Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei Jesssi:

Ja even afwachten nog..zo lastig is dat he ;)

Ik ben erg benieuwd, wat je vind van de verschillen.

Ik vond boerhaave gewoon ook huislijk en knus eigenlijk.

Wordt vervolgd!

Volgens mij ben je pas uitgetwijfeld als het klaar is.

Kliniek was voor mij snel duidelijk, maar die cc pff

Eerst steeds bang dat 300 te klein zou zijn, weer passen , ja 340 100%, fotos kijken, rijstzakjes vullen, nu denk ik hmm zou 340 niet te groot zijn (。>﹏<。) 

Iets met controle en los laten??  ;)

Yeah alles was goed! Ik kreeg alleen een echo en geen mammo! Ze zijn in een testfase bij dit zh om eerst een echo te doen en dan, als noodzakelijk, een mammo! Ik hoefde nu geen mammo omdat de arts duidelijk kon zien dat het cystes zijn. 

Hij wees me er ook op dat ik wellicht aanspraak kan maken op vergoeding omdat mijn borstspier/klierweefsel minder is dan 1 cm. Maar daar moet ik mij eerst weer helemaal in gaan verdiepen nu en kijken hoe ik dat wellicht aan kan pakken. 

 

Maar hele opluchting dat alles oké is!

 

Ik heb paar pakken rijst gehaald, dus kan ook los haha! 

En ik snap je twijfels, maar je hebt er zelf goed over nagedacht en de arts heeft bevestigd dat het prima bij je past, dus zou daar op vertrouwen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie
3 minuten geleden zei Yvie:

Yeah alles was goed! Ik kreeg alleen een echo en geen mammo! Ze zijn in een testfase bij dit zh om eerst een echo te doen en dan, als noodzakelijk, een mammo! Ik hoefde nu geen mammo omdat de arts duidelijk kon zien dat het cystes zijn. 

Hij wees me er ook op dat ik wellicht aanspraak kan maken op vergoeding omdat mijn borstspier/klierweefsel minder is dan 1 cm. Maar daar moet ik mij eerst weer helemaal in gaan verdiepen nu en kijken hoe ik dat wellicht aan kan pakken. 

 

Maar hele opluchting dat alles oké is!

 

Ik heb paar pakken rijst gehaald, dus kan ook los haha! 

En ik snap je twijfels, maar je hebt er zelf goed over nagedacht en de arts heeft bevestigd dat het prima bij je past, dus zou daar op vertrouwen!

X

Dank je ik ga het los laten ;) 

Oh super fijn!  Zorg minder.

En jeetje een vergoeding, dat zou super zijn.

Ik heb er meer over gelezen, volgens mij moet je aan meerdere eisen voldoen en dat klierweefsel is belangrijk idd. Ook moet er geen borstplooi te zien zijn, en nog iets.

Gek niemand dat heeft gezegd op je consult. Hun moeten het aanvragen en formulieren invullen voor de verzekering geloof ik.

Dus als je “haast” hebt zou ik er zeker achteraan gaan. Achteraf kan het niet meer volgens mij.

Dat zou wel super zijn zeg! 

Hou me op de hoogte :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-9-2018 om 06:10 zei MCR:

 

Ik heb om half 4 een afspraak. Eerder was dat 2 september maar ze belde mij op dat de consulente een fout had gemaakt en die dag helemaal niet werkte, Haha. Kan gebeuren... 27 september heb ik trouwens de operatie

 

Mijn 1e consult is in april geweest en tijdens de laatste maanden ben ik gaan twijfelen over de grootte ect. En tijdens de passessie van vorige keer heb ik 275 en 300 gepast. Ik heb een verschil in borstgrootte en hij zei dat als je dezelfde maten neemt dat niet zo goed ziet. Met 300 leek alsof het verschil weg was en ik ben eigenlijk bang dat het misschien te klein zal zijn in mijn ogen, maar goed op dat moment stond ik achter de 300 en dat was ook de max voor mij. Ik wil de bevestiging en gevoel van zekerheid even terug hebben voordat ik de operatie heb. Hihi 

 

Heey even contact verloren geloof ik? :( 

Hoe is het, had je nog een keer gepast? En ben je eruit? Hoe gaat het met de spanning? Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-9-2018 om 23:05 zei Odys:

@Jesssi haiii.. ahh super! Hopelijk heb je er weer net zo een goed gevoel bij. Het staat nu op 23 okt gepland. Voor nu staat het op 380cc maar blijf ook twijfelen dus ga vooraf nog even een keertje langs denk en dan foto’s maken. Dat heb ik nu namelijk niet waardoor ik me zelfs niet eens meer goed kan herinneren hoe dat nou stond. 

