteen eten als mijn ogen los zijn ‘ s ochtends.

Nog tips iemand?  Liefs 

@Jesssi Whaa je bent er bijna meid! Inderdaad wat de rest zegt, lekker laat eten en ook laat slapen, even een film kijken ofso zodat je ook laat wakker word! En je jezelf zenuwen bespaart vroeg in de ochtend. Als je wakker word daar krijg je gelukkig wel wat te eten. 

Ik vind het echt super spannend voor je! Moet weer denken aan mezelf xD maar er gaat goed voor je gezorgd worden, dus laat t lekker op je afkomen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Denca:

Je laatste weekend met kleine borsten @Jesssi ! 

 

Ik zou inderdaad s avonds nog even wat eten. Ondanks ik weinig zenuwen kende, had ik geen trek op de dag van operatie.. ik werd pas rond 15:45 geopereerd.. daarna heb ik wel gegeten als een beer Hahaha! 

 

We blijven met je aftellen hoor, ik vind dat mee leven met elkaar ook super fijn, je zit toch in hetzelfde schuitje, Meiden weten wat je mee maakt, herkennen je gevoel/ lijntjes/ etc etc.. 

 

nog 3!!!

Omg ja het kan altijd erger Haha, 15.45 Pff.

Dan kun je daarna een heel paard op ja ;)  ja nog 3..

Hoe ga jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei vuurzonnetje:

@Jesssi Whaa je bent er bijna meid! Inderdaad wat de rest zegt, lekker laat eten en ook laat slapen, even een film kijken ofso zodat je ook laat wakker word! En je jezelf zenuwen bespaart vroeg in de ochtend. Als je wakker word daar krijg je gelukkig wel wat te eten. 

Ik vind het echt super spannend voor je! Moet weer denken aan mezelf xD maar er gaat goed voor je gezorgd worden, dus laat t lekker op je afkomen! 

Lief dank je wel meis.

Komt vast goed:) 

Hoe is het met jou nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Yvie:

Ik had bij beiden advies dual plane, kennelijk dus ook geen verschil in medicatie. 

Hopelijk is para dan voldoende,  ben al geen pillenslikker namelijk...

 

Gaat verder oké,  straks weer passen en verder nog steeds het gevoel van help ga ik dit echt doen! Zie enorm op tegen het herstel. En niet lekker met mn kindjes kunnen knuffelen enzo. 

 

Hoe is het met de spanning bij jou..?

Xxx

Ja dat gevoel ken ik inderdaad.

Hier wisseld het ook, help het gaat echt gebeuren en Yes het gaat gebeuren Haha 

Ja het herstel zal pittig zijn, bij mij gelukkig voor de spier. Dat scheelt.

Maar knuffelen met de kleine idd zal heeeel voorzichtig best kunnen toch.

Komt echt goed!

Hoe ging het passen? Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de spier is voor mij helaas geen optie.. 

Mn jongste is echt een enorme knuffelkont,  dus moet maar goed uitleggen dat ze voorzichtig moeten doen. Sowieso even bedenken wat ik ze precies ga vertellen.

 

Mijn formaat staat nu ook vast! Waar ik zelf met het gevoel ging dat 255 wel oké was voor mij, kwam zowel het advies van de arts, als vriendlief uit op 295 cc haha! Het scheelt qua volume naar voren maar iets van 2mm. Hij zei dat al zou hij in de 1 255 doen en in de ander 295, dat men het verschil niet zou zien, maar ik krijg er wel een mooier decolleté van als ik voor 295 ga. Dus ik ga voor zijn advies. 

Wat hem betreft kon ik nog een poging wagen voor vergoeding, maar da's ook wel een heel gedoe en niet zeker of dat lukt en dan komt misschien mijn operatiedatum in "gevaar". 

Dus weet nog niet wat ik daar mee moet...

 

Nog 3 nachtjes voor jou!

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Yvie:

Voor de spier is voor mij helaas geen optie.. 

Mn jongste is echt een enorme knuffelkont,  dus moet maar goed uitleggen dat ze voorzichtig moeten doen. Sowieso even bedenken wat ik ze precies ga vertellen.

