Ga naar inhoud

Hoe snel hersteld voor vakantie? +voor/na fotos


vuurzonnetje

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

zoals velen hier heb ik eindelijk de knoop doorgehakt om een BV te laten doen en van mn zielige 75A af te komen. Ik heb al een consult staan bij dr van der weij van boerhaave en zal rond begin oktober hopelijk de operatie uitvoeren. Ik hoop op 340cc. 

 

Nu ga ik begin november op vakantie (ong 6 weken na de BV) en wil ik natuurlijk shinen in mn bikini. Alleen vraag ik me af of dit dan zo verstandig is. Is 6 weken voldoende om je bikini weer aan te doen? 

Ik wil heel graag de BV zo snel mogelijk en eigenlijk niet wachten tot na mijn vakantie. Wat is jullie ervaring? 

 

Ik ben ook erg benieuwd naar voor en na fotos van anderen, dus mocht je het met me willen delen graag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ga ook 6 weken na me bv op vakantie. Als het goed is, zijn de wondjes dan mooi dicht en kun je gewoon gaan zwemmen. Mijn vriendin heeft vorig jaar een bv gehad en is toen ook 6 weken later op vakantie gegaan. 

Moet zeggen dat ik het wel spannend vind, hopelijk treden er geen complicaties op en zijn mijn wondjes tegen die tijd mooi genezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het per persoon verschillend is of het al mooi is in bikini na 6 weken. Hoop dat het lukt en je kan shinen:-)

Ik heb morgen mijn consult bij van der Weij!

Optie operatie evt 2 Okt.

Wanneer is je consult? En heb je ook een optie op een operatiedatum.

Ivm de wachttijden..

En mag ik vragen waarom je 340 hoopt? Heb je al eens gepast?

Ik ben al bij Velthuis geweest en ook 340 gepast en 395.

Nu morgen eens kijken wat van der Weij ervan vind:-)

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vuurzonnetje Ik heb mijn bv nog niet achter de rug dus echt adviseren of het haalbaar is kan ik niet maar persoonlijk zou ik het niet doen. Ik zou mijn tijd nemen om te herstellen en zeker te zien dat alles goed geneest en dan gewoon volgend jaar schinen op vakantie met mooi ingedaalde borsten.  Op vakantie wil ik echt vrij zijn en me niet druk hoeven te maken over eventueel ongemak nog, complicaties, fysieke zaken die misschien nog lastig zullen zijn, ect.. 

Ik mag er niet aan denken dat ik op vakantie ben en dat er iets gebeurt en ik ginder achter bij een of andere hoela dokter mij moet laten helpen :106: laat staan dan nog een vliegtuig terug te moeten nemen... of dat je inderdaad je vakantie moet annuleren omdat je langer opvolging nodig hebt. 

Wil je zeker geen angst aanjagen en er zullen genoeg meiden hier zijn die het wel gedaan hebben maar ik neem toch altijd liever het zekere voor het onzekere en ik ben altijd positief gesteld maar tegelijkertijd ook realistisch. 

Heb trouwens gisteren ook mijn consult met dokter Van der Weij vastgelegd, spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Kelly_E:

@vuurzonnetje Ik heb mijn bv nog niet achter de rug dus echt adviseren of het haalbaar is kan ik niet maar persoonlijk zou ik het niet doen. Ik zou mijn tijd nemen om te herstellen en zeker te zien dat alles goed geneest en dan gewoon volgend jaar schinen op vakantie met mooi ingedaalde borsten.  Op vakantie wil ik echt vrij zijn en me niet druk hoeven te maken over eventueel ongemak nog, complicaties, fysieke zaken die misschien nog lastig zullen zijn, ect.. 

Ik mag er niet aan denken dat ik op vakantie ben en dat er iets gebeurt en ik ginder achter bij een of andere hoela dokter mij moet laten helpen :106: laat staan dan nog een vliegtuig terug te moeten nemen... of dat je inderdaad je vakantie moet annuleren omdat je langer opvolging nodig hebt. 

Wil je zeker geen angst aanjagen en er zullen genoeg meiden hier zijn die het wel gedaan hebben maar ik neem toch altijd liever het zekere voor het onzekere en ik ben altijd positief gesteld maar tegelijkertijd ook realistisch. 