Hoe is het met jou? Ben jij eruit inmiddels? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Jesssi:

Heey even contact verloren geloof ik? :( 

Hoe is het, had je nog een keer gepast? En ben je eruit? Hoe gaat het met de spanning? Liefs 

Hooi Jaa ik ben de afgelopen weer niet echt actief geweest maar heb zondag nog een keer gepast en het wordt gewoon 300! Kan niet wachten  Haha maar ik werd opeens afgelopen woensdag gebeld dat mijn operatie naar een dag eerder werd verplaatst.  En ook nog eens i.p.v. 8 uur naar 13 uur. Ik was wel even van slag want had alles al geregeld en nu moest ik alles omgooien en kan niet bij het korfbaltoernooi van me dochter zijn. Maar goed het is voor een goed doel en ze vond het niet erg (ze weet ervan). Oma komt nu kijken. Hoe gaat het met jou?  Ga jij nog een keer Passen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei MCR:

Hooi Jaa ik ben de afgelopen weer niet echt actief geweest maar heb zondag nog een keer gepast en het wordt gewoon 300! Kan niet wachten  Haha maar ik werd opeens afgelopen woensdag gebeld dat mijn operatie naar een dag eerder werd verplaatst.  En ook nog eens i.p.v. 8 uur naar 13 uur. Ik was wel even van slag want had alles al geregeld en nu moest ik alles omgooien en kan niet bij het korfbaltoernooi van me dochter zijn. Maar goed het is voor een goed doel en ze vond het niet erg (ze weet ervan). Oma komt nu kijken. Hoe gaat het met jou?  Ga jij nog een keer Passen? 

Ok das even schakelen ja, wanneer is het nu? En bij wie ook alweer?

Aah lief dat oma waarneemt! 

 

Ja ik heb zondag ook nog een keer gepast, ik twijfelde tussen 300 en 340 en ik ga voor de 340.retespannend :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Jesssi:

Ok das even schakelen ja, wanneer is het nu? En bij wie ook alweer?

Aah lief dat oma waarneemt! 

 

Ja ik heb zondag ook nog een keer gepast, ik twijfelde tussen 300 en 340 en ik ga voor de 340.retespannend :) 

 

Jaa dat is zeker schakelen. Het is nu woensdag 26 september. Vind het al wel super spannend. 

 

Ohja jij ging op dezelfde dag als mij erheen :blush: 

 

300 is voor mij de max ik ben zelf 1.60 en 50 kilo. Voor jou komt het nu ook lekker dichtbij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jesssi:

Ja schiet op nu! Gaat goed dank je, 12e dag nu :) 

Jij? Xx

 

Ik ben nu een maand 3 dagen en 8 uur gestopt Haha zegt mijn app tenminste maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik afgelopen zaterdag uit ben geweest en wel een paar sigaretjes heb gerookt maar daarna niet meer. Mijn doel is uiteindelijk ook wel gelegenheidsroker worden :118: ik hoop gewoon dat ik ook na de bv er vanaf kan blijven 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Theezakje34:

Hahahha ik lig daar bet over te denken. Wil ook graag roken met een feestje oid en verder niet... alleen hou ik mezelf denk ik voor de gek want lukt me nooit! :) 

blijft wat met die vieze stinkstokken he haha. Succes meiden!

Ja echt he.. ik heb dat al 3 keer geprobeerd hihi 

Het zou echt fijn zijn af en toe met een wijntje.. maar helaas worden het er dan toch weer steeds meer.

Mijn streven is nooit meer! Jij ook Suc6 xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Kelly_E:

@Jesssi wat gaat het snel he! Zal zo voorbij zijn die 10 dagen. Kan je nog goed slapen 's nachts? Ik lig al weken na te denken over vanalles en nog wat hahaha!

Ja heel snel! Ik vind het nu toch wel heel dichtbij komen en het is opeens ook spannend..

 Ik had al even bij jou gereageerd maar nogmaals fijn dat je een goed gevoel hebt nu en dat je uit bent. Heb je al een datum vastgelegd eigenlijk? Nu kun je ook gaan aftellen. En dat slapen nou dat lukt niet zo bar  nee ..:39:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok met heeeel veel twijfel ben ik net een enorme psychologische grens overgestapt..

Alleen mijn moeder en mijn vriend hebben mijn blote borstjes nog maar gezien.

En nee, zelfs mijn vriendinnen niet.

Maar omdat ik zo klaar ben

met de onzekerheid ,en omdat ik

alle vertrouwen heb dat het straks prachtig is geworden, heb ik een before album gemaakt.

Doodeng maar ik zie het als een afscheid. Pasfoto’s staan er ook bij.

En straks dus de after:1bouncingboobs: Haha 

Wie wilt voeg ik toe als dat mij lukt ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Jesssi:

Ok met heeeel veel twijfel ben ik net een enorme psychologische grens overgestapt..

Alleen mijn moeder en mijn vriend hebben mijn blote borstjes nog maar gezien.

En nee, zelfs mijn vriendinnen niet.

Maar omdat ik zo klaar ben

met de onzekerheid ,en omdat ik

alle vertrouwen heb dat het straks prachtig is geworden, heb ik een before album gemaakt.