 

Mijn formaat staat nu ook vast! Waar ik zelf met het gevoel ging dat 255 wel oké was voor mij, kwam zowel het advies van de arts, als vriendlief uit op 295 cc haha! Het scheelt qua volume naar voren maar iets van 2mm. Hij zei dat al zou hij in de 1 255 doen en in de ander 295, dat men het verschil niet zou zien, maar ik krijg er wel een mooier decolleté van als ik voor 295 ga. Dus ik ga voor zijn advies. 

Wat hem betreft kon ik nog een poging wagen voor vergoeding, maar da's ook wel een heel gedoe en niet zeker of dat lukt en dan komt misschien mijn operatiedatum in "gevaar". 

Dus weet nog niet wat ik daar mee moet...

 

Nog 3 nachtjes voor jou!

Liefs 

Oh ja die cc’s Pff. Goede keuze denk ik de 295 dan ja.  

Voel je je er goed bij?

Je krijgt eerder spijt als het te klein is, dan te groot is denk ik.

Ja die vergoeding is wel echt een gedoe begrijp ik. 

Maar soms wordt het ook afgekeurd door foutief invullen las ik eens.

En dan vooral de term aplasie en geen hyplasie of zoiets..?

Ga je het wel proberen? 

 

Ja wat zeg tegen een peuter?   Uhm ik eerst niks denk ik. En anders gewoon dat ik mij gestoten heb ofzo dat hij zachtjes moet doen.

En als hij het ziet dat ze gegroeid zijn? ;)

Ik heb geen zin dat mijn zoontje straks in de supermarkt iets roept over de borsten van mama :lol:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Jesssi said:

Lief dank je wel meis.

Komt vast goed:) 

Hoe is het met jou nu? 

Vind t lastig! Het gaat wel goed als t om pijn gaat, eigenlijk geen echte pijn gehad. Het is vooral de beperkingen waar ik nu wel echt mee zit. Je merkt nu pas hoe weinig je mag en kan doen, en als je een keertje weer wat meer je leven probeert op te pakken dan merk je echt wel dat je extra veel energie kwijt bent. Was een half dagje de deur uit, niet eens veel gelopen, maar was zooo kapot! Last van mn rug, boobies voelen ineens zo strak aan en je bent gwn uitgeput. Denk echt dat t zeker geen kwaad kan om 2 ipv 1 week thuis te blijven. 

Niet om je bang te maken verder! Het hoort er natuurlijk allemaal bij, maar het is wel veel geduld hebben. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei vuurzonnetje:

Vind t lastig! Het gaat wel goed als t om pijn gaat, eigenlijk geen echte pijn gehad. Het is vooral de beperkingen waar ik nu wel echt mee zit. Je merkt nu pas hoe weinig je mag en kan doen, en als je een keertje weer wat meer je leven probeert op te pakken dan merk je echt wel dat je extra veel energie kwijt bent. Was een half dagje de deur uit, niet eens veel gelopen, maar was zooo kapot! Last van mn rug, boobies voelen ineens zo strak aan en je bent gwn uitgeput. Denk echt dat t zeker geen kwaad kan om 2 ipv 1 week thuis te blijven. 

Niet om je bang te maken verder! Het hoort er natuurlijk allemaal bij, maar het is wel veel geduld hebben. 

 

Klinkt allemaal best pittig!! Echt je rust proberen te pakken.

merk je al dat ze soepeler worden je borsten?

 

ik heb straks 2 weken vrij en gelukkig hulp aangezien ik een kleine van 1 jaar heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei vuurzonnetje:

Vind t lastig! Het gaat wel goed als t om pijn gaat, eigenlijk geen echte pijn gehad. Het is vooral de beperkingen waar ik nu wel echt mee zit. Je merkt nu pas hoe weinig je mag en kan doen, en als je een keertje weer wat meer je leven probeert op te pakken dan merk je echt wel dat je extra veel energie kwijt bent. Was een half dagje de deur uit, niet eens veel gelopen, maar was zooo kapot! Last van mn rug, boobies voelen ineens zo strak aan en je bent gwn uitgeput. Denk echt dat t zeker geen kwaad kan om 2 ipv 1 week thuis te blijven. 