Heb trouwens gisteren ook mijn consult met dokter Van der Weij vastgelegd, spannend!!

Hoi, ik ga morgen op consult bij hem.

Wanneer ga jij en ben je al ergens anders geweest? Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Jesssi:

Hoi, ik ga morgen op consult bij hem.

Wanneer ga jij en ben je al ergens anders geweest? Groetjes 

@Jesssi ik zag je naam hier en had al een hele tekst getypt maar nu ben ik hem kwijt... Ben blij dat ik je hier tref ipv in de chatbox (ja ik ben die vervelende die maar vragen aan je bleef stellen :P)

Dus ja ik heb mijn afspraak bij dokter van der Weij vastgelegd en vrijdag 21 september is het aan mij! Allemaal heel spannend! Ben bij niemand anders op consultatie geweest verder. Jij bent ook bij Velthuis gegaan zie ik? Hoe was je ervaring daar? 

 

Ikzelf heb een lege B (door af te vallen) en wil vooral terug volume aan de bovenkant maar twijfel tussen dual plane en voor de spier. Maar daar zal de dokter wel goed in kunnen adviseren. Wil zo natuurlijk mogelijk resultaat. 

Wat is jouw voorsituatie en wat wil jij bekomen?

we kunnen hier onze ervaring met van der Weij wat uitwisselen. 

 

@vuurzonnetje wanneer is jouw consultatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kelly_E oeh wat spannend zeg! Ik heb kort voor jou mn consult, namelijk op 16 september!

Ben heel benieuwd hoe het zal gaan. Ik twijfel inderdaad ook tussen dual plane en voor de spier maar zal afwachten wat de dokter zegt.

 

wat betreft de vakantie heb je wel gelijk. Ik wil er ook gewoon van genieten en niet bang zijn voor complicaties. Ik baal alleen dat ik dan tot na november moet wachten voor mn BV. Ook ivm werk komt het weer zo ideaal uit als ik het in oktober doe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vuurzonnetje Ja ik snap je daar ook wel volkomen in hoor. Het plannen is niet altijd even simpel met werk en dergelijke... Ik heb zelf ook zoveel mogelijk vakantiedagen opgespaard om het dit jaar nog te laten uitvoeren maar ik weet ook nog niet direct hoeveel keer je terug moet voor check-up, draadjes er te laten uithalen enzoverder.. Heb jij hier enig idee van? Als ik mijn bv in Nederland laat uitvoeren dan moet ik hiervoor waarschijnlijk hier en daar ook een (halve) dag inplannen want ik moet helemaal van België naar daar rijden (Amsterdam is toch ongeveer met wat verkeer 3 uur rijden). Dus moet ik ook met mijn vriend kunnen regelen dat hij mij naar daar brengt en hij kan niet zo flexibel vakantie nemen als ik dus zit ook met al die vragen en zorgen in mijn hoofd omdat ze ook zeggen dat je niet direct erna met de auto mag rijden. Ik doe alles liever zelf en ben niet graag op andere mensen aangewezen maar zal dus niet anders kunnen in dit geval. 

In dat opzicht zou het voor mij gemakkelijker zijn om iets dichter bij huis te kiezen maar ik heb echt een specifiek resultaat in gedachten en daar wil ik niet van afwijken en daarvoor wil ik best wat verder rijden. We gaan immers niet gewoon een paar schoenen kopen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei vuurzonnetje:

Hoi,

 

zoals velen hier heb ik eindelijk de knoop doorgehakt om een BV te laten doen en van mn zielige 75A af te komen. Ik heb al een consult staan bij dr van der weij van boerhaave en zal rond begin oktober hopelijk de operatie uitvoeren. Ik hoop op 340cc. 

 

Nu ga ik begin november op vakantie (ong 6 weken na de BV) en wil ik natuurlijk shinen in mn bikini. Alleen vraag ik me af of dit dan zo verstandig is. Is 6 weken voldoende om je bikini weer aan te doen? 

Ik wil heel graag de BV zo snel mogelijk en eigenlijk niet wachten tot na mijn vakantie. Wat is jullie ervaring? 