Doodeng maar ik zie het als een afscheid. Pasfoto’s staan er ook bij.

En straks dus de after:1bouncingboobs: Haha 

Wie wilt voeg ik toe als dat mij lukt ;) 

Hi Jesssi,

Wat goed! Ben echt blij voor je! Ik ben er ook zeker van dat het prachtig gaat worden!

Als je het goed vindt, zou ik wel graag toegevoegd willen worden om je foto’s te kunnen zien. Ik was ook al eens gaan kijken om zelf een aan te maken, maar ik zie niet goed hoe ik een privé album kan aanmaken. Ik denk dat ik, net als jij, alvast een pasfoto bij de eerste kliniek als profielfoto ga opladen. Waarschijnlijk moet ik voor dat privé album nog eens wat beter de werkinstructies gaan lezen :12:. Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Jesssi:

Ok met heeeel veel twijfel ben ik net een enorme psychologische grens overgestapt..

Alleen mijn moeder en mijn vriend hebben mijn blote borstjes nog maar gezien.

En nee, zelfs mijn vriendinnen niet.

Maar omdat ik zo klaar ben

met de onzekerheid ,en omdat ik

alle vertrouwen heb dat het straks prachtig is geworden, heb ik een before album gemaakt.

Doodeng maar ik zie het als een afscheid. Pasfoto’s staan er ook bij.

En straks dus de after:1bouncingboobs: Haha 

Wie wilt voeg ik toe als dat mij lukt ;) 

@Jesssi je zal snel kunnen pronken met je nieuwe boobies en altijd geweldig om een voor en na te hebben voor jezelf (en voor de rest kent niemand je hier toch niet op dit forum) dus ik wil zeker en vast meeleven met je evolutie en dan kan ik je daarna ook feliciteren! Kan niet wachten om je voor en na te zien (want vind ons ondertussen toch internetvriendinnetjes geworden..  leuk hoe we hier allemaal zo met elkaar meeleven.. want we gaan allemaal hetzelfde door ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Kim2018:

Hi Jesssi,

Wat goed! Ben echt blij voor je! Ik ben er ook zeker van dat het prachtig gaat worden!

Als je het goed vindt, zou ik wel graag toegevoegd willen worden om je foto’s te kunnen zien. Ik was ook al eens gaan kijken om zelf een aan te maken, maar ik zie niet goed hoe ik een privé album kan aanmaken. Ik denk dat ik, net als jij, alvast een pasfoto bij de eerste kliniek als profielfoto ga opladen. Waarschijnlijk moet ik voor dat privé album nog eens wat beter de werkinstructies gaan lezen :12:. Groetjes!

Wat lief dank je!  Het lijkt ingewikkelder dan je denkt, mij is het ook gelukt denk ik hihi Er staat een link in je welkomstbericht in je inbox als het goed is.

Als het nou lukt kijk ik graag mee^_^

Ga je zo proberen toe te voegen. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Kelly_E:

@Jesssi je zal snel kunnen pronken met je nieuwe boobies en altijd geweldig om een voor en na te hebben voor jezelf (en voor de rest kent niemand je hier toch niet op dit forum) dus ik wil zeker en vast meeleven met je evolutie en dan kan ik je daarna ook feliciteren! Kan niet wachten om je voor en na te zien (want vind ons ondertussen toch internetvriendinnetjes geworden..  leuk hoe we hier allemaal zo met elkaar meeleven.. want we gaan allemaal hetzelfde door ;) )

Helemaal mee eens, echt fijn om met mensen te kletsen die je begrijpen.

Dus ik ga jou ook zeker toevoegen vriendin :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Jesssi:
10 minuten geleden zei Jesssi:

Wat lief dank je!  Het lijkt ingewikkelder dan je denkt, mij is het ook gelukt denk ik hihi Er staat een link in je welkomstbericht in je inbox als het goed is.

Als het nou lukt kijk ik graag mee^_^

Ga je zo proberen toe te voegen. Groetjes

 

8 minuten geleden zei Jesssi:

Helemaal mee eens, echt fijn om met mensen te kletsen die je begrijpen.

Dus ik ga jou ook zeker toevoegen vriendin :43:

Gelukt denk ik?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jesssi:

Ok met heeeel veel twijfel ben ik net een enorme psychologische grens overgestapt..

Alleen mijn moeder en mijn vriend hebben mijn blote borstjes nog maar gezien.

En nee, zelfs mijn vriendinnen niet.

Maar omdat ik zo klaar ben

met de onzekerheid ,en omdat ik

alle vertrouwen heb dat het straks prachtig is geworden, heb ik een before album gemaakt.

Doodeng maar ik zie het als een afscheid. Pasfoto’s staan er ook bij.

En straks dus de after:1bouncingboobs: Haha 

Wie wilt voeg ik toe als dat mij lukt ;) 

@Jesssi Wat goed!! Ik wil wel graag toegevoegd worden. Hahahaha ik ga binnenkort als ik de 'ballen' heb, ook mijn before foto's plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.