Niet om je bang te maken verder! Het hoort er natuurlijk allemaal bij, maar het is wel veel geduld hebben. 

 

Ja dat lijkt mij idd ook zwaar. Pijn ben ik niet zo bang voor maar wel voor de druk, benauwdheid evt en beperkingen ja.

Even doorbijten meis, het zal wel steeds iets beter gaan. Maar nooit snel genoeg he.. ;) 

Ik heb lichamelijk wel zwaar werk dus ik ben 2,5 week vrij en daarna aangepaste werkzaamheden. Hoop dat het genoeg is.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, jewel88 said:

Klinkt allemaal best pittig!! Echt je rust proberen te pakken.

merk je al dat ze soepeler worden je borsten?

 

ik heb straks 2 weken vrij en gelukkig hulp aangezien ik een kleine van 1 jaar heb.

@jewel88 @Jesssi ja inderdaad, toch echt gwn rusten en je grenzen niet opzoeken. 

 

Jawel hoor! Zie ze beetje bij beetje zakken en voelt ook wel soepeler. Zeker in de auto voelde ik ze op de hobbels meebewegen, eerst schrok ik ff, denk wat is dit nou, maar dat doen borsten nu eenmaal. Hold your boobs, nieuw gevoel! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@smizebra

On 8/31/2018 at 6:19 PM, smizebra said:

Hello! Ik droeg bh's in maat 75a. Maar eigenlijk had dit, achteraf gezien, wel een maatje kleiner gekund qua cub. Bovenop er leeg, met bukken keek je zo naar binnen en zag je platte borsten met tepels. Droeg altijd een hemdje eronder daardoor. Nu dus 70D maar dat klinkt groter dan het is. 70D is geen 85D he. De cup wordt ook groter al het cijfer groter wordt. Het ligt ook aan het type implantaat waar je op uit komt. Bij mij kon er geen grotere hoeveelheid cc's in, max 270cc doordat ik weinig eigen borstweefsel heb. Ik zal je toevoegen aan mijn album. Ik durf nog geen before foto's te plaatsen. Laat me weten wat je er van vindt. 

 

Mag ik meekijken in jouw album, Smizebra? Ik heb hetzelfde postuur (en dezelfde ervaring met nipplegates ;)) en krijg over 2 weekjes 255cc. Ben het forum nog even aan het afstruinen (twijfels twijfelsss) :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Denca:

@Jesssi, ben je er al klaar voor :D? Morgen is het zo ver toch !

Dan heb je ze ook al toch??

 

Ik wil je alvast heel veel succes en stiekem ook plezier toewensen.

Laat alles op je af komen! 

 

:54:

Aah lief, ja klopt morgen is het zo ver! 

Om 11.30 moet ik mij in Amsterdam melden. 

Kan niet wachten. 

Wel wat zenuwen maar over het algemeen meer zin in.

Al vind ik nuchter blijven wel een dingetje..

Ik hoop dat ik nog in staat ben een verslagje te maken morgen eind van de dag ergens. Je hoort het! Bedankt!

Hoe gaat het met jou en je meisjes? Beetje hersteld en gewend? Tevreden? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jesssi:

Aah lief, ja klopt morgen is het zo ver! 

Om 11.30 moet ik mij in Amsterdam melden. 

Kan niet wachten. 

Wel wat zenuwen maar over het algemeen meer zin in.

Al vind ik nuchter blijven wel een dingetje..

Ik hoop dat ik nog in staat ben een verslagje te maken morgen eind van de dag ergens. Je hoort het! Bedankt!

Hoe gaat het met jou en je meisjes? Beetje hersteld en gewend? Tevreden? Xx

Oohhh. dan heb je morgen je borsten wel zo rond 14:30. Heerlijk hoor ! 