 

Ik ben ook erg benieuwd naar voor en na fotos van anderen, dus mocht je het met me willen delen graag! 

Ik denk dat het per persoon verschillend is of het al mooi is in bikini na 6 weken. Hoop dat het lukt en je kan shinen:-)

Ik heb morgen mijn consult bij van der Weij!

Optie operatie evt 2 Okt.

Wanneer is je consult? En heb je ook een optie op een operatiedatum.

Ivm de wachttijden..

En mag ik vragen waarom je 340 hoopt? Heb je al eens gepast?

Ik ben al bij Velthuis geweest en ook 340 gepast en 395.

Nu morgen eens kijken wat van der Weij ervan vind:-)

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Kelly_E:

@Jesssi ik zag je naam hier en had al een hele tekst getypt maar nu ben ik hem kwijt... Ben blij dat ik je hier tref ipv in de chatbox (ja ik ben die vervelende die maar vragen aan je bleef stellen :P)

Dus ja ik heb mijn afspraak bij dokter van der Weij vastgelegd en vrijdag 21 september is het aan mij! Allemaal heel spannend! Ben bij niemand anders op consultatie geweest verder. Jij bent ook bij Velthuis gegaan zie ik? Hoe was je ervaring daar? 

 

Ikzelf heb een lege B (door af te vallen) en wil vooral terug volume aan de bovenkant maar twijfel tussen dual plane en voor de spier. Maar daar zal de dokter wel goed in kunnen adviseren. Wil zo natuurlijk mogelijk resultaat. 

Wat is jouw voorsituatie en wat wil jij bekomen?

we kunnen hier onze ervaring met van der Weij wat uitwisselen. 

 

@vuurzonnetje wanneer is jouw consultatie?

Uhm ik dacht ook al

gereageerd te hebben op jou, maar zie ook dat de tekst niet door is gekomen?!

Maar vraag maar raak hoor!

Ik ben inderdaad al bij Velthuis geweest, beetje zakelijk maar wel

proffesioneel.

Ze adviseerde 340

of 395 dual plane anatomisch aan.

Het is 55 cc verschil en dat is alleen te zien in 5 mm projectie meer naar voren. Maar met passen vond ik de verschillen wel echt zichtbaar.

Het lijkt alleen snel groot in een strak shirt.

Kijken wat van der Weij morgen adviseerd.

Zal de pasfoto’s hierbij zetten: boven 395 onder 340.

wordt vervolgd!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi 340 is eigenlijk een beetje op basis van wat ik gelezen heb en hoe het er bij anderen uit ziet. Ik wil graag toch echt mooie volle borsten, maar goed ik moet nog passen dus het zou heel goed ook anders uit kunnen pakkem hoor! Hoe vond jij de 340 en 395? En mag ik vragen wat je postuur ongeveer is? Ik ben zelf 52 kg en 157.

 

Wat super dat je al een operatiedatum kreeg. Kon dat telefonisch al? Mijn consult is 16 sept pas helaas. Zou ook graag zsm een operatiedag inplannen, t liefst de laatste week van september al. Anders zou ik toch tot na mn vakantie in november moeten wachten (liever niet!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 3 weken po en een vakantie lijkt me heerlijk. Zal er voor mij niet inzitten helaas :P

 

ik weet niet of je lekker op je buik zal kunnen zonnen, dat is iets waar je rekening mee moet houden. En je littekens wellicht niet alleen insmeren maar ook afplakken onder je bikini? Gewoon voor de zekerheid? Met 6 weken po mag je bij de meeste klinieken al een gewone bh dragen dus ik denk dat als je een goede beugel bikini koopt je even ver bent als met een beugel bh. Maar correct me if i’m wrong.. of het er al heel natuurlijk en mooi uitziet weet ik niet haha. Mijn profielfoto is in bikini 19 dagen po. Zoals je ziet nog erg hoog. Maarja wellicht dat dat over 3 weken weer anders is. 

 

Maar weet wel dat ieders herstel anders gaat...