Zenuwen horen erbij hoor, of meer gezonde spanning. Ik had minimale zenuwen, vrijwel niet, meer omdat ik het zoooó graag wilde, dat het gewoon MOEST gebeuren. En ben niet bang voor narcose/operatie etc etc. Vertrouwen in de pc , scheelt al een hele hoop. 

 

Voel je tot niets verplicht hé ! Alleen een verslagje maken wanneer jij dat wilt en op een moment dat het jou uitkomt. Ik stond stijf van de adrenaline na de operatie, dus kon wel een heel boek typen ;)

 

Ik ben een kleine 4 weken geleden nu geopereerd. Voelt al helemaal als eigen. Ik wil ook zeker niet meer zonder, ben super (!) tevreden. Ik vind ze schitterend. Ik heb ook niet veel pijn gehad, nu mijn 2e week werken, gaat ook goed. Het is alleen wat trucjes bedenken met bepaalde handelingen, maar dat went snel. 

 

Enjoy lady !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Jesssi!

 

Spannend, morgen al! 

Ik moest me ook om 11.30 melden en werd om 12.30 geholpen. Ik heb zelf om 11 uur 's avonds nog wat gegeten omdat ik toen al merkte dat ik honger kreeg. De dag van mijn operatie was ik redelijk gespannen (gezonde spanning hoor, vooral ook omdat ik er zo'n zin in had) en daardoor had ik ook geen trek. Hoop dat jij dit ook hebt :)!

 

Heel erg veel succes morgen! Het is mij allemaal heel erg meegevallen en je krijgt er iets prachtigs voor terug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Denca:

Oohhh. dan heb je morgen je borsten wel zo rond 14:30. Heerlijk hoor ! 

Zenuwen horen erbij hoor, of meer gezonde spanning. Ik had minimale zenuwen, vrijwel niet, meer omdat ik het zoooó graag wilde, dat het gewoon MOEST gebeuren. En ben niet bang voor narcose/operatie etc etc. Vertrouwen in de pc , scheelt al een hele hoop. 

 

Voel je tot niets verplicht hé ! Alleen een verslagje maken wanneer jij dat wilt en op een moment dat het jou uitkomt. Ik stond stijf van de adrenaline na de operatie, dus kon wel een heel boek typen ;)

 

Ik ben een kleine 4 weken geleden nu geopereerd. Voelt al helemaal als eigen. Ik wil ook zeker niet meer zonder, ben super (!) tevreden. Ik vind ze schitterend. Ik heb ook niet veel pijn gehad, nu mijn 2e week werken, gaat ook goed. Het is alleen wat trucjes bedenken met bepaalde handelingen, maar dat went snel. 

 

Enjoy lady !

Ja zo voelt het ook! Inderdaad niet bang voor de operatie of narcose of iets maar wel naar het resultaat natuurlijk. Maar gezonde spanning denk ik inderdaad.

 

Al had ik gisteren mega hoofdpijn en zit ik nu vast van kruin tot kont..

dus onbewust toch wat stress denk ik?

Super fijn dat het zo goed met je gaat! 

Jij hebt geen album volgens mij he?

Spreek je!

Bedankt voor je berichtje :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei KittyCat:

Hoi @Jesssi!

 

Spannend, morgen al! 

Ik moest me ook om 11.30 melden en werd om 12.30 geholpen. Ik heb zelf om 11 uur 's avonds nog wat gegeten omdat ik toen al merkte dat ik honger kreeg. De dag van mijn operatie was ik redelijk gespannen (gezonde spanning hoor, vooral ook omdat ik er zo'n zin in had) en daardoor had ik ook geen trek. Hoop dat jij dit ook hebt :)!

 

Heel erg veel succes morgen! Het is mij allemaal heel erg meegevallen en je krijgt er iets prachtigs voor terug!

Super lief berichtje, dank je! 

Ik hoop dat ik inderdaad door de gezonde spanning ook niet zo trek heb. En wat je zegt, ik krijg er iets prachtigs voor terug. Dat is het allemaal meer dan waard :) 

Fijn dat het jou is meegevallen.

Hoe gaat het nu? Wanneer ben je zelf geopereerd en hoeveel cc? 

Ben je tevreden? 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.