 

heel veel succes en plezier alvast op je consult! Ik ben 1 dag na jouw consult 6 weken po, dus dan kan ik wel een beeld schetsen over hoe het eruit ziet bij mij na 6 weken en of ik ermee op vakantie zou ‘kunnen’ :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei vuurzonnetje:

@Jesssi 340 is eigenlijk een beetje op basis van wat ik gelezen heb en hoe het er bij anderen uit ziet. Ik wil graag toch echt mooie volle borsten, maar goed ik moet nog passen dus het zou heel goed ook anders uit kunnen pakkem hoor! Hoe vond jij de 340 en 395? En mag ik vragen wat je postuur ongeveer is? Ik ben zelf 52 kg en 157.

 

Wat super dat je al een operatiedatum kreeg. Kon dat telefonisch al? Mijn consult is 16 sept pas helaas. Zou ook graag zsm een operatiedag inplannen, t liefst de laatste week van september al. Anders zou ik toch tot na mn vakantie in november moeten wachten (liever niet!)

Net een berichtje geplaatst met foto’s:-) Mijn postuur is 1.69 en 62 kilo trouwens.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei vuurzonnetje:

@Jesssi 340 is eigenlijk een beetje op basis van wat ik gelezen heb en hoe het er bij anderen uit ziet. Ik wil graag toch echt mooie volle borsten, maar goed ik moet nog passen dus het zou heel goed ook anders uit kunnen pakkem hoor! Hoe vond jij de 340 en 395? En mag ik vragen wat je postuur ongeveer is? Ik ben zelf 52 kg en 157.

 

Wat super dat je al een operatiedatum kreeg. Kon dat telefonisch al? Mijn consult is 16 sept pas helaas. Zou ook graag zsm een operatiedag inplannen, t liefst de laatste week van september al. Anders zou ik toch tot na mn vakantie in november moeten wachten (liever niet!)

Ps de optie kreeg in telefonisch aangeboden inderdaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey... ik denk ik zal mijn 'situatie'  ook even delen met je ;)

Ik ben 9 aug geopereerd (345cc dual plane) dus nu 16 dagen po. Ik voel me erg goed, afgelopen donderdag waren de pleisters verwijderd en ook mijn littekens goed dicht. Dus in mijn situatie (op dit moment) zou ik met 6 weken wel op vakantie kunnen.... maar wat meerdere al zeggen... elk lichaam is anders ;) en ik denk dat het ook een beetje afhangt van wat je van plan bent op vakantie.... beetje relaxen,luieren en wat wandelen of bezichtigen e.d. moet denk ik wel kunnen.... maar ga je heel actief doen en heftige excursies... tja dat lijkt me onverstandig zo kort na je operatie. Ik zal het in ieder geval gewoon even met je pc overleggen... die kunnen je denk ik wel het beste advies geven ;);)

Succes verder met aftellen... zowel voor je bv en voor je vakantie ;)

Liefs Jo-c

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei fitgirlkim:

Ik ben nu 3 weken po en een vakantie lijkt me heerlijk. Zal er voor mij niet inzitten helaas :P

 

ik weet niet of je lekker op je buik zal kunnen zonnen, dat is iets waar je rekening mee moet houden. En je littekens wellicht niet alleen insmeren maar ook afplakken onder je bikini? Gewoon voor de zekerheid? Met 6 weken po mag je bij de meeste klinieken al een gewone bh dragen dus ik denk dat als je een goede beugel bikini koopt je even ver bent als met een beugel bh. Maar correct me if i’m wrong.. of het er al heel natuurlijk en mooi uitziet weet ik niet haha. Mijn profielfoto is in bikini 19 dagen po. Zoals je ziet nog erg hoog. Maarja wellicht dat dat over 3 weken weer anders is. 

 

Maar weet wel dat ieders herstel anders gaat...

 

heel veel succes en plezier alvast op je consult! Ik ben 1 dag na jouw consult 6 weken po, dus dan kan ik wel een beeld schetsen over hoe het eruit ziet bij mij na 6 weken en of ik ermee op vakantie zou ‘kunnen’ :54:

 

Oh ik ga ook 6 weken na mijn bv op vakantie. Zou ik jouw album mogen zien? Dan kan ik straks ook kijken hoe het na 6 weken eruit ziet:36:

Op jouw profielfoto vind ik het er nu al super mooi uitzien in bikini! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jesssi:

Uhm ik dacht ook al

gereageerd te hebben op jou, maar zie ook dat de tekst niet door is gekomen?!

Maar vraag maar raak hoor!

Ik ben inderdaad al bij Velthuis geweest, beetje zakelijk maar wel

proffesioneel.

Ze adviseerde 340

of 395 dual plane anatomisch aan.

Het is 55 cc verschil en dat is alleen te zien in 5 mm projectie meer naar voren. Maar met passen vond ik de verschillen wel echt zichtbaar.

Het lijkt alleen snel groot in een strak shirt.

Kijken wat van der Weij morgen adviseerd.

Zal de pasfoto’s hierbij zetten: boven 395 onder 340.

wordt vervolgd!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@Jesssi over het aantal cc heb ik zelf nog geen idee maar zie inderdaad op jouw foto's met 55cc toch een sterk verschil. Ik vind het ene niet beter dan het andere trouwens. Ik snap je wel dat je schrik hebt om "te groot" te gaan want dat heb ik ook wel een beetje (maar langs de andere kant wil ik ook niet te klein gaan dat je daarna niet zoiets hebt van "had ik voor dat geld toch maar iets groter gekozen"). Denk dat het normaal is dat je daarmee bezig bent als je een zo natuurlijk mogelijk resultaat wil. Ik denk dat ik ook nog zal twijfelen als ik verschillende protheses pas. Nu, aan je foto's te zien vind ik het bovenste niet overdreven groot hoor voor je frame maar jij moet je er goed bij voelen natuurlijk. 

Hoor hier wel altijd dat de meeste blij zijn dat ze toch de grotere gekozen hebben uiteindelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Kelly_E:

@Jesssi over het aantal cc heb ik zelf nog geen idee maar zie inderdaad op jouw foto's met 55cc toch een sterk verschil. Ik vind het ene niet beter dan het andere trouwens. Ik snap je wel dat je schrik hebt om "te groot" te gaan want dat heb ik ook wel een beetje (maar langs de andere kant wil ik ook niet te klein gaan dat je daarna niet zoiets hebt van "had ik voor dat geld toch maar iets groter gekozen"). Denk dat het normaal is dat je daarmee bezig bent als je een zo natuurlijk mogelijk resultaat wil. Ik denk dat ik ook nog zal twijfelen als ik verschillende protheses pas. Nu, aan je foto's te zien vind ik het bovenste niet overdreven groot hoor voor je frame maar jij moet je er goed bij voelen natuurlijk. 

Hoor hier wel altijd dat de meeste blij zijn dat ze toch de grotere gekozen hebben uiteindelijk.

Ja precies, dat lees ik ook vaak. Maar toch ben ik ook bang dat ik ze door dat verschil toch net te groot vind.

En dat het zoiezo een verbetering is ook met 340.

Zo eerst eens kijken wat van der Weij zegt.

En goed passen en foto’s van verder af nemen.;-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Jesssi:

Uhm ik dacht ook al

gereageerd te hebben op jou, maar zie ook dat de tekst niet door is gekomen?!

Maar vraag maar raak hoor!

Ik ben inderdaad al bij Velthuis geweest, beetje zakelijk maar wel

proffesioneel.

Ze adviseerde 340

of 395 dual plane anatomisch aan.

Het is 55 cc verschil en dat is alleen te zien in 5 mm projectie meer naar voren. Maar met passen vond ik de verschillen wel echt zichtbaar.

Het lijkt alleen snel groot in een strak shirt.

Kijken wat van der Weij morgen adviseerd.

Zal de pasfoto’s hierbij zetten: boven 395 onder 340.

wordt vervolgd!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@Jesssi ik vind de 395 er erg goed uitzien op de foto’s. Ben benieuwd wat van der Weij adviseert. Bij mij adviseerde hij 380 of anders werd het al 425. Hij gaf aan dat er geen tussenmaat was dus vroeg me eigenlijk af waar dit aan ligt. Zie hier toch dames met 390 of 400 CC. